-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
w333
félisten
válasz bitpork #131549 üzenetére
Akkor rosszul mondták ... láttam én már 500-600 ezer km szétkopott B5 Passat is és S60 / S80 -t ami ugyan ennyi idősen és km- el fele annyira sem látszik rajta az idő és km vasfoga, nagyon jól bírják ezek az idő, erős tartós autók
(#131554) zoo8800
Idősebb B5 Passat mállik-porlik a bőr, míg egy Volvo -n inkább csak viseltes
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
nagyúr
2008-2015 kozott gyartott honda jazz-ekrol van valakinek infoja? Tipushiba, alkatresz ar stb.
-
-
runner 125
nagyúr
válasz zoo8800 #131561 üzenetére
Bizony így van. Ha nem vigyáz rá az ember, a Volvo-k beltere sokkal hamarabb öregszik, mint egy átlag prémium. Kényesebbek a felületek is és a bőr iszonyú gagyi. Bőrdarálékból van préselve, érezni rajta h vékony és már a gyűrődések is abszolút rendellenes irányúak - ahogy épp az adott bőrdarabka össze lett préselve.
Havi 1x kenem, és figyelek rá beszállásnál, úgy ahogy tartja magát, de ha nem kenném már biztosan kopna az ülésél.
A váltószoknyám viszont jól bírja, bár azt mintha más anyagú lenne.rbalint88
Alap felszereltségű modell, 3-4 Mátyásért bárhol raknak bele ülésfűtést, kapcsolót meg lehet bontani hozzá.
Melózom, csak gyorsba szűrtem rá, a szoknyát észre sem vettem. Tényleg érdekes, pláne h az automata karja sokkal kevesebbet van mozgatva, mint a kézi.Le kell kérdezni, illetve csináltatni egy felmérést Ivanics-nál vagy a Duna Autónál.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
gooool
őstag
Úgy látom elég szép lavinát indítottam el.
Viszont igencsak a Volvesz felé tendál a szavazás, mondhatni egyhangú, így lehet akkor a mellé teszem le a voksom, főleg ha találok valami szépet.Kettőstömegűre:
Megnéztük a kínálatot és számomra meglepő, hogy LUK-ból a Lagunába 195 a cuccos, míg a Volvo-ba 159. Szóval kicsit kikerekedett a szemem, nem erre számítottam.
Automata szép és jó lenne, de így elgondolva, hogy mennyire fiatal vagyok még és mennyire imádom én magam megválasztani a fokozatokat, maradok a manuálnál. Kisebb rizikó és élvezetesebb is.
Aztán majd ha megunom, akkor átállok az automata kényelmére.Üdv, Balázs
-
rbalint88
addikt
válasz gooool #131565 üzenetére
szerintem mielőtt nagyon belelovalod magad, menj el kipróbálni egy-két típust, nehogy az legyen, hogy hosszú távon csalódás lesz az is és egy-két hónap után rájössz arra, hogy (még) nem ez kell neked. pont a fiatalság miatt, lehet nem most kellene volvot venned, bármennyire jó autók is.
-
veterán
válasz gooool #131532 üzenetére
Őszinte leszek, 5 évre egyiket se venném.
Ennyi időnek csak valami pár évessel mernék nekifutni - de Te is hamarabb meg fogod unni, bármelyiket veszed meg most. Lásd a Lagunától is megváltál 2-3 hónap után (tudom volt egyéb okod is).Amúgy nálam:
1. Volvo - az 5 henger miatt
2. Opel - mert bírja a gyűrődést, a belseje elég komor, ha lenne egy jó (valódi) GTS, akkor azt venném
3. Én Renaultról hallani sem akarok már az életben (1x vettem a feleségemnek egy 60 ezret futottat - széthullott a váltója 1000 km alatt). -
válasz gooool #131565 üzenetére
Az a baj, hogy jó 3-as lagunát 2M alatt nem igazán veszel, mint ahogy S60-at sem. Amit leírtál annó árelképzelést, annak az említett autók közül a vectra felel meg.
Ha már azóta nagyobb a keret 2+M, akkor a laguna szóba jöhet, illetve akár a 159-es alfa is.
A volvó nekem is bent volt a kalapban egy ideig, de a belsejével nem tudok megbarátkozni, nekem túl baltával faragott. Illetve azonos árban, pl. a lagunánál 3-4 évvel idősebbek vannak.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Primary92
senior tag
Mi a véleményetek ezekről?
Octavia 1.8T Ez a motor milyen, sok gond van vele a sima szívómotorokhoz képest? Nem tűnik kevésnek ennyi futás?Most látom, hogy automata...
Octavia Tour 1.6 Sokat futott, viszont újabb, illetve van tetőcsomagtartó, ami számunkra fontos.[ Szerkesztve ]
-
-
BigBlackDog
veterán
Mit vennétek, ha
- benzines kéne,
- ami pályatempónál is halk és komfortos,
- kiszámítható és átlagember számára is elfogadható fenntartás terén,
- legfeljebb valóságos 150-200e km-es vagy ezzel ekvivalens futásteljesítmény ,
- max. 7-8 éves normális állapotú,
- biztonságos
- és 2-2.5m Huf a keret átírással, kezdeti kiadásokkal együtt?[ Szerkesztve ]
-
válasz BigBlackDog #131578 üzenetére
BKV bérletet.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
w333
félisten
válasz BigBlackDog #131578 üzenetére
De akár valami MK4 Mondeót is nézhetsz
Vagy egy még fiatalabb J Astra miért nem jó Link ? 6 sebességes itt már 5 -ben nem pörög annyit a motor (sokkal csendesebb)
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
veterán
válasz BigBlackDog #131578 üzenetére
Hogy ne gyanúsítsanak Golfbuzulással: [link]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz SzlobiG #131584 üzenetére
Hol láttál szakadt láncot? Csak nyúlnak, annak is hangja van időben. A zinterneten nem kell mindent elhinni.
Ezt nézd meg, legalább nem fogsz zöldeket beszélni.
Az olajnyomásos láncfeszítő a gyenge pont. Amíg nincs olajnyomás, addig nem feszít kellőképpen, és indítózásnál ugorhat egy fogat. Ennek természetesen vannak előjelei, csak az elhanyagolt motorokkal fordul elő, ahol figyelmen kívül hagyják a reggeli traktor hangot.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #131587 üzenetére
Érik már itt is a chip, csakhogy kevesebbet fogyasszon. Már unom, hogy ilyen sokat eszik. Megíratom 200 lóra, ahogy számolom, akkor csak 3,2-őt fog fogyasztani. Kidobom a DPF-et a VW csaló szoftot, az EGR-t, katalizátort, pótkereket, az emelőt meg az anyóst. Mindjárt jobban fog menni. Ja nem, a csaló szoft marad, még jól jöhet a környezetvédelmi vizsgán.
Mondjuk a vizsgabiztos végig matatta az ülést de csak nem lett meg a kar, hogy mivel kell hátra húzni. Jót röhögtem. Nem sok Laurin járhat oda.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz Mágus2 #131585 üzenetére
Rosszul emlékeztem nem szakad ez van itt más finomság is: "Eleinte gyermekbetegségei jöttek csak elő, de utána kiszakadt a vezérmű-zsák, ezért csak a 2012 után gyártott típusokat javasoljuk megvételre, melyek jó eséllyel már a szélesebb vezérműlánccal szerelt motorokat kapták. Ez jobban bírta a torziós lengéseket. Vagy még inkább a teljesen átdolgozott, immáron szíjas EA211-es motort." Forrás tc cikk. Vicc az a riga lánc amit oda terveztek.
-
veterán
válasz SzlobiG #131589 üzenetére
Csendben jegyzem meg a TC cikk megkérdőjelezhetetlensége kapcsán, hogy 2012-ben jött az MQB platform, azokat már a szíjas 1.4 TSI-vel szerelték.
Most használom a 3. láncos TSI-t, 2 ebből 1.4 volt, simán megvenném a 4.-et is, mert jó.
Szerk: ha jól rémlik, a cikkben az 1.2 TSI-t köpködték.
[ Szerkesztve ]
-
-
Atlantis
veterán
válasz BigBlackDog #131578 üzenetére
Focus Mk2, kétliteres benzinest....egészen véletlenül tudok is egy eladót és feléből megvan.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
customer114
senior tag
Sziasztok!
Peugeot 301 1.6 HDi-ről vélemények?
Köszi.
(nem ismerem a topic komolyságát, de nem ilyen egyszavas "francia.." válaszokat várok )
-
lenko
aktív tag
-
rbalint88
addikt
válasz lenko #131597 üzenetére
de attól nem a chipmester lesz aranykezű programozó, hogy a 140 lóból csinál 180-at, hanem csak kiveszi a gyári fojtást s mellérak még 10 lovat. nagyon nem ugyanaz... ugyanezt el lehet játszani a 125 lovasra butított D5-nél is, amiből szintén 190 lovat simán ki lehet szedni a gyári butítatlan 163 helyett.
-
Qru
MODERÁTOR