-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
No.
Ugyanez ki szüleim megvették az autót.
[link]
Van olyan magas, mint az ignis, amiket néztek, és annál ez sokkal sokkal autobb közlekedési eszköz.
975 lett a vége.
Ami le van írva, az elméletileg igaz is. -
Kornel
veterán
válasz Tsebacsi #131952 üzenetére
Apámnak az volt a szempont, hogy magas építésű legyen, hogy könnyen ki be tudjon szállni a csípője miatt, ne rohadjon, megbízható legyen, hogy legalább elmenjen még 5-10 évet, amíg vezetni fog még.
Ignist néztek, próbáltam mindenáron lebeszélni róluk, mert az egy szekér...
Max max 1M amit szantak rá, így sok más lehetőség nem volt a lianan kívül.
Ez nagy is, magas is, kényelmes is, megbízható is(made in japan), cserebe kívül kicsit csúnya, na de mindent egyszerre nem lehet.
Az M16A állítom a világ egyik legjobb motorja.
Nem véletlenül húzta eddig, az aktuális SSS-ban, scross-ban, vitara-ban is ez van.[ Szerkesztve ]
-
-
Vesztor87
senior tag
válasz Kornel #131951 üzenetére
Kár hogy ilyen randa, szívesen vennék alsó közepes Suzukit. Nem tudom milyen egyébként, ismerős annyit mondott anno, hogy faterja cégesként ilyet kapott, hát sokkal jobban cibálta pályán a szél mint a saját Thaliajukat, ezek után, ezzel a kinézettel nálam sajna kiesett:S
-
Kornel
veterán
válasz Vesztor87 #131957 üzenetére
Apám pályán évente egyszer megy max., akkor is 110-el a kulsoben.
Nyugger már, nem boyracerkedni kell neki a verda.
Tény, hogy magas, és ahhoz képest keskeny, de azért egy thaliahoz semmilyen formában nem hasonlítanam.
Egyébként én is majdnem vettem egy ilyet annó, belülről nagyon kenyelmes, és ergonomikus, a sima sx4 közelében sincs, talán a vitara és az scross hasonlóan komfortos belülről.Mdani:
Kicsi, szűk, belül sokkal igénytelenebb, sokkal fapadosabb, hatul merev hátsó híd van, olyan, mintha egy szekeren utaznal.
Inkabb legyen csunyabb, de nagyobb, kényelmesebb, erősebb, megbízhatóbb, stb. -
ANDROID???
addikt
-
akos727
senior tag
Valaki meg tudna nekem nézni egy futásteljesítményt rendszám alapján? Nem működő Ibizámért (húzott dízel) adna valaki egy korabeli A3-mast 1.6 benzin motorral 1:1-be, 244e km-el. Kíváncsi lennék, hogy ez duplája vagy triplája a feljegyzések szerint, igaz relative új rendszámmal rendelkezik. Köszi
-
2thletme2day
őstag
Hali!
Nagyjából azonos áron ti melyiket vennétek? 2005-ös 1,8-as benzines nagyon magasan felszerelt Volvo S40 vagy 2008-as elég magasan felszerelt 1,6 benzines Mazda 3. Tudom a Mazdák legnagyobb hibája az, hogy mocskosul rohadnak egész fiatalon is. Ami miatt a Volvo lenne a nyertes az a magas felszereltség, az 1,8-as benzinmotor és hogy valószínűleg ez nem fog kirohadni alólam viszont.. Eddig főként csak mazdákat nézegettem azokból is a sedan 3-ast. Ez helyben lenne, elég magas a felszereltsége és 3 évvel fiatalabb mint a Volvo. 8 évesen azért csak nem rohadnak még annyira...
Itt a két kiszemelt.
Ti melyiket vennétek? Érveljetek is ha mód van rá.
[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
válasz Kornel #131959 üzenetére
Nem kétlem amúgy hogy jó, nincs semmi bajom a Suzukikkal. Nem ültem még ilyenben, ellenben az Ignist védeném, szülőknek ilyen van, szerintem egyátalán nem olyan rossz az. Nem egy nagy autó, de egy hasonló korú Thalia/Clio kisebb belül, az meg hogy magasabb magával hozza azt is hogy keményebb futómű kell alá. Tény hogy pattogósabb, de azért nem sz@r.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ANDROID??? #131960 üzenetére
Sor4-es motorja van nem boxer. Városba flangálni bőven megteszi. Azért az alkatrészellátásnak nézz utána de ha nem rohad akkor nem elvetendő.
#nincsbennetarcsi
-
Vesztor87
senior tag
válasz Kornel #131965 üzenetére
Mazda 2-ben is az van pl, de úgy tudom az Almerában is az van némi kiegészítéssel A hangolás persze sokat számít. Ha az útjaink jók lennének lehet ez fel sem tűnne, rossz úton pattog, de legalább tartós
Két dolog van ami miatt nekünk nem ilyen lesz, egyik hogy gyereket akarunk, családi autónak szeretnék valami nagyobbat, másik meg az asszony pajtás szerint az nyugdíjas autó, tiltakozik ellene. Marad a G Astra. -
őstag
válasz kalmanchris #131963 üzenetére
Köszi a választ, de az alap kérdés nem is az volt, hogy ők jók-e, hanem az, hogy az 1.8 benzinnel van-e valami baj? Mondjuk néztem drágábbakat is, nem sok van 1.8-cal, nagyobb motorral meg nem kell. 6-700k-ig belefér, de tényleg nincs sok belőle. Legdrágább hahu-n, ilyen képekkel.. mindegy, tényleg nem a konkrét példányok érdekeltek
"... and I hope you have a great day!"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz 2thletme2day #131962 üzenetére
Nagyon rohadnak ezek a Mazzagok valóban de ha ott van a közelben menj el nézd meg, az kvázi nem kerül semmibe.
#nincsbennetarcsi
-
őstag
válasz 2thletme2day #131962 üzenetére
Voltam már párszor a mazdás kereskedésben, mivel győri vagyok.. láttam érdekes autókat mesés kilométer állással, szóval csak óvatosan.
"Less but better" - Dieter Rams
-
2thletme2day
őstag
Facebookon beléptem a Mazda 3 csoportban. Az ottani tulajok is csak a rohadást tudták említeni mint igazi negatívum az autóval kapcsolatban..
Ezt úgy midnenkitől kérdezem. A Volvo, hogy áll a rozsdával? Eddig Volvokat nem nézegettem. Az az 1,8-as benzinmotor milyen? Van valami amire fokozottan kell figyelni ennél a motornál?
-
rbalint88
addikt
válasz 2thletme2day #131962 üzenetére
ha csak a kettő jöhet szóba, akkor a mazda. de egyébként volvot vennék, csak inkább dízellel vagy T5 mocival. 1.8 a normális alapmotorja, fickós nem lesz vele.
mazdából egy 2.0GTA lenne finom -
LógaGéza
addikt
Toyota dízelekből mit nézzek 2-2,5M körül?
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
válasz 2thletme2day #131973 üzenetére
Megközelítőleg hat darab s40-et tekintettem meg.De rozsdás példánnyal nem találkoztam.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
Acheron
őstag
válasz Tsebacsi #131975 üzenetére
Ez azért így barokkos túlzás. A 2.0 D4D semmivel sem rosszabb (igaz, nem is jobb), mint a kortárs dízelek, kellően nyomatékos és - kézi váltóval - meglehetősen takarékos. 2009 -től már a 2.2 sem időzített bomba (főleg a 150 lovas), de ezek nem nagyon állnak meg ebben az ársávban.
(#131982) kornelka: nem akarom én rábeszélni a Toyotára, de azért az nem állítható, hogy minden Toyota dízel alapból kuka.
Akkor meg már sokkal ,inkább egy D5
(#131984) Tsebacsi: a 2.2 -nél jóval magasabb a rizikófaktor, ezen nincs vita. Azon se, hogy ez keményen lerombolta a Toyota dízelek renoméját. Nekem speciel 2.2 150 lovas van 2009 utánról, de ma már én sem ezt venném, bár műszakilag semmi gond nincs vele.[ Szerkesztve ]
-
LógaGéza
addikt
válasz Tsebacsi #131980 üzenetére
Sokkal logikusabb lenne a benzines, de ha traktor kell nekik, akkor azt kapnak... Pedig egy kis turbóbenzinessel sokkal jobban járnának...
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
nagyúr
válasz Acheron #131981 üzenetére
Hát akkor se. Csak kicsit olvasgattam, és a 2.0 D4D is hol jó, hol nemjó, a 2.2 inkább nem jó, mindenki mást mond. Az ilyen motort én inkább elkerülném. Max akkor nem, ha van jó szerelőm, vagy elég pénzem pluszban.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
runner 125
nagyúr
válasz 2thletme2day #131971 üzenetére
Semennyire nem rohad, egyik generáció sem.
Emellett a kényes pontokon okosan műanyaggal oldották meg az elemket. Ilyen pl. a küszöbrész végig.
Egyébként egy jó prémium innen ismerhető fel - műanyaggal burkolat a küszöb, így idővel sem fog csúnyán rohadni, amikor már a kerék komolyan összeveri kaviccsal, rosszabb esetben tele sárral (lásd, Mazda..)"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
válasz runner 125 #131985 üzenetére
Holnap reggel nyitásra megyek az új kiszemelt s40-ért. Qru is megerősítette a döntésemet. Majd meglátom hogy mi lesz belőle.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
2thletme2day
őstag
válasz runner 125 #131985 üzenetére
És ez az 1,8-as benzines motor milyen? Vannak különösebb nyűgjei amikre figyelni kell? Dízelt semmiképp nem akarok. Jelen pillanatban egy F Astrát vagyok kénytelen hajtani. Az sem a saját. Ahhoz képest akármit veszek előrelépés lesz szóval a fickósság csak nagyon hátul van a prioritási sorban.
-
runner 125
nagyúr
válasz Luck Dragon #131986 üzenetére
Hajrá.
Sputnyik123
Ford-tól származik, láncos, de őszintén, bővebben nem ismerem, googlezz rá, vagy Ford forum.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz Luck Dragon #131976 üzenetére
Tehát ötöt? Az elég jól megközelíti a hatot.
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
BigBlackDog
veterán
Vajon velem van gond, vagy a világgal? Tényleg nem értem a szituációt.
Peugeot 407 2.0 hdi, 2007-es, 301e valós km (de megkímélt állapotú), üvegtető, tempomat, plüss-fűtött ülések, stb. > 1.5m Huf
Honda Civic 1.8, 2007-es, 40e valós km (kinézetre, beleülve is érződik ez), tempomat, plüss-fűtött ülések, ESP, stb. > 2.5m HufMi a fene ilyen drága azon a Hondán? Egy kicsivel kisebb autó azért, a komfortról nem beszélve. Most tényleg ennyivel rosszabb a Peugeot? Azért a futásteljesítmény szerintem nem indokolja ezt a különbséget.
[ Szerkesztve ]
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz BigBlackDog #131990 üzenetére
Mondjuk ha tényleg valósak az értékek akkor biztos jelent pár százezer felárat a kevesebb futás. Egyébként pedig kereslet-kínálat.
Amúgy a 9 év alatt 40ekm az elég nyugdíjas mennyiség.[ Szerkesztve ]
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
válasz BigBlackDog #131990 üzenetére
Előítélet.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
rbalint88
addikt
válasz ANDROID??? #131995 üzenetére
Ugyanolyan ropi mindketto, mint a swift, ugyhogy ilyen szempontbol mindegy.
-
őstag
válasz BigBlackDog #131990 üzenetére
a peugeot a tervezett élettartama végén van, ráadásul peugeot
a honda pedig majdhogynem még bejáratós és honda
egyéb kérdés?cryptot minden termékemért elfogadom
-
runner 125
nagyúr
válasz BigBlackDog #131990 üzenetére
Köze nincs az előítélethez. A jót meg kell fizetni, ez mindig is így volt.
Emellett ha valós a 40k futás, az egy éppen bejáratott, kis túlzással új Honda. Már eleve egy ekkora futáskülönbság is indolkoldhat simán 1m ft-os árkülönbséget.
Franciáknak meg soha nem volt ára, ezt el kell fogadni."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!