Hirdetés
- Felháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
KODI MAGYAR KIEGÉSZÍTŐK!
-
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
StreamShark kérdésedet ide tedd fel, miután ezt és ezt elolvastad!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ERPY
őstag
Hogyan tudom azt megoldani, hogy ha csinálok egy főmenüt, legyen a neve "Családi videók", akkor arra kattintva beadja az elérési útban már megadott Családi videók mappa tartalmát, amiben van x file. Jelenleg azt csinálja, hogy mikor rákattintok akkor egy almenüt ad be, ahol még rá kell kattintani a könyvtárra. Ugyanez filmek, sorozatoknál tökéletesen működik. Mivel nagyon kezdő vagyok, ha lehet kicsit részletesebben érdekelne.
A media / video résznél hozzá van adva a könyvtár, tartalma ugye se nem film, se nem sorozat, se nem videoklipp, vagyis a nincs-et választottam. Mit rontok el? -
flamario
tag
válasz Sirjames73 #16697 üzenetére
Movieshark a legutolsó 2.0.5 minden megy rajta és jól működik.
Windows és RP3 kodi alól -
Sirjames73
csendes tag
Sziasztok,
Movieshark csak nekem nem megy? A legutolsó 2.0.5 van telepítve a Lazarus repoból, bejelentkezés beállítva, meta és gyorsítótár adatok kitörölve. De nincs találatom a filmek alatt, csak a sorozatoknál. Az oldal ahonnan szedi a filmeket müködik és a filmek elindíthatóak. Valaki?
Üdv,
James -
morefire
tag
@tahepa @Indiant @joko78
Az ExoShark Repo felépítése nem különbözik a többitől. A hiba a ti készüléketekben van. A repo újratelepítése orvosolhatja a problémát. Mint látható, ekrisztiannak (és a Telegram csoport résztvevőinek is) megjelennek a frissítések.
A mai napon a Lazarus Repoba is bekerült a frissítés, próbáljátok meg onnan is.
Donate: bit.ly/morefiredonate
-
morefire
tag