-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
lenko
aktív tag
válasz Tsebacsi #132749 üzenetére
Ne legyen, de ilyen sem, hanem maradjanak a bepálós szövetnél. Ne akarjunk többnek látszani mint ami...
(#132750) [rvilike] 1m Ft az eltérés a 2 alapár között.
Nem hiszem, hogy egetverő összeg. A golf 1m+-ért 2m-t nyújt a kiához képest.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
#94529552
törölt tag
Bocs, de nem ez volt a kérdés. Amúgy meg sokat kibírtak azok a motorok, az egyik ismerős cégnél rengeteget futottak komolyabb problémák nélkül, persze szét lehet hajtani bármit. Nem akarom tovább ragozni, de ha már mondod: minden autó kényes a hűtésre, és mindegyik rángat a trafó hibája miatt.
lenko Ez tényleg gagyi minőség. A Riót kerülném én is.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz xEon1337 #132735 üzenetére
EZ nem jó hír, kb a Rio volt az egyetlen biztos pont eddig a Jazz mellett. 1.2-essel próbáltam, de a pár perces tesztvezetés nyilván nem mérvadó, elgondolkodunk rajta, köszönöm a választ.
(#132736) Integrale: Nem is tudtam, hogy a Tipóból lesz 5 ajtós, én csak sedan meg kombi képeket láttam róla. Igazából a Fiattól sem zárkózom el, a Punto, Panda is tetszik, de még nem próbáltam sajnos őket.
(#132737) Tsebacsi: Város elsősorban (Budapest), maximum emergency családmozgatás során lenne tele az autó, legalábis én így tervezem.
Őszintén szólva kisautók felől kezdtünk el nézelődni, amit én egyből kizártam az a Seat összes és az Opel Corsa, páromnak a Skoda Fabia nem tetszik. Polóban nem gondolkodtam, kicsit jellegtelen már számomra a sokadik generáció. Ezek után orientálódtunk a távol-kelet felé, Kia Rio elsősorban (de akkor ezek szerint az sem ). Mazda 2 tetszik, de szerintem drága, bár alig látok belőle bárhol, szóval megtippelni sem tudom, hogy mekkora, miféle lehet, Yarishoz, Micrához volt szerencsém anyósülésen illetve hátul, mindkettő kisebbnek tűnt a koreainál.
Ezután jött az ötlet, hogy némi családi támogatással lehetne C kategóriában nézelődni, akkor én egyből pro_cee'd-et meg Mazda 3-at kezdtem lesni, de simán el tudnék képzelni Pulsart, i30-at, Aurist is. Amiről gyakorlatilag nem is beszéltünk, az a teljes francia felhozatal. C3-ról/DS3-ról mik a vélemények például, mennyiben jobb/rosszabb az a szélvédőkialakítás? Az előző generációja kifejezetten tetszett a kis buborék felépítményével.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
nagyúr
válasz Bad Pritt #132753 üzenetére
Nektek kell dönteni. Ha csak városba kell, és nagyriktán mennétek bárhova is, akkor nem feltétlenül szükséges egy i30/Ceed. Megnézném a helyetekben a Jazz-t. Ha hosszú távra nézve később kellhet a nagyobb autó, akkor meg azokból kell mazsolázni. A polot nem dobnám kell, jó a minősége, persze ha nem tetszik, akkor vert helyzet. Francia kisautót én nem vennék, igaz megint a tetszési index játszik
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
BUZZLGHTYR
senior tag
hali, három márka közül melyik autót lenne érdemes választanom, benzines formájában?
- ford focus
- peugeot 307
- renault clio -
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #132756 üzenetére
Kicsit több infó kéne. Évjárat, keret, felhasználási kör, ilyesmik.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
alázógyík
őstag
válasz BUZZLGHTYR #132756 üzenetére
Ebből a Clio jócskán kisebb.
-
BUZZLGHTYR
senior tag
én a ford focus ghia 1.6 / 1.8-as autókat néztem, csak nem tudom, hogy 750 ezerért és 2001-es évjárat felett érdemes lenne-e venni 200 ezer kilóméter alatt?
-
molnarpeter
nagyúr
Hahu-n mostmár csukott szemmel x-elgető nepperekre is lehet keresni Legalább feltűnő, hogy érdemes ellenőrizni az extrák meglétét.
-
barack1997
senior tag
Vélemény ? Szerintem elég meggyőző
-
Kobe
veterán
válasz molnarpeter #132760 üzenetére
én a mai napot végigtelefonálgattam, 1 db olyan autót sem sikerült találni, amire azt mondtam volna, hogy érdemes élőben megnézni. Pedig az előszűrés cska az alvázszám / rendszám elkérésre, ellenőrzésre vonatkozott.....egyik sem ugrotta meg ezt a lécet.
-
nagyúr
válasz barack1997 #132761 üzenetére
Próbáld ki! Ránézésre is borzalmasak a benne lévő műanyagok, és Kornél véleménye is ezt támasztja alá.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
^Boss
őstag
ehhez mit szóltok? valami ismert szériagondja van, vagy miért ilyen jó az ára?
-
w333
félisten
válasz barack1997 #132761 üzenetére
Az a baj ezekkel az autókkal hogy 10 -ből 9 széthajtott ... szerinted miért vették ezt az autót ? hát azért hogy hajtsák ! és miért adják el ? mert már a lelkét is kinyomták ... próbálkozz reálisan gondolkodni, neked miért pont ilyen erős autó kell ? gondolom mert hajtani szeretnéd !
Vannak kivételek persze, de ritka ... szóval jó alaposan át kell nézni az autót !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
-
^Boss
őstag
válasz htomi85 #132773 üzenetére
engem a legkevésbé a bmw márka miatt vonz ez a kocsi, inkább a többi tulajdonsága, és a szép kinézete fog meg. épp az általad leírtak miatt is alapból szinte hátrányból indult a bmw, de elég meggyőző csomagjaik vannak ilyen áron.
ami inkább aggaszt, hogy itt [link] 2012-es induló évet írnak erre a 184LE-s szörnyre, ezt mégis 2011/6-osként hirdetik. valaki tud erről valamit? -
-v-
addikt
-
SzlobiG
félisten
válasz Tsebacsi #132779 üzenetére
Szerintem is túl van lihegve ez a dpf para. Nyáron kétlem hogy baja lesz a melegedessel, télen lehet gond ez a mínuszokban. Viszont egy ilyen autót csak városba vétek használni gondolom azért ki fog merészkedni onnét...Ha meg még is lesz baja a dpfnek van rá orvosság...
[ Szerkesztve ]
-
vans?
őstag
sziasztok,
megint itt vagyok. Nissan Primera 1,9 dCi-vel van valakinek tapasztalata? 1m alatt, ismeros ismerose altal tudnek szerezni, 6 sebesseg, tempomat, ulesfutes, tolatokamera, stb., napi 100 km ingazashoz lenne.
hábm bábm
-
w333
félisten
Egyetértek ...
Most azért mert tegyük fel Magyarországon az autók 60-80% -a G Astra, akkor ne vegyünk ilyet mert a szomszédnak is ilyen autója van ? inkább szerintem örüljünk neki, hiszen ezt azt is jelenti hogy van hozzá bőségesen alkatrész, soha nem értettem az ilyen mentalitást, de ugye van ilyen is
Hol nem sz*rom le hogy "XY" mit gondol ? én érezzem benne jól magam !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
-
^Boss
őstag
válasz SzlobiG #132782 üzenetére
ha leírjátok, mi fog kelleni ahhoz, hogy ne legyen probléma a hétköznapi naponkénti 2x10km-es járatással, akkor úgy fogom alakítani a hétvégéimet, szabadságaimat, hogy nagyjából tudjam tartani. mennyit kell autópályázni, autóutazni, stb., hogy ez ne legyen gond? szívesen mennék vele élményautózni, 6-7literes fogyasztás mellett több az ember kedve, mint a Cruze 11 körülijével
-
nagyúr
válasz ^Boss #132791 üzenetére
Azért az a 6-7 városban egy 2 literes dízelnél inkább 7-8 szerintem, persze ez láb és forgalomfüggő, meg hogy mennyit mész vele. Ha hétközben csak város van, én beütemeznék egy muszáj pályázást 2-3 hetente egy olyan 30-ast, hogy tuti kikormolódjon.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Alg
veterán
válasz ^Boss #132791 üzenetére
Na nehogy már a befőtt tegye el a nagymamát, úgy alakítani a szabadságot hogy el lehessen menni DPF-et kiégetni?
Hétköznap nem fog jelentősen kevesebbet fogyasztani a dízel a benzineshez képest ilyen rövid úton, ha meg hétvégén csak azért viszed el 100km-es utakra mert dízel akkor pláne nem fogsz kevesebbet tankolni ahhoz képest mintha a benzinest nem vinnéd sehová
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Kornel
veterán
válasz barack1997 #132765 üzenetére
Nézd még rendesen azért.
Menj vele, kopottas meg, stb.
És igen, rosszabb a beltér minősége,m int a régi swiftnek. (Volt ezres gl-em 4 évig )
Hatul a hátsó muanyagboritas a hátsó ülések mellett konkrétan rosszabb, mint egy tejfölös doboz.
Elol szinten találat hasonló részleteket.
A klíma panel olyan, mintha egy gyerekjáték kelléke lenne.
És maga az autó se gyozott meg.
A motor kva jó, de stabilitásában közel sincs egy SSS-hoz.
Összességében a motor az egyetlen pozitívuma.Alg: +1, városba dízelt venni, tegnap is leírtam.
Nem baj, hadd vegyek, kell a gdp növekedés, kell a sok új dpf-et még EGR-t gyartani 😂[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz ^Boss #132791 üzenetére
A hosszú távon járatott dízel kb 500-1000km-ként indít regenerációt, ha csak városban használod, akkor az 500km-t se fogja kibírni, nem tudom a BMW-nél hogyan működik, de az is kormolni fogja előbb a városi használat végett. Igazából nagyon nem tudsz mit tenni vele vissza jelzést nem szoktak adni a vezető felé, hogy mikor indítja a regenerációt sajnos, mert ha tudnád akkor kéne megküldeni nem feltétlen fogja elindítani a pár km-es pályán járatás alatt. Én elég sokat használom az autót ilyen 5km-re, de megyek pályán is eleget, ettől függetlenül én kiszedtem a fenébe a dpf-et nem hiányzott a szopó vele pláne, ha pl hetekig csak városozok.
-
Kornel
veterán
válasz barack1997 #132799 üzenetére
Ulj be, vezesd.
Tapogatsd végig.
Kocogtasd meg végig,hogy álló helyzetben is majd szétesik belülről.
Ha úgy is kell, akkor vegyed.