Új hozzászólás Aktív témák

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz M@trixfan #77362 üzenetére

    "...ott lehetne igazán ütős exkluzívokkal domborítani. Persze a mai multiplatform érában már elveszett a konzolok ezen előnye általánosan nézve."

    Ez nem igaz. PlayStation 4-re rengeteg exkluzív cím érkezik és van jelenleg is. Hétvégén pont néztem egy videót, ami összegyűjtötte a 2016-2017-es eddig bejelentett exkluzív címeket. PS4-re valami 30-nál is több cím volt (jó a nagy része eleve ázsiai piacos animés cucc, de kb 10-12 olyan játék jelenik meg röpke 2 év alatt ami nagy AAA alkotás és kizárólag PS4-en játszhatsz vele).

    Xbox One-ra ez a szám nulla. NULLA. Csak olyanok vannak ami Xbox-PC közös exkluzívok.

    Szerintem a Microsoft kezd kihátrálni az eddigi konzolos szerepből és igyekszik inkább ökoszisztémában gondolkozni, mintsem platformokban. A Microsoft az Xbox-ra érkező exkluzív címek feladásával fog mindennél jobban a nappalira koncentrálni, egészen egyszerűen azért, mert a PC még mindig irdatlanul hatalmas platform és ki akarja fogni a szelet a Steam vitorlájából.

    A Steam elkezdett a nappali felé nyitni (előbb a Big Screen, majd a Machines révén). A Steam koncepciója, hogy ülhetsz a gép előtt, de át is mehetsz a TV elé, ahogy éppen jól esik. A Microsoft meg belátta, hogy ebben a generációban az Xbox One végérvényesen lemaradt a PS4 mögött, az egyetlen amit tehet, hogy bevonja a PC-s közönséget és a kettő együtt kitehet akkora felhasználói bázist, amivel megszorongatható a Sony.

    Hacsak a Sony nem lép szintén erre az útra, akkor az várható majd, hogy még több stúdiót vásárol fel, hogy exkluzívokat gyártson.

Új hozzászólás Aktív témák