-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
TaaT
veterán
válasz vans? #131400 üzenetére
Négyesgolfból az 1.4-et ki lehet húzni, rosszabb motort nem is választhatnál. Az 1.6 jó, de nem pályázásra, rövid a váltója (100-nál forog 3000-t). 2x50km-re már lehet dízlit venni, abból legyen mondjuk a 110lovas adagolós, de a PD-vel sem lehet nagyon mellényúlni, kivéve ha valami lerúgott 170e-re visszatekert 600-700e km-eset veszel.
Kilométert felejtsd el, "szegény" nepperek is azért tekernek mert van aki csak azt nézi.
Give them hell Ukraine!
-
válasz SzlobiG #131405 üzenetére
Jaaaa, hogy a júzer , mongya...akkor az biztos úgy van. Pl a Grabovoj számokat is ha felvésik az adagoló falára, akkor jobban áramlik ám a nyál! Megkérdezhetem, hogy mennyire használod ki azt a csipet?
(#131406) fi:zi'k : Esetleg a zEgyetemen azt is taníccsák, hogy a bevitt energiáhon kell idő is meg az sem mind1 h a többlet teljesítményt meddig használják? Mert ugye csip nélkül is lehet kevesebbet fogyasztani, ha nem nyomja az ember a pedált Tipikus placebó hatás, amikor egy fröccsre 2hú-há-megizé" oszt onnantól még annyira sem nyomja a nép mint annak előtte. Ez nem a csiptuning használata. Kérdezd meg pl Kiskikót. Neki gyári ABT van, és használja. Hogy-hogy nem, a lovak éhesebbek lettek.
Szerintem maradjunk annyiban, hogy a Challanger sem azért robbant fel, mert a hatalmas optimalizált sebességtől annyi üzemanyagot termelt, ami szétvetette.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
MunezXBK
nagyúr
-
válasz SzlobiG #131409 üzenetére
Semmi ilyen szándékom nincs (mármint feleslegesen vitázni).
Az meg hogy a szívemen viselném egy olyan téma és annak olvasóinak a sorsát ami nekem kedves, sajnos magában foglalja azt is , hogy megjegyzem ha valótlanságot látok-hallok.Az hogy időről időre besokallok, és muszáj levezetnem phórumon kívül az itt felgyülemlett butaságot, legyen az én bajom. Ha már mással nem tudsz megtalálni, akkor nyugodtan hátradőlhetek
Viszont szívesen látunk Júni 18.-án a találkozón, hogy ott is elmondd, és bizonyítsd az elméletet.
(#131410) mdani01: ugye? Én is ezt mondom sokszor. A malacnak igaza van. Max az időt kell mellé igazítani
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz mdani01 #131413 üzenetére
Már tavaly is volt japó, meg francia is. Idén már megjelent a motoros divízió is , uh megint hangsúlyoznom kell : márkafüggetlen lesz a az összejövetel. Mindenkit szívesen látunk aki hajlandó adni a nevét és arczát IRL szakértéshez
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
lenko
aktív tag
válasz Kornel #131417 üzenetére
Hányat vittél el eddig csak kíváncsiságból? Ha a szám kevesebb mint 1, én csendben lennék...
[rigotech] Egy másik jó nevű chipes, jó pár youtube videoval szívó esetében is..
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
SzlobiG
félisten
válasz alex devil #131418 üzenetére
De nem ám, sok gyártó mar kettős tömegűt rak a szívó benzinesekbe is pl bmw is a kétezres évek óta 318,320i stb. Így meg nem éri meg szvsz a szívó benzin...
(#131419) lenko Hagyd rájuk, de komolyan tapasztalat nélkül állítanak valamit biztos igazuk van.
[ Szerkesztve ]
-
Mike81
senior tag
Igen tudom hogy vannak olyan benyás motorok amikben ugyancsak ott figyel ez a platina árával vetekedő tányér. Keresem az alternatívákat de nem nagyon akadnak. Mazda 6 2008 utáni 1.8/2.0 jó lenne. Rohad és ha jól tudom akkor drága az alkatrész hozzá. Toyota Avensis ritka benzinesben akárcsak a Mondeok. i40 meg 1.6 szívó benzines a 1.5 tonnás kasznihoz. Nem egyszerű a döntés. Még a végén maradok a Focus kategoriánál
[ Szerkesztve ]
-
-
-
SzlobiG
félisten
-
lenko
aktív tag
válasz Morris #131423 üzenetére
Előgyújtás... [kompresszioviszony_novelese] Ha elolvastad, itt jön be a chip tuning, a gyárak elég nagy tartalékot hagynak, ezt lehet kihasználni, nyilván van szórás, ezért minden autóra egyedi programot kell írni.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Kornel
veterán
válasz szőröscica #131429 üzenetére
Ne kamuzz
(Ugyis megmagyarázzák majd neked )
Biztos így tetted tönkre a valtod, nem bírta a zabolazatlan lovakat
-
lenko
aktív tag
válasz szőröscica #131429 üzenetére
Mert ki is használod, de ha csak úgy gyorsulsz vele mint alapállapotban volt, mindjárt más a szitu...
Az embereknek fáj az igazság!
-
MunezXBK
nagyúr
válasz szőröscica #131429 üzenetére
Nna, valamelyik nap eszembe jutottál.
Fiestaval kellett hazajönnöm, 5 perc után már anyáztam, kb. mindenem fájt. Te, hogy bírtad?
Ja, ma eladtam a piros A6-ot.
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz lenko #131437 üzenetére
nem arrol van szo
az elogyujtassal vagy dizelnel az elobefecskendezessel lehet jatszani par fokot
ennek az a szerepee, hogy amig a gyulladasbol kialakul az eges utan a gaz terjeszkedese az is ido, es kozben elfordul a fotengely
na ha pl a eges 18fok alatt zajlik le, akkor nem mind1, hogy a elogyujtas az 5 fok, vagy 15 fok, mert elobbi eseten FHP utan 13fokkal tol ra a dugora a gaz, utobbinel meg FHP utan 3 foknal, amivel joval nagyobb erovel hat a dugora, mert nagyobb a gaz nyomasa az akkor meg kisebb (eges)terbenmeg a dizelnel a AFR16-tol lejjebb kezd el fustolni, addig lehet neki adni anyagot es erosebb lesz
meg turbos autonal ha hidegebb a levegod, akkor tobb az egysegnyi terfogatban az oxigen es javul tole az eges hatasfoka, es a toltesi fok is, csokken a kopogasi hajlam (benzinesnel), es emiatt novelheto az elogyujtasi szog is, amitol no a pillanatnyi nyomatek adott fordulaton, ez meg azt jelenti, hogy no a fotengelyi pillanatnyi teljesitmeny is
több drón kell ;P
-
hdman
őstag
válasz rbalint88 #131439 üzenetére
Nem verte le hátul a relét, hanem elől volt egy 25A bizti, azt lekurta. Betettünk egy másikat, azt is. Csak lestünk, hogy mi van, mi vesz fel ekkora áramot. A kedves barátom beleejtett egy csavart, ami pont a generátorra esett, és rövidre zárta
Csak fogtam a fejem
Sopron city :)
-
BigBlackDog
veterán
Auris 2.2-es dízel erőforrással veszélyes?
-
gooool
őstag
válasz BigBlackDog #131442 üzenetére
Röviden: Bizony az.
Rajta a TC Top 20 sz@r motor listáján.Üdv, Balázs
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #131442 üzenetére
Ha még nem volt motorcsere, akkor az.
-
w333
félisten
válasz BigBlackDog #131445 üzenetére
Egy jó Caravan H Astra 1.9 CDTi 150Le (panoráma tető, stb)
Vagy esetleg GTC ? Link
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
gooool
őstag
válasz BigBlackDog #131445 üzenetére
Az rendben van, haverom nőjének a családjának olyan van, takarékos, megbízható motor, 6-os váltóval egy élmény volt megjárni vele Horvátországot és 6 körül jött ki az átlag.
Üdv, Balázs
-
BigBlackDog
veterán
GTC kilőve, néhanapján 3-4 ember is lenne benne. Aztán ne nekem kelljen már ugrálni, ha ki akarnak szállni hátulról!
Panoráma tetőt elvetettem. Egy-két helyen utánakérdeztem a tetőüveg cserének. Legtöbb helyről elküldtek melegebb éghajlatra, a többi helyen pedig 200e Huf feletti számokat mondtak. Tudom, kemény az az üveg, de egyelőre elég lesz a dízel is a váratlan nagy kiadások érdekében.
-
w333
félisten
válasz gooool #131447 üzenetére
Hát nem tudom, szerintem ezek az újabb Toyoták már nagyon messze vannak a régi japán minőségtől és megbízhatóságtól, 1000X inkább egy ilyen Avensis -t vennék, szerintem sokkal inkább prémium minőség, csendesebb és erősebb is
Arról nem is beszélve hogy elszálltak az alkatrészárakkal ...
H Astra (1.9CDTi 150Le) kettőstömegű : 104 026 Ft
Auris (2.0 D-4D 126Le) kettőstömegű : 236 480 Ft
Értem én hogy japán meg minden, de még egy VII -s Passathoz is 2X olcsóbb
(#131448) BigBlackDog
Ilyen áron ha ragaszkodsz a japánhoz egyértelmű hogy Accord -t keresel !
De annyi biztos hogy még mindig az Astrának a legolcsóbb a fenntartása, és azért ezzel a 150Le (320NM) -s diesel motorral kegyetlenül jól megy
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE