Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz sakal83 #20684 üzenetére

    Hogyan futtatod a DXR shadereket DXIL futtatási környezet nélkül? Na kb. ezért kellene erre erőforrást költeni, mert DX11-ben bizony csak a D3BC IR van támogatva, abba pedig nem lehet DXR shadert fordítani. Tehát a BF5 sokat reklámozott réjtrészing húzófícsőre egy olyan leképezőhöz van kötve, ami csúnyán akadozik. Persze elleszünk a DX11-en réjtrészing nélkül, mert menni fog, emellett a motor is GPU-driven pipeline, szóval alig dolgozik rajzolási paranccsal, így a DX11 és szépen skálázható. De ettől, ha valamit fejlesztenek, azt érdemes használható formába is önteni. Ha nem az, akkor vegyék ki és kész.

    (#20683) Keldor papa: Akkor lesz Battlefield 6. :))

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák