-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
jozefgucci1
addikt
válasz F-ECT$ #92181 üzenetére
Maradnék a helyedben a Toyotánál . Anno nem is olyan rég én is egy hasonló korú corollát adtam el és nagyon meg voltam elégedve vele . Sokáig én is avensis-t néztem ,de abban az árkategóriában ( 4millió ) nem találtam benzines épkézláb kocsit .Viszont nálad a nagyobb keret miatt simán van lehetőséged . Szerintem ahhoz a bódéhoz az 1.6 kevés inkább ha lehet kivárnék egy 1.8 ra jól felszerelve .Ha már ennyit áldozol rá megint hosszú távra akkor legyen már benne pár mai szemmel alap kényelmi és biztonsági funkció ! Persze ez csak egy vélemény a sok közül !
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
neduddki
nagyúr
válasz F-ECT$ #92222 üzenetére
HI!
az egyutteles miatt:- )
a veg fel megtanalod mit monmdodd a fenyezo a 1.8 vs 2d-roludv
neduddki
mod: ABE: van abba a xarba reszecskeszuro? nincs ako mehet
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
jozefgucci1
addikt
válasz F-ECT$ #92222 üzenetére
Szevasz Ahogy lentebb is írtam én a Toyota Corollám egy CR-v-re cseréltem . Előtte én is avensis-t néztem , de mint írtam nem találtam a megfelelőt . Toyotából én anno felhívtam több szakit is ( neddudki is ajánlott ) és csak a D4D változatokat ajánlották . A 2.2 gyakorlatilag egy felfúrt 2.0 ugyan az a konstrukció alapjaiban . A D-Cat-től óvva intett használtan mindenki , mert bár jó lenne az alap ötlet ,de bele lehet futni kifingott darabokba. A SUV-okat nézegetve a Toyota Rav4 még ami nagyon egyben van ,de azt egy kicsit kicsinek találtam . Gyakorlatilag alig van csomagtartó a beltér azonban kárpótol . A CR-v re azért esett a választás , mert nagy minden tekintetben és jól pakolható szintén egy kiforrott technika ! Nálam diesel lett a gép , mert az asszony sokat ingázik napi szinten ( úgy néz ki nem sokáig ) és így az érte meg talán és mert sikerült hosszas keresgélés után egy leinformálható nem törött darabot találnom . Neked azonban nagyobb a kereted és így szerintem egyszerűbb találni egy épkézláb darabot .Bár anno én is ezt hittem mikor 4 millióval nekiindultam és sorra esett le az állam egy-egy megnézett kocsinál , hogy le vannak lakva és egyes kereskedők egy kis szilikonnal akarják túrbózni a gépet .
Erre az alul motorizáltságra nézz utána más oldalakon is ,de egy 1.6 szerintem egy akkora kaszniba ( avensis ) kicsi . Ha lehet 1.8 akkor inkább az . Lehet városban többet kér ,de hosszú távon a motornak kedvezőbb .
Ui.: Csoda suPeRBéét azt ne remélem jól írtam
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
EQMontoya
veterán
válasz F-ECT$ #92235 üzenetére
Persze, ezzel nem vitatkozom én sem, csak kérdés, hogy kinek mi az, ami megéri.
Valszeg találnék olyan dízelt, ahol még esetleges szerelésekkel együtt is spórolok évi 50-100k-t. Igen, de ha ezért (peches esetben) két esős héten nem volt kocsim, és taxizhatok vagy vehetek bkv bérletet, akkor nem mondanám, hogy megérte ezt a pénzt megspórolnom.Cégeknek a legtisztább: kevesebb üzemanyagköltség, ha kidől egy cégautó, valszeg van másik. Így nyilván tiszta haszon.
Same rules apply!
-
neduddki
nagyúr
válasz F-ECT$ #93337 üzenetére
HI!
1.6 oleg harmatos abba az otoba, a dizlek meg densosak a szokasoson kivul
udv
neduddki
mod: ja lmaradt a cov-nak a legnagyobb baja az a 10-15cm a a hatuljabol hianhyzik
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
rbalint88
addikt
válasz F-ECT$ #130776 üzenetére
prius+ szerintem optimális választás lenne. szükség esetén hétszemélyes, nagyon megbízható, keveset eszik és szerintem adott keretből találnál megfelelőt. de van 4m-ért is, igaz többet futott és picit idősebb (2012 óta gyártják asszem). nem leszel vele az autobahn réme, de 140-nel kényelmesen lehet vele utazni.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz F-ECT$ #130776 üzenetére
7 misiért már új S-maxot kapsz. Amúgy a kritériumok szerint csak turbóbenzin van belőle, az ekkora kocsik általában dízellel vannak adva. Corolla versobol inkább van több benzin és ott az jobban javasolt. De majd a családikocsi szakik megmondják. Nekem az S-max szimpi a sportossága/kinézete miatt, de lehet dízellel venném, a kisebb távok ellenére is.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Vesztor87
senior tag
válasz F-ECT$ #130790 üzenetére
Az a baj a jellemzően csak városi autókkal, hogy általában nem garázsban tartottak, és sokszor kevés km-es távokat futnak. Corolla drága nekem, ránéztem a hahun az árakra, a 1,5 főleg sok, köszi!
Maradok a G Astra/Fóka1 mellett ha 800k-ért veszünk autót, vagy bevállalunk valami drágábbat, de az is 1-1,2 körül kell kijöjjön. Fusiont és Note-ot is nézegettem. Kár hogy picit nem erősebbek az 1,4-esek. -
veterán
válasz F-ECT$ #130886 üzenetére
hátul elfér 2 gyerekülés és 1 felnőtt is.
Ez így szvsz nagyon nehéz lesz, jó barátomnak volt anno Passat B6 kombi mikor kicsik voltak még a gyerekek - 2 gyerekülés közé nagyon passzentosan fért be szegény nagymama. :-( Vészmegoldásnak megteszi, hosszú útra nem volna hozzá szívem.
-
Killer01
őstag
válasz F-ECT$ #130886 üzenetére
"így olyat keresnék, amiben hátul elfér 2 gyerekülés és 1 felnőtt is."
Ha találsz ilyet írd meg nekem privátban....
Ez lett volna nekem is az egyik szempont (és igen hasonló a többi is) , de nem találtam. Jelenleg ott tartok, hogy holnap autózok laza 110 km-t megnézni egy 2012-es VW Touran-t, mert az megfelel a fenti kritériumnak (itt kérdezgettem már a 2.0 cr tdi-kről de nem válaszolt senki). -
veterán
válasz F-ECT$ #130916 üzenetére
Nézz meg egy Mondeo Mk4-et, annál nagyobb kombit nem ismerek; jó a futóműve, a bele kicsit olcsó hatású.
A legjobb lenne 2 db gyereküléssel kipróbálni, hátha.Ha nem, akkor maradnak a 7 személyes egyterűek, 3 sorban már biztos elfér a 2 gyerekülés és a nagymama is. Ezt az opciót hagynám (magamnak) a végére.
-
nagyúr
válasz F-ECT$ #130926 üzenetére
Én átgondolnám a kombit, egy legalább S-max méretű egyterű minden szempontból kényelmesebb és praktikusabb lenne, főleg ha tuti jön a második gyerkőc, és a nagyi is veletek megy majd. Nagy a mondeo kombi, de hátul szerintem 2 gyereküléses plusz cuccos, nem ültetnék közéjük/melléjük senkit, max büntiből
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz F-ECT$ #130936 üzenetére
Ha ez a helyzet, jó 1 milliót spórolhatsz, ha Octavia/Mondeo/Passat/Avensis vonalon mozogsz, mondjuk mondeoból még mindig dízelt mondanék, meg Passat/Octavia-nál is CR TDI-t, a többieknél akad szívó benyás, toyota dízel nem javasolt. Még a TSI turbósbenzinek is jók, ismerős kombi oktávja 1,4TSI és marha jól megy, nem fogyaszt sokat.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
viharhozo
addikt
válasz F-ECT$ #130886 üzenetére
A ket gyerekules + 1 felnott kombo papiron sok autoban mukodik, de a gyakorlat azert mas, foleg mert a gyerekulesek rohadtul nem ugyanakkorak.
Elso korben nyilvan az Octaviat neznem meg, az a legnagyobb hatul es 5,5-ert korrektet kapsz belole.
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
nagyúr
válasz F-ECT$ #130939 üzenetére
Nem sikkadtam el, emlékszem az első hsz-edre is a témával kapcs.
Maradnék a bemondott motoroknál, és simán vennék dízelt is, mert havonta 2-3 alkalmat mész messzebbre, ott ki lehet kormolni. 2.0 alatti szívó benzint nem vennék mert dinamizmus nincs, és ha meg vagy pakolva, küzd a kocsi, 10 alatt nem fog enni. Fiatal autók, ezeknél még a dízel sem szarja össze magát, és ha gondos gazdája vagy (miért ne lennél) akkor a karbantartásokkal megelőzhetőek a nagyobb bajok, és készülni tudsz a szükséges nagyobb volumenű kiadásokra. SzerintemMinél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
rbalint88
addikt
válasz F-ECT$ #130939 üzenetére
erre tuti a sima prius, abból választék is van bőven. parkolni is könnyebb lesz vele, mint valami nagy hodállyal, legalább könnyebben kapsz vele helyet. és ha tudtok értelmesen csomagolni, akkor még a második gyerek mellé is elég lehet.
priusból ha belefér a keretbe, akkor plug-in változat, az ződrencámos ráadásul. de az opel ampera is megfontolandó lehet, a legnagyobb baja, hogy gyakran leér az eleje. mondjuk ezek mellé garázs nem árt, az is leginkább konnektorral.[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz F-ECT$ #130946 üzenetére
hibridautó és abból is a legjobb rendszer. mondhatnám a lexust is, csak abból nem kapsz 6-ért értelmes 2-3 évest alig eszik, nem bajos konstrukció, kényelmes-tágas, kulturált utazókörnyezet. viszont antiautó, nem fogsz vele kimenni Dobogókőre veretni egyet, mert teljesen életidegen neki tökéletes helyváltoztató eszköz egy full felszereltségűt bármikor elfogadnék napi használatra, ha van mellé valami hétvégi játszós autó (mivel autóbuzi vagyok). ha a csapatásra nincs igényed, akkor viszont tök mindegy, hogy opelben/fordban/skodában ülsz, az számít, hogy ne romoljon el, kényelmes legyen és keveset egyen. na ezeknek meg tökéletesen eleget tud tenni a prius.
sima prius: 1.8 benya+ villany, fékezéssel tölt, egy-két km-t elmegy villanyon.
prius+: 7 személyes, más kasztni, technika ugyanaz, mint a sima prius
plug in prius: mint a sima, csak nagyobb akku, ezért elmegy 30+ km-t villanyról, amit konnektorból is tudsz etetni.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz F-ECT$ #130955 üzenetére
Ismerősnek volt priusa, szerintem első genes, ő 2, sőt a végén 3 gyerekkel és feleséggel is bele tudott pakolni, igaz rogyásig/plafonig rakta a kocsit. A méret miatt én is inkább egyterűt vennék, de nem akarom unásig ismételni magamat, a döntés pedig a tied. Nem könnyű, mert az ársávodba kb. minden belefér
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
veterán
válasz F-ECT$ #130966 üzenetére
"Nagy autó": Opel Vivaro Tour, Kia passz, VW T5 / T6 Multivan. Utóbbi szuper gép, újonnan simán 20 m., a Vivaro Tour is nagyszerű; "kapitányi hídon" ülsz bennük, átlátsz a forgalom felett. A nagymama kényelmesen elfér - akár 4 gyerekülés mellett.
"Közepes autó": Opel Zafira, Astra J kombi, Kia passz, VW Passat kombi, Golf kombi, Touran.
Octavia 3-ból én 1.4 TSI-t vennék, vagy 2.0 dízelt.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz F-ECT$ #130999 üzenetére
Kisbuszok, de nagyon jók! Vivaro Tourral aránylag sokat mentem, 2.5 CDTI-vel a 170 utazósebesség. Szerk: este néztem, hogy most 1.6 dízellel árulják őket, bízzunk a technikai fejlődésben!
Aktuális Opelekkel nincs sok személyes tapasztalatom, a környezetemben csak Apám használ egy Corsa D-t, így nem mernék belemenni a "milyen motorral" témába.
Passat B7 biztosan van annyiért, amennyiért autót keresel.
Szerintem lényegesen kisebb a tér a Focusban, mint a Mondeoban - a Mondeo bazinagy.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz F-ECT$ #131001 üzenetére
Ilyen Ceed/Focus/Astra/Insignia/Golf vonalon ne mozogj, mert nem fogsz elférni benne, a Focus főleg szűk hátul, akkor inkább Civic kombi, ahol már az 5 ajtós is jó nagy, és marha jól variálható. Mondeo/Passat alá nem mennék.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz F-ECT$ #131005 üzenetére
Az i40 sem olyan kicsi, de arról nekem nincs sok infóm. Megszokást igénylő a forma kívül-belül A Civicnél az összes nagyobb kategóriás ténylegesen is nagyobb belül, csak a civicnél marha jó az ülésvariáló rendszer, 2 mozdulat a síkba döntés/felhajtás, és akár bicajt, nagy virágvázát vagy lapostévét is vihetsz.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
őstag
válasz F-ECT$ #131001 üzenetére
Megbízhatóak, és a belső tér minősége is teljesen jó. Nekem i30-asom van több mint 8 éve, egyetlen bajom vele hogy kicsi a hasmagasság (de ez inkább a pesti akadálypálya hibája, nem az autóé).
Asszony pajtás annyira szereti hogy ha rajta múlik megint i30 lenne. Csak most már annyiba kerül mint a kifutó civic (1.6 gdi és 1.8 jól felszerelt példányok akciós ára)... Vagy hogy más durvát mondjak a volvo v40 sem sokkal drágább most nagy akcióban (mondjuk az neked biztos kicsi lesz belül, de engem vonz mint a mágnes a cc).
Szóval teljesen pöpec a hyundai/kia de nagy árelőnye nincsen már.
-
SzlobiG
félisten
válasz F-ECT$ #131019 üzenetére
Mire vagy kíváncsi? A motorban rejlő tartalékot lehet kihasználni egy chip tuninggal, ugyanis az összes gyártó elég nagy tartalékot hagy a motorokban aminek több oka is lehet pl co kibocsájtás csökkentése, ugyanazt a motort egy kisebb kasztniba építve lebutítva eladni stb. Pl jó példa erre a ford 2 literes dízele van 140 és 163 lóerős kivitelbe csak egy szoftver frissítés kell neki és már 163 lóerős a 140-es is ugyanis minden megegyezik koppra, de kb az összes gyártó csinál ilyet.
Szóval ameddig nem esztelenül húzzák túl addig nem kell félni nem káros a motorra nézve és fogyasztás csökkenést is eredményez a dolog sok esetben.
-
lenko
aktív tag
válasz F-ECT$ #131055 üzenetére
Hirtelen kevertem a korábbi s60-al, így passz.
De ez sem rossz...[volvo_s60_2.5_r]
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!