Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
Új hozzászólás Aktív témák
-
kano
nagyúr
válasz pojakcs #3098 üzenetére
Én is ezt mondom. Ide jön osztani az észt de mindig ua. a vége a mondókának.
Felesleges szólni, lepörög róla.„Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking
-
Kiskutya
veterán
szerintem meg szar az osszes szolgaltato! lattam mar a upc/direct-et nekunk /pill digi van anyameknal meg szabolcs tv ja es 1ik havernal t-home de megmondom oszinten hogy mid1ik szar majd ha bejon a hd kozvetites akkor lehet azt mondani hogy szep a kep. addig maradok a hd filmeknel amit szgeprol nyomok lcd tv-re!
hmm...
-
pojakcs
senior tag
-
Rick4
félisten
Ugyanúgy, mint minden árut amit megveszünk...vagyis a terméket meghibásodás esetén a szakszervizbe, vagy a vásárlás helyére kell visszavinni. mivel azok a digisek max elosztó, meg dealer, nem szakszerviz, így marad a vásárlás helye, ami ugye az a hely, ahol az illető lakik, ahova felszerelték neki a cuccot...megint egy lehúzás...
[ Szerkesztve ]
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
D600
tag
válasz molnárszilár #3093 üzenetére
Már akartam kérdezni, hogy mind a kettő beltérid rossz volt? Vagy csak az egyik? Itt nálunk utána jártam, hogy mi a helyzet akkor, ha valami történik a beltérivel, mert épp a szerződést írtam alá, amikor egy ügyfél várakozott akinek elfüstölt a beltérije és pont cserére ment be. Tehát ha valami gond van a beltérivel, akkor itt be kell vinni a digisekhez és intézik a cserét. Ugyanúgy, mint minden árut amit megveszünk.
Ha jól értettem nálad még nem cserélték ki. Szerintem egyszerűbb lett volna bevinni hozzájuk amikor arra jársz a rossz beltérit, mint fél évet várni arra, hogy ők ráérjenek és ülni arra várva, hogy legyen adás.
Nincs más, menj a UPC-hez dupla áron. De mivan ha náluk is ugyanez történik veled? Mert én olvasgatom a UPC fórumokat is és hát kövezik rendesen a szolgáltatót ott is. Ha az sem jön be, melyik lesz a harmadik?
Rick: Én ezeket nem tapasztalom a tv-men. Nem lehet csak egy bizonyos márkájú és tipusú beltériknél jön elő ez a probléma?
[ Szerkesztve ]
-
Rick4
félisten
válasz pojakcs #3092 üzenetére
akkor nem tudom, te mit ítélsz meg jónak (folyamatosan jó) de több csatorna van, amit a hivatalos PAL szabvány (720X576) helyett 408X576ban nyomnak, 106kbps-es agyontömörített hanggal, se nem szabványos, se nem kielégítő.(visszakérdezek, ez nem igaz?) ez persze teljesen függelten a rendszeres nyik, flikk, mekk-enésektől, a blokkosodástól, meg a többi hibától, a szolgáltató a lehetséges minimumot sem nyújtja, mert ez a tevékenység sem működik zavartalanul. (visszakérdezek, nem igaz?) ha az előfizető kültéri egysége normálisan be van állítva, akkor a beltérin a jelszint tuti 60-70% körüli (most ne menjünk bele konkrét SNR értékekbe, pongyolán fogalmazok a jelszinttel, de a lényeg, hogy szélcsendes, napfényes időben nem kellene arra számítani, hogy a szerelési hiba miatt nincs szolgáltatás, mégis gebasz van, nyik, flikk, mekk...blokk. stbstb) (visszakérdezek, nem igaz?) én nem arról beszéltem, hogy elmegy a jel, mert rosszul lett felcsavarozva a tükör...
a 2700ft egy szabványok szerinti szolgáltatásért jár, többek között azokat a normákat kellene betartani, ami ma magyarországon érvényben vannak. mint már többször említettem, a digi ÁSZF-je 95%ban határozza meg a kötbérezhetőség határát, vagyis ha a műsoridő 100%-ából (természetesen időben) 6%-ot szolgáltatáskimaradással kell az ügyfélnek tölteni, akkor már járna neki a kötbér. onnantól kezdve, hogy a beltéri a digié marad, és csak kihelyezést választott az ügyfél, neki teljesen mindegy, hogy központi hiba van, vagy a beltéri nem megy, a digi tv nem tud számára szolgáltatni. ennyi...de mondd ki nyugodtan, ha hazudok..
onnantól meg igazán büdös a dolog, hogy a meglévő hibák nagy része folyamatosan, rendszeresen visszatérő hiba, vagyis vagy nem tudnak, vagy nem akarnak megbírkózni a problémával. ez ugye újabb kérdéseket vet fel, kinek áll érdekében így egy ilyen rendszert üzemeltetni, én sok logikát nem találok benne...elmélkszem, anno a sportklub hónapokig 10FPS-sel nyomta a műsort, igaz csak heti 20-30 órában volt így, akkor ezt már temegfelelő szolgáltatásnak nevezed, ha nem tévedek... gondolom páran csak beszóltak, ez a hiba nem az a kategória, amit mondjuk 1 hét alatt ne lehetett volna elhárítani...de mondd ki nyugodtan, ha hazudok..
[ Szerkesztve ]
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
molnárszilár
csendes tag
válasz pojakcs #3092 üzenetére
Én nem köködök csak a véleményemet mondom el!Szerinted az igazság hogy több mint fél év alatt nem lehet az a rohadt bocsánat rossz rendszert megjavítani????Mindig csak kifogások!!!!Most ezt kell cserélni most azt de sohasem jo!!!!!!!!!!Elhiszed hogy idegesítő???Igen felmondtam a digitv-t!Vigyék a kártyát!Lehet hogy a te ügyfeleid nem panaszkodnak mert te ügyes vagy!!!De pl az én ismeretségi körömben nagyon sokan panaszkodnak csak nem hivják fel az ügyeletet mert tudják a választ:majd megcsináljuk............... A pesti központrol merg annyit hogy 1 napig hivtam őket folyamatosan de minden szerelö foglalt volt csak vártam közben szolt az a jo kis zene Az is az én kontomra ment.....................
-
pojakcs
senior tag
Már ne is haragudjatok, de olyan dolgokat írtok, ami egyszerűen nem igaz, és finoman fogalmaztam!
egy valamit érts meg: ha egy szolgáltatást megveszel 2700forintért, akkor annak nem úgy kell működnie, hogy folyamatosan szar, de csak 2700ft, hanem normálisan működik, és csak 2700ft. ez egy normális állapot...nem pedig az, hogy jó jó, néha vacakol, de csak ennyi meg annyi.
Nem igaz hogy folyamatosan szar! Vannak időszakos központi hibák, és vannak az előfizetőnél adódó problémák, de az utóbbi javítható!
mint említettem a digi előfizetők nagy része még műszaki érzékkel sem rendelkezik,
Ez így igaz, de ezzel sem szokott sok gond lenni. Nagyon sok 80 év feletti embernek csináltam digit, és a csatorna le-föl gombokat mindegyik tudja nyomogatni, mást meg ne piszkáljon.
Aztán meg csodálkoznak hogy sorba mondják le mert nem müködik!
Ez egyszerűen hazugság! Nálam a kb. 500 eddigi előfizetésből egyet mondtak vissza, mivel elköltözött az ügyfél, és az új lakhelyén (panel) nem volt felszerelhető a digi, így maradt a kábel.Az hogy kettőtöknek minőségi vagy nem tudom milyen problémája van a digivel, egyáltalán nem azt jelenti hogy alapvetően szar az egész. Ha úgy gondoljátok hogy nem jött be nektek ez a szolgáltatás ,vissza kell mondani, váltani másikra, de abszolút nem etikus szerintem ez a csúsztatásokkal teli köpködés a digire.
Üdv: Csaba
-
D600
tag
válasz molnárszilár #3090 üzenetére
Na igen, valóban így vannak, nem tudják teljesíteni.
De a kettő között amit mondtál azért van különbség. A TV az egy elektronikai árucikk, a DIGI pedig szolgáltatás. -
molnárszilár
csendes tag
Az a baj hogy bevállaltak mindent alámentek mindenkinek az árának most meg annyi a megrendelö hogy nem tudják teljesíteni!Sokat akartak bezsebelni!Annyit kellett volna amit el is birnak látni!Aztán meg csodálkoznak hogy sorba mondják le mert nem müködik!Ha te megveszel egy tv-t hazaviszed és bekapcsolod!Nem kell utánna hetente szerelned mert 1.nem biztos hogy értesz hozzá(80%) 2.azért vetted meg hogy nézd!!Ha nem jo visszaviszed és kicserélik !De nem hetente!!!!!
-
D600
tag
hanem normálisan működik, és csak 2700ft.
Én ebbe a kategóriába tartozok az eddigiek alapján amit tapasztaltam velük kapcsolatban.
Sajnálatos, hogy sokan mások nem. De ami elromolhat az is el is romlik X százalékos aránnyal, ez szinte törvényszerű és nem biztos, hogy mindig a szolgáltató tehet erről. De éljünk a valóságban, ha simán megy minden akkor soha nem találkoznánk a bürökráciával, amely az egész világot jellemzi. Bármikor probléma van valamivel, akkor végünk, ki vagyunk szolgáltatva és türelmesen segítségre várva reménykedhetünk, hogy lesz megoldás rövidesen. Vagy nem.
Bekötéskor magam is tapasztaltam, hogy hatalmas megrendelési igényt kell kielégíteniük. Egyszerűen olyan várólistára kerültem, ami hónapokba tartott volna, ha nem intézem el magamnak, hogy 1 héten belül bekössék. Akkor azt mondták, hogy hetente 100 DIGI csomagot tud küldeni nekik a központ, nem ők tehetnek róla, hogy nagyon sokan várakoznak. Hallottam már nem egy olyan esetről, ahol már negyed éve, fél éve aláírták a szerződést és még nem jutottak el hozzájuk.
Nem védem őket, de ha egyszerűen az új megrendeléseket nem tudják kielégíteni, olyan hatalmas a roham a DIGI-ért, akkor feltételezem, hogy a régebbi ügyfelekre még ennyi idejük sem marad, mint az új bekötésekre. Lehet csak erre felénk ilyen népszerű a DIGI, ezt nem tudom. De tény, hogy minden második lakáson kint van az antennájuk. -
Rick4
félisten
egy valamit érts meg: ha egy szolgáltatást megveszel 2700forintért, akkor annak nem úgy kell működnie, hogy folyamatosan szar, de csak 2700ft, hanem normálisan működik, és csak 2700ft. ez egy normális állapot...nem pedig az, hogy jó jó, néha vacakol, de csak ennyi meg annyi.
Aki műholdat szereltet a lakására, vagy házára annak csak kell érteni valamilyen szinten a témához...ennek semmi köze a valósághoz...Kis problémamegoldó képesség és netesolvasás után rá kell jönni a dolgokra..mint említettem a digi előfizetők nagy része még műszaki érzékkel sem rendelkezik, nemhogy internettel....ismerek olyan embert, aki 46 éves, 20 éve építésveztő, tehát műszakilag nagyjából oké, de pl az autóban nem tudja hol van a vízpumpa, a számítógépen meg képtelen 2 kattintással egy mappát csinálni...
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
D600
tag
OK egyetértek mindenkivel. Csak ne akarja nekem senki bemagyarázni, hogy ez rossz és nem éri meg, mert nekem megéri és elégedett vagyok a szolgáltatásukkal. Azt nem állítom, hogy a legjobb szolgáltató, de viszont a legolcsóbb és nekem az ár számít, mint ahogy a magyar lakosság felének akik létminimum alatt élnek is ez a fontos. Ha valakinek minőség kell fizessen, nekem a célnak megfelel ez is amennyit én a tv-hez jutok naponta.
Aki műholdat szereltet a lakására, vagy házára annak csak kell érteni valamilyen szinten a témához. Vagy ennyire kiszolgáltatná magát, hogy meg se tud mozdulni segítség nélkül? Ők felszerelik, beüzemelik, de azért mégse logikus az hogy onnantól mindenért fizetnem kelljen ha valami gondom van. Kis problémamegoldó képesség és netesolvasás után rá kell jönni a dolgokra. Vagyis nem kell. Hanem inkább nem árt a mai világban univerzálisnak lenni, vagy rámegy a gatyád is.
De ugyanez van az internetnél is. Ott sem kapja meg mindenki a megrendelt sávszélességet, pedig aláírta a szerződést, melyben egyértelműen ott állnak a minimum garantált sebességek. Vagy nem olvasta el, vagy bízott benne, hogy vele nem fordulhat elő ilyesmi. Pedig a sávszélesség nagyon sok dologtól függ.
-
pojakcs
senior tag
Nem kell ahhoz tanyán lenni. Én Balatonmáriafürdőn élek, kábel tv legközelebb 15km-re, Fonyódon. Ott is 5000Ft körüli összeg (Fibernet), kevesebb magyar csatornával mint a digi, és a minősége is elég érdekes néhol. Régebben csak a UPC volt mint lehetőség, szintén jóval drágábban, kicsivel jobb minőségben. Most legalább van választási lehetőség, és 2700 ,avagy 1200Ft-t szélesebb réteg engedhet meg magának.
Üdv: Csaba
-
Rick4
félisten
válasz pojakcs #3080 üzenetére
Tanulság, ennyi pénzért sajnos ez van...én is ezt mondom, az, hogy valami olcsó, attól még nem lehet rámondani, hogy annyi pénzért jó. persze ha 1 ftért veszel trabantot 5 perc múlva lejáró műszakival, mire számítasz? sajnos sokan nincsenek tisztában vele, hogy a digi ennyiért ilyen, se pénz se akarás nincs a hibák kiküszöbölésére, akinek nem tetszik, felmondhat...na ez viszont nagyon nagy baj, rossz hozzáállás...
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
pojakcs
senior tag
Nagyvonalakban igazatok van.
Az tény, hogy ennyi szerelőt nem lehetett a szögről hirtelen leakasztani, és biztosan a témában nem teljesen jártas emberek is belevágtak. Az ügyfélszolgálaton lévő embereket meg nem is tudom milyen szisztéma alapján válogatták össze.
Az hogy kinek a kontójára, megint érdekes kérdés. Nekem van némi statisztikám a meghibásodásokról, mivel több százat felszereltem már. 100 beltériből kb. 2-3 megy tönkre, jelemzően az első hét folyamán. A nekem jelzett hibák kb. 70%-a az ügyfél hozzánemértésére, esetleg olvasni nem tudására vezethető vissza. A további 30% a fizikai meghibásodás, esetleg saját balfékségem. Ezeket természetesen 0Ft ellenében javítom. Az előző 70%-t viszont én sem tudom mindig benyelni 300Ft-os benzinár mellett. Ez van , a digi nem fizet egy vasat sem semmiféle meghibásodás javítására.
A központi hibákkal meg nincs mit tenni, ilyenkor szoktam átmenetileg kikapcsolni a telefonomat.
Tanulság, ennyi pénzért sajnos ez van, és keresettek egy normális szerelőt. Avagy levelezzetek az ügyfélszolgálattal, nem lesz egyszerű.[ Szerkesztve ]
Üdv: Csaba
-
molnárszilár
csendes tag
-
Rick4
félisten
válasz pojakcs #3076 üzenetére
én inkább úgy fogalmazok, hogy a központi meghibásodás elég gyakori, akinek van valamennyi műszaki érzéke lazán el tudja dönteni, hogy a digis beltérije melegedett túl az alacsony jelszinttől (by raczandris) vagy a szél tekerte el az antennát, esetleg a multiplexelés okoz ismét gondot a srácoknak.. a felszínre (ide, meg az újságok címlapjára) jutó előfizetői elégedetlenség kevés. el tudom képzelni, hogy akinek tanyán digije van, annak pl nincs is telefonja, vagy ha van, akor feltöltős, és ép fél éve nincs feltöltve...vag tudja, hogy úgysem tudná elmagyarázni mi is van a tévéjével....nincs statisztika erre, a digi nem is szeretne ilyen statisztikát, abban biztos vagyok...
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
molnárszilár
csendes tag
válasz pojakcs #3076 üzenetére
Noss pont leirtad a digitv legnagyobb hibáját!Sima logikával................Hát ne az én kontomra legyen a sima logika!Az szereljen tv-t aki ért hozzá és tanulta is!Nem gyorstalpalon 1 ora alatt!ma már mindenki szereli hentestöl az ácsig közben meg halvány gőzük sincs arrol hogy mit csinálnak csak a jol begyakorolt mozdulatokat csinálják ha meg beszarik valami akkor kicserélnek alkalmanként az én kontomra!Persze pénzért!Hát nekem egy ács vagy hentes vagy autoszerelö ne kössön kábeltévét!Szakemberekre kellene bizni nem kontárokra!Én nem tudok egy tetőt megcsinálni de nem is eröltetem!!!Akinek nem inge ne vegye magára!!!!!
-
pojakcs
senior tag
Csatlakoznék D600-hoz.
A működő készülékekhez képest elenyésző számú a meghibásodás. Tudom, ez nem boldogítja azt az előfizetőt akinek nem működik rendesen a digi.
Jómagam szerelgetek is digit, de még egyetlen fizikai hibát sem oldott meg telefonon az ügyfélszolgálat. Vannak néha fogós-ravasz jelenségek, de kellő alapossággal a végére lehet járni még az ilyen időszakosan jelentkező parajelenségeknek is. Ha belegondoltok, nem oly sok "fődarabból" áll egy ilyen vevő. Simán "autószerelői logikával" (motorcsere ) ki lehet szőrni a rakoncátlankodó összetevőt.
Persze ehhez az is kell, hogy ne ellenséget lássatok a szerelőben, van annak elég baja. Többre lehet így menni, mint az ügyfélszolgálati biorobot ba....atásával.Üdv: Csaba
-
D600
tag
Az előző két hozzászólás a másik véglet. Van aki elégedett és tökéletes számára a szolgáltatás, van aki elégedetlen és nem kapja meg azt amit szeretne. Minden szolgáltatónál van mind a két véglet. Én csak azt mondom, hogy ettől még nem maga a DIGI ratyi, hanem vannak szerencsétlen esetek, hisz nálam rendbe van minden már több, mint 1 éve. Családban két helyen több éve. Ismiknél is több éve, nem tudok panaszról.
Érthető ha valaki a szolgáltatót döngöli ilyen esetekben. Ha nálam így adódott volna én is ezt tenném a helyükbe. -
Rick4
félisten
ilyen levelem nekem is van, nem is egy. ez viszont meghaladta az értelmi képességeiket, tavaly augusztus óta csendben vannak..
Tisztelt EMKTV Kft!
Kaptam Önöktől egy fizetési felszólítást 2007 augusztus 1-jei keltezéssel, miszerint 22287 ft tartozásom van. A szerződésem száma xxxxxxxxxx. Ezt a tartozást vitatom, és a következőkkel indoklom.
A Digi Tv szolgáltatást 2007 januárjában rendeltem meg Illés Tibor antennaszerelőn keresztül. Ő 2007. január 30-án felszerelte a műholdvevő fejet tükörrel (kültéri egység), melyről azt nyilatkozta, hogy meg kell vásárolnom, ugyanis a Digi Tv nem ad (elfogyott). A szerelő azt is mondta, hogy erre garancia sincs, de ha felmondom a szolgáltatást, legalább nem kell leadnom. Ettől függetlenül mondtam, hogy mégis ragaszkodnék a Digi Tv által adott kültéri egységhez, de ez nem volt megoldható. Az előfizetői szerződésemen is a „csak beltéri egység” rubrika van beikszelve. Az általa kiállított számlán külön tételként szerepel a fej és a tükör 3800 ft értékben, mely így mindenképp a saját tulajdonom. A Digi Tv ÁSZF-jében, a 3.2-es pont tartalmazza, hogy a Digi Tv milyen eszközökkel tudja biztosítani számomra a szolgáltatást. Az Önök ügyfélszolgálatán érdeklődtünk a kültéri egységgel kapcsolatban, ott azt a hivatalos tájékoztatást kaptuk, hogy olyan nincs, hogy a Digi Tv ne adna fejet és tükröt. Kértük is akkor az ügyfélszolgálatost, hogy ha meg szeretnék nálunk kezdeni a szolgáltatást, akkor küldjék el az általuk biztosított eszközöket. A saját tulajdonú fejet és tükröt leszereltem és azóta is várom, hogy megérkezzen az Önök által biztosított eszköz. Mivel a kültéri egységek saját tulajdonomat képezik, ezt minden gond nélkül megtehettem. Ebből következik, hogy Önök a saját ÁSZF-jüket megkerülve jogtalanul kérnek tőlem pénzt azért a szolgáltatásért, amit a mai napig nem tudtam használni.
Ezzel kapcsolatban az eredménytelen telefonálgatás után 2007. február 12-én ajánlott levélben írtam le problémámat. A levélhez mellékeltem a szereléshez kapcsolódó számla másolatát is, melyen külön tételként szerepelt a műholdvevő tükör és a fej. Erre a levelemre Bartalos Tünde ügyfélszolgálatos hölgy 2007. április 2-án válaszolt (ikt.sz.: xxxx/2007), miszerint a számlán látható tételek ellenére (kiszámlázták nekem a fejet és a tükröt) az általam kifizetett összeg szerelési költség volt. A panaszom és az ezt alátámasztó bizonyítékok sem voltak elegendőek Bartalos Tündének, hogy a megoldást keresse, elintézte a dolgot annyival, hogy az általam kifizetett összeg szerelési költség volt. Előre nem jutottunk a levélváltással, hiszen a kábel végére csak nem került az Önök tulajdonában levő, és a szolgáltatáshoz nélkülözhetetlen kültéri egység, így a mai napig más módon nézem a tévéműsorokat. A levél kézhezvételétől számítva kb. 15 percen belül hívtam az Önök ügyfélszolgálatát, próbálván meggyorsítani saját költségemre is az ügymenetet. Az ügyfélszolgálatos elmondása szerint Bartalos Tünde aznap nem volt bent a munkahelyén, Ő közvetlen számon elérni nem lehet, csak másnap lesz bent. Ezekután megkértem a hölgyet, hogy írja le a telefonszámomat, nevemet, és jelezze Bartalos Tündének, hogy kerestem, és amint lehetősége van rá, hívjon vissza. Ez április 2-a óta a mai napig nem történt meg.
A jogászommal konzultálva az eddigi tényekből azt állapítottuk meg, hogy Önök részéről súlyos hanyagság és rossz hozzáállás, valamint szerződésszegés állapítható meg, ettől függetlenül kíváncsian várom mi lesz a dolog megoldása az Önök részéről. Természetesen tudniuk kell azt is, hogy az előbb elmondott tényeket bizonyítani is tudom, másrészt innentől kezdve nem tartok igényt az Önök szolgáltatására.
Remélem, levelem olyan olvasó kezébe kerül, aki a cselekedeteit teljes mértékben a törvényi háttér, és a tények ismeretében végzi, és lépése mindkettőnk számára kielégítő lesz.49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Enemy
aktív tag
Egy levél ami elment..
DIGI KFT
1134 Budapest Váci út 35.
Tel: 06 40 180 180
Fax: 06 1 707 6700Tisztelt Ügyintéző!
A problémám november 20-a előtt kezdődött.
A kép szétesett négyzetekre, a hang akadozott.
Az elmúlt időszakban sok jótanáccsal láttak el az ügyfélszolgálaton.
- húzzam ki 15 percre a készüléket a konnektorból
- beaktiválták ismét a kártyákat
- csináltam egy teljes csatorna beállítást mindkét beltérin…stb..
- a bejelentett hibákról hibabejelentőt nem vettek fel!
Többször jelezték ez központi hiba. A hiba nem bosszantó ha nem főműsor időben van.
A főműsorban sugárzott filmet nem tudtam végignézni mert a kép szétesett és a hang elakadt. A hibát nem tudom csatornához kötni. Volt amikor csak egy sor volt hogy a kép alsó harmadán esik szét a kép. Előfordul hogy a órákon át jó aztán egy reklám után folyamatosan jön a hiba .. nem tart kb 1-2 másodperctől 10 percig.. ..
Többször előfordul hogy egyes csatornákon nincs magyar hang. Ügyfélszolgálatot felhívva értetlenül néznek ..Hallgatnak. Jellemző hogy hozzá nem értőkét kezelnek.
Szomorú hogy a hibát novemberben jeleztem és mindig csak egy pillanatnyi gyorsan elintézhető megoldást javasoltak. A hiba nem oldódott meg egyetlen alkalommal sem. Hiba naplót, hibabejelentést nem készítettek.
Se tartozásom. Se elmaradásom nincs.
A hibabejelentésemet rögzíteni nem tudták mivel a befizetésem nem érkezett be. A szolgáltatásért havi 2700 ft ot fizetek. A Tv müsor élvezhetetlen. Sajnos szoba antennát kell használnom egyes csatornákon a főműsorban leadott filmek megtekintéséhez.
Érthetően: fizetek egy szolgáltatásért amit a szolgáltató csak részben teljesít, és annak ellenére hogy a szolgáltatás árát feladtam postán(csekken) nem hajlandóak hibabejelentőt felvenni addig amíg a pénz be nem folyt!?December közepén a szerelő megnézte a beltérit, kicserélte az egyiket. A cserélt beltérin a kép élesebb de a négyzetekre való szétesés mellett meg-meg áll 1-1 másodpercre.
A csere után néhány nappal még december 24 előtt a hibát ismét bejelentettem. A két ünnep között szerelő nem keresett a hibát nem hárították el. A 72 órás szervizelési idő 2-3x is lejárt.
A hibát december végén (29-30) ismét bejelentettem. Panaszt vettek fel. Megígérték hogy valaki meg fogja nézni.
Január 2- án telefonált egy úr hogy itt áll a ház előtt hogy tud bemenni. Mint kiderült neki adták meg a címem ( valamit összekevert)de ö sajnos Dinnyésen van és kijönni nem tud. Adott egy telefonszámot amit hívjak én és egyeztessek időpontot mert Siófok nem hozzá tartozik. Mivel senki nem keresett én ismét felhívtam az ügyfélszolgálatot sokadszorra ismét megtettem a bejelentést. Ismét adtak egy telefonszámot amit nekem kell hívni!
Se a január másodikán kapott telefonszámot nem vették fel sem a fehérvári com-2 kft telefonszámán(vezetékes, mobil) nem jelentkezett senki!Amennyiben a hiba javítását nem kezdik meg a mai napon, akkor 2008.01.07-én a levelet a fényképekkel együtt a Fogyasztóvédelmi Felügyelethez küldöm tovább.
név..cím
Siófok, 2008. január 4
.A 7-én kézhez vett levélben tájékoztattak arról hogy a beltéri egységet kicserélték és azóta nem éltem hibabejelentési lehetőséggel.Ebben csak az a furcsa hogy dec 20-án volt utoljára szerelő a lakásban..
Aznap kb 1-2 óra múlva felkeresett a szerelő . kicserélte a fej egységet.
A vétel nem változott. Rossz és nézhetetlen..idegesítő.. stb
Felmondtam..
Szervíz korrekt ..
Ügyfélszolgálat tré .. minden ügyfélszolgálatos mást mond.. és totál hülyének néznek..összességében kb 25x telefonáltam a hiba miatt .. alkalmanként kb 7-14 percet..
ez tényleg a román upc!„Ragaszkodni a dühödhöz pont olyan, mintha mérget innál, és azt várnád, hogy a másik haljon meg tőle.” (Buddha)
-
moland007
tag
válasz janika_(én) #3066 üzenetére
Osztom a véleményed ma el is küldtem a diginek a felmondást! Kb mire számithatok mert a bekötés az lassan ment.
55A83J
-
Rick4
félisten
ez nem két egyforma kép összeillesztve.. ..az egyik a t-kábel képe, és a másik az AV bemenetről érkező digi képe.PIP-es a tévé...mondjuk a narancs alapon levő felirat nem kifejezetten mozdult be...na, elárulom, élőben brutálisan nagy különbség van a két adás között..tény, hogy a fénykép nem adja vissza úgy a dolgot..tévét fényképezni sosem volt szerencsés..
[ Szerkesztve ]
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
D600
tag
Ezt így nehéz megállapítani, mert nem lehet két egyforma képet csinálni. Az első fotó túlexponált, a másik bemozdult. Tehát fotóról megmondani, hogy jó-e egy adás képminősége, sztem lehetetlen. Egyébként én is azt hittem, hogy a kábeltv-nek jobbak a jelei, de nálunk is a digi a jobb, arról nem is beszélve, hogy a kábelen 14 magyar csatorna jött több, mint 4000-ért.
Nem akarom nagyon fényezni a DIGI-t, de ha valakinek számít az ár akkor jelenleg nincs ellenfele itthon szerintem.
Ismerem a minőséget én is. Van már jópár HD-s filmem, aminél a tv-n még nem látni eléggé a különbséget, de monitoron 1920x1200-ba elég szépen kihozza. -
doc
nagyúr
ez nem a tv-től függ, anyáméknak ugyanolyan típusú TV-jük van mint az enyém, csak egy számmal kisebb (így elvileg még szebbnek is kéne látnom)
az lehet, hogy nálatok szebb a kábeltv képe, ezt nem is vitattam, nálunk egyértelműen egy nagyságrenddel rosszabb a kábeltv, meg még drágább is jóval
LCD tv-n biztos látnám hogy szar, de mivel olyanom nincs (meg mostanában nem is lesz, jó nekem a crt-féle "hardveres zajszűrés" ) így nem zavar
mondjuk nálam amúgy sincs más lehetőség, kicsi falu, vagy digi vagy upc, mikor előfizettem, a upc sokkal drágább volt, így eldőlt a kérdés -
janika_(én)
csendes tag
Ha már a minőségről esett szó...
Nálam az egyszerű "földi" antennával fogható TV2 és RTL-klub minősége sokkal jobb mint amit a DigTv nyújt.
A Digin sokszor kockás a kép, néha 5-10 másodpercre elhallgat a hangja miden adón.
(Mielőtt bárki az antenna beállításra fogná a dolgot: a szint 80-85% a minőség 98% a Hyundai beltérin, tehát az antennával nincs gond.)
Ezzel szemben a sima antennával tökéletes a kép és a Nicam-stereo hang.
Sajnos csak ez a 2 adó fogható nálunk így. -
Rick4
félisten
az eurosport 2 csatornák java részt a 13 fok keletről foghatók, német, francia, román, szerb nyelvvel....de van még vagy 3-4 nyelvvel, az tuti..persze kódolva vannak..
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Rick4
félisten
ja, hát az is egy kábeltévé szolgáltatás, de nyilván nem arra gondoltam. olyan helyen, ahol a tévé tunerje régi, és amiatt szemcsés a kép (erre én is akkor jöttem rá, mikor a 10 éves 92 centis CRT-met lecseréltem egy 94 centis LCD-re, na ott a kép penge) nem pedig maga az adás illetve az átviteli képesség rossz. szóval ott jól jön, hogy a "digitális minőség" beköszön a lakásba, és nem a tévé tunerjét használod.... a CRT-n egyébként is jól mutat a digi, a blokkosodás szinte alig látszik, képélesség, kontraszt meg sose volt azt meg úgyis masztolja...LCD tévénél lehet jó minőségű tunerrel jó képet kapni kábelen is, kiderül, hogy mennyire gáz, vagy mennyire nem...addig, míg le nem cseréltem a tévét, én is többször hívtam ki a szerelőket, egyik adás jobb volt, másik rosszabb, de tökéletes sosem...most a jó a kép, nem ugrál, nem megy el...
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
doc
nagyúr
hozzám bárki jött, miután meglett a digi, mindenkinek az volt az első reakciója, hogy "de szép képe van"
(ajkai és devecseri kábeltv-userekről van szó)
konkrétan anyáméknál olyan szinten szemcsés a kép, hogy először azt hittem, szobaantennán nézik, de azt mondják minden adó, mindig ilyen...
ajkán meg rengetegszer nem volt adás, akár napközben, akár hétvégén, ha esett a hó meg szintén gyakran elment, arról nem beszélve, hogy fele annyi csatornával került másfélszer annyiba, mint a digi -
Rick4
félisten
eleve nem múlhatja fel a kábeltévé képének minőségét, mert pl az rtl klub 480X576ban nézhető, míg a kábeltévé 720X576ban megy, ráadásul azok a műsorok egy másik műholdról profi beltérivel vehetők, és sokkal nagyobb sávszélességgel vannak sugározva, így a blokkosodás eleve lényegesen kisebb (mondjuk ha a digi 100%, akkor az max 15) a digi által megfelelőnek vélt 106kbps-es hangról megint ne beszéljünk. bármilyen beltérin nézheted, nem a beltéri a ludas, a sok hibával, és eleve leromlott minőségben érkezett jelből egy 100K-s beltéri sem fog jó minőséget kihozni..ha gondolod teszek fel képeket a káveltévé vs digi képéről, magad is eldöntheted, melyik jobb..
[ Szerkesztve ]
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Gilberto
aktív tag
Nekem eddig semmi problemam nem volt a UPC-vel. Egy dologban csalodtam egy kicsit,hogy az eurosport 2 nem az az eurosport2 amit vartam mivel ezen nincs angol bajnoki meccs. De ez legyen a legkisebb gondom a UPC-vel. Arrol nem is beszelve hogy esetemben Nemetorszagban hasznalom.
PSN: Gilberto2k10 (PS4)
-
D600
tag
Ez a digis topik, de biztosíthatok mindenkit, hogy a UPC is teli van az elégedetlen ügyfelekkel. Egyik ismerősöm már két éve átállt UPC-ről DIGI-re és még mindig szidja őket és hálálkodik a DIGI-nek.
Én azt mondom, hogy ezek a beltérik amiket ide dobálnak hozzánk ingyen arra jók, hogy 2700 Ft-ért pár tucat magyar csatornát befogjanak, de kiváló minőségre egyáltalán nem. Előtte kábeltv-m volt, csak már azt is felvitték 4000 Ft-ra havonta a semmiért, ezért álltam át műholdasra. Garantálom, hogy egy sima mezei tv-én az addigi kábeltv minőséget a digi sokszorosan felülmúlja. Egész jó a kép náluk. Igaz a tv-m is elég sok extra képminőség javító funkcióval rendelkezik, ki tudja minek az eredménye a jó kép. Biztos romlott a minőség és szétesik a kép, de szerintem ez néha a beltéri hibája is, mert kielemeztem már pár oldaláról mostanában és hajlamos a kicsit túlmelegedésre és a fagyásokra. Láttam már máshol olyat is hogy kimerevedik a kép, amíg nem kapcsol át máshova és vissza. Ezek fagyások, beltéri hibák. Ennyi pénzért én nem várok jobbat, a lényeg, hogy tudok nézni 50 csatornát és inkább örülök, hogy van még ilyen olcsó lehetőség a mai szegénységben. Azért amikor beindult a DIGI akkoriban nekem mondták a szerelők, hogy egy hónap alatt több tízezren mondták fel folyamatosan a UPC-t. Nem győzték leszedni a UPC antennákat. Gondolom ők is elégedett ügyfelek voltak és nem számított az ár számukra.Azért, ha valakinek gondja van a DIGI-vel természetesen ossza meg velünk a fórumon, de igazából nem mi vagyunk a célszerv akinek erről elsődlegesen tudnia kellene. Mi egymásnak csak tanácsot, esetleg véleményt írhatunk, de segíteni szolgáltatói problémában nem igazán. Az elején amikor nehézkesen kötötték be, mert túl sok igény volt, én azonnal a központjukat hívtam, nem a helyi kisbótba járkáltam balhézni.
Rá pár napra itt is volt a beltéri. El lehet intézni náluk a dolgokat, csak jó helyen kell kopogtatni. -
-
Lala6
őstag
válasz molnárszilár #3051 üzenetére
Ha csak 6000-et fizettél bekötéskor, akkor az övéké a beltéri is. A 6000 az a kártya aktiválási díj.
-
o.gaby
tag
Elvileg 30 nap a felmonsdási idő, tehát szerintem nem fogják elkapkodni. De ezzel minden szolgáltató így van. Ha hűségidőn belül kell felmondani és lehet kötbérezni akkor percek alatt felmondják. De ha az ügyfél kéri akkor nem sietnek vele. Sajna ebben az országban így működik.
-
molnárszilár
csendes tag
válasz raczandris #3049 üzenetére
Elvileg a beltérit megvette az aki beköttette ezt a remekbeszabott szart nem?Vagy miért fizettem plusz 6000-ft-ot a mésodik beltériért?A kártyát vihetik de a beltérit azt nem!(össze fogom törni )Mondjuk amugy is lehuztak már eddig közel 25 rongyal az ingyenes bekötés cimszó alatt szoval ........De még mindig semmi visszajelzés peströl hogy felmondtuk!Nevetséges
-
Rick4
félisten
válasz raczandris #3049 üzenetére
gondolom az ilyen emberek először elfűtik a padlót, utána meg az ajtót- ablakot....mivel a beltéri nem ég túl jól, ezért egyszerűbb eladni..
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
raczandris
tag
Sziasztok
Csak tájékoztatásként :
Nem egy olyan esetről hallottam több fórumban , hogy az ügyfél a bekötés után párhónapra eladta a beltérit valahol , valakinek pár ezer Ft -ért .
Azt hiszi ,hogy nem derűl ki ? Úgyis befogják hajtani rajta + még a kötbért is meg fogják vele fizettetni . Az elveszett kártya is 24.000 Ft -ba kerűl !
Szóval nem érdemes pár ezer Ft -ért megválni tőle még ha (látszólag ) ingyen is kapta .
Nem értem az ilyen embereket . Nem gondolnak a következményekre ?http://antennaszereles.tvn.hu
-
kajli1
csendes tag
Azért ha megengeded, reagálnék a hozzászólásodra.
1. honnan tudod, hogy nekem van-e vagy nincs előfizetésem a digi tévénél?
Te írtad: engem nem mernek baszogatni, pedig itt figyel egy éve két beltérijük...
Ebből következik, hogy volt, csak nem fizettél, mert vélt vagy valós ok miatt nem voltál megelégedve a szolgáltatással.2. miért ne beszéhetnék kötbérről, nem azt mondtam, hogy én kérhetem, hanem Palikának írtam, hogy más kérdés, kéri-e? (tudod, egyes szám harmadik személy)
Ez talán Palika dolga, de te sem gondolhatod komolyan, hogy Palika majd bíróságra jár párezer forintért, mivel simán tuti hogy nem fizetnek.3. ha azért jösszu ide, hogy másokba beleköss, akkor rossz helyen jársz.
Ennek a megítélése nem a Te dolgod, és azt hiszem rajtad kívül senkivel nem kerültem semmiféle konfliktusba. Veled is csak a sajátos stílusod miatt.4. amióta idejöttél még egy konstruktív, használható hozzászólást nem produkáltál, megmaradtál az alapelvek megsértése- személyeskedés vonalon, amire itt senki sem kíváncsi így gondolom nem bánod, ha ezek alapján ítélünk meg.
Ennek a megítélése szintén nem a Te dolgod, és nem értem miért beszélsz fejedelmi többesben!? Tudod, egyes szám, első személy!5. innentől nekem ne is írj, el sem olvasom a hozzászólásaidat, nem vagyok a véleményedre kíváncsi....
Nem is Neked írtam, azt megtehettem volna privát üzenetben, én erre a fórumra írtam. Azt hiszem ezt még Te sem tilthatod meg.6. nem tudom milyen szolgáltatásról beszélsz, amiért én nem fizetek, de szerintem te sem tudod..no comment...
Lásd 1-es pont!ezzel a mentalitással biztos sokra viszed az életben, sok sikert hozzá..ja, ne nevezz barátodnak, mert engem ne ítéljenek meg rólad... (tudod, madarat tolláról, embert barátjáról...)
Én sem ilyen barátokra vágyom, elhiheted, de gondoltam, én megadom a tiszteletet, még Neked is.Ezúton elnézést kérek a fórum összes olvasójától ,hogy személyes vitával gyarapítom a karaktereket, ígérem a jövőben visszafogom magamat.
Kajli1
-
moland007
tag
-
Rick4
félisten
1. honnan tudod, hogy nekem van-e vagy nincs előfizetésem a digi tévénél?
2. miért ne beszéhetnék kötbérről, nem azt mondtam, hogy én kérhetem, hanem Palikának írtam, hogy más kérdés, kéri-e? (tudod, egyes szám harmadik személy)
3. ha azért jösszu ide, hogy másokba beleköss, akkor rossz helyen jársz.
4. amióta idejöttél még egy konstruktív, használható hozzászólást nem produkáltál, megmaradtál az alapelvek megsértése- személyeskedés vonalon, amire itt senki sem kíváncsi így gondolom nem bánod, ha ezek alapján ítélünk meg.
5. innentől nekem ne is írj, el sem olvasom a hozzászólásaidat, nem vagyok a véleményedre kíváncsi....
6. nem tudom milyen szolgáltatásról beszélsz, amiért én nem fizetek, de szerintem te sem tudod..no comment...
ezzel a mentalitással biztos sokra viszed az életben, sok sikert hozzá..ja, ne nevezz barátodnak, mert engem ne ítéljenek meg rólad... (tudod, madarat tolláról, embert barátjáról...)[ Szerkesztve ]
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
-
Rick4
félisten
válasz Palika71 #3041 üzenetére
hát, nem tudom, hogy a sportklub hónapokig ugrált- szaggatott, az rtl klub hetekig kockás volt, viváról, HBO-ról ne is beszéljek...ez lazán nem az a kategória amiért fizetnék... az 5% egy csatorna max lehetőségét figyelembe véve (vagyis napi 24 óra, havi 31 nap) összvissz 37 óra, tehát ha valami 2 napig nem olyan mint elvárható, jár a kötbér. nyilván más kérdés, hogy kéred-e...
[ Szerkesztve ]
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Rick4
félisten
nekem nincs okom panaszra, ugyanis nem őket nézem, másodszor nekem nem kell elmennem sem ezekhez, sem másokhoz dolgozni.. engem nem mernek baszogatni, pedig itt figyel egy éve két beltérijük...
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
o.gaby
tag
Nem tudom mit kell itt sírni. Mindenki sír, hogy ilyen meg olyan a minőség. Csak írni kell a felettes szervnek és valami biztos történni fog. Pl:
Cím: 1015 Budapest, Ostrom u. 23-25.
Levelezési cím: 1525 Budapest Pf. 75.
Telefon: (06 1) 457 7100
Fax: (06 1) 356 5520
E-mail: info@nhh.hu
Honlap: www.nhh.huCím: 1133 Budapest, Visegrádi u. 106.
Levelezési cím: 1386 Budapest 62. Pf. 997.
Telefon: (06 1) 468 0500
Fax: (06 1) 468 0509 (központ)Pl nemtudom, hogy valaki emlékszik-e az októberi HBO minőségromlásra. Na hát hiába hívtam a digit mindig csak azt mondták tudnak róla és javítják. De mivel semmi nem változott, írtam a HBO-nak. Majd egy héten belül megjavult a HBO és azóta is kitűnő a minősége, és jött válasz a HBO-tól, hogy igazam volt és elnézést kérnek a minőségromlásért. Továbbá intézkedtek javításról.
Minden megoldható ebben az országban is csak, jó helyen kell reklamálni. Ilyen például a fent említett cím is ami a Nemzeti Hírközlési Hatóság.
-
Dízeles
aktív tag
Hali
Van akinél jó van akinél elfogadható és vannak elégedetlenek.Nem kételkedem a jogosságában és valóban bosszantó.Arra lennék kiváncsi mi lehet a rendszer.Esetleg szerelök vagy a beltéri egyéb eszköz hiba.Maga a szolgáltató gyogyi?
Szóval nálunk -Kiskunhalas,Bács -Kiskun 46* 25' 43.43" észak 19*31'37.05" kelet- a 10-es skálán 8 pont adnék.A szerelő szupin beállitotta a fejet, a dőlés,beltérit.Nála a műhelyében láttam a képet stb..Felszereltem belöttem kész.Szolgáltatásról: a kép néha lefagy pár másodpercre ,a nyelvek néha felcserélödnek a mese csatornákon ,de a fiam ilyenkor az ellenkezö nyelvre állitja aztán vissza.Elöfordul hogy szétesik a kép talán2-3 alkalommal hetente "pixel"hibák mindennapossak de nem vészes.DE szerintem a szolgáltató igen is szolgátasson ne kedveshangú ügyfélszolgálgálatosokkal probálják elvitetni a balhét és ha módja van rá "csavarja "feljebb a sávszélességet.Tehát 8-as.És nálatok?
HaliHa a szüleidnek nincs gyereke, nagy valószínűséggel neked sem lesz.
-
gvass
tag
off
Légy Te az első aki rájuk ijeszt...
Ha minden problémádat elmondod nekik, biztos sokat visszafizetnek neked.
Sőt a képek alapján, meg a tudásod miatt még lehet, hogy fejlesztőnek is felvesznek...on
A legjobb érv a demokrácia ellen egy ötperces beszélgetés egy átlagos szavazóval. - Winston Churchill
-
Rick4
félisten
válasz Palika71 #3030 üzenetére
érdemes lenne írni nekik, hogy nyilatkozzanak, az ÁSZF-ben kinyilvánított 95%-os rendelkezésre állás szerintük mit jelent. szerintem egy csatornánál is fent kell álljon a dolog, mivel te a tévéden max egyet tudsz egyszerre nézni. ha ez pont az rtl, akkor ott is kell tudniuk azt a 95%ot. simán kipengetnék a kötbért, ha valaki rájuk ijesztene..
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
moland007
tag
Kb két hónapja szétesik a kép az rtlk-n nem hiszem hogy nálatok nem. 98% a jel. A fő gond hogy nincs sávszélesség.
55A83J
-
Palika71
őstag
Egyetértek abban, hogy a DIGI megfelelő ellenszolgáltatást ad az áráért.
De ha valaki hazudik, az semmiképpen nem etikus még akkor sem, ha mások is ezt csinálják.
"pengeéles minöségben"
Ez azért egy kicsit túlzás. Ahhoz képest, hogy milyen minőségi lehetőség rejlik a digitális szolgáltatásban, ők (meg az UPC DIRECT) eléggé lecsavarják a kép és hang minőséget.
Engem az bosszant nagyon, hogy december elejére jelentőssen rontottak minőségen (RTL "képkikockásodás"), amit elismernek, de attól még kevesebbet nem kell fizetni, de nem is szüntetik meg a problémát. Na ez a gáz.Mindenki a maga szintjén nyomorog!
-
Lala6
őstag
válasz molnárszilár #3027 üzenetére
Én azért egy beltéri cserét még kipróbálnék a helyedben.
Nem kell a digi-re várni. Megkell keresni a helyi forgalmazót és ő kitudja cserélni. Itt a fórumon már jelentkezett is, ha jól látom. -
molnárszilár
csendes tag
nekem már ötször állitották be az antennát a jel is jo volr!Kicserélték a fejet!A csatlakozokat!Most az az utolso hibalehetöség hogy beltérit kellene cserélni!De nem cserélnek csak a pesti központ!De ök se eröltették meg magukat!Szoval elhiheted hogy okkal szidom a digitv-t!Nem viccböl!Ja és most sincs tv egész délután nem volt!Szoval szar az egész!!!
-
Locutus
veterán
Viasat6 nevű adóról mit hallani, hogyan lehet fogni?
Ma láttam a reklámját.Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
Andie
őstag
Egy picit énis a digiTV védelmébe kelek, ha ér valamit itt a szavam.
Elég vacak helyen lakok ilyen szempontból, a Csillebérc kellős közepén, erdőben, a teraszomról pont délre a kakukkhegy emelkedik kb 300 méter magasságig. Mivel igy az isten hátamögött vagyok, se kábeltv, se upc, semmi nincs, a többi lakónak (10lakásos) upc directje van, vagy mi, apró parabolákkal. No nekem az drága volt (4000 ft ha jólemélxem), igy a diginél kötöttem ki. Kicsit paráztam, hogy nem fog a jel jönni, lévén a hegy eltakar mindent, azon meg ugye nem jön át a jel. Kb 20 fokos szögben lehet ellátni a fák fölött. No azért csak elhoztam próbaképpen Andristól egy szettet, mivel ö csak több hét után tudott volna kijönni, de biztatott, hogy menni fog az, nomeg telefonon rendkivül sokat segitett, ezúton is köszönöm neki.
Hazajöttem, felrögzitettem, bekábeleztem, kicsit jáccottam vele, és azóta is 85% körüli a jelem. Kopp kopp. Se kockásodás, se kimaradás, semmi. Naponta 2-3x elöfordul,hogy mint a rossz xvideknél, egy pillanatra szines kockák jelennek meg egy csikban, de ez fél másodperc, és kész. Nyikkan esetleg egyet, ha a hang is elbaszódik egy fél másodpercre. Ez belefér nekem 2700 ftért. Tökmindegy mit igérnek a lapon, milyen hangzatos szavakkal, más is igy csinálja, sőt. Nekem 99,9%-ban eddig minden pöpec volt, remélem igy is marad. Épp ezért kétlem, hogy az adó oldalon volna gond.
Ha valakinek ilyen állandó problémája van, nincs adás, szar a jel, stb, akkor mindenképpen a vevö részen keresgéljen. Van jelszintmérés a központi egységben, ott kell figyelni, és addig álligatni, billegetni az antennát _felszerelve_, miliméterenként, amig elég erös nem lesz a jel. Aztán lefixálni és soha többé hozzá nem nyúlni.
Apámat is rábeszéltem 2 hónapja, egy délutánt eljáccadozott a beállitással, azóta 50 magyar csatorna boldog tulajdonosa, pöpec, pengeéles minöségben.Szóval én azt mondom, kis türelem, kis odafigyelés, és persze a hibalehetöségek kizárása (beltéri, stb). Olyan ez kicsit, mint a "szar a windows" axióma. Persze, aki nem tudja használni, annál szar. Nekem 3 éve van ugyanaz az XP-m, fejlesztek, játszok, netezek rajta, és még mindig 20 mp alatt bútol, és nem fagy, nem akad, nem szemetel. Persze tudni kell karbantartani és használni.
Samsung Galaxy A50 - Samsung UE46D6100 - BNet Tag: Andie#2999
-
o.gaby
tag
Elég régen itt vagyok már a fórumon, de nem értem miért szidják egyesek a DIGI-t. Én most költöztem és jelenleg az antennám nincs is rendesen beállítva csak levágtam a földre és működik (nincs jel kiesés, pixelesedés, semmi, pedig hozzáteszem a jelszintem 50% körül mozog és a minőség 30-40%. Szerintem mielőtt bárki is a DIGI-t szidja előbb állíttassa be az antennát szakemberrel és ha utánna sem megy akkor lehet szidni.
-
Rick4
félisten
válasz molnárszilár #3021 üzenetére
jaaa.most olvastam egy hirdetést...a digi tv minden városba keres népszerűsítőembert....havi 300at fizetnek nettóban... érdekel a meló?
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
molnárszilár
csendes tag
Nos eljött a hétvége a pihenés ideje és láss csodát a Digiszarszemet tv ismét nem jo!Már nem tudom felhuzni magamat rajta hanem inkább nevetek az egészen!Ez már természetes hogy szombat vasárnap nincs adás ja meg pénteken!Meg elég sokszor!Hétfön már elküldtem a felmondo levelet a digiszarnak!A decemberi csekkemet is várhatják!
Legujabb digitális teknologia kiválo minöség na persze!Egy nagy határ szar!Aszem a beltéri most szét fog törni! -
Rick4
félisten
válasz Latency #3019 üzenetére
ja, csak azért mondom, mert alapból van egy nagy halom kockásodás( a xar tömörítés miatt) és mellé rednszeresen befigyel ahogy, hogy szétesik a kép...ahogy azt rendszeresen illusztrálni szoktam...már lassan képregényt lehet összerakni belőle..
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
janika_(én)
csendes tag
Szerintem mindegy minek nevezzük, kockásodásnak vagy blokkosodásnak a végerdemény ugyanaz.
Nézhetetlen a műsor mostanában néha.
A héten valamelyik nap a HírTv délutáni 5 órás híradóját néztem (volna).
A kép néha olyan módon szétesett, hogy a jobb felső sarokban "HírTv" a felirat helyett csak egy folt látszott.Ez lenne az a bizonyos "kiváló minőség" és "legújabb digitális technika" amit a DigiTV ajánl?
(LÁSD ITT)
[ Szerkesztve ]
-
veber2
csendes tag
Hi
mostanság a tv2 és az rtl klub mitől kockásodik emmyire,idáig nem volt vele gond?toki
-
-
Andie
őstag
Gyerekek, az mitöl lehet, hogy pár napja szellemképes az adás?
A TV2-t nézem, megy a dr House, és az RTL klub átlátszik sötét árnyak formájában.Samsung Galaxy A50 - Samsung UE46D6100 - BNet Tag: Andie#2999
-
Slax
senior tag
Sírtam volna a röhögéstől a szomszédok helyében. Most csak könnyezem.
''mit csinálsz? megmondod a gépnek: MŰ-HOLD-VEVŐ!! NEM ÉRTED?! MŰ-HOLD-VEVŐ!!'' by escie '' Fáznak a bitek, a kihűlt adatok egymáshoz bújnak... by LAN Sianis megtömött egy pónit
-
-
Andie
őstag
Vasárnap 11 óra fele tértem magamhoz, kidülöngéltem a fürdöszobába, hogy ott micsináltam, nem illik a topic profiljába. Aztán egy bögre tea társaságában lehenyéltem a nappaliban a tv elé. Néztem ezt-azt, többnyire discovery, animal, stb. Az ablakból látom, hogy mostoha idő van, szürke, esik is valami, néha kopog, az erdő ágain vastag a jég.
Asszony szól, hogy kész a reggeli. Odatelepszek, közben félszemmel az RSPCA akcióit figyelem, épp egy girhes lovat pátyolgatnak, és bilincselik a gazdáját.
Mikoris a kép elkezd összetöredezni. Csikk.. csekk.. csippp. nyikk. kockahalmaz. Összeráncoltam a homlokom, átkapcsoltam a TV2-re, ott minden jó. Épp valami érdekes jelenet volt, igy azt néztük tovább. Pár perc múlva azis csikk csekk, nyikk nyakk, reccs, kocka. Namondom, nézzük csak ezt a jelszintet!
Hát 25% alig volt
Ejha! Váltogattam jobbra balra, mindenhol ez a szitu. Namondom vazzeg, vagy mágneses felhö van bucuresti fölött, vagy a szomszédba vissza-visszajáró rabló megin az én antennámon ereszkedett le a zsák motyóval.
Fürdököpeny felkap, kilépek a teraszra, és ezzel a lendülettel úgy hanyattesek, hogy csillebérc túlsó sarkán, a KFKI-ben azt hitték, sikerült előállitaniuk a mini-feketlyukat, és épp most szippantott be Kinából egy apró falut a Föld közepén keresztül.
Még fektemben megvizsgáltam, hogy megvan mind a 200valahány csontom, és egyben -e. Úgy tünt igen, bár a kis cserepesvirág már nem úszta meg ennyivel, nem tolerált a becsapódó 100 kiló tömény izmot... öö. hájat.
Papucsot levetve, zokniban egyensúlyoztam a terszon felgyült jégpáncélon a sarokig, ahol meglepődve láttam, hogy kedves kis antennámon, a fejen, a kábelen, mindenhol jópofa jégcsapok vigyorognak, és a fej, mint egy üvegmikrofon, kigömbölyödött a jégtől. Az antenna belsejéből is már csak néhány húsdarab hiányzott, és hajazott volna apám méltán hires kocsonyájára, mikor lefagy éjszaka a sufniban.
No Andie pajtás, ezzel most mit tegyünk? - vakartam a fejemet, de aztán el is kaptam a kezem, mert apró púp kezdett dudorodni az iménti becsapódás és lefejelés kapcsán.
Az antennát leszerelni, megmelegiteni, majd újra felrakni nem egy jópofa feladat -5 fokban, ónosesőben. Lekapargatni a jeget a tányérról még csakcsak, de a fejröl? áh... nem hiányzik most egy csere. Egyébkéntis, jó 50 centire nyúlik ki a fej a terasz sikjából, úgyhogy ki sem érek odáig, és a sikossági viszonyokat ismerve, fejest is állnék a garázsok előtt felgyűlt hókupacokba rövidúton.
Ekkor jött a mekgájver ötlet!!! "Berohantam" kétoldalt kapaszkodva, mint aki 15 sörön túl van, a fürdőbe ismét, felkaptam a hajszáritót, kihúztam egy hosszabbitót a teraszra, majd beaktiváltam a lézerfegyvert. Csakhogy akárhogy nyújtózkodtam, nem értem ki a korlát rácsain keresztül annyira, hogy a fej kellő hőt kapjon a hajszáritóból.
Ekkor pillantottam meg a partfist a falnak támasztva. Ismét beszáguldottam, majd egy tekercs ragszalaggal tértem vissza. Rákókányoltam a partfis végére a hajszáritót, bekapcsolt állapotban. Ez kb úgy nézett ki, mint amivel egy törpe akarná egy óriás haját megszáritani. Kinyújtottam az alkotásomat a rácson, és láss csodát, gyönyörüen le tudtam hösugározni kb 10 perc búgás után a jeget a cuccról, közben látványosan javult a jel.
Mire kellően vizes lettem a fentről csöpögő esőtől, és a zoknimba belefagyott fél kiló jég, addigra frankón vissza is tért a 85-90% körüli jelszint.
Habár a szomszédok ekkorra már csoportokba verődve fogadásokat kötöttek, hogy mikor esek le, illetve mit is csinálok pontosan, én azthiszem szabadalmaztatom az eljárásomat.Samsung Galaxy A50 - Samsung UE46D6100 - BNet Tag: Andie#2999
-
Kiskutya
veterán
mar tobben is irtatok hasonlot de mindig nevetek amikor a digi oldalara ranezek:
a 2. es a 4. pont meg ok de tenyleg ez lenne a letezo legujabb digitalis technologia?
a rugalmassagrol csak az lenne a velemenyem hogy kb fel evet vartam arra hogy bekossek
es ugye a kivalo minoseget se kell kulon magyaraznom (amugy ezert az arert nem panaszkodom de azert ez a kijelentes
[ Szerkesztve ]
hmm...
-
molnárszilár
csendes tag
válasz digisat21 #3004 üzenetére
Még az se biztos hogy upc-t köttetek!Fogok egy drotdarabot aztán jön vele a tv2 meg az rtl!
Vagy ott van az internet!A szerelökkel az a baj és nem bántásképp mondom hogy nem értenek hozzá tisztelet a kivételnek!Csak beszerelik egy müszerrel lemagyarázzák nagyjábol hogy hogy müködik a távkapcsolo és ennyi!Ha baj van cserélnek!Mégegyszer mondom nem bántani akarom öket!Remélem hamarosan bejön még pár digitális szolgáltato mint az internetnél és viszik lefelé az árakat! Aztán lehet válogatni!Forumot olvasok sokat de istenigazábol az alapján nem lehet dönteni mert 50-50%mondja hogy jo vagy rossz!!Szoval kinek higyjen az ember!! -
digisat21
csendes tag
válasz molnárszilár #3003 üzenetére
Mint minden szolgatónál itt is a szerelők lelkiismeretes munkáján múlik minden.
A másik cégnél is van ílyen is olyan is.
Pont mint a mobilosoknál,ki erre ki arra esküszik,és kaszál a harmadik is.
Azért csak olvass sokat fórumokat mielőtt 24 hónapot aláírsz.
Nagy idő a mai világban lekötni Magad fix díjért.
www.digitvzala.hu -
molnárszilár
csendes tag
Na mindegy!A digi tv elöttem leirta magát!!Nálam nem vált be!Tegnap beszéltem másokkal a falumban van olyan aki 1 honap után leszedte mert nem csinálták meg neki!Küldtek neki 3 szor csekket nem fizette be aztán többet nem küldték:-D
-
D600
tag
válasz digisat21 #3000 üzenetére
Megnéztem ezt a upc dolgot és hát ledöbbentem, hogy mennyivel drágább valóban. Tényleg 2 év a szerződés és amelyik csomagba majdnem annyi magyar csatorna van, mint a diginél azt 4400 Ft-nak írták társelőfizetéssel. És még mindig kevesebb a csatornájuk. Én a maxpak-kal fizetek ennyit a diginél.
Plusz a 4 kedvenc doku csatornámat nem is adják. (discovery civi., t&l, science, wild)Az sem mellékes számomra, hogy a környezetemben jó pár előfizető állt át a upc-ről digire, mert kifogásolták a szolgáltatást a minősége miatt, plusz félárért többet kaptak. Azóta a digivel meg vannak ők is elégedve.
Új hozzászólás Aktív témák
Társtopikok:
● DIGI internet
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI vezetékes telefon
- SAMSUNG (SP-LFF3CLAXXXE) DLP SMART PROJEKTOR ! 2024 MODELL! AKCIÓ!
- SAMSUNG (QE85QN900DT) 215CM NEO-QLED 8K 144HZ 2024 CSÚCS TV ! AKCIÓ!
- SAMSUNG (QE77S95CAT) 195CM 4K SMART OLED ! UJ MODELL! AKCIÓ!
- SAMSUNG (QE75QN90CAT) 190CM NEO Q-LED SMART 2024 PRÉMIUM ! !
- SAMSUNG (QE75QN800DTXXH) 190CM 8K NEO QLED 2024 MODEL! AKCIÓ!!
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest