Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
lacoka55
aktív tag
Sziasztok
A Wish-hez csak regisztrációval lehet belépni ?
nem lehet úgy keresni rajta mint az alin ? -
Topikgazda
válasz Werkly #55093 üzenetére
Ne viccelj már, ez megérkezettnek tekinthető, nem lehet kikövetelni a Wish-nél ezt a feltételüket.
Olvassátok el a szerződési feltételeket, ha vámolás miatt késne és szeptember 21 lenne az az idő amikor kézhez kapja, az az idő amíg a vámolási helyen volt nem számít bele ebbe a vállalásba. Feltéve ha nem erre utazik valaki.
A Wish vagy az AliExpress-es eladó teljesített az hogy pár napot a Magyar Posta késik a kézbesítéssel nem teszi megalapozottá a reklamációt. De lehet próbálkozni.
Reklamálhatsz a fix időben, de akkor ne vedd át a postai küldeményt amikor kézbesítenék pár nappal később.
Persze még elveszíthetik és akkor jogosan lehet a pénzt visszakérni, de nem rögtön arra kell koncentrálni hú már pedig visszakövetelem a pénzem ha egy napot is késik.[ Szerkesztve ]
-
Werkly
őstag
És aláírós? Ugyanis ahol vette azt írják ha szeptember 20-ig nem érkezik meg akkor vételár vissza! Ilyen lehetséges?
Weben:
Pénzvisszafizetési garanciaA terméked a kézbesítő félnél van, 2021. szept. 10.-ig meg kell érkezzen! A Pénzvisszatérítési garanciánk is vég téged. Kiszámoltuk neked a termék végső kézbesítési dátumát. Ha a terméked 2021. szept. 20.-ig nem lesz kézbesítve, teljes visszatérítést adunk.[ Szerkesztve ]
-
Werkly
őstag
Ez ma jött:
Vámkezelt nemzetközi küldemény online fizetése
Értesítjük, hogy nemzetközi postai küldeménye érkezett a Nemzetközi Posta Kicserélő Központba. Küldeménye vámkezelését elvégeztük. A vámkezelés díját online, bankkártyával is kiegyenlítheti a www.posta.hu/szolgaltatasok/vam oldalon, díjkedvezménnyel. A vámkezelés díja tartalmazza valamennyi kirótt közterhet és a postai vámügynöki szolgáltatás díját, illetve a megjelölt oldalon a vámkezelést igazoló dokumentum is elérhető.
Küldemény azonosító: UB0000000AT
Hozzáférési kód: XXXXXX
Online fizetési határidő: 2021.09.09. 03:58
Amennyiben a fizetendő összeget a megadott határidőig online nem fizeti meg, a küldemény kézbesítésekor történik a vámkezelés díjának beszedése.
A Postai Vámügynöki szolgáltatásról honlapunkon bővebben tájékozódhat: www.posta.hu/vamOnline perkált az ismerős 399 HUF
Mikorra érkezik meg innen számítva kb.?
Köszi! -
Topikgazda
válasz internetezoo #55089 üzenetére
Van amikor nagyon sok idő eltelhet. De nem kellene pár napnál többet ott lenni.
-
internetezoo
senior tag
Liege-Linehaul. Itt nagyon sokat várakozik?
-
djsunstealer
aktív tag
Sziasztok! Egy kis tapasztalatmegosztás azoknak, akik még nem kapták meg a jogtalanul kiszabott dupla ÁFA visszatérítést. Beszéltem a postával, inkább NPKK (421-72-35, 4. mellék), de majd V/ Mester pontosít ha nem ők voltak. egy viszonylag értelmes nővel hozott össze a sors, vázoltam neki a szituációt miszerint a felülvizsgálati kérelmemet már több mint 30 napja beadtam, legyen olyan kedves utánanézni. Nem talált a nevemre vonatkozóan semmit az adatbázisban. Augusztusban mikor beküldtem mindent az öf 8. pont alapján, csak a képernyőn jelent meg, hogy az "űrlap sikeresen beküldve", semmi visszaigazoló nem jött, se e-mail, se SMS.
Beküldtem MOST újra és lám, jött visszaigazolás e-mailben:
Tisztelt Ügyfelünk!
Az alábbi küldeményre vonatkozó felülvizsgálati kérelmét megkaptuk.....Valószínűleg hatalmas gebasz (elnézést a csúny szóért) volt a rendszerben augusztusban, vagy egyszerűen rossz volt a rendszerük. Én azt javaslom, de V/ kiegészíti a dolgokat, hogy próbáljátok meg újra beadni.
Az ügyintézési határidő gondolom újraindul, de ez csak feltételezés.[ Szerkesztve ]
-
Vibalazs
tag
Július 24.-én küldtem először az adatokat ekkor kaptam meg a levélben szereplő kódot.. A telefonos ügyfél-szolgálatot Augusztus 2.-án hívtam. Akkor azt mondták, hogy nem tudják mi miatt tart ilyen sokáig. Azóta a papírokat beküldtem többször is. Leírtam nekik emailben is (Aug. 6-án). Válaszuk: "technikai okok miatt egyelőre nincs lehetőségünk kézbesítésre átadni" Most a panasz bejelentésemre várok (Aug 17).
Szerintem próbálkozok eleget
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Oldman2 #55084 üzenetére
Ha muszáj pontosítani: városállam, Makaóval együtt, hivatalosan ugye Kínai különleges státusú terület ami több tekintetben eltérő helyzetet jelent, például más a fizetőeszköz, más az állami irányítás rendszere és a hong kong-i ember nem kínai útlevéllel rendelkezik.
Szóval szerintem igencsak önálló, külön kategóriák.
Esetleg megnéznéd a Posta Országlapok részét akkor világos lenne hogy miről beszélek. Itt külön ország mindhárom, Hong Kong, Kína és Makaó.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz laleeee #55082 üzenetére
Mivel Hong Kong külön ország és oda közvetlenül megy szállítás 5-10 napos kézbesítési idővel innen Mo-ról, teljesen félrevezető a Kína célirány. Destination Kína.
Több nyomkövető is ezt írja, véleményem szerint a felvételnél valamit a magyar postás elrontott, már rég a címzettnél kéne lennie. Rendesek a kínai postánál és vámosaiknál hogy továbbították a cél országba, helyre. -
Topikgazda
válasz HELLAFLUSH #55078 üzenetére
Valóban, hasonló a szállítási mód.
-
Topikgazda
válasz HELLAFLUSH #55076 üzenetére
Mint ahogy már többször írtuk, a belga azonosítós küldemény ide Magyarországra egy EU-s országban történő feladással érkezik postai szállítással. Mivel EU-n belül 17 éve nincs vám, ezért nem lesz vámkezelés, mivel nincs vámkezelés ezért annak díja sincs.
A mérettől függően (24 mm-nél vékonyabb) vagy a postaládába vagy postai átvétellel kapod meg. -
HELLAFLUSH
őstag
Sziasztok!
A vámkezelés behozatala óta most rendeltem először Aliról.
Rendeltem pár db relét a házimozi erősítőmbe AliExpress Saver shipping-et választottam és kínából érkezik a csomag viszont BE végződésű nyomkövetési számot kaptam.
Ilyenkor mire számíthatok? ki hozza ki illetve számíthatok-e rá, hogy lesz vámkezelési díj?
Jelenleg így néz ki a nyomkövetés. -
Zeki
nagyúr
válasz Manus4 #55062 üzenetére
A csomag eltűnt.
Természetesen CSEH raktárból indult, hiszen az volt kiírva:
2021-06-17 03:00
[China]Parcel ready for dispatchés szerintük mindjárt meg is kapom, hiszen ez az utolsó infó:
2021-07-19 09:56
GMT+8
Delivering
Arrived at delivery sorting centerMár nem érdekel.
2 valamit kell megtalálnom, hogy itthonról honnan veszek.
Az egyik a "csodaszivacs", a másik pedig ez: MEXI 5Pcs HEPA Antibacterial Anti-dust Cotton For Xiaomi Air Purifier 1/2 Replacement-
Ez utóbbit 2 éve még 2.66 USD-ért vettem, ingyen postával. Most postával 10 USD körül van . -
ugri77
tag
Sziasztok
Abban kérném a segítségeteket hogy Ali Expressen rendeltem egy csomagot ami 8 db termékből áll (kifizettem PAYPALal. De az eladó jelezte hogy az egyik termék nincs raktáron , ezért kéri hogy töröljem a rendelést /lehet csak egy terméket törölni ? /
Én visszaírtam, hogy +0,4 dollárral van hasonló termék és azt küldje a hiányzó helyett , de továbbra is azt hajtja ÉN töröljem a rendelést ? ( egyet vagy mindent ? )
Szerintetek mit tegyek ??[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Werkly #55067 üzenetére
Megnézve úgy tűnik hogy tényleg Magyarországon van, mivel osztrák az azonosító és még ők EU-s ország lennének ezért nem kellene vámolni, így még a 399/799 Ft sem jön szóba. Persze tudjuk hogy az MP sok mindenre képes. De ide is érvényes hogy nem várható újabb bejegyzés, mert nem könyvelt. Holnap vagy holnap után illene megkapnia ha tényleg itt volt 1-én.
-
Werkly
őstag
Egy ismerősnek ez a nyomkövetési száma: ub253003295AT
Ha nem kamu! Nincs mozgása pár napja! Lehet erről tudni valamit? Kösz! -
Zeki
nagyúr
válasz Turbobacsi #55058 üzenetére
Igen. User error, hogy kidobtam a pénzt az ablakon. Elsőben én nem értem rá ezzel foglalkozni, másodikban a 9 éves lányom nem tudott úgy angolul. De az nem user error, hogy NEM jöttek meg a rendelt dolgok. Inkább itthon figyelem az akciókat, nyitott szemmel járok a boltokban és van hogy a kínai árnál is olcsóbban vásárolok, vagy azon a szinten! És az akkor ott van a kezemben!
Régen én is nagy kínai rendelős voltam, de a rossz Ft meg a rossz tapasztalatok, meg az itthoni kifogható jó árak, megoldották ezt.
[ Szerkesztve ]
-
Zeki
nagyúr
Utolsó 2 rendelésem nem jött meg. Egyikben kifutottam a reklamálási időből. A másiknál a kisebbik gyerekem azt hitte a kézbesítési dátumot kell elfogadni és rányomta hogy az jó lesz. Közben ugye azt nyomta rá, hogy megkaptuk. Ez utóbbi állítólag cseh raktáros cucc. Részemről a kínai rendelések itt értek véget.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz laleeee #55048 üzenetére
Meg kell várni a következő bejegyzést, ha tévedek és nem ide küldik, akkor pár napon belül látszódni kellene egy valahova megérkezésnek, de augusztus 26 az csütörtök volt és 9 nap alatt Kínában is kézbesítenék. De semmi nyoma.
Ez a kínai központi logisztika: Beijing International Mail Treatment Center
Ez az egyik nemzetközi kicserélő központ: Guangzhou International Mail Exchange StationA PayPal-on a védelem a vásárlás napjától számolt 180 nap, ha az AliExpress-es lejárt akkor sincs gond.
[ Szerkesztve ]
-
fairi
addikt
válasz laleeee #55039 üzenetére
Annyit jelent átadták egy helyi csomagszállítónak. Gondolom azért mert megy vissza egy központi raktárban és azoknak van saját futárhálózatuk. Raktárba százával küldenek vissza dolgokat és gondolom egyszerre viszik be.
Rossz jel, mert innentől lehet több visszajelzés nem lesz és átadás ténye se kerül bevitelre.
Ritkán szemét kereskedő letagadja, hogy megkapta és nem akarja teljesíteni a visszafizetést. Készülj a szívásra. remélem Paypal védelem alatt állsz, vagy Alin védelmi időn belül állsz. -
laleeee
őstag
-
Topikgazda
válasz LouiS22 #55040 üzenetére
Van előtte egy export vámolásos bejegyzés, ha befelé menne akkor import lenne. Utálom ha képként jön a litánia, de akkor érthetőbb lesz.
19-én befelé jöveteli vámolás (import Customs), majd 22-én kifelé történő vámolás (Export customs), ez alapján írtam hogy ez úgy néz ki visszafelé jön.Delivery to Carrier Megérkezett a szállítóhoz, az irány ebből nem derül ki, mert ki és be is szállítja valaki.
[ Szerkesztve ]
-
LouiS22
veterán
-
Topikgazda
válasz laleeee #55031 üzenetére
CN23 vámárúnyilatkozatot mellékeltél a küldeményhez és az eladóval megvolt beszélve hogy átfogja venni? Mert nekem úgy tűnik visszaküldik.
Ez az utolsó bejegyzés Aug 26, 2021 04:30 Carrier (szállítva) Guangzhou International Mail Exchange Station és előtte kifelé történő vámolást van említve: Export customs -
vacs
veterán
Sziasztok.
Ha ennél a terméknél a Lengyel raktárat választom, akkor erre jön még itthon a postán extra költség, vagy ezt lehetetlen megmondani?(^)(>.<)(^)
-
laleeee
őstag
Visszaküldtem egy csomagot az Alira, ilyenkor mi van, mikor ez az utolsó bejegyzés ? [link]
-
Topikgazda
válasz Winzsolt #55028 üzenetére
A legnagyobb gond hogy mikor értesítetted a Postát, annak az értesítőnek július 22 előtt - ha az nap akkor már nem jó - kellet hozzájuk megérkezni, tehát július 20 a biztos időpont.
Az e-Vámon a 07.23 is necces.
A fizetési oldalon az eVám-on mennyi volt az összeg? Ha ki is fizetted, akkor már rég a Postával kellet volna felvenned a kapcsolatot.Ha nem lett kifizetve akkor pedig az a gond.
Látod vám-árúnyilatkozat azonosítót, ezen a számon (szerintem munkanap) +36 (1) 297-2400 azt megadva a Reptéri vámosokkal tudsz beszélni, de szerintem ez már aPosta oldlán pattog -
Beni2360
félisten
válasz Winzsolt #55028 üzenetére
3. Opció várod és majd be dobják a ládába, vagy a kezedbe. Át engedték, gondolom BG végű volt mivel a ny.sz. kihagytad.
Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
Winzsolt
aktív tag
Üdv. újra!
07.22-én megérkezett a csomagom magyarországra, jeee!
Sajnos tájékoztattam a postát, hogy ne ők intézzék a vámot (félre értettem az összefoglalót)
eVÁM oldalon jelentettem. Ez vár ha belépek oda:
Itt több napja próbálom megnyitni a részletek/megnyitás gombbal, de mindig az a vége 20 mp gondolkodás után, hogy a "kapcsolat időtúllépés miatt megszakadt"
Most az eVÁM-al vegyem fel a kapcsolatot, vagy inkább a postával? Vagy van esetleg egy haramdik opció?
Köszi! -
Topikgazda
válasz laci.bp #55026 üzenetére
De visszakapod, akkor legfeljebb az idő lejárta után. Vagy elküldte újból és azért lett emelve.
Nekem sosem volt azzal gondom hogy azoknál amelyek nem érkeztek meg visszakapjam a pénzem. Biztos ilyen eset volt az a dispute és a szállítási védelem lejárta után 15 napon belül lett indítva?[ Szerkesztve ]
-
-
Topikgazda
válasz laci.bp #55024 üzenetére
Nem értelek. Ha nem kaptad meg, akkor miért nem kérted az árát vissza az eladótól? Mivel visszaküldték neki eleve jelezni illene neki azt hogy visszakapta, hiszen ez esetben már jogtalanul tartja magánál a vételárat, az is és a termék is egyszerre nem lehet nála.
Ha adnak ennyit, mert egyébként sajnos nem adnának, akkor fogadd el.[ Szerkesztve ]
-
laci.bp
csendes tag
Sziasztok!
Tapasztaltak segítségét kérem, a sztori hosszú nem részletezném.
A posta válaszlevele a vergődésemre:
"Elnézését kérjük, hogy a LTxxxNL azonosítószámú Prime levelet nem kézbesítettük Önnek.
A 2021.július 20-án tett, valamint 27-én és augusztus 5-én kiegészített panasza megalapozott. Küldeményét adminisztrációs hiba miatt 2021. július 20-án visszaküldtük a feladónak.
A Prime levelek értéknyilvánítás és ajánlott többletszolgáltatás nélküli küldemények, melyek esetében nyomkövetés biztosított a kézbesítési kísérletig vagy kézbesítésig, azonban elveszés vagy téves kezelés esetén – mivel nem minősül könyvelt küldeménynek – a postai szolgáltatókat nem terheli kártérítési kötelezettség.
Tekintettel arra, hogy küldeményét postai hiba miatt küldtük vissza a feladónak. a feladási díj összegét megtérítjük Önnek. Ehhez kérjük, küldje meg részünkre – MPR-xxxxxx iktatószámra hivatkozva – a feladóvevényt vagy a rendelésről készített képernyőképet, amely tartalmazza a feladási díj összegét. Felelősségünk nem terjed ki a közvetett kár és az elmaradt haszon összegére."
A kérdésem hogy érdemes-e tovább reklamálni vagy elégedjek meg a felajánlott összeggel(10$), a csomag 60$ volt.
-
Topikgazda
Tudod innentől kezdve nem értem. A feladó rendesen kitölti és azután képtelenek kézbesíteni, a hazudozásuk nem indok. 2021 júliusig ha a borítékon ott voltak a cím adatok 1867-től képesek voltak az adott személynek kézbesíteni a küldeményt akár honnan (belföld, külföld) érkezett. Annyira rá vannak kattanva az elektronikus adatokra -amit képtelenek jól feldolgozni- hogy a legegyszerűbb tevékenységben is megakasztja őket.
[ Szerkesztve ]
-
mzso
veterán
Hello!
02 Sze 2021 10:36 Departure to country of destination Belgium Post - Bpost
02 Sze 2021 02:36 Departure to country of destination CainiaoIlyen állapotfrissülés után kb mikorra várható, hogy ideér a csomag?
-
veze
őstag
néztem de számomra nem derült ki semmi
egy ragasztott címke volt rajta, amit akkor szoktak rá tenni egy küldeményre amikor visszaküldésre kerül valami ( azt még itt tették rá , be volt rajta "X"-elve a visszaküldés oka: "Egyéb" és kézzel mellé írták, hogy adathiányos
Aztán visszajött a ráragasztott ajánlott leveles küldeményszámmal és semmilyen más kísérő okirata nem volt ( utólag sem volt ráragasztva) Akkor már nem is a korábbi számával kellett lecsippantani hanem az új számmal. Mondta is a hivatalvezető amikor előhozta, hogy most már ezzel kell nem a korábbival
más: egy ujabb 400 forintos reklamációmat ( online fizetés hiánya miatt) most a sablon szöveggel elutasítottak. ( nem küldték meg aza datokat , vagy nem értelmezhető formában) csatoltam a cimkefeliratot, meg hogy ugyanezeket kapták meg online is, és kértem hogy hogy az állításukat bizonyítsák és küldjél el azt amin láthatom hogy hiányos, / nem értelmezhető az adat, továbbá irkjál meg hogy akkor mi az értelmezhető formátum számukra egy telefonszámra, ha a nemzetközileg elfogadott +36 xx xxxxxxx nem az...
valamint javaslatot tettem hogy ha a rendszerük nem tudja értelmezni az összes többi más szállito/ futárcég által értelmezhető adatokat, annak 400 forinttal továbbítsák a postára a küldeményét, mert az nem kapott lehetőséget másra, és csak annak számlázzák a 800 forintot akinek volt lehetősége de nem élt ezzel - persze tudom hogy ez falra hányt borsó és nem is remélek tőle semmit, de azért a hülyének nézett ügyfél se teljesen az. Ha mindenki szembe jön velem az autópályán, akkor nem biztos, arra kéne gondolni hogy az összes többi a hülye....[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Vibalazs #55013 üzenetére
Az a technikai ok hogy ezt nem kell vámolni.
Meg fogod kapni, csak a helyi posta hülye visszaküldik az NPKK-ba ahol beleírják az elektronikus adatokhoz(nálad megnézve a nyomkövetést nem ez van) azt amit mindenki tud, hogy a Belgiumban feladott küldeményeket nem kell vámolni, majd visszaküldik a helyi postára és kézbesítik neked.
De neked ezt már júliusban beírták:
19 Júl 2021 16:18 A vámkezeléshez szükséges dokumentumok bekérése (ügyfélre vár) NPKK Vam
Miért nem küldtél be valamiket nekik? Függetlenül attól hogy ezt nem kellene vámolni, ilyen selejtesek.Van az oldalukon ilyen menüpont.
Ha már nincs a Postánál mert visszaküldték akkor persze indíthatsz dispute-t hogy nem kaptad meg, de csak kérdezz már rá a vámolásos számukon hogy ott van-e még náluk.
06-1-421-7235 telefonszámon 3-as és 4-es gomb. Lehet hogy 5 percnél többet kell várni az emberre.[ Szerkesztve ]
-
LouiS22
veterán
válasz Vibalazs #55013 üzenetére
És ez látszik a tracking adatokból is: nem kaptak a feladótól információt, annak hiányában meg nem tudnak előzetesen semmit csinálni.
Az átvétel pillanatáig a csomagod a feladó tulajdona, én nála reklamálnék (remélem ezt tetted te is), illetve szépen refundoljon a rendelési oldal szabályai szerint.Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
Vibalazs
tag
Sziasztok!
Pár hónap szívás után végre kaptam csomagot. Igaz ezt nem a posta hozta.
Express One (fizetés napját számítva) 5 munkanap alatt a kezemben volt a csomag.
Posta 20 munkanap. Igaz ez egy sokkal kisebb csomag volt. Biztos elkavarodott.Másik dolog. A legelső csomagomra LD039498079BE azt a választ kaptam, hogy technikai okok miatt nem lehet vámolni. Tettem panaszt. Van rá esély, hogy a csomagot kiszállítják? Esetleg az értékét megfizetik?
-
Topikgazda
válasz headhunter #55011 üzenetére
Ez valamelyik U-s? Mert akkor az a jóslatom hogy ez akár Postánál vagy egy másik itteni szállítónál is lehet.
De kaptál már U-s belgát, ha annak az adataival összehasonlítod abból nem derül ki semmi?
Nem véletlen kértem azt hogy ne a litánia legyen írva, hanem a nyomkövetési azonosító.[ Szerkesztve ]
-
headhunter
addikt
2021.09.02 10:36 (GMT-7): Received by the delivery company
2021.08.29 18:24 (GMT-7): Arrived at destination country
2021.08.28 22:00 (GMT-7): Departed country of origin
2021.08.26 08:18 (GMT-7): Accepted for linehaul transportation
2021.08.25 22:29 (GMT-7): Dispatched from sorting center
2021.08.25 16:53 (GMT-7): Arrived at sorting center
2021.08.25 16:23 (GMT-7): Parcel dispatchedEz még mindig csak a Belga szállítást jelenti?
-
LouiS22
veterán
válasz bombibmw #55005 üzenetére
Nem vagy az
De nem hagy nyugodni az az apróság, hogy azt írtad: CH DHL Express.
Melyik oldalról rendeltél és mit? Mennyit fizettél a szállításért? Van link esetleg?
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
bombibmw
veterán
Rendben.
Bocs, hogy degenerált vagyok.
Köszi a segítséget! -
LouiS22
veterán
válasz bombibmw #55002 üzenetére
Ha unión belülről rendelsz és történik a szállítás, nincs VÁM és következésképp vámkezelési DÍJ sincsen. Ha unión kívülről rendelsz, vagy unión kívülről történik a szállítás és vámeljárás alá kerül a cucc, akkor fizeted a vámkezelési djat és a kirótt vámot.
Honnan rendeltél (melyik oldal)? Mennyit fizettél a szállításért?
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- HP 630 laptop (15,6/i3-G2/4GB/500HDD/Magyar/Windows7)
- GAMER Ryzen 5 3600 / RX 6600 XT 8GB / 16GB DDR4 / 512GB NVME / Beszámítás / Garancia
- Dell Latitude 3490 laptop (14/i3-G7/8GB/128SSD/AkkuX)
- Meta Quest 3 128gb +kiegészítők! (Garanciális)
- Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG LED facelift, új vezérlés, sérülésmentes
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest