-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
Olyan szép hangja van (Porsche 911 Onboard)
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
roberto211
őstag
Nem feltétlen mondanám,hogy a szilikon jól elfedi a hibákat...
Az meg h egy lassan 10éves autó törve volt.... És? Én speciel ha nem tk-ra volt törve és nem 26 autóbol csinálták újra, meg nem tört ketté és motorikusan a törésnél nem lett semmi baja én speciel pont lesz@rom h cseréltek e rajta lököst, vagy mocitetőt vagy lámpát, vagy hátsó lökhárítót esetleg sárvédőt HA szakszerűen megvan javítva... Nekem szerintem a laguna is csattos volt mert 1-2 helyen nem gyári mikronértékek voltak, de nem érdekel mert nem befolyásol van egyenesfutás, személy szerint jól lett megjavítva, nem kettétörve volt így meg nem érdekel h volt e egy kis kocc vagy nem... Az a baj h az emberek tizenéves autónál is patikaállapotú , karcmentes, szalonautót akarnak ár alatt..
Ha szalonautó kell, bekell fáradni egy új autó szalonba és lízingelni egy új valóban törésmentest...
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Integrale
veterán
-
BigBlackDog
veterán
Egy kérdés, érdekességképpen. Ha az embernek a második, vagy többedik kocsi kerül a nevére, akkor az arra kötött kötelezőnél tényleg nem érvényesíthető a Bonus/Malus, hanem teljes összeget kell fizetni?
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #132059 üzenetére
Persze.
A0 lesz.
Ha eladod, akkor átvehető a bónusz. -
lenko
aktív tag
válasz roberto211 #132054 üzenetére
Erről a valóban törésmentesről tudnék mesélni...
Anno haver vett egy új 5-s golfot szalonból. Aztán később kiderült, hogy a géptető már fényezett.
Alig akarták beismerni, hogy ráejtettek valamit, és fényezték. Persze nem egetverő probléma, de nem ez az elvárható.Az embereknek fáj az igazság!
-
nagyúr
válasz lenko #132062 üzenetére
Nagyon sok ilyenről hallani, hogy szállítási sérült kocsikat adnak el vadi új hibátlan kocsiként aztán eladáskor derül ki, hogy hoppá ez fényezett volt. Ez??? Dehát soha semmi baja nem volt...
És van az a legenda, hogy egy bácsi egy swiftet hordott mindig szervízbe, rendesen, ahogy kell, és mikor egy másik szalonban be akarta számíttatni egy újba, elhajtották, hogy azért a tragacsért nem adnak semmit. De semmi baja, nem volt törve, mindig hordta szervízbe. Kiderült, hogy ahova vitte, ott szépen csendben kicseréltek benne mindent használtra, mondván nem fog neki feltűnni. Hát nem is tűnt...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
LógaGéza
addikt
Első generációs B osztályú Merciről mik a vélemények (2.0 dízel)? Ez tetszik édesanyámnak, és olyat akar, eddig nem tudtam meggyőzni, hogy nem kell neki ilyen...
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
rbalint88
addikt
válasz LógaGéza #132066 üzenetére
hát, pedig jó lenne meggyőzni működésileg nincs vele különösebb gáz, de a 180cdi rettenet traktorhangú, az automatája eléggé buta is ráadásul. beltér tud csúnyán öregedni, főleg a (mű)bőr részek. minden egyes izzócsere szervizes sztori 10+ ezerért, mert az egész csomagtérburkolatot bontani kell - ezért is lehet csomó félvakot látni belőlük.
-
Declare
őstag
válasz tresh #132061 üzenetére
Engedd el vannak akik igy veszenek autot, hogy mennyi km van benne, mert masba nem gondolnak bele....Magyarorszagon sokan most azert felkapjak egyre több helyen ezt a km csavargatos kerdest, egyre többet beszelnek rola es csodalkoznak ra a népek....hogy jeee.....lassan leesik majd a tantusz....addig meg marad a tekeres sajna.
-
runner 125
nagyúr
válasz LógaGéza #132066 üzenetére
Rohad már az is. Ajtók alja a legkényesebb pont.
mod. Beszéld át Jazz-re, 2m-ért már kaptok belőle 2008-9-10-est.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
tresh
addikt
válasz Declare #132068 üzenetére
Az lesz, csak tényleg érdekel mi az alapja.. azt tudom hogy a francia sz*r de ezen kívül érdekel. Nem egy nem kettő Peugeot fordult meg a kezem között és volt közte olyan is ami 395ezer km -nél járt 1.6 16v motorral és köszöni hibátlanul tette a dolgát. Ja és hülye vagyok de ha eladta volna a tulaj akkor simán megvettem volna asszonynak.
(#132071) bitpork : na ja Komolyan többet mondtam rá mint a piaci értéke és mondta is hogy ha nem szeretné eladná nekem de soha se hagyta még cserbe új korától nála van és nincs az a pénz amiért eladná.
[ Szerkesztve ]
-
-
LógaGéza
addikt
válasz runner 125 #132069 üzenetére
Dízel kell, Jazzből meg nincs...
rbalint88
Automata semmiképp nem kell, bár ahogy nézem ez eléggé le is szűkíti a kínálatot...
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz LógaGéza #132049 üzenetére
1: manual-ban benne szokott lenni
2: márkaszerviz megmondja (típusengedély alapján)
3: megnézed itt: [link] (nem szent írás de elég pontos adataik vannak)mod:
Tsebacsi: Sajnos ebbe én is belefutottam már. De nem tudtam bizonyítani az igazam. Hát ez van.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
LógaGéza
addikt
Nem az alacsony fogyi miatt
Amúgy már hajlanak arra, hogy ne csak dízel legyen, mert az amúgy se tesz jót neki... De hajlanak közbe a Kia Sportage meg a CR-V felé is... Ki érti ezt...
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz LógaGéza #132079 üzenetére
Kell autózni mire visszajön akár csak egy DPF pucolás (cseréről nem is beszélve) ára. Ami könnyen összejön ha csak rövid városi utakra van használva a gép. Idősebbekre amúgy is jellemző hogy 1500-nál már elváltogat amit meg a kettőstömegű nem bír... Szóval gondold át ez a dízel kell neki manuális váltóval dolgot.
Ha szereti a karakterét és van tartalék pénz akkor ok de csak ha az olcsó nyál miatt venné akkor azért számoljátok ki, merre meddig hány méter mert könnyen lehet, hogy többe lesz a leves mint a hús...[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
-
fi:zi'k
nagyúr
417k km
Kíváncsi vagyok meddig marad nála, mert az ára amúgy jó.
A múltkori 3,5M-ért hirdetett type-s(?) jó sokáig fenn volt.[ Szerkesztve ]
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
Qru
MODERÁTOR
válasz hobizoli #132090 üzenetére
Röhögni fogsz (a Lega tulajok viszont nem) pl a 2 literes boxerekben is van. Legacy mk4-ben is már, ami azért nem mai csirke (2005-2009)...
Ezt az árajánlatott adta egy szakszervíz (nem márkaszervíz!!) nem olyan rég:"Kettős tömegű lendkerék és kuplungszett cseréje 370 000 Ft (gyári alkatrész, benzines motor)*
Kettős tömegű lendkerék és kuplungszett cseréje 380 000 Ft (gyári alkatrész, dízelmotor)*
Kuplungcsere és kiváltószett egytömegű lendkerékkel 196 000 Ft (utángyártott alkatrésszel)**Munkadíjjal együtt"
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
fi:zi'k
nagyúr
-
F-ECT$
titán
Az egyik barátom is cserélni szeretné a verdát idén nyáron, paraméterek:
-2 felnőtt 1 gyerek, esetleg pár év múlva még 1
-havi kb 500 km város (napi rohangálás), 6-800 km közút
-kombi, de ne a legnagyobb méret (azaz ne Mondeo)
-új - 3 év közötti
-5M Ft körülKi mit ajánlana (típus + motor)?
Dive ever, work never.
-
runner 125
nagyúr
válasz F-ECT$ #132098 üzenetére
Mindenképpen benzin vonalon nézelődnék, pl. újban egy Kia C'eed kombi, Hyundai I30 kombi, Toyota Auris Touring Sports (1.4-1.6), vagy használtan, 1 év körüli Civic Tourer (1.8).
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!