- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Synology NAS
- Google Chrome
- Aliexpress tapasztalatok
- DIGI internet
- Facebook és Messenger
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
Az törve volt, nyílt a függönylégzsákja is.
Egy lakatossal alaposan átnézetném... Kérdés a küszöb milyen állapotban van. Nagy valószínűség szerint a következő hasonló karambolban cart se fog már védeni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
Ilyennel már van tapasztalatom sajnos, legalábbis erős a gyanúm. Régi (mk3) sedan swiftben ülve jöttek belém hátulról egy Wagon R+-al, fék nélkül 30-40 km/h tempóval. Álló helyzetben voltam, féket szerencsére éppen csak kicsit nyomtam, a pótkerék kb. felfogta egy részét az energiának, de előrelökött 10-15 métert így is. Viszont a tető a B oszlopnál is megrogyott, bal oldalt nem lehetett ajtót nyitni. Aztán a szerelőnél kiderült, hogy a kocsi hátulja mintha nem lenne teljesen eredeti, csomagtérajtó újra volt fényezve, lökös sem eredeti és a hátsó szélvédő is cserélve volt. Így már nem annyira csodálkoztam, hogy olyan könnyen összement a kocsi.
-
Sziasztok, a Volvo s40 esetében melyik motorral érdemes keresni? Vagy melyikkel nem?
1.6 benzin vagy 1.6 Disel?A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
őstag
válasz Luck Dragon #131605 üzenetére
Az 1.6 dízelt lehetőleg messzire kerüld el (de talán még a 2.0-ás dízelt is), a többi motorral viszont nagyon nem lőhetsz mellé.
"Less but better" - Dieter Rams
-
-
footy
addikt
válasz Luck Dragon #131607 üzenetére
Az 1.6 dieselnel alul van tervezve az olajkor ami a 30ezres olajcserevel kombinalva hamar/gyakran turbohalalhoz vezet. Ezen kivul a koxosodas is elegge jellemzo a motorra. A 2.0-nal pedig draga a befecskendezok csereje.
A 2.4D ajanlhato. Az 1.6 benzin keves bele.[ Szerkesztve ]
-
zoo8800
veterán
-
-
rbalint88
addikt
válasz Luck Dragon #131610 üzenetére
T5 or gtfo!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Luck Dragon #131610 üzenetére
Azzal se egy erőgép de már vállalható kategóriás és az egy megbízható motor. Az 1,6i alul van méretezve ahhoz a kasztnihoz, annyit eszik vele mint az 1,8-assal.
Szóval 2.4 D vagy az 1,8i-vel szereltet keress.
#nincsbennetarcsi
-
-
Integrale
veterán
válasz footy #131608 üzenetére
A turbó előtti plusz szűrő a fő hibaforrás, ugyanis azt cseszik cserélni, takarítani, ha ő gyakrabban cseréli az olajat, akkor sok gond nem lehet azokkal sem. A 90 lovas ráadásul egyszerűbb is, bár az Volvoban szerintem nincs. Peugeotosok szimplán csak eltávolítják az olajcsőben levő szűrőt, és felezik az intervallumot. (egyébként hallottam szakitól fél füllel, hogy idővel maga a gyár is előírta a szűrő eltávolítását)
A 2.0-nál motorkód függő, az RHS kódúak jó motorok, befecskendező cseréje máshol sem filléres.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Luck Dragon #131613 üzenetére
Ha találsz belőle flexifuel-t az is nagyon jó választás.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Képről patent senki nem mondaná meg, hogy törve volt. Kérdés mekkorát kapott... De ha nyílt a függönylégzsák meg új ajtó kellet akkor nem kicsi...
BigBlackDog: Igen, ahol fő szerkezeti elem sérül az már soha nem lesz olyan mint volt. És ez nem látszik legtöbbször...
#nincsbennetarcsi
-
runner 125
nagyúr
válasz xEon1337 #131606 üzenetére
S40-ből az 1.8, 2.0 benzint és a 2.4 D5-öt érdemes keresni, persze a legdinamikusabban a D5-tel autózható, csekély fogyasztás mellett, ellenben itthon ha 1-2 van belőle a hahu-n, már lehet örülni. Kint kell D5-ös S40-et keresni.
A PSA 1.6 és 2.0D nem túl jó konstrukció, én kihagynám.(#131600) Qru
Mennyire egyezik a gondolkodásunk, ízlésünk, de az IS-t miért hagytad ki?
Egy Legend-et de behúznék még.., viszont ebből is alig találni itthon. Ez nem tűnik rossznak.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Integrale
veterán
válasz runner 125 #131619 üzenetére
Még sehol sem láttam, hallottam szidni az 1.6 és 2.0 HDi-t, csak itt.
Olyan piti dolgai vannak, amik bárhol máshol is előfordulnak, egyesek örülnének, ha csak ennyi probléma lenne egy-egy motorjukkal."Bad reklám is reklám too"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #131619 üzenetére
Jogos. IS250 jöhet. Legend nekem túl nagy de amúgy nagyon baba autó.
mod:
Haver Svájcban vett 2,4 D5 S40-et. Na az szépen szedi a pacskert...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Opel Corsa C-vel van valakinek tapasztalata?
-
nagyúr
válasz runner 125 #131619 üzenetére
Erről a legendről én nem olvastam jókat, persze ez nem jelent semmit. Tetszetős darab annyi szent.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
footy
addikt
válasz zoo8800 #131609 üzenetére
Elvileg 2009-tol mar javitottak a hibat, de a 116 lovasoknal mar biztosan. Ott nem jelentkezik a kokszolodas sem es alul nyomatekosabb. (8V)
(#131610) Luck Dragon
1.8 benzinest szerintem be lehet vallalni, bar annak nem olvastam utana komolyabban. A 2.4D az tutira jo, csak V50-ben ritka.(#131618) hobizoli
Ennyire hamar nem. Az 1.6 109 lovas verzional olvastam olyanrol hogy mar 90ezernel turbocsere volt.[ Szerkesztve ]
-
-
golfvariant
aktív tag
Ha minden jól alakul hamarosan megérkezik a Golf VII Variant.
Alvázvédelmet érdemes rá kérni? Mennyibe kerül az egy márkaszervizben? Ha máshol végzik el akkor ugorhat a garancia?[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz golfvariant #131629 üzenetére
Új autóra minek alvázvédelem külön? Gyárilag el van látva.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
Az új Auris-t láttátok már élőben? Baromi jól sikerült szerintem, az elődökhöz képest meg pláne. Nagyon elkapták a fonalat, egyértelműen látszanak a Lexus vonások.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
nagyúr
válasz runner 125 #131631 üzenetére
Nekem mondjuk nem tetszik a segge.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #131631 üzenetére
Szemből ok de a hátulja nem tetszik. Bezzeg az új CX4...
#nincsbennetarcsi
-
SzlobiG
félisten
válasz golfvariant #131634 üzenetére
De gyárilag ez meg van oldva felesleges egy új autóra külön. Majd talán 10 év után elviheted, ha nem ülteted fel az alját, akkor nem fog rohadni,de a te dolgod én még ilyet nem láttam, hogy valaki ezt meglépte volna új korába.
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz golfvariant #131634 üzenetére
Kérdezel valamit, kapsz rá választ, de nem fogadod el.
Miért kérdezel, ha csak megerősítésre vársz?
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz golfvariant #131634 üzenetére
Ha nem használod, lég- és páramentes helyen tartod, úgy elég jól meg tudod őrizni a gyári állapotot.
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
matyi19
őstag
Sziasztok!
2010 és 2012 közötti VW passat esetében, miből tudom megállapítani, hogy az autóban Comon Rail-es motor van, vagy sem?
Konkrétan 2.0L-es motorról van szó....Köszönöm!
-
-
-
-
szőröscica
addikt
válasz Luck Dragon #131645 üzenetére
=re nem egyenlő 1előre
-
matyi19
őstag
-
Kornel
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Gumi és felni topik
- Politika
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- World of Tanks - MMO
- MIUI / HyperOS topik
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Automata kávégépek
- Spórolós topik
- Futás, futópályák
- További aktív témák...