Új hozzászólás Aktív témák

  • snyper990

    őstag

    válasz bghistvan #137957 üzenetére

    Box beállításokban (azon belül Android TV beállítások/TV beállítások) a képernyőfelbontás mire van állítva? A 4K okozott másnál is hibát (bár más jellegűt). Állítsd 1080p50Hz-re, ha nem azon lenne. Majd a TV felskálázza 4K-ra.
    Box hangbeállításaiban (ugyanabban a menüpontban) mi van beállítva? Próbáld meg PCM-re állítani, másoknál az megoldotta a hangelcsúszást.

    Ahogy azt tuto558 is írta, LAN portokon nem nagyon szoktak jelszintet mérni (különösen távolról), inkább linksebességet. Ha nincs meg a 100 Mbit (HGW-ben biztosan meg tudod nézni, box beállításain gyorsan átfutva én nem találtam rá lehetőséget), próbáld ki másik UTP kábellel, ha megoldható. Esetleg a mostani kábelt a boxból átdughatod egy laptopba, és azon megnézheted, hogy milyen linksebesség jön létre, így kizárhatod a kábelt, mint hibaforrást.

    Wifin hiába mérsz sebességet, abból a legjobb esetben a wifi-hálózat sebességéről, rosszabb esetben az adott kliens wifi-sebességéről tudhatsz meg valamit. Ebből a szempontból mindkettő lényegtelen.

    Ha meg hónapok óta ténylegesen nyitva van a hibajegy, telefonon jelentsd be az igényedet a kötbérre. Az meg szokta gyorsítani a dolgokat :)

    #137956 szaboi6512: A HGW után kötött routerrel hogyan tudna kizárni egy problémát? A HGW-t max. PPPoE passthrough-val tudná megkerülni, de úgy meg teljesen biztos, hogy nem fog menni az adás a boxon...

Új hozzászólás Aktív témák