- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- 3,6 billió dollárt ér az NVIDIA, idáig még egy cég sem jutott el soha
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Windows 7
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Windows 10
- AliExpress tapasztalatok
- Windows 11
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz bitpork #152988 üzenetére
hány tipus van ami csak úgy kigyulladt magától, ezer oka lehet, multkor pont egy pár éves octaviát láttam itt debrecenben kiégve
a lényeg az hogy vagy a bmw vagy a casco majd kifizeti egy fiatal autónál
persze ennek esélye, hogy előforduljon ezredszázalékban mérhető, nem is tudom miért akkora téma ez(#152992) bitpork -ebben a hozzászólásodban pedig mesterien próbálod kiforgatni amit írtam, nem először csinálod ezt
a srác 200-as tempóval való pályázásra keres bmw-t
mégis mit lehet erre mondani? jó lesz rá a 20 éves e39?
persze hogy nem lesz jóde tolod a hülyeésget, hogy majd az új bmw ki fog gyulladni meg hasonlók
(#152990) Mágus2 ezért van a garancia, ezért írtam hogy ilyen extrém igényekre vegyen újat
még kérdés?cryptot minden termékemért elfogadom
-
-
-
válasz LuckyL #153001 üzenetére
Semmit nem forgatok ki. Megint elfelejtesz valamit. Te jogvégzett vagy, bármikor könnyedén perelsz. Ébredj fel már végre: nem mindenkinek adottak a te lehetőségeid. Arra hogy az elvárásaid az élettel szemben mennyire fedik a realitásokat nem mennék bele, mert a te tapasztalataidat nem én éltem meg.
Azt meg ugyan áruld már el, miért nem alkalmas egy 20 éves autó pályán 200-ra? A ford scorpióm is az volt pedig 86-s évjárat volt.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz hobizoli #153009 üzenetére
Valami elopott. Valami nagy, ami forog. Ha benyomom a kuplungot, surrogó hang jön a váltó és motor közül. Nem a kuplung, sajnos nem. A lendkerék gyalulja a motorblokkot. A főtengely axiálisan mozog 4 milimétert. A kuplungot benyomva tolod lendkerekestül a másik irányba. Pedig ez nem egy 120-as skoda, vagy lada motor, hanem a modern kor korcsa.
LuckyL: a garancia nem mindig és mindenre érvényes, majd megtanulod, ha nekem nem hiszel.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz andrisbandi #152931 üzenetére
-
nesa
veterán
válasz andrisbandi #153013 üzenetére
Ha az usa-ban lennel azt mondanám Nissan nv passenger, igazábol szerintem pont ezt kerested csak ritka europába meg túlmutat a kereten.
-
őstag
válasz bitpork #153010 üzenetére
azért nem alkalmas egy 20 éves autó tartós 200 körüli használatra mert midnen szét fog benne menni záros határidőn belül
egyszerűen midene el van már annyira kopva, hogy nem fogja bírni
jönnek majd a hűtés gondok, olajnyomás hiba, ha automata akkor annak a hibájakezdj el 200 körül járni a touaregeddel és meglátod majd nagyon hamar
(persze ez itthon nehezen kivitelezhetőaz én életemnek továbbra sincs semmi köze ahhoz hogy ilyen használatra kell venni egy új vagy újszerű autót, mert az ócska nem fogja bírni és kész
ha pedig nincs pénz új autóra akkor nem kell 200-al járni vagy venni kell egy régit és lehet mindig tákolni
de a kérdező pont ezt akarta elkerülni(#153011) Mágus2
aki egy motorhiba miatt kiégett bmw-vel benyeli hogy nincs garancia az meg is érdemli
de még ebben az esetben is ott a casco, az simán fizeta 20 évesre nem lesz casco és abba se sokkal olcsóbb egy új motor (persze lehet bele venni bontottat ami ugyanolyan szar lesz)
[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Morris
veterán
A3-as Audikról mi a véleményetek?
-
hobizoli
nagyúr
válasz Mágus2 #153011 üzenetére
hat nemtom, nekem amikor ilyet csinalt anno a 2t Wartburg, hogy el tudtam tolni a kuplunggal a fotengelyt, abban a pillanatban megszorult a motor
úgyhogy a szerelohoz egy ilyen F1 szeru kuplungolas+valtasokkal mentem at
ott mutattam a csizioit neki, eloszor nezett WTF? csináld megyegyszer, aztán másodikra , harmadikra aszondja hat figyi allj vele oda a fahoz... ja nem, inkabb toljuk oda kettenebbol utobbibol gondoltam mar azert, hogy nem egy egyszeru kis hiba lehet
ott a fotengely tamcsapagya mondta, hogy joreggelt kivanok, azert mozdult el az egesz tengelyiranyban
de 2 nap mulva kesz volt es a kuplungolas is sokkal jobb lett, szoval mar biztos nyuglodott egy ideje amúgytöbb drón kell ;P
-
molnarpeter
nagyúr
válasz hobizoli #153024 üzenetére
Mikori évjárat volt? Legalább pár kuplungolást megspórolt a szabadonfutó. Nekem ma a rüki okozott problémát, de két fővel sikerült áthidalni Béna a váltórudazat konzola, megy is fel a bontott régi, ami dupla felületen fekszik fel. Motor eddig csak gyűrűt kapott, meg vízpumpa-venti tengely miatt hf csere volt, lassan kezdenek megszólalni a tűgörgők.
-
hobizoli
nagyúr
válasz molnarpeter #153025 üzenetére
1985-s 353W Tourist, padlovaltos
iszonyu kemenybe nyomattam
több drón kell ;P
-
Declare
őstag
válasz BigBlackDog #152998 üzenetére
én ezen át is siklottam, valszeg igazad van, köszi!
-
-
Integrale
veterán
válasz roberto211 #153033 üzenetére
Eleg kellemesen megy az az 1.6-os A3, semmikeppen sem vennek belole dizelt.
"Bad reklám is reklám too"
-
Rhino666
addikt
válasz roberto211 #153033 üzenetére
Tíz kilónként egy lónál kezdődik az élet...
Akko switchek és Krytox, Keychron kenőanyagok raktárról! https://reduced.to/3pazm
-
lenko
aktív tag
válasz roberto211 #153033 üzenetére
Miért a gyári dízellel megy?
Véggyorsulásra ugyanúgy szar, csak esetleg tudod jobban hasznosítani az alsó nyomatékot. Pl. emelkedőn, de az 1.6ot meg leforgatod 4-5e ig, kb. u.o. vagy.(1.3 8v suzi rosszabb, a 16v jobb )
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
veen
csendes tag
Hali
Autó vásárlás előtt álok és szeretnék tanácsot kérni tőletek mivel teljesen láma vagyok hozzá.
Főleg városi hasznára az is hétvégi használat 5-10 km , évi 3-4 alkalom 4-500 km etap,
Szóval elég keveset használom ezért benzinest szeretnék eddig egy 406 hdi-m volt hasonló tulajdonságokkal rendelkezőt keresek de nem tudom mely típusok a meg bízhatóak 2-2.5 m a keretem.
Bármilyen segítő tanácsot szívesen fogadok. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz Rhino666 #153039 üzenetére
Ne felejtsük el a forgatónyomatékot sem. Hiába van meg a 10/1 arány, ha nincs hozzá rendes nyomaték. Motor karakterisztikát, meg vezetési élményt nem lehet csak lóerőben vagy lóerő/súly arányban kifejezni. Hiába lesz valami 200 lóerős, ha ahhoz 7000-ig kell forgatni, amit városban nem teszel meg. Mikor fogod az ilyen motort teljesítményét kihasználni?
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz lenko #153040 üzenetére
Elméletileg egyforma a kettő a különbség minimális [link]. A gyakorlatban viszont ha az 1.6 benzinesbe beül melléd négy barátod és teli csomagtartóval nekivágtok a Mecsek dombjainak hogy felugorjatok Orfűre egy hétvégére garantáltan vért fog pisálni az autó, hogy valahogy felvergődjön. Pedig a Mecsek nem egy Csomolungma. Nyomatékcsúcsa (148Nm) 3800rpm-nél van ami azt jelenti, hogy alsó hangon 3500-4000rpm tartományban kell járatni az amúgy sem a gazdaságosságáról híres motort, hogy ne képezz forgalmi akadályt. A dízel mindezt fölényesen megoldja nyomatékból, még a meredekebb emelkedős kanyargós szakaszokon is 60km/h-t tartva felkaptat harmadikban ~2200-as fordulaton úgy, hogy a fogyasztáson nem nagyon látszik meg a hegymenet. A benzinest meg tiporhatod kettesben, hogy ereje teljében legyen és tartani tudja a lépést miközben lezabálja a gatyádat is. Sokkal ésszerűbb választás a dízel már csak a 2+ literes fogyasztási előny miatt is. 1.6 benzin 1.9 dízel
[ Szerkesztve ]
...
-
roberto211
őstag
-
lenko
aktív tag
Ismerem az 1.6 8v-t, volt 2 autóm is ilyen motorral. Évente 1-2 alkalommal ül 4 ember az autóimba, akkor se a Mecsekbe. Aki oda jár fullon nyilván jobb a dízel, de mégjobb a nagyobb szívó benya.
(#153045) roberto211
Maxálisan dízel ellenes vagyok, tehát hiába lehet azt chippelni, mégsem azt vettem...
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest