-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
kpal
veterán
-
-
w333
félisten
válasz Luck Dragon #132709 üzenetére
Nem ... azok nem mattulnak, mivel nem akril a fényezésük !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Declare
őstag
Esötöl hogy mattul egy fenyezes a lakk alatt? Ha meg a napfenytöl mattulna a fenyezes, akkor polir hogy javitana rajta? Ha jol tudom a polir nem ugy müködik, hogy leszedi a lakkot, polrozza a festest, majd visszarakjak a lakkot
Amugy ezt egyebkent is kerdezni akartam. Ha csinalnak egy polirozast, azzal vekonyitjak a lakkreteget nem? Elöbb utobb ujra kell lakkozni a kocsit vagy hogy van ez?
-
w333
félisten
válasz Declare #132711 üzenetére
Nem tudom pontosan de ezekben a színekben (piros, sárga, fehér) nagyon kevés a lakréteg (szinte semmi) ezért mattulnak ennyire (sőt polírozásnál egy jó kis adag festékréteg is lejön róluk) érdemes polírozni de kb. 2-3 hónap után ugyan úgy vissza fog mattulni eső + napfény miatt !
Sőt bogároldó 1 perc alatt megmarja a fényezést ha nem vigyázol ... akril !
Piros és piros között is van különbség ... metál piros, ez nem mattul !
Fehér alias gyöngyház, ez sem mattul !
És természetesen van metál sárga is ami szintén nem mattul !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Sátán44
addikt
Rozsdásodás mennyire jellemző a Honda Jazz-re? Általában melyik részén jelenik meg?
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
Kobe
veterán
Sziasztok
Alvazszamok lekerdezesere van valami kenyelmes, normalis megoldas? Akar nem ingyen ? Legtobb hirdetesnel ami tetszene, alvazszam van megadva de ha jol tudom wz csak szakszervizben, tulaj jelenleteben kerdezheto le....
Na most nekem kocsi nelkul kijarkalni hatsorettenetbe, neppert gyozkodni hogy irany a szerviz hogy utana tudjam meg hogy szoba se kellett volna allni az illetovel, nemhogy meg utazni miatta, kicsit maceras es idoigenyesValami olyasmi megoldas erdekelne mint az autoszkop alkalmazas,de az egyelore csak rendszam alapjan keres, az meg meg sokszor nincs
Honda, mazda szervizeknel mi a gyakorlat?
-
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
w333
félisten
-
-
Acheron
őstag
válasz Luck Dragon #132719 üzenetére
Ferrari Tisztarozsda -
Bad Pritt
nagyúr
Sziasztok!
Úgy néz ki lehetőségünk van vásárolni új autót párommal, jelenleg még csak nézelődés szintjén mozog a projekt, egy kérdés azonban már felmerült: milyen különbség van a Kia Rio és Venga között? Venga nem volt a szalonban, most látom csak a honlapon a típust. Motorból van ugyanolyan 1.4-es benzinesük, méretben talán annyi lehet, hogy a Rio inkább Polo-szerű kisautó, míg a Venga Jazz-hez hasonló kiskocka?
Új Rióval van amúgy tapasztalata valakinek?
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
nagyúr
válasz Bad Pritt #132730 üzenetére
Érdekes, mennyire más a két autó, mégis méretre majd egyformák. Becsapós, mert a Venga tűnik kisebbnek, mégis nagyobb, ha nem is sokkal. De csomagtartóban egyértelműen nyerőbb.
Ha személyautósabb, komolyabb autó kell, akkor Rio (én ezt venném), ha családi autó, akkor a Venga józanabb és praktikusabb szerintem.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Tsebacsi #132731 üzenetére
Igazából az feltűnő nagyon adatok alapján, hogy 15 centivel magasabb a Venga, élőben nem tudom milyen lehet.
Igazából az előző generációs fészliftelt Jazzt néztük ki először, páromnak nagyon tetszik, ő alapból kisebb autót szeretne, a Kia nagyon szimpatikus mindkettőnknek (nekik most a családi autó is Kia). Nekem a pro_cee'd iszonyatosan tetszik, de az már súrolja az 5 milliós lélektani határt (én max ennyit szánnék rá), meg ott már ott van a Toyota Auris, Nissan Pulsar, akár még a Mazda3 is megállhat 5 alatt, nem tudom most fejből az árlistát. Ezek már hosszabb távra lennének (meg talán családon belül is kölcsön lennének adva néha-néha), míg ha kisautót veszünk, azt valószínűleg lecserélnénk hamarabb, ezért igazából most mindkét kategóriában keresünk valamit.
A Rio mindkettőnknek tetszik amúgy, tesztek alapján jó kis autó, bár például a házon belüli i20-hoz képest nem tudom mennyiben lehet jobb/rosszabb?Szerk.: azt elfelejtettem, hogy első saját autó lenne mindkettőnk számára.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
nagyúr
válasz Bad Pritt #132732 üzenetére
Az hogy hányadik autó, itt nem mérvadó. Én a helyetekben, ha első autó, előre gondolkodnék. Ez alapján a nagyobb autó lehetne cél, ha belefér, töltsétek ki a keretet (persze nem árt ha van tartalék). Egy Ceed, Pulsar, mazda3jó választás lehet. Én személy szerint az Aurissal nem vagyok kibékülve, nekem nem tetszik se kívül se belül. Új Astra vagy Megane se rossz, persze kinek mi tetszik, most nagyon nehéz a döntés, mert nagy a választék, és a legtöbb autó friss fejlesztés.
Ha kisebb autót veszel, az olcsóbb, de ha eladod, mindenképp buksz rajta, míg ha most veszel egy nagyobbat, azt használod legalább 10 évig, ismered, stb. Persze ez tőletek függ. Én nem vennék új autót, ha tudom, hogy rövidebb idő múlva eladom, mert csak buknék rajta nem keveset.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Tsebacsi #132733 üzenetére
Igazából rengeteg tényezős most számunkra ez az egész vásárlás, például nem tudom, hogy a Rióba kell-e az 1.4-es motor, vagy elég jól mozgatja az 1.2-es is? Mert akkor szerintem felesleges a nagyobb számunkra.
Ugyanígy a helykínálatot sem tudom megtippelni, mert most oké, hogy beülök én minden ülésre (megtettem, ~190 centimmel nem éreztem magam összehajtogatva annyira), vagy ketten beülünk, de ebből nem látom, hogy ha mondjuk öten bezsúfolódunk, akkor milyen lesz egy közepesen hosszú út.
Igazából a két koreai márka viszonylatában nem tudom, hogy i20-at, i30-at érdemes-e nézegetni, ha már Kiázunk, mennyi különbség van köztük? Csak mert árban is durván egymáson vannak, szóval laikusként kb annyi különbséget látok, mint egy Skoda-Seat viszonylatban.
Aurist én is az utolsó helyre tenném, Pulsarban nem ültem még, de kívülről letisztultan egyszerűnek tűnik, a Mazda 3 brutális minden szempontból, csak az párom számára ellenszenvesés agresszív (igaza van amúgy).
Amiben nem tudom érdemes-e még gondolkodni, az a Mitsu Lancer, abból is a hatchback (ez amúgy mindre igaz, 5 ajtósat nézünk csak)?
Nissanból amúgy a Note is játszik, azt ismerőstől tudnánk venni szinte új állapotban. Nissannak ez az 1.2-es motorja a Note-hoz meg Pulsarhoz mennyire ajánlott, inkább nagyobbal kéne nézni?[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
őstag
válasz Bad Pritt #132730 üzenetére
Szia!
Faterom 1,5 éve vásárolt egy ilyen Kia Riot (újonnan, szalonból), 1.2-es benzines motorral.
Beletettem én is néhány száz kilométert, illetve utasként több ezret is, szóval talán valamennyire mérvadó lesz a véleményem.
Az ülés szerintem baromira kényelmetlen. Fél óra vezetés után már derékfájással szállok ki, pedig még csak 30 éves vagyok, de egy Győr-Budapest szakasz végén garantált a tolószék. A kormány agyon van szervózva, semmit, hangsúlyozom, SEMMIT nem érezni az útból és úgy az egész autóból rajta, utálom. Ezen felül az egész belső terét mintha egyben fröccsöntötték volna valami hitvány anyagból. Nem tudod az ajtó könyöklő részén megtámasztani a karodat, mivel a párnázást hírből sem ismeri (könyörgöm, még a barátnőm fapad, béka lámpás VW Poloján is párnázott), helyette a kemény, kopogós műanyag van, a kapaszkodóval megspékelve. A váltó jobb, mint a francia kocsikban, de rosszabb, mint egy rendes japánban vagy németben. A kocsi hátulja elpattog az úthibákon, de szerintem ez sok hasonló méretű, kategóriájú autóra igaz. Az 1.2-es motorról van ugye tapasztalatom, városon belül eljutni A-ból B-be tökéletes, de sokkal többre nem szabad számítani. Esetleg agyonpörgetve valami történik, de egy erősebb széllökés jobban hátba vág, ha sétálok. Autópálya tempónál (130) már idegesítően hangos, szélzaj, üvöltő motor, kerékzaj, stb. Azért volt egyszer, hogy 150-160-al jöttem végig, viszont ott már nagyon figyelni kell, mivel ezzel az élettelen kormánnyal nagyon bizonytalan az egész. Illetve ha egyszer felgyorsultál 160-ra, akkor abból nem igen szabad visszavenni, különben többé esélyed sincs elérni.75% város, 25% főút viszonylatban a fogyasztása 5,5 liter körül alakul, ami szerintem nagyon korrekt, ezen felül városban jó a motor zajszigetelése, nem is hallani (ez szerencsére 4 hengeres, normális járáskultúrával). Illetve a legjobb érv még, hogy mégiscsak egy új autó, annak minden szépségével együtt.
Ha bármi kérdésed van, akkor itt vagy akár privátban is felteheted.
ui.: Azért az mindent elmond az autóról, hogy már fater is nézegeti, hogy mire cserélje le, pedig van a kocsiban összesen 18.000 km. Az a véleményem, hogy ennyi pénzért inkább egy 1-2 éves, alig futott, használt autót kell venni, ami már túl van az első éves 1-2 milliós értékvesztésén.
szerk.: Most olvastam az újabb hozzászólásodat: 190 centivel el lehet férni elől, de a hátsó tér nem túl nagy. Még 4 felnőtt egy néhány órás utazást elvisel, de öten tényleg csak városon belül néhány kilométerre, különben emberkínzás.
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
Integrale
veterán
válasz Bad Pritt #132734 üzenetére
A Lancer a tobbi kategiratarsahoz kepest legalabb egy generacioval regebbi, es ezt erezni is rajta.
Pulsar szerintem kifejezetten jol nez ki, i30 plane, inkabb ebben a szegmensben nezelodnek a helyedben.
Esetleg nyar vegen megjeleno 5 ajtos Fiat Tipo?"Bad reklám is reklám too"
-
nagyúr
válasz Bad Pritt #132734 üzenetére
Ahogy írta most kolléga is, az a mérvadó, hogy mire és hol akarod használni. Városba elég lehet az 1.2-es is, de szerintem az 1.4 sem egy rakéta, és a difi max 1 liter lehet az 1.2 javára.
Ha többen akartok ülni benne, mint 2 fő, mindenképp alsó közepes a javallott.
Kia/Hyundai, egyre megy, egy az alapja, külsőre vagy felszereltségre ítélnék csak. Vagy amelyikre több a garancia.
Én elmennék mindet megnézni, lehetőleg azzal a motorral, amivel venni akarjátok. Ha város van nagyrészt, lehet a kisebb autó, ha utazni is kell, akkor mindenképp nagyobb autó, nagyobb motorral.Lancert ne, régi konstrukció, kifutott darab.
Integrale: Nemár Tipo, szerintem köszönőviszonyban sincs az i30/Pulsar/Ceed vonalhoz.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
#94529552
törölt tag
Ezeket mégis honnan?
Az 1.8T: karbon képződés az olajkádban, olajpumpa szívókosarában, tud repedni a turbó, rángat a gyújtótrafó hibája miatt, kényes a hűtésre, reped a vákuumcső...Durván gugli fordításnak látszik:
olajkád, szívókosár
Tud repedni a turbó? Valóban. A nadrág is tud repedni.
De a többit sem hoznám fel indoknak, lebeszélésképpen, azok minden autóra érvényes lehetnek. -
lenko
aktív tag
válasz xEon1337 #132735 üzenetére
[2015-kia-rio-sport-hatch]
Még ez az 1.6 sport is kiábrándító, az alap milyen lehet?
Az ülésborítás az mi? Mintha valami tescos cucc lenne ráhúzva...[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
nagyúr
válasz lenko #132741 üzenetére
Ne várjunk már prémium német/olasz bőrözést egy koreai kiskategóriás kocsitól, csoda, hogy van benne full bőrnek tűnő huzat. Szerintem is elcseszett dolog, de értékelni kell, hogy van, és nem adják csak a sima semmilyen szövettel. A kiábrándító szó szerintem itt nagyon túlzó, sőt. A hátulja alapján mint a régebbi Leon, már emiatt humoros és tetszetős (nekem)
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...