Új hozzászólás Aktív témák

  • pojakcs

    senior tag

    Már ne is haragudjatok, de olyan dolgokat írtok, ami egyszerűen nem igaz, és finoman fogalmaztam!
    egy valamit érts meg: ha egy szolgáltatást megveszel 2700forintért, akkor annak nem úgy kell működnie, hogy folyamatosan szar, de csak 2700ft, hanem normálisan működik, és csak 2700ft. ez egy normális állapot...nem pedig az, hogy jó jó, néha vacakol, de csak ennyi meg annyi.
    Nem igaz hogy folyamatosan szar! Vannak időszakos központi hibák, és vannak az előfizetőnél adódó problémák, de az utóbbi javítható!
    mint említettem a digi előfizetők nagy része még műszaki érzékkel sem rendelkezik,
    Ez így igaz, de ezzel sem szokott sok gond lenni. Nagyon sok 80 év feletti embernek csináltam digit, és a csatorna le-föl gombokat mindegyik tudja nyomogatni, mást meg ne piszkáljon. :)
    Aztán meg csodálkoznak hogy sorba mondják le mert nem müködik!
    Ez egyszerűen hazugság! Nálam a kb. 500 eddigi előfizetésből egyet mondtak vissza, mivel elköltözött az ügyfél, és az új lakhelyén (panel) nem volt felszerelhető a digi, így maradt a kábel.

    Az hogy kettőtöknek minőségi vagy nem tudom milyen problémája van a digivel, egyáltalán nem azt jelenti hogy alapvetően szar az egész. Ha úgy gondoljátok hogy nem jött be nektek ez a szolgáltatás ,vissza kell mondani, váltani másikra, de abszolút nem etikus szerintem ez a csúsztatásokkal teli köpködés a digire.

    Üdv: Csaba

Új hozzászólás Aktív témák