Új hozzászólás Aktív témák
-
biker
nagyúr
az M3W szerintem egyberagasztott előlapos, Zeus néven meg még valahol láttam, lásd: [link], hogy ki az igazi gyártó, ki tudja.
A másik két termékük dobozát még nem láttam.
GreenX is árulja ezeket.100db felett azt a márkanevet teszik rá amit kérsz.
[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
-
Shadowbull
addikt
Az L3 definíciója általában a feltételes önvezetés szokott lenni. Azaz bizonyos feltételek teljesülése mellett (pl. autópálya, adott sebesség alatt, jó időben, stb) az autó képes önvezetni, de ha szükséges akkor a sofőrnek adott időn belül át kell tudni venni az irányítást. Jellemzően ezt 10 másodpercnek szokták mondani.
Az L4 rendszerminden körülmény között tud vezetni,is korlátozott körülmények között tud vezetni de ott minden szituációt megold magától.
A besorolásnál a SAE osztályozás a legelterjedtebb:[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
biker
nagyúr
Nincs tervben, mert
- az autók elenyésző része képes V2G-re
- maga az eszköz jelenleg nem engedélyezett, lásd napelem inverter engedélyezése, hogy hálózatra köthető legyen. Bármit ami betáplál, csak hálózati engedélyes hozzájárulásával lehet bekötni a hálózatra, és az a Delta esetében sincs meg, nem hogy máshol.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
wassermann
addikt
Viszatérve a V2H-ra (Vehicle to home): most még nem használható, de valahol olvastam, hogy EU-s szinten már dolgoznak rajta.
Japánban már környezeti katasztrófák esetén bevált a lakás elektromos autóval történő korlátozott táplálása (pl. hűtő, mobil, TV). Nálunk Magyarországon pl. "hálózat-simítgatónak" épp jó lehet, de még ki kell dolgozni -
gorbep
senior tag
A veszteségi disszipációs teljesítmény vagy nagyjából arányos az árammal (dióda, bip tranzisztor) vagy négyzetesen nő az árammal ( vezeték ellenállás, térvezérlésű tranzisztor).
Tehát a veszteségi energia eszerint a nagyobb töltőáramnál nagyobb...
DE, közben a fedélzeti rendszereknek van egy folyamatos fogyasztása (sajnos 100W nagyságrendben... ), úgyhogy a töltés 11 kW teljesítménnyel talán kisebb energiaigényű.
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
-
titán
Ez is egy vélemény. Mindenről 1000 tanulmányt lehet készíteni pro vagy kontra irányban. Minden csak pénz kérdése, hogy mennyit és mire kell elégetni. Én magam is legalább 10 pontban tudnám cáfolni a zöldhidrogén alkalmazásának előnyeit.
Összegezve, a szakma jeenlegi helyzetben a zöldhidrtogént tekinti a legéletképesebb megoldásnak a már most kialakult energiatermelési problémák kezelésére.
Ez ráadásul nettó marhaság. A szakma az akkumulátorokban hisz. Nézd csak meg az aktuális szabályozást (MAVIR Üzemi Szabályzat, 2022. október 21.) a helyi akkumulátoros tárolóelhelyezési kötelezettségről. Mire a zöldhidrogén bármire is jutna, addigra 100x-os mennyiségű akkumulátoros kapacitás lesz már telepítve.
HMKE vissza lesz hozva. Lesznek bizonyos korlátozások, de hamarosan érkezik az új szabályozás, ami újra lehetővé teszi a visszatáplálást új szerződésesek esetén is. A rendelet egy ostoba marhaság volt. A halózatüzemeltetők nem ezt akarták. Csak a politika megint atombombával támadott a verébre.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
gorbep
senior tag
A zöld hidrogén olyan, mint a sztochasztikus megújuló... alacsony bázison Jolly Joker lesz, mert ameddig nem haladja meg a földgáz igényünk 20%-át, egyszerűen be fogjuk terelni a jelenlegi földgáz infrastruktúrába (vezeték, tároló, kazán, tűzhely, gázmotor...)... minimális beruházási igénnyel, ilyen gázárak mellett nagy megtakarítás, rövid megtérülés... Win-Win... Ha ezt elértük, utána jön a neheze, mert nagyon zsebbenyúlós lesz a továbblépés... akár évtizedekre elnyúló kétséges megtérüléssel, amire tőkét nagyon nehéz lesz szerezni... és sok technikai korláttal, buktatóval... SZERINTEM
[ Szerkesztve ]
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
-
Ok akkor én ettem meg csak ennek a cikknek a mondandóját?
MOD
2. számú melléklet az 1/1990. (IX. 29.) KHVM rendelethez
A járműfenntartó tevékenységek irányításához szükséges felső- és középfokú szakképesítések 1. Autószerelői – motorkerékpárok járműfenntartói tevékenysége esetében motorkerékpár-szerelő – szakiránynak megfelelő
a) felsőfokú képesítés:
aa) okleveles gépészmérnöki, okleveles közlekedés mérnöki, okleveles közlekedés-gépészmérnöki, és okleveles mezőgazdasági gépészmérnöki képesítés,
ab) gépész-üzemmérnöki, közlekedésgépész-üzemmérnöki, általános gépész-üzemmérnöki, gépjavítástechnológiai üzemmérnöki és mezőgazdasági gépész-üzemmérnöki képesítés,
ac) felsőfokú technikumon szerzett gépjárműközlekedési szaktechnikusi, gépész szaktechnikusi és mezőgazdasági gépész szaktechnikusi képesítés,
ad) mechatronikai mérnök,
ae) elektromos járműhajtás szakmérnök,
af) hibrid és tisztán elektromos hajtásrendszerek javítása esetében elektromos járműhajtás szakmérnök, okleveles villamosmérnöki, villamos üzemmérnöki képesítés, vagy az előírt képesítések egyike és a javítandó hajtásrendszerrel szerelt jármű gyártója által előírt képzés, vagy képesítés,^^Ez nem vonatkozik a kis szervizekre?
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mit és?
Ha tudsz ilyen vállalkozást miért nem osztod meg a phórummal? Én felvettem a kapcsolatot hivatalosa és nem hivatalosan az AUDIval. Annyit kaptam vissza hivatalosan h felhívtak és közölték felejtsem el. Nem hivatalosan meg annyit mondtak hogy senkinek nem adnak ki anyagot így marad a hivatalos megoldás ami márkaszerviz.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Shadowbull
addikt
Hát, nem úgy tűnik mintha több infód lenne, mert láthatóan nem ismersz egy fontos trendet.
5-10 éven belül az összes pakk ilyen lesz, javíthatatlan. Az egyetlen remény tényleg az, hogy lesz nagyon olcsó csereakku, mert ha nem, akkor az elektromos autók értékcsökkenése rosszabb lesz mint manapság az ICE autóké.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Bandit21
addikt
Értem de a 2.4 re való csere alapja a 12V akkumulátor. Nem vezérlés csere volt 25 alkatrésszel ahol kiderül hogy az egyik feszítő görgő véletlen rossz méret 2 mm el, hanem az egyetlenegy dolog amit bele kellett tenni az nem az cikkszám szerint amit bele tettek.
Ehhez nem kell tapasztalat vagy jó szerelő.De értem amit írtok csak elkeserítő.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
-
Kaci84
őstag
Köszi a választ! Valóban fontos a karbantartás, de most abból indultam ki, hogy mindkét autónál sikerült valós nem tekert példányt találni. Egyébként ha valós vagy nem valós, de jó állapotú a dízel arra sem kell vásárláskor többet költeni ~500e Ft-nál. Még úgy is 1,5-1,8-al drágább a elektromos. Abból 1 év alatt ledolgozik még egy 500-ast. Itt a várható értékesés eléggé fontos lehet.
Töltés itthoni 72Ft-al számoltam, napelem nem várható, illetve heti 2 ingyenes töltés.
Jól számolok ha 12kWh fogyasztással számolok és 22kW a töltő akkor kicsit több mint 1 óra alatt bele tudok tenni ~200km-t? -
-
biker
nagyúr
nahát, egy helyes leírás Köszi, megelőztél
"(a komolyabb e-autó töltők sajáb B-s fi relét tartalmaznak)."
ez az egy nem igaz, B-s FI relé max a közületi töltőkben van, a DC GFCI-t hazudják B-s FI relének, mert DC 6mA védelem egyenlő FI relé. Amúgy meg nem. Technikailag igen, de az elektronikus védelem nem FI relé, akkor se, ha azt hazudja nagy piros betűkkel a forgalmazó
Ja és nem is előírás, akkor se, ha a villanyszerelők esküsznek rá, és ha mégis rábeszélne, akkor se 170eFt schneider, hanem van olcsóbb is, mondjuk 70-értElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Shadowbull
addikt
Simán elérheti, miért ne? A Tesla kommersz tömeggyártó, a Hyundai csoporttal, a Stellantissal, a VW olcsóbb márkáival meg a kínaiakkal versenyez. Ha sikerül neki szélesíteni a kínálatot, akkor akár 4-5 millió autót is eladhat évente.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
gorbep
senior tag
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- A Fractal Design fával díszített toronyházának testvére született
- Politika
- Gaming notebook topik
- Mini-ITX
- Robot fűnyírók
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Telekom mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
- DXRacer használt szék eladó
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző