Új hozzászólás Aktív témák

  • BullZeye

    veterán

    válasz DBob #10607 üzenetére

    Én eddig bnőméknél kb 7-8 alkalommal beszéltem Thome-os helpdeskkel, mert ott nincs más, csak ők, és ezt ki is használják.

    Kb 2 éves huzavona után derítették ki, hogy 8mbit-es net amiért fizetnek, nem bírja sávszéllel, és ezért jön csak 2mbit-tel, addig persze hazudoztak mindenfélét, hogy nálunk van a hiba, mire egy szerelő a sokadik modemet cserélte, határozott kérésemre, kimérte mennyi a maximum sávszél, és kibukott a probléma. Persze nem fizették vissza a túlszámlázást, a szutyok netükért, ami egyébként 3-5 percenként szakadt meg, mert mint kiderült "túl messze voltunk a központtól." Egészen addig biztos valami vírus/trójai, vagy ha mondtuk, hogy van router, akkor tuti a router volt a hibás, véletlenül sem ők. Nem tudtál 20 percnél tovább játszani online, mert tuti DCztél.

    Mikor megjelent kábeles netük, akkor nem tudta megmondani azt sem egyik ügyfélszolgálatos sem, hogy nálunk be lehet e kötni, mert ugye családi ház.
    Közölte rendeljük meg, írjunk alá szerződést, és csak akkor tudja megmondani. Hát köszi, Passzoltuk. Aztán 2 utcával arrébb ismerős beköttette, úgyhogy volt kábel.
    Gyors ügyfélszolgálat, hogy szeretnének csomagot váltani ADSLről Kábelre. Megtörtént, csodák csodájára. Viszont az ügyes ügyfélszolgálatos arra már nem vette a fáradtságot, hogy az előző netet váltás miatt törölje, és ne jöjjön a csekk továbbra is ADSL és Kábel-es netre EGYARÁNT. Mivel aki a csekkeket kezeli fogalma se volt róla, hogy mi van, fizette mindkettőt, mint egy rendes állampolgár. Több mint félév után derült ki, hogy T-home sunyiba 2 csekket küld.

    Úgyhogy ja, egy picit T-home ellenes vagyok. És nálunk sokadik alkalommal is a T-home volt a hibás, nem user. Igaz mióta kábeles net van, nem szakadozik 3 percenként, úgyhogy egy 30 perces online játékot is végig lehet játszani DC nélkül, de persze ez nem feledteti az előtte lévő 5 év szívást velük.

Új hozzászólás Aktív témák