-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Egy kis fogyasztás: [link]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
-
válasz hobizoli #703 üzenetére
Hát nem akartam ebbe a gáz témába belefolyni, mert eleve nem is értem miről is vitáztok....
Egy komolyabb gáz installból azért kijön a turbóm, meg az összes csúcsom komplett felújítása, még lehet a magasnyomású szivattyú felújítása is belefér.
Illetve, ugye ezek azért olyan +250k km felett kezdik el megadogatni magukat (természetesen +/- használattól függően), tehát ha 250k km után bele kell raknom 300k-t a dízelembe, a fentebbi felújítások miatt, na bumm...(250k km alatt benne lesz a gázszerkó is ennyibe).
Benzines: ahoz, hogy ezt a teljesítményt/dinamikát hozza amit egy dízel, sokkal nagyb ccm kell, pl.: nekem 1.5dci 106ló, van a családban egy 1.6 16v 110ló megane is, közel nem ennyire vezethető, mint a dízelem. Tehát ha gázosítanám, akkor gondolom kellene egy 2000ccm-es benzines, hogy megkapjam azt a dinamikát, amit a kis dízelem ad.
Gondolkoztam én is, annó benzin+gáz-on dízel helyett, de ehhez jutottam hozzá jó áron, ezt vettem, használom....
Lehet itt mondogatni pro/kontra gáz vs dízel témában napestig bármit....csak tök felesleges, mert picit egymás mellett beszél el mindenki. Mindenki, csak a saját igazát hajtja.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz hobizoli #706 üzenetére
Ezért is írtam, hogy felesleges ezt elkezdeni...mert egymás mellet beszélünk el...te írsz valami, én is, aztán te megint valami mást...
Rommáhasznált turbót (konkrétan azt a tipust, mint az enyém) max. 100k-ból tip-top, garanciával újítanak fel, fos csúcsoknak 20k körül darabját, a szivattyút nemtom...de hát nem is romlik el minden egyszerre.
220k-tól láttam nem központi injektoros, szekvenciális, 4hengeres gázszettet.
De irogathatunk még itt, ilyen bejegyzéseket....bár én sehol nem említettem, egy szóval sem, hogy valami bajom lenne a gázzal, illetve, hogy jobb/rosszabb, mint a dízel.
Ja és még egy fontos dolog, nem kell meggyőznöd, illetve nem is tudsz a gázról, tehát ezért is értelmetlen ez az egész, illetve beírtam egy fogyasztási értékemet, erre jön itt mindenki mindenféle baromsággal, bár még mindíg nem értem hogyan kapcsolódott ez ide.
m3tr0 na pont ezért baromság ez az egész hasonlítgatósdi, amit leírtál svift vs lupo --> nem egy kategória a 2 autó, se tudásban, sem pedig a "tudást segítő technikákban". Az enyémben, pl.: 4 elektromos ablak van, meg gombos indítás, amit szeretek is, de lehet holnap begurítom a tiszába, és veszek egy zsigulit, hiszen abban nem tud elromlani az elektromos ablak, meg az indítógomb, a motor alkatrészekről ne is beszélve.
Írtam már valahol fentebb, ha valaki így áll hozzá egy autóhoz, hogy majd "jól beszopod, mert ez+az elromlik, stb." az járjon busszal, met az ilyennek felesleges az autó.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Nem is akarom én hasonlítgatni, itt valahol felvetődtek, valami ccm, benzin-gáz-diesel, meg mittomén milyen témák, aztán arra írtam le az egyik gyakorlati tapasztalatomat.
más: azt a képet is csak bedobtam érdekességnek hogy kis odafigyeléssel milyen fogyit lehet kihozni a gépemből, erre:
2 oldalas, szar a dízel, mer' drágahozzá minden, és beszopom, mert elromlik, gázt kell venni az a jó csomag generálódik....[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
Aha, 6.5...esetleg városon kívül 90-es tempónál....(óvatosan hajtva).
Egy ideig használtam egy 1.6-os f astrát, mondjuk városban...én ott olyan 8 környéki fogyikra emlékszem, és cserébe nem is ment. Egy lomha dög volt.
Tehát a 6.5-re picit hiányosak az infók...Mondjuk arra én is kíváncsi lennék, amit itt valaki felvetett, hogy egy mostani mondjuk 16v modernebb motor gázzal mennyit megy hiba nélkül???
Mert csak a dízel szidása megy, meg a gázos istenítése, hogy nem kell hozzányúlni.Egy kis köbcentis turbós, magasnyomású, kihegyezett stb., stb. dízel, okosan használva, azért hozzányúlás nélkül elmegy a nagy általánosságban 200-250e km-t. (sőt többet is, illetve itt sem minden adja meg magát.....) A nagyobb nem annyira hegyezett motorok, talán többet is.....gázosok hogyan állnak e téren???
pl. kíváncsi lennék, 2-3-4 éves 200-300k kilómétert futott gázos autókra, hogy mennyit kellett rájuk költeni (már ha egyáltalán van ilyen).
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz neduddki #896 üzenetére
Jajj, már megint ez a sok általánosított akármi...ezen már túlvagyunk --> visszább írtam is konkrét összeget a 200k-300k km körül esetlegesen bekövetkező hibák áráról, ami egy komplett gázszerkó ára, tehát ezen túlléphetünk. (egyébként az összes alkatrészhez, amit leírtál létezik javítókészlet/fel tudják újítani, egy új árának a töredékéért, tehát....meg azért nem 2030k km-ről beszélünk, hanem százezrekről!!!)
Igazából az irományom második része, amit kérdésként tettem fel, hogy páréves sokat futott gázosoknál milyen költségek vannak?? (tényleg érdekel, hogy hosszútávon egy modern motor mit tudhat gázzal )
Valamiért szinte az összes céges autó dízel, nem igazán tudok gázosról....pedig ha valamibe, azokba megérné. Hiszen újonnan vásárolják őket, tehát a dízel mocis árából meg is lenne a benzin+gáz, illetve "elvileg" nem kellene félni az idő előtti meghibásodástól, ja és ugye "elvileg" jobban is fogyasztana...
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
válasz neduddki #904 üzenetére
Gondolom tudsz olvasni/szöveget értelmezni. Mutass rá, hogy mi volt a hülyeség abban amit leírtam.
Nem védem a dízeleket, hanem a gázosok tudására vagyok kíváncsi, mint kiderült abból amit leírtam. (sôt világ életemben a dízelek ellen voltam, csak ezt sikerült nagyo jó árban megvenni)Az, hogy utalgatsz az elôzô hozzászólásodra, még nem változtat semmin, nem lesz nagyobb az információtartalma.
Illetve látom csak a sértegetés megy, illetve menne kevesebb sikerrel, mind1, majd fenôsz egyszer.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz neduddki #911 üzenetére
Szia,
Picit elbeszélünk egymás mellett. Illetve nagyobb részt meg egyet értek azzal amit írsz.
általánosítás: pedig errôl van szó, mert mindenki nagyáltalánosságban leírja az összes elôforduló dízel hibát (amikkel természetesen tisztában vagyok, kössz nem kell utánaolvasnom) az tény, hogy vannak ezek a hibák, csak picit túlzó mikor sokan úgy állnak hozzá, hogyha dízelt veszel ez meg az a hiba lesz és beszopod, csak egyet felejtenek el, hogy ez a 3-4 általánosnak mondható hiba azért nem együtt jön/nem egymás függvényei, és azért jelentôs km futás után jelentkezhetnek csak
alkatrészek-felújítás: asszem az elôzô oldalon írtam (csak dci-krôl tudok írni, mert azokkal van nagyobb tapasztalatom, de nagyjából így van ez a többinél is) csúcsokat 20k környékén újítanak, lendkereket 30k-tól, turbot egy rommá ütöttet 100k-ból, foglalkoznak szivattyú felújítással is errôl nem tudok árat.
ja igen lendkerék: ugye írtad, hogy sok esetben komplett kuplunggal jár együtt, igen így van, viszon ez már olyan futásnál vsn, ahol már általában a kuplungcsere is indokolt, tehát ez nem mérvadó
céges dízel-gázos: igazából ezt csak költôi kérdésnek szántam...
és természetesen olvastam, hogy írtad van sokat futott gázos autós ismerôsöd, tehát megköszönöm ha majd beszámolsz rólaés még két dolog a végére: még mindíg nem találom sehol, hogy hol írtam hülyeséget és azt sem látom sehol, hogy hol kezdtelek el sértegetni, majd esetleg erre még rámutathatnál.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz neduddki #914 üzenetére
Jó, ok az általánosítást leírtam mire értettem.
Nekem a felújított csúcsaim már futottak majdnem nyolcvanezret, egyelôre mûködnek egyébként cégtôl függôen 1-2 év garral újítgatnak fel, tehát ha már 2 évet tökéletesen kibír (nagyobb futásnál), akkor az már jó.
Egyébként az enyémben most van 292k. 220k km körül voltak a csúcsok felújítva, szivattyú, turbo, lendkerék, kuplung, stb az még gyári.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
válasz dízelracer #1213 üzenetére
Illetve ennyi pénzből patent állapotú 2001-2-es ráncfelvarrot megane1-et is lehet ám kapni.
Egyik barátom pont mostanában vett egyet ebben az árkategóriában, ezüst, klímás, patent, 85k km, magánszemélytől, 2001-es stb.... (csak mert, nemtom egy 4-es golf mivel tudhat többet/mivel lehet jobb)“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz Yushchenko #1219 üzenetére
A márkaszervizek....az egész egy vicc.
Múltkor rászántam magam, elvittem a gépet egy márkaszervízbe, "nagy" tavaszi átvizsgálásra, vagy 50 pont összeszedve, hogy miket néznek meg (gyakorlatilag mindent) háát...akkor voltam először és utoljára.Egy jó fél-3/4 órát volt bent az autó, ahogy én láttam kintről, talán egy 10 percet foglalkoztak vele....benézett a motortérbe, talán a folyadékokat megnézte, majd megemelte, aztán bóklászott ott körülötte.
Aztán kijött, egy adatlappal:Hatalmas probléma:
- van egy kavicsfelverődés a szélvédőn, cserélni kell!!!
(bár vizsgán nem volt baj, látótéren kívül van és nem is reped semerre, javítva volt már ekkor)
-a többi cserére szoruló hiba, a bal első dobbetétem aljából, ki van törve egy fél tenyérnyi darab, és a hátsó gumi kopott (mind a 4 gumim ugyan olyan állapotban volt!!)Hát ennyit sikerült megállapítaniuk...
Egyébként a hátsó tárcsám + betétek fémre voltak kopva, jobb első talpas, meg ott még valami szilentem getya volt, mind2 toronycsapágyam halott volt, a hátsó-alsó motortartóm repedt volt, meg mint most nemrég kiderült a kipu-turbó közötti flexim is repedt volt (bár ezt tényleg nehéz lett volna észrevenni). Ilyen apróságok, amiket egy autószerelő olyan 15 másodperc alatt észrevesz.
...nc
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz spurika #1254 üzenetére
Ami ugye érdekes, hogy pl. vizsgán fényképelik az óraállást is, csak ugye ahova elküldik vizsgakor, onnan nem adhatják ki
Valahol pár hónapja ez már ki lett it tárgyalva, hogy elvileg nagyon könnyen követhető lenne (legalábbis ez alapján azért nagy könnyítést jelentene), csak ebben az országban az adatáramlás "picit " nehézkes.
Ja és ugye büntetés jelenleg nem jár érte...
Nekem is nemrég vizsgázott 280k km körül, holnap eladnám 78.510km-el, aztán 1.5 év múlva max vizsgakor visszajeleznének, hogy már 2 éve is 300k körül volt és nem történne semmi....ez már vicc kategória.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz Mr.Grincs #1256 üzenetére
Mondjuk egyébként ez nem csak a kereskedők, hanem a mi hibánk is, ilyen magyar mentalitás....(egyébként sokszor nem alaptalanul).
Mert ugye ha egy 3-4 éves autóban 100k km feletti futás van, akkor azt nem vesszük meg, ha 200k km feletti, akkor már meg sem nézzük, ha 60-80k km, akkor boldogan megvásároljuk. (na a kereskedők ezt használják ki)Pedig "elméletileg" nem kellene félni a 100-200k km-ert futott vasaktól sem, hiszen, ha rendesen karban volt tartva, akkor no problem.
Csak ugye ebben az országban itt kezdődik a probléma, hogy ezeket a kötelező karbantartásokat, nagyon kevesen végzik el becsülettel (gondolok itt pl. a leg alapabb dolgokra, szűrők, olaj cseréje).
Természetesen nem védeni akarom a kereskedőket, csak leírtam, hogy azért az userek nagytöbbsége sem sokkal jobb.
Más: amikor cimborám vette az autót, itt nem messze elmentem egyet kereskedésbe megnézni "kitűnő állapot, bla-bla". Olyan 5 méterről körbelestem, és jöttem is haza....rommátört, össze-vissza karcolt, stb. képeken egész tűrhetően nézett ki amúgy
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
-
válasz MPowerPH #1470 üzenetére
Nem sok mindent találtam én sem ezekről, de mintha a motor ugyan az lenne, amit különbségnek találtam, hogy az erősebben 6-os váltó van.
Egyébként fogalmam nincsen mi van változtatva.
(renaultnál, pl ilyesmi a változtatás: 1.5dci: 68le, 86le-ben van cooler, 106le cooler + változógeometriás turbo+6-os váltó)
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
válasz Dark Archon #1849 üzenetére
Tetôcsomagtartóra szerelhetõ bicikliszállító?
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
-
Így számoltam én is, bár a kuplungot nem írtad. Komplett kuplungszerkezettel a kettôstömegû olyan 250-260k, bontott turbo max. 80-100k ha lehet, vezérlés kompletten vagy 50-60k és ezek munkadíja max. 40-50k vagy kevesebb. Tehát munadíjjal 450k környéke. Nem vitatkozni akarok, csak nem értem, mit vett 700k-ért, ezért kérdeztelek.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Ma reggel hallottam a rádióban valami törvénymódosításról, hogy állítólag majd az LPG-s autók is bemehetnek mélygarázsokba, meg azokra a helyekre, ahonnan ki voltak tiltva. Illetve, nem lesz "elszeparált" töltőegység, hanem simán a benzin-gázolaj kútfejek mellett/között is el lehet majd helyezni LPG töltőfejet.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
-
-
válasz Dark Archon #3359 üzenetére
Éves díj! (ha nem az akkor tökönszúrom magam)
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz Manitou #3408 üzenetére
Mondjuk ezekkel nem igazán értek egyet. Kivéve a hobbivásárlós résszel.
Nekem sem volt életbevágó az autóvásárlás, de nagyban megkönnyíti az életem. És nyílván nem volt egyben másfélmillám ezért nem volt más lehetôség csak a hitel.
Ez pedig nem igazán függvénye a szervizelésnek, mert azért szervizelés címén 10-20ezres vagy extrémebb esetben max 100ezreses nagyságrendrôl beszélhetünk, nem pedig milliósról.Bár igaz azt is írtátok, hogy aki be tudja vállalni ezzeket, csak az vágjon bele, mondjuk ezzel teljesmértékben egyet értek.
(a másik dolog, hogy én meg új autót nem vennék, max valami 1-2 éveset)
mod.: szeretem az extrém sportokat, ezért is vettem ~3 éves, kis köbcentis dci motoros, 260k km-ert futott franciát...(bár 100%-osan ismert elôélettel és nagyon áron alul)
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
válasz Manitou #3605 üzenetére
Na ezért hülyeségek ezek a mendemondák, én is tudok olyan pl. pár éves német autórol ami 10k km után adta meg magát és olyan franciát ami 11 évesen 200k km körül csak olaj + kopó alkatrészek miatt volt szervizbe.
Természetesen van mindkettőre ellenpélda is.Apropó dízel franciák, hát ha e között meg egy tdci ford között kellene választanom, gondolkodás nélkül a franciát választanám a "nagy" német márka helyett.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz dízelracer #3811 üzenetére
Nem nagyon kell nekik mit mondani....max. annyit, hogy olvasgassa a jogszabályokat, vagy azt, hogy majd a bíróságon találkozunk (ha nagyon kötekedni akar miatta) nagyjából ennyi.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz Dare2Live #3823 üzenetére
Ja így van a 9ft/km az a munkába járáshoz való hozzájárul (üzemanyag támogatás), amennyiben autóval jár valaki a munkahelyére az utazás időtartama vagy a tömegközlekedés gyengesége miatt. És igen valóban semmire nem elég ez a 9ft...és már nagyon sok éve (talán 10 is van), hogy ez az összeg ennyi....úgy látszik azóta az árak nem változtak semmilyen területen....
dízelracer: persze, hogy nem szívesen járkálnék, de valószínűleg nem is kellene, ahogy Qru is írja, mert nem tud érte/ellene mit tenni a rendőr. Ez a feljelentgetős/bíróságrajárós dolog természetesen, már csak az utolsó lépcső..
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz kisza25 #4071 üzenetére
Valóban az a helyzet, hogy elég sok érdekes/speciális megoldást alkalmaznak a renaultnál. (azonos típuson belül, milliónyi alkatrész, mármint egy alkatrész milliónyi variánsa, akár azonos évjáraton belül is). Nagyon sok apróság, olyan helyeken van és olyan speciális szerszámok kellenek hozzá, hogy az ember haja kihullik.
De ez tény, hogy ha egy szerelőnél megemlíted, hogy hoznád a renaultodat, akkor 10ből9 fejvakarással reagál....Egyébként valóban az a fő probléma, hogy megfelelő tudású/felkészültségű szerelő kell, a megfelelő spéci szerszámokkal. (sajnos ilyen tényleg kevés van)
Benzines megane-ok váltója az valóban olyan, hogy ...háát nem is tudom mihez hasonlítani....legalábbis megane 1,2-ben biztos, a hármasban nemtom mi van. Dci, váltók jók, pontosak.
Amit írtál olajfogyást, az nem igazán jellemző egyébként rájuk....benzineseknél, a trafóprobléma ami többször előfordul, ezen kívül semmi extra....esetleg 1-2 apró elektromos probléma. (tényleg apró, fillérekből javítható, de idegesítő, illetve természetesen olyan helyen lehet javítani, ami szinte hozzáférhetetlen)
Ja illetve futóműve egyiknek sem szereti ezeket a jó magyar utakat, elég hamar elmennek.Benzines megane 1, van több is a környezetemben (2 a közvetlen baráti körömben, 1 fateroméknak - 2db 1.4-es és egy 1.6 kombi), mindegyik 10-12 év körüli, 2 bőven túl a 100k km-en, nem tudok egyikről sem, hogy lett volna valami komolyabb bajuk. Sőt általános dolgokon kívül semmi extra....
Qru ja tényleg, a másik ilyen "megmondom a tutit, hogy mit ne vegyél" kategóriába, még az olaszokat szokták sorolni. (itt is lehet inkább a hozzá értés hiánya, ami inkább jellemzőbb)
Természetesen van mind2 márkából 1-2 olyan típus, ami maga a megtestesült rossz, de olyat nem kell venni.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz Motion_Blur #4084 üzenetére
Na ez kegyetlen..."sogi verdája"
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz VR6-Fan #4909 üzenetére
Ezt osztom én is....nagyon sok barom van akik, kint főúton töketlenkednek 60-70-el.
A témához: én is évente talán 3-4x használom a pályát, tehát ez valóban azoknak lenne jó, akik rendszeresen pályáznak.
A másik része: nagyobb főutak fizetőssé tétele...pffff
Hát autópályák is olyan ratyi minőségűek, hogy szörnyű, hogy egyáltalán pénzt kérnek érte....nagyobb főutak??? Itt nálunk 3-as, 35-ös, 26-os, 37-es, csak hogy a legnagyobbakat említsem.....hát tegye a jó k*rv* annyát fizetőssé, ezen főutakat ha nem ismeri az ember és nem figyel oda nagyon alaposan, bizony gyorsan rommá lehetne ütni az egész futóművet...szánalom ami itt folyik.Autópályákat valóban kevesebben használják, mint 2-3 éve idén nyáron járkáltam párszor pályán nyáron, és nem láttam sosem a "megszokott tömeget"
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Olaj témáról nagyon részletesen: [link] hátha érdekel valakit.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz AMD Power #4964 üzenetére
MSZOSZ közlemény:
Bevezetik a biztosítási adót, amelyet a biztosítók fizetnek a kötelező gépjármű felelősségbiztosítás (KGFB) díja után, a kulcsa 30 %, maximum napi 83 Ft. Egyúttal az állami gépjárműveket mentesítik a KGFB és ezáltal a biztosítási adó fizetése alól.
és csak elfogadták ezt is:
A jövedéki adótörvényben a bioetenol adóját 40 ezer forintról 70 ezerre emelik ezer literre vetítve. Szakértők szerint ekkora adóval nem éri meg bioetanolt előállítani.és még:
Jelentősen csökken a regisztrációs adó. Megszigorítják viszont a külföldi rendszámmal való visszaélések lehetőségét.
Megemelik ugyanakkor a személygépkocsik átírási illetékét.Asszem ennyi "újítás" van, ami minket autósokat érint, egyébként még vannak benne olyan birkaságok, hogy félelmetes.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
válasz dízelracer #5160 üzenetére
Jajj, nem cipősdoboz az, hanem telefon fülke.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz hobizoli #5399 üzenetére
Akkor januárban áfa+ez a beépülő csoda kiegészítés, hát kíváncsi leszek 1l benzin vagy gázolaj árára...csak meg lesz az 500ft/l és akkor legalább könnyebb lesz számolni.
dízelracer #5402: igen ezt már említettem én is többször és maximálisan egyet értek veled...mert itt nálunk már tényleg szinte minden "EU-s" --> szabályok, bírságok, árak, stb. ... viszont a fizetések nem azok..közel sem
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz VR6-Fan #5845 üzenetére
Nekem ezzel csak annyi bajom, (illetve nem feltétlenül ezzel, hanem úgy általában a kisköbcentis jól fogyasztó benzinesekkel), hogy ha egy ilyen 50-70 ló körüli autóval kellene, akár 100m-ert is megtennem, főbe lőném magam. Vagy egy fél éve írtam pár sort cimborám 2004-es környéki 1.4@75 polojáról, vezetgettem párszor. Hát ha mindennap ezt kellene használnom, inkább a buszt választanám.
Tehát, az ok, hogy benzinessel is lehet keveset etetni, de milyen áron???
A másik meg, hogy nekem pl. nagyon bejön a dieselek karakterisztikája, vezethetősége a fogyasztást meg úgy isten igazából lesz@rom, persze bizonyos keretek között...tehát ne egyen az autóm azért 10l körül felett.Nagyon sok minden függ a megszokásoktól...
mod.: ja még mielőtt jönne valaki itt a szokásos dumával, hogy mennyibe kerül majd ez meg az az alkatrész, stb. és beszopom a fogyasztást, mert a többszörösét kell majd ráköltenem. Már erre is leírtam többször a véleményem, illetve nekem ilyet volt lehetőségem venni és ez tetszett, azért vettem ilyet.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Szépen olvasd el még 1x az előző hozzászólásomat, segítek kiemelek egy részt:
Nagyon sok minden függ a megszokásoktól...
Tehát valószínűleg hozzá lehetne szokni, illetve nagyon sokáig egy 1.5-ös samarát használtam, és az is bőven elég volt mindenre.
No meg, hogy reagáljak mindenre, mert ugye nem ismerjük egymást, és nem is szeretem, ha vaktába baromságokat kezdenek rólam találgatni....
Tehát, nem járok erőművel, egy 106lovas 1.5dci-vel járok. Hogy miért szánalmas szöveg, hogy nem járnék a fent említett erősségű autókkal, nem igazán tudom, bár nem is válaszoltad meg...továbbra is ez a véleményem/érzésem.
Igen sokan el tudnak velük járni, mint írom fentebb én is járkáltam ilyennel DE többet nem szívesen járkálnék ilyennel! Nem írtam sehol, a feltartásról - száguldozásról, nem feltétlen ahhoz kell az erős/nyomatékos autó. (tehát ezt sem tudom honnan szűrted le)
Nem voltak és jelenleg sincsenek tele a szüleim, busszal jártam iskolába
A bicskádat szépen rakd el, nem tudom minek nyitogatod
Hidd el nagyon sokat buszoztam, vonatoztam...(de hát honnan tudhatnád, hiszen még mindig nem tudsz rólam semmit...)Olyan kib@szott jól megy, hogy vettem olcsón céges selejtezésből egy közel 300k km-t futott pár éves dieselt, köszönöm, hogy örülsz ennek.
Sehol nem írtam, hogy a kisköbcentis benzines autók menjenek a pí-be. (ugye írtam az elején, hogy nem ismerjük egymást...ezért is nem értettem, hogy miért próbálsz meg rólam fals véleményt kialakítani)[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Mondjuk úgy inkább, hogy picit túlreagáltad a dolgot. Illetve én meg picit sarkítva írtam le 1-2 dolgot vagy túl erős példát írtam.
(egyébként jó időben sokat járok gyalog/biciklivel)Tehát akkor leírom még1x, mielőtt másnak is problémát okozna: semmi bajom a kisköbcentis gyenge autókkal!
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Alkoholista nevelde
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Jövedelem
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban