- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- DIGI internet
- Windows 11
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen routert?
- Debian GNU/Linux
- Windows 10
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
válasz vans? #132785 üzenetére
Addig nem fogom ajánlani senkinek, míg az enyém eladósorba nem kerül.
Röviden: MEG NE VEDD!!!!
Keveset fogyaszt, és chippelt motorral tűrhetően megy.
De kb. ennyi benne a pozitívum. Kurva nagy a menetzaj benne, ami elsősorban gördülési zaj, olyan mintha abszolút nem foglalkoztak volna a hangszigetelésével, pedig nem 10 éves kínai gumikon gurul. Minden zörög benne, amit el tudsz képzelni.
Az alkatrészellátása tragédia és sehol nem értenek hozzá.
Még rendesen diagolni sem lehet, mert se a gyári Nissan Consult, se a Renault Clip nem kezeli rendesen.Az enyém faceliftes, tehát már javítgatott modell, de szerintem pályázhat az elmúlt 20 év legfosabb Nissanja címre. És nem, nem egy három darabból összerakott, 500 ezret futott autóból beszélek, hanem egy 0km-esen vásárolt, 210 ezret futott példányról.
[ Szerkesztve ]
-
Sátán44
addikt
Sziasztok!
Szeretném nektek elmesélni a mai autónézős történetemet!
A hahun kinéztem egy Honda Jazz 2009-t, kevés km-t futott, kereskedésben található. A kekkh-ról lekértem az adatait és minden rendben volt. Megbeszéltük a ma délutánt, ekkorra ért vissza a full kozmetikából. Édesapámmal és feleségemmel elmentünk megnézni. Mondanom sem kell, hogy a gyárból kijövet sem fénylett úgy. Csillogott a szemünk a boldogságtól, kívül-belül puccos, motorja csendes, szép járású volt. Már nyeregbe érezhette magát az értékesítő, mikor rákérdeztem, hogy nem jelent e problémát, ha elvinném bevizsgáltatni. Látszott rajta, hogy övön aluli kérdés volt, mert elég szúrós lett a tekintete. Jött is a válasz, hogy van e időpontunk? Mondom egy telefon és lesz. El is vittük közösen a honda szervizbe, ahol a mesterek kezelésbe vették. Megemelték és akkor láttuk meg, hogy valahova felakadtak vele korábban, de elég rendesen. Szivárgott az olaj a motortérből (kérlek nézzétek el, nem vagyok autószerelő). Beszélték hogy ezért szét kellene szedni a motort és megnézni, hogy honnan jön, de ez biztos nem jelent jót ilyen kevés km-t futott autónál. Majd a festékmérő következett. Az autó hátsó csomagterénél 600-at mértek és a jobb oldalán végig 200-300 feletti értékeket, míg az autó többi részén 100-at. Jobb oldalán a hézagok sem stimmeltek, bár kis mértékben, de eltértek. Megkérdeztem a szerelőket, hogy mondják meg őszintén ők megvennék e így ilyen állapotban. Azt ajánlották, hogy nézzünk másikat. Visszamentünk a kereskedésbe, megköszöntük a lehetőséget és közöltük, hogy elállunk a vételi szándékunktól. Erre kikelt magából + magasabb hangnemre váltott, mégis mit várunk ez egy használt autó, ha nem tetszik, akkor vegyenek újat! Hátat fordított és elment. Már itthon vettem észre, hogy a telefonomra jött egy sms az eladótól:Szalon előtt mondott "még megbeszéljük" tuti kamu volt, ingyen viszfuvart akartatok. Filléres dolog miatt nem vesztek autot, édesapád amugy is csak 2.1-et akart adni érte, hallottam nem vagyok süket. A csomagtérajtot tudtad - azt ne hozd fel hibának, a hézagban pedig láthattad hogy nincs eltérés. Új gumik, új fék, új olaj, minden új legyen!!! Olcsón, sőt ingyen! A negalkudott pénzt se akartátok fizetni! Raboltátok az időmet és pénzemet! Nem vesztek tőlem semmi, de azért közlöm, nektek nem eladó innen semmi
A negalkudott pénzről pár szót: 2.2 M-ért árulja és közölte, hogy 2.180.000 az utolsó ára.
Ezúton is köszönöm, hogy megtekinthettük az autót és sikeres eladást kívánok neki!Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
runner 125
nagyúr
válasz Sátán44 #132809 üzenetére
Mekkora tapló paraszt. Döbbenet, h ez vallja magát kereskedőnek. Tök mindegy kinek van igaza, ilyen hangvételű, személyeskedő üzentet az életben nem engedhet meg magának egy kereskedő.
Mi volt a cégnév? Írd ki.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
rbalint88
addikt
válasz bitpork #132807 üzenetére
Ott santit az erveles, hogy a modern dizelben sokkal sokkal tobb nanoreszecske keletkezik, mint a regiben. Ami jo lenne, a regi dizelen a dpf, mert akkor csak keves kicsi jonne ki es megfogna a sok nagyot. Az ujnal a sokkal kevesebb nagy reszecske van megfogva, cserebe sokkal tobb nano jon, ami sokkal karosabb... Plusz vannak meg mas hatranyai is, de legalabb lassan a benzineseket is sikerul addig feleszteni, hogy reszecskeszuro kelljen ra...
-
Sátán44
addikt
válasz runner 125 #132811 üzenetére
Erről lenne szó.
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
A cégnevet szvsz csak pmben.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
footy
addikt
válasz SzlobiG #132782 üzenetére
Ha emlekeim nem csalnak, akkor a DPF valami 800 fokon van uzemi homersekleten, szoval ilyen szempontbol tokmindegy hogy tel van vagy nyar, max annyi hogy telen nem 11 hanem 12 km-t kell menni hogy elerje a hofokot.
A vezerlo pedig akkor inditja a regeneraciot, ha a korom szintje a DPF-ben eler egy bizonyos erteket,ilyen szempontbol km-ben nem meghatarozhato a regeneracio gyakorisaga. inkabb ugy irom, hogy 300 es 1000km kozott barmikor lehet.[ Szerkesztve ]
-
-
SzlobiG
félisten
válasz footy #132819 üzenetére
Kb igen 800 fok után indítja a regent. Nyáron pl 30 fokba előbb fogja elérni a motor is előbb melegedik be mintsem -10 fokban. Ez így van kettő szenzor van benne ami a nyomáskülönbséget méri ha elér egy bizonyos értéket akkor indítja a regent. Km-be is meg lehet határozni diagnosztikával lehet figyelni az átlagos megtett km-t a regenek között ha ő csak városba fogja használni az igencsak 500km körül lesz, vagy még alatta. Láttam olyat, ahol 300km-ként indította, de olyat is ahol 1000km. Szóval meghatározható ilyen szempontból is nem egy autót diagoltam ez miatt.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz SzlobiG #132821 üzenetére
Attól függ, hogy aktív vagy passzív regenerációról beszélünk. A passzív mehet akár minden alkalommal is, amikor beindítod. Télen elég sokáig emelt alapjáraton megy dúsabb keverékkel, hogy hamarabb melegedjen. Aktív még nem volt nálam, mióta megvan az autó...(1 év 4 hónap) Nálam olyan 300 és 1000 km között van a passzív is, sokat függ attól, mennyi a rövid városi út.
Nem 800 fok után indítja, hanem 800 fokot is eléri, miközben regenerál. 80 fokos vízhőmérséklet fölött és még egy csomó minden mást is figyel, pl. minimum 1/4-ig kell hogy legyen a tank, ha nincs, nem is indul. Aki kevés naftával szaladgál, az hamar ráfázhat.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz Mágus2 #132822 üzenetére
Úgy tudom a DPF telítettségétől függően dönti el, hogy aktív vagy passzív regen fog lefutni tehát ha pályán megy valaki huzamosabb ideig, akkor nem fog aktívat indítani, mert passzívból meg tudja oldani, ahogy írod is. Nekünk a céges skodán már állandóan aktívot tolt fix 1000-es fordulat aztán el is tömődött pedig pályázunk elég sokat, de elvitték kitakaríttatni azóta jó.
Amúgy igen elég komplexen van kitalálva sok mindent figyel, nekem pl a mondin rossz a szenzor fals adatokat közöl az ecuval ezáltal össze vissza indította a regeneket elég volt neki télen is 5km és ahogy beértem a melóhelyre már éreztem is hogy elindította mikor nem kellett volna.
[ Szerkesztve ]
-
^Boss
őstag
holnap úgyis lesz időm, megnézem a linkelt 2 literes bömöst. mikre érdemes figyelni az alapokon kívül? (rendszám kellene ugye a km állások ellenőrzéséhez, komoly vételi szándék előtt egy megbízható szervizzel való átnézetés, na de van -e még valami, ami fontos lehet?
DPF-hez, "dízel a városban" témához: mivel/mikkel lehet ezt a problémát kezelni? nem értek hozzá, így csak példaként: prémium üzemanyag/akármi jelent valamit?
köszi!
-
#30734848
törölt tag
válasz Sátán44 #132813 üzenetére
Erről a kereskedésről nekem is csak negatív tapasztaltom van tavalyi autóvásárlás kapcsán.
Ugyanez a stílus velünk szemben is, lekezelőek voltak, a hibákat letagadták, utána még ők voltak felháborodva.Senkinek nem ajánlom, hogy náluk vásároljanak autót, főleg, ha bizományban van náluk a kocsi.
-
őstag
-
-
tzimash
őstag
[link]
Tudom, 1.8-ast mondtatok, de ez közel (Fehérvár) lenne, meg tetszik is.
Szerintetek kép alapján milyen?
Munez? -
-
-
barack1997
senior tag
Na Pénteken délelőtt megyünk megnézni a Colt-ot, elvisszük átvizsgálni, ha minden rendben lesz, szerintem elhozom.
-
-
Srácok!
Én soha nem másért aggódom, mint értetek és a ph-ért. Mert itt soha senkivel semmi nem történik, mindig minden klappol és különben is az Élet sikítva hunyászkodik meg amikor vki innen beletoppan.
Azután meg jön egy tapogatózó kérdés, hogy akkor ezt így hogyan, meg az miért , és különben is a világ egy sz@r hely. (Nem csak az autós de a jogi topikot is érdemes átnézni, sok-sok tucat példa van a magas lóról könnyű leszállni-ra)
Részemről azt tesztek mit akartok, remélve hogy senkinek semmi gondja nem adódikMOD
(#132842) Pumma: a jogsértéssel kapcsolatban meg én a helyedben rákérdeznék, mert a jog és az erkölcs más dolog ám[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Maotun
őstag
ALFA fannok!!!
[159 1.8 TBi] megéri a pénzét?[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Maotun #132844 üzenetére
Nem tűnik rossznak, de:
- abszolúte nem olcsó, inkább árában van/drága, mert
- nem egy agyonfelszerelt darab, én ennyiért már nem vennék autót pl ülésfűtés nélkül.
- a tbi nem éppen takarékos, városban 14 litert eszik, ami kurvasok egy downsizingolt motortól. legalább megbízható.
- amit leír szép, jó és bizalomgerjesztő, talán túlságosan is. nehogy egy nagy törést vagy komoly óratekerést akarjon leplezni a műszaki állapot kihangsúlyozásával.Amúgy nagyon szép, jó kiállású példány, szemre volt gazdája. Ha minden szép és jó vele, neked a felszereltsége elég, akkor árában van, vedd meg. Nem hiszem hogy rosszul járnál vele.
-
Integrale
veterán
válasz Maotun #132844 üzenetére
Ha a fogyasztás nem tart vissza, és jó a vas, akkor veheted bátran, ezzel a motorral már kapsz is valamit a menésből, amit a forma sugall.
Viszont elég nehéz még így is, nem hiába csökkent a Giulia súlya 2-300 kg-mal. és a QV pályán.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
Maotun
őstag
válasz rbalint88 #132845 üzenetére
Ja kíváncsi leszek mit mutat élőben ...
a keret 2,5-2,7 mill.
néztem full felszereltséggel ezér a pénzér például:
[2,4 jtd Q4]
de ebbe tuti nem annyi a kilométer 9 éves és fázok a dieseltől.....
bár a benzines turbóra is lehet költeni.
mindkettő Szfváron van pénteken megnézem őket