Új hozzászólás Aktív témák
-
Vesa
veterán
-
Tiédetis
senior tag
NISSAN SPEED SHOP CÉGEKNEK!Elektromos cégautót keresel?⚡ A Nissan Leaf most 6 495 000 Ft-tól lehet a vállalkozásod új tagja! 🚗 Garantált 6 millió Ft kedvezmény 2024.03.11-03.18. között! 💰 100% elektromos autó, 60 perc körüli töltési idővel és akár 385 km hatótávolsággal. Az akció a 2024.03.31-ig forgalomba helyezett autókra érvényes!
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Ezekiell
veterán
válasz mghltm #11005 üzenetére
Én nagyon komolyan elgondolkodtam, hogy ennyiért veszek egyet, pedig baromira nem kell (már van egy fél éve lízingelt 3 éves Leaf meg egy új MY). Ennyiért már nyerészkedésnek se rossz...
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
mghltm
addikt
válasz tuzpenge #11008 üzenetére
chademo - ccs adapter elerheto, 1000$ ( remelhetoleg lesz meg olcsobb )
az akku kimelese miatt ezeket a majd 15 eves technikakat amugy is otthon erdemes tolteni, gondolom azert havi 1-2 gyorstoltest kibirnak
a legnagyobb visszatarto ero a nagyobb akkustol a br 2m-os kulonbseg, szoval teljesen jo az ervelesed
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
-
Semin
senior tag
Handras - VW ID.7. vs Tesla Model S.
Szerintem ez az első ID a sorozatból ami be fog találni. -
WiZARD
addikt
válasz mghltm #11005 üzenetére
Gyanús, hogy ez így nem müxik.
Eddig mindenki örömmel írta ki hirdetésbe az állami támogatással csökkentett árat, itt miért hagynák ki ezt a marketing fogást?Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
tuzpenge
őstag
válasz Mauzes #11011 üzenetére
Persze ez igaz...feltéve ha megkapod a támogatást, mert anélkül szvsz nem éri meg...
Én pl a leaf-et nem az akku temperálás hiánya miatt zártam ki anno hanem kizárólag a chademo miatt....már rég látszik hogy annak reszeltek. HA egy oszlopon a chademo fej tönkre megy b@sznak rá magasról már most is, nemhogy a jövőben....[ Szerkesztve ]
ˣ
-
Ezekiell
veterán
válasz madgie #11013 üzenetére
Városban szaladgálós, ovi-suli körös, tipikus második autónak tökéletes a Leaf, oda nem "kell" akkutemperálás. Nyilván aki pályázni akar, az ne vegyen ilyet, még ha most baromi olcsó is (ennyiért tényleg nem kapsz kb semmit még benzinesből se mondjuk).
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
tuzpenge
őstag
válasz Ezekiell #11015 üzenetére
"Városban szaladgálós, ovi-suli körös, tipikus második autónak tökéletes a Leaf, oda nem "kell" akkutemperálás. " -> +1 Arra valóban tökéletes. Ma még szerintem hosszabb távokra is jó mert azért még vannak DC töltők is hozzá. De hosszabb távon szerintem már nem jó választás.
[ Szerkesztve ]
ˣ
-
madgie
titán
válasz Ezekiell #11015 üzenetére
Tipikus második autós Zoesként is látom, hogy a kis köröknél az akku temperálása visz el iszonyat nagy energiákat. Meg azt is, hogy ha nyáron a napon állsz az autóval (amit nem tudsz mindig elkerülni), egy normális villanyautó egy idő múlva hűti az akkut.
Nyilván úgy is hozzá lehet állni a dologhoz, hogy veszek egyet olcsón, pár év múlva úgyis váltok felfelé, akkor meg törődjön/szívjon majd a nagyakkuval a következő tulaj. -
Mauzes
őstag
válasz madgie #11018 üzenetére
Pont így kell felfogni, adott árért mit kapsz. 4 millióért szerintem nem ér panaszt az, hogy nincs akku temperálás -> nézd úgy, hány millióval olcsóbb, mint az, amiben lenne.
Meg ugye pont arról beszélünk, hogy otthoni töltés, amire még egy phev is jó lenne. MEg hogy többet fogyaszt, na bumm, még úgy is a töredéke lesz a benzin árának.
-
gabross
tag
válasz Shadowbull #11019 üzenetére
Nem lesz olcsóbb, ez egy trükk a VW részéröl, most lehet erröl irni, h olcsóbb.
Maradjunk annyiban, h a listaára alacsonyabb, de a kombihoz külön meg kell venni a Komfort csomagot es az Assistenz csomagot is, ami a limuzin esetén az alapfeleszereltség része. A kombi esetén a kéttónusú fényezés is csak a drágább Külsö csomag "Plus"-szal és a panorámatetövel együtt rendelhetö.
Ugyanúgy felszerelve Kb 1500 euróval drágább lesz a kombi Németországban.
-
-
Kroni1
veterán
válasz Bikkrom #11025 üzenetére
De hát az maximum annyit is ér, (vagy még annyit sem). Egyébként ha így esik a Leaf ára még nálam is újra szóba jöhet.. Pedig már teljesen ráálltam a 3-4M körüli béka helyett 5M körül egy 2017-18-as 28kW-os ioniq vásárlására, mert sokkal fejlettebb autó. De ha az újabb, garis 40-es Leaf-ek is lecsúsznának 4-5M közé (ahol már felbukkan 1-1 premium felszereltségű ioniq), akkor lehet lemondanék a CCS2-ről, a temperált akkuról, és a kicsit nagyobb beltérről. Úgyis csak második autónak kellene rövidebb távokra a 7 személyes mellé.
-
tuzpenge
őstag
-
Kroni1
veterán
válasz tuzpenge #11028 üzenetére
Tudom. És sanszos, hogy az akksija is tovább fogja bírni egy most x éves ioniqnak mint egy fiatal leafnek.. szóval azért még sokat kéne esnie hogy alternativa maradhasson. És ahogy a hatékonyságukat nézem ott sincs csoda, a 28kW ioniq-ból kb annyi km-t lehet kihozni mint amennyit a leaf a 40böl tud..
-
Bikkrom
senior tag
válasz Tiédetis #11030 üzenetére
Meg az egész autó piac,
ahogy az ingatlan is. Hitelkamatok fent, autó behozatal lent,építési engedély kiadások minusz 39%, az 1-2 milliós autó kategória pörög csak. 4-5-8-10 milliós szegmens be van állva. Megy a kivárás. Elfogyott a pénz.Ma foglalóztam egy V60 phev-et, meglátjuk. Vidékről jogsi nélkül nehezebb. Valahogy el kellene jutnom Debrecenből BP-re a következő napokban, egy söfőrrel. Meg vissza. Na majd kitalálok valamit.
De ha nem jön össze a Volvo akkor várok Leaf-re, veszek egy ilyen átalakítót és megy a tisztán elektromos. Van még úgyis 1-2 hónap a jogsiig.
[ Szerkesztve ]
Sic vis pacem, para bellum! - Ha békét akarsz, készülj a háborúra!
-
Vesa
veterán
Jó lenne, de 27-ért szerintem sok, és sajnos a külső design nagyon avétos lett, nem tudom miért nem mernek kicsit modernebb formákkal próbálkozni?? Mondjuk a VW soha nem a formatervezési forradalmáról volt híres, nagyon unalmas autókat csinálnak.
Viszont van benne egy rendes HUD!
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Mauzes
őstag
Nekem is bejön. Elismerem, hogy nem túl izgalmas, ez nyilván a VW koncepció része is - nehéz imádni, ezért nehéz utálni is, kevesen vannak, akik a külső miatt nem veszik meg.
Ezzel együtt szerintem ezek a konszolidált, szolid formák időtállóbbak, mint a modernek.
De a legfontosabb, hogy számomra sokkal fontosabb, hogy milyen bent ülni egy autóban és használni, mint hogy hogyan néz ki. Most ezzel nem az id7-et minősítem, mert nem ismerem, de sokszor látom, hogy az embereknek fontosabb a kinézet és a presztízs, mint hogy mennyire jó valamit használni.
-
FIREBLADE78
addikt
Akinél van otthon falitöltő kiépítve. Kábelezés honnan kellett és hová?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
tag
válasz FIREBLADE78 #11041 üzenetére
Maradt egy 5m-es 5G 50 mm darabom a napelem kivitelezésekor, azt kötöttem a bejövő 3x32A dobozba, a töltőnek kialakított csatira a másik végén meg a 3x32A töltő.
"there are more jacks then one at the fair..."
-
cOxeR
Ármester
válasz FIREBLADE78 #11041 üzenetére
Nekem a garázsban van az elosztó, oda jön be az órától a 3 fázis, az lett leágaztatva.
-
gorbep
senior tag
válasz FIREBLADE78 #11041 üzenetére
Nálam a garázsban lévő 3x16A aljzatból egy dugóval 6m 5x4MT be egyenesen a töltőbe...
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
-
madgie
titán
válasz FIREBLADE78 #11041 üzenetére
Nekem a napelemrendszer inverter teraszon lévő elosztódobozából lett a garázsba áthúzva, a napelemnél ott a túlfesz, túláramvédelem, meg mellé kapott egy kombinált ÁVK-t.
-
FIREBLADE78
addikt
Hú ahány ember annyi változat. Egyszerűsítve a dolgot. Magát a töltőt direktbe kell kötni valahová vagy kell neki egy aljzat? Utcára akarom a falra. Villanyóra is kívül van. Bizti szekrény az meg 10m-re kb
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Balázzs
senior tag
válasz FIREBLADE78 #11046 üzenetére
Keresd biker [link] fórumtársat, ezzel foglalkozik, profi és korrekt.
Hú ahány ember annyi változat.
Ahány ház, annyi féle kiépítés.
[ Szerkesztve ]
-
csemberlen
őstag
válasz FIREBLADE78 #11046 üzenetére
Attól függ, hogy a villanyórádnál van-e lehetőség lecsatlakozásra. Ha nincs akkor az elosztótáblától kell.
Hja kérem az élet nem egy habostorta
-
Bikkrom
senior tag
válasz Kroni1 #11032 üzenetére
+Balázzs: Köszönöm, ez volt tervben, egy taxis ismerős segített volna. De végül elhozzák.
FIREBLADE78: Dehogy új. 2017-es. Csak túl jó ajánlat volt így utaltam 500 foglalót, hogy másnak el ne adja. Amíg megoldódik az elhozatal.
Sic vis pacem, para bellum! - Ha békét akarsz, készülj a háborúra!
-
biker
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #11041 üzenetére
ha nem vagy biztos a hálózat kialakításában, akkor lakáselosztótól, vagy ha van egy fővezetéki sorkapocs a mérő alatt a mért fővezetéken, akkor onnan menj. Ha tuttira tudod, hogy a garázsba menő nyomvonal milyen hosszú, milyen vastag vezetékkel megy, és mennyi kötés van (leginkább nincs) rajta, akkor mehet a garázsból is, ez nem olyan kérdés amire élből válaszolhat bárki
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |