- Felháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vibalazs
tag
Hali!
Mit kell tennem ezzel az értesítéssel?.:
Kiadasra var! Jelszo 12345. Csomag Z1234567891.H-P 08:30-16:30.
Raktár megnevezéseEddig még nem kaptam e-féle értesítést, majdnem mindig házhoz hozták.
[ Szerkesztve ]
-
Vibalazs
tag
Július 24.-én küldtem először az adatokat ekkor kaptam meg a levélben szereplő kódot.. A telefonos ügyfél-szolgálatot Augusztus 2.-án hívtam. Akkor azt mondták, hogy nem tudják mi miatt tart ilyen sokáig. Azóta a papírokat beküldtem többször is. Leírtam nekik emailben is (Aug. 6-án). Válaszuk: "technikai okok miatt egyelőre nincs lehetőségünk kézbesítésre átadni" Most a panasz bejelentésemre várok (Aug 17).
Szerintem próbálkozok eleget
[ Szerkesztve ]
-
Vibalazs
tag
Sziasztok!
Pár hónap szívás után végre kaptam csomagot. Igaz ezt nem a posta hozta.
Express One (fizetés napját számítva) 5 munkanap alatt a kezemben volt a csomag.
Posta 20 munkanap. Igaz ez egy sokkal kisebb csomag volt. Biztos elkavarodott.Másik dolog. A legelső csomagomra LD039498079BE azt a választ kaptam, hogy technikai okok miatt nem lehet vámolni. Tettem panaszt. Van rá esély, hogy a csomagot kiszállítják? Esetleg az értékét megfizetik?
-
Vibalazs
tag
Hali!
Írtam a Postának, telefonon is sikerült elérnem őket. Viszont a csomagom úgy látszik minden ok nélkül beragadt. Lassan 3 hete van vámolás alatt. Leírtam nekik, hogy nem vám köteles és mondják már meg mi miatt nem jön. Ügyintézővel 25 percet sikerült beszélnem (leginkább zene hallgatás) elmondta, hogy megkapták tőlem az adatokat és nem érti miért tart ilyen sokáig de legyek türelemmel.
Hogyan lehetne őket sürgetni? Esetleg valaki lenyúlta a csomagot? Ilyen esetben jár -e vissza a befizetett áfa amit az evam.nav.gov.hu oldalán tettem?
-
Vibalazs
tag
Most találtam:
"Ugyanakkor előfordul, hogy a harmadik országból származó áru olyan EU-ban található nemzetközi áru-elosztóközpontból érkezik Magyarországra, ahol annak tényleges vámkezelésére (áfafizetésre, vám megfizetésére) még nem került sor. Az ilyen európai elosztóközpontokból érkező küldemények vámkezelését a Magyar Posta Nemzetközi Posta Kicserélő Központjában végzik el, az EU-n kívülről érkezett küldemények vámkezelésével azonos módon."
Vagyis vámoláskor ez alapján járnak el.
[ Szerkesztve ]
-
Vibalazs
tag
válasz ferenck #53989 üzenetére
Hali!
Mennyi idő volt az adatok/iratok beküldése után mire fizethettél?
Nekem a csomag 12.-én ért a kicserélőbe. 23.-án kaptam levelet, hogy adatok szükségesek a vámoláshoz. Ezt másnap 24.-én reggel beküldtem. (Kellett levelezzek az eladóval, nem tudtam minden adatot). Ma jár le a 20 nap. Utána küldik vissza?
Pedig még csatoltam a banki visszaigazolást is és emailt.
-
Vibalazs
tag
Sziasztok!
Gondolom többen is észrevették, hogy az Aliexpresszen vásárolt termékek számított adójába beletartozik a szállítási díj is.
Ezt tervezik javítani? Vagy ezek után ha én kimegyek külföldre és a pincérnek borra valót adok akkor itthon le kell adózzam. Vagy reptéren igénybe veszem a poggyász feladást.
Leginkább olyan dolgokat szoktam rendelni amiket itthon nem lehet beszerezni. Vagy csak nagyon rossz minőségűek. Pl. Tönkre ment a monitorom nem adott képet, vettem hozzá HDMI kábelt amivel szintén nem lett jó. De megpróbáltam egy harmadikkal is. Végül csomagolom be a monitort de találtam egy magára hagyott HDMI kábelt. Üsse kő megpróbálom azzal is. És teljesen jól működött a monitor. Végül vettem 2000 Ft-ért kábelt Kínából. 2,5 éve azzal használom semmi baja. Igaz itthon 10000 Ft-ott kidobtam 3 kábelre 3 szállításra.
Tudom, hosszú lett de a sok igazságtalanságba lehetne egy kevés jó is.
Köszönöm ha elolvastad!
-
Vibalazs
tag
Hali!
Sikerült a 2 napja rendelt termékre rányomnom, hogy már meg is kaptam.
(pedig nem az volt kiválasztva, telefonon)Ezt valahogy vissza lehet vonni? Vagy mi ilyenkor a teendő?
-
Vibalazs
tag
Hali!
Még sose kellett ide írnom mivel edddig sikerült minden problémát megoldanom.
Viszont most van egy eladó aki rám írt, hogy nincs készleten a rendelt termék ezért ő aranyban küldi el. Természetesen jeleztem neki, hogy feketében rendeltem és én ahoz ragaszkodnék. (arany színben nem tetszik).
Rendelés visszamondásakor rányomtam, arra, hogy elfogyott a termék és ezért mondom le. Az eladó viszont nem fogadja el. Hol ott a termék több mint 1 hete nem elérhető. Viccen kívül 5 -re nyomok rá, hogy nincs készleten de mindig elutasítja. Azt írja, hogy mást jelöljek be. De mivel az elején hülyének nézett így nem nagyon bízok benne.
Valakinek valami hasonló, hogyan lehet ebből ki mászni?
A terméket megrendeltem másik oldalról. (Nillkin, flip tok)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest