Új hozzászólás Aktív témák

  • -secret-

    Arcképgyáros

    Történés:

    Na, április 5.-én megkötöttük a gigabites internetet rá 2 napra még semmi. Tudakozó felhív net nem megy mert valami gond van a rendszerben, oké. Egész idáig (máig) speedtesten méregettem ilyen 180-200 megákat. (Hol az 1000?)

    Április 21-én jön a futár csomag, nagyon örültem azt hittem végre jön a routerem, kibontom set top box. Ismét hívom az ügyfélszolgálatot, hogy mi ez, hát meg lett kötve nálunk a felvétel opció és ez egy vinyós set top box, egyeztettünk, hogy melyiket küldjem vissza helyette. (Abszolút nem, az ügyintéző volt balf*sz) Rá 2 napra vissza is küldtem.

    ...

    Ma, ugye a szerződés megkötésétől eltelt 33 nap megint hívom a tudakozót reggel 9-kor. Nem megy az automatizált folyamat be kell aktiváltatni a set top boxot egy 06 80-as számon. Hívom beaktiváltatom, közlik, hogy 4 óra legalább az átfutási ideje a folyamatnak amíg átáll a rendszer. Oké, letelt azóta 5 - 5,5 óra hívom az ügyfélszolgálatot, hogy mivan beaktiváltam stb, jön már a routerem?! Ismét visszahívatták velem a 06 80-as számot, hogy mondjam meg nekik, hogy zárják le az aktiválós folyamatot. Most tettem le, elvileg lezárták.

    Ma már nem hívom még egyszer az ügyfélszolgálatot de ahj, kezdem unni az egészet.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák