Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés

A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.

A Tomb Raider franchise tulajdonosa, az Embracer vezérigazgatója mondott el pár érdekes dolgot az AI és a játékfejlesztés kapcsolatáról.

Lars Wingeford szerint az AI meghatározó eszközzé vált a gaming világában, de az emberi kreativitás nélkülözhetetlen maradt a játékfejlesztéshez. Szerinte az AI fontos, valamilyen módon az egész világot érinti, de ő nem lát akkora drámát.

Szerinte ugyanis a fizikai játékoknál az AI fontos eszköz a fejlesztéshez, de ő maga az ember alkotta termékben hisz. Bízik abban, hogy jó szakembereket tudnak elcsábítani.

A stratégiaváltáson átmenő cég igyekszik alkalmazkodni a gyorsan változó globális gaminghelyzethez, a vállalatot három céggé darabolják fel 2025-re. A cég szerint a játékosok a jól ismert nevekhez térnek vissza, ezért ezekből számíthatunk még több tartalomra. 2025-re költséges, de nagy sikerű címeket is ígérnek, a következő 5 évre pedig nagy növekedést.

Hirdetés

Gamer laptop: már felveszi a versenyt az asztali pc-vel

PR Sokáig az a nézet tartotta magát, hogy az igazi játékosoknak nagy teljesítményű asztali számítógépre van szükségük. Ez mára megváltozott, és a gamer laptopok sem maradnak le az asztali nagytestvér mögött.

Előzmények