-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
w333
félisten
-
Mike81
senior tag
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy van itt olyan vagy ismer olyan embert akinek van tapasztalata újabb Hyundaiokkal?
Arra lennék kíváncsi hogy mennyire megbízhatóak, sok gond van e velük.Előre is köszönöm;-)
-
pocokxx
Közösségépítő
Egyre inkább elgondolkozom külföldi autón. Tényleg sokkal jobban ki lehet jönni? Mi a véleményetek? Igazából a magyar kereskedők közül is sokan foglalkoznak ezzel, csak nyilván haszonnal. A linkelt két autó is biztosan haszonnal annyi, amennyi. Megérné kimenni? Mire érdemes figyelni? Mondjuk kinézek egy közeli várost, és megnézegetni a környékén az autókat nagyon elvetemült ötlet?
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
-
Gedeon31
addikt
Sziasztok!
Párom szeretne autót venni ezt nézte ki magának [link] szerintetek mennyire éri meg?
Köszönöm
-
Primary92
senior tag
A hétvégén vezettem egy 1.9 TDI (110 LE) B4 Passatot, aztán bejött.
Nem kell nekem a Passat méret, szóval Golf 4 Variant, vagy Octavia 1 jönne szóba.
Két hasonló árú darab közül melyiket választanátok és miért? Melyikhez olcsóbb az alkatrész, illetve a fenntartás?
Lehet, hogy halogatom még egy kicsit a vásárlást, aztán megpróbálunk rászánni többet, hogy ne csak az 1.6 octavia alja-közepe férjen bele. -
Kornel
veterán
-
Vesztor87
senior tag
A Lacetti szerintetek megbízható? Olvastam róla hogy picit lomha és nagy zabás, de magát a műszaki adatokat nézve (gyorsulás, végsebesség) még talán ez se annyira igaz. Sok ilyen taxit is látni, ami lehet higy jelent valamit...de nem nagyon ismerem. Köszi.
-
Kornel
veterán
-
kpal
veterán
Most látom neten ,hogy Bp.-n van a Gumball
[ Szerkesztve ]
-
válasz SzlobiG #132315 üzenetére
Állítólag elnyűhetetlen. Sokat olvastam utána, meg kérdezősködtem is fórumon, szerelőktől (renaultosoktól), igazából semmilyen hibát, problémát nem tudtak mondani ezzel a motorral kapcsolatban.
Ezért is került be a kalapba, sőt a listám első helyére.(#132314) g@bo: hali, páromnak ilyen d corsája van, csak dízel, meg két személyes. Egész szerethető autó lenne...
Az ülések elsőre jónak tűnnek, egészen jól fognak, meg kellően kemények, viszont valahogy nem lehet benne kényelmesen ülni. 100-200km után olyan, mintha agyon vertek volna, ő többet is megy vele és panaszkodik, hogy fáj mindene... Nem tudom, hogy esetleg valami más felszereltségi szintnél van-e normális ülés hozzá.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Goblin12
őstag
[ Szerkesztve ]
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz Goblin12 #132326 üzenetére
Na itt (508) látszik nagyon jól, hogy mennyit jelent, hogy normálisan van fotózva a kocsi. Nem volt profi az illető, csak vmelyest értett hozzá, de komolyan jól esett ránézni a képekre és így az autó megítélése is jobb.
Mondjuk azt a km-t lehet felszoroznám 2-3-mal. Ilyen futás a németeknél 1,5-2 éves autóknál jellemző inkább, persze biztos van kivétel is.96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
Archer
őstag
válasz rbalint88 #132235 üzenetére
Olyan kellene, hogy három (vagy kettő) személynek hely és az egész hátulja raktér (gyakorlatilag kisárusszállító csak bírja a gyengébb terepet, meg lehessen vele húzkodni. Néztem ezeket a SUV-okat is, de kevés nekem a raktér, még ha a hátsó üléssor el is van fektetve vagy kiszedve.
lancerboy: milyen jellegű problémák voltak jellemzők a Definél?
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
kenny123
addikt
Sziasztok!
Tudtok ajánlani neppert, aki segít (=elintézi) németországból autó behozatalt, papírozását, stb.? Lehetőség szerint olyat, akivel volt már személyes tapasztalat.
Köszi.
yo
-
őstag
válasz Mike81 #132304 üzenetére
Mit jelent az újabb? Nekem 2007-es i30-asom van (0. kilométeres korától nálam van). Tettem bele 130 ezer kilométert. Legfőbb bajom vele hogy alacsony a hasmagasság, könnyen leverem az alját az igazán szemét fekvőrendőrökön és aljas nagy kátyúkban (főleg elsőre az "újakban" amit még nem ismerek). A kipufogó rendszert kellett javítani, de szerintem levertem... Meg kiégnek az égők. Ja és 6 évente akku kell bele. Ennyi (1.4 benzin).
Lassan cserélni fogom, és az új i30 is szóba kerül (csak most már elég drága, ráteszek 1 millát és volvo v40 cc is megvan, és a hasmagasság még csökkent is).
-
-
pocokxx
Közösségépítő
Ez közel van hozzánk, szerintetek érdemes megnézni? Renault Espace 2.2
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
nagyúr
válasz pocokxx #132342 üzenetére
Ha elviszed állapotfelmérésre és jónak mondják, szerintem jahh, nekem ezek mindig is tetszettek. És belül hatalmas
(#132341) kenny123: Én belefutottam egy cégbe, aki ilyet reklámozott (nem is kicsik) aztán mégsem úgy van az, ahogy leírták. Nem vállalnak garanciát, általában saját zsebre csinálják, nem annyira olcsó sem a buli, és nagyobb értékű autókkal szeretik csinálni, hogy többet szakítsanak.
A becsnepper sem olcsó, meg nála csomó kikötés is van, kicsit jobb megoldás, mint az előző, de ennek is vannak hátrányai és buktatói.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
rbalint88
addikt
válasz pocokxx #132342 üzenetére
nem tűnik rossznak, de neked nem grand espace kellene?
behozatal: becsnepper is foglalkozik vele, de csak drága autónál (2M+) éri meg behozatni, mert elég komoly díjai vannak, ami amúgy reális. mi 2 éve E60 BMW-t kerestünk, az ársáv alsó harmadáig érdemes behozni kb mindenből, de az igazán jó darabok drágábbak kint, mint itthon. a kereskedőknek sok apróság összeadódása hozza ki pluszosra a bulit, ezek: romot vesznek, áfát csalnak, órát tekernek, szervizkönyvet hamisítanak, kamionnal olcsóbb egyszerre 5-8 autót hozni mint egyesével futkorászni velük, olyan autókat vesznek sokszor, amik ki se kerülnek mobilére, hanem bejáratott helyeik vannak és van kint pár "nagyker", akik főleg/csak exportra árulnak.
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz Integrale #132344 üzenetére
Igen én is így tudom. 20 rossz motoros listában is benne van, gondolom ezért is annyi, amennyi.
(#132345) Tsebacsi
Állapotfelmérésen talán ki lehet szűrni a nyűgjeit, de a konstrukciós hibákra viszont nincs gyógyír.... Vagy?"Drágán javítható hibák egész tömkelegét képes produkálni. Vezérlése meglehetősen bonyolult (a klasszikus vezérműszíj megfejelve egy fogaskerék-origamival, ami magát a vízpumpát és a kiegyensúlyozó tengelyt hajtja). Ezeket a kerekeket rugók feszítik egymáshoz, melyek nyúlnak, a kerekek kopnak, zörgős és pontatlan lesz, elmászik a vezérlés. Pluszban sorozatosak a turbóhibák, problémás az EGR-szelep, átégnek a csővezetékek, beteges az elektromos rendszer (jeladók és a vezetékelés is) és a befecskendezők is.
Mindehhez adjuk hozzá a forgattyús mechanizmus hibáit (ettől nem ritkán az 1,5- és 1,9-es dCi-k is szenvednek), melyek leginkább az eltúlzott olajcsere-intervallumból adódnak, a fölöslegesen bonyolult műszaki megoldásokat és a problémás PK6-os kéziváltót... és megkapjuk a kombinációt, amelytől meneküljön, ki merre lát." (a linkelt cikkből)[ Szerkesztve ]
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
Integrale
veterán
-
rbalint88
addikt
válasz pocokxx #132347 üzenetére
ez mondjuk nem jelenti azt, hogy fél évben belül minden be fog fosni, de várhatóan több nyűgöd esz vele, mint egy japppáni szopóbenzinessel. meg azért szerintem párszázezer km után férjen bele az, hogy elkezdenek fáradni a dolgok. nagyobb összeg a karbantartása, mint egy 2.0 dci-é, de ha jót veszel, akkor érdemes lehet foglalkozni vele.
egr amúgy sok másnál is szopófaktor (benzinesnél is) le kell falazni a 'csába, kiírni a komputerből és gond letudva. turbót is meg lehet csinálni úgy, hogy jó legyen, kell legyen már erre a típusra szakember, aki nem csak ajvékolni tud, hanem megoldást kínálni. -
-v-
addikt
válasz rbalint88 #132346 üzenetére
Ha jót akarsz, többe lesz kintről. Az előnye az, kint jóval nagyobb a választék, és ha hajlandó vagy többet fizetni egy jó autóért, kint találni olyat; itthon ha nem valami fapad 1.4 szart keresel, lehet hogy egy darabot se, vagy csak évente egyszer óriási szerencsével.
Egyébként nehéz általánosítani, van ami tényleg olcsóbban megy kint.
[ Szerkesztve ]