- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux kezdőknek
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Fizetős szoftverek ingyen vagy kedvezményesen
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PHP programozás
- Windows 11
- Windows 10
- Mozilla Firefox
- Teljes stratégiaváltással megy neki az európai piacnak a BYD
Új hozzászólás Aktív témák
-
F34R
nagyúr
válasz
Kezdő vagyok #1749 üzenetére
Az attol fugg mivel konvertalsz , 2-4 magos proci vagy legalabb hyperthreading a ram az annyira nem lenyeges 4gb mar alapkovetelmeny manapsag egy asztali PC-be. GPU renderingre akar egy Cuda-s Nvidia is jo mondjuk egy gt 430 .
-
Kezdő vagyok
őstag
Sziasztok!
Milyen hardvereket ajánlanátok videokonvertáláshoz?
Proci,RAM stb?
Az eredmény:gyorsan és jól csinálja,olyat szeretnék. -
-
CL Smooth
tag
Sziasztok! Videókonvertálással kapcsolatos kérdésem lenne.
Van egy canon sx220hs digitálsi fényképezőm, előtte egy másik digitális gépem volt, amivel csináltam videókat.
Az előző gépem 720p-ben 30fps-el tudott rögzíteni mp4-et.
A canon szintén tudja a 720p-t 30fps-el csak mov-ban rögzíti.
Én szeretném az előző géppel felvett videókat a canon gépre rátenni mov-ba, hogy le tudjam ezzel is játszani ha rákötöm tv-re.
Na most próbáltam már 3-4 féle konvertáló programmal, de hiába alakítottam át, rátettem a canonra és az nem tudja lejátszani. Pedig megnéztem a pontos formátumot, kodecet, és hiába minden próbálkozás.
Valakinek nincs valami ötlete erre? Esetleg valami canon hoz való convertáló program vagy ilyesmi.
Köszi. -
kapcsolat88
tag
Üdv mindenkinek
Tudom nem igazán ide való a kérdés, ám nem találtam megfelelő témakört, illetve eléggé halottak
Szóval a kérdés: dvd menüt szeretnék készíteni,illetve ha valaki ismer olyan progit,amivel meg lehet nyitni a dvd menüjét és egyszerűen csak átírni például egy magyar menüt angolra, az lenne a legjobb.Előre is köszönöm és meg egyszer elnézést
-
StSanya
senior tag
Sajna két esélyes is van a probléma okára: