Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Anaren91
senior tag
Magadnak veszed az autót nem másnak... Neked elég a kis navi? Ha a válasz igen, akkor ki a francot érdekel mások véleménye? Ha nem akkor meg vegyél nagy navisat. Ennyire egyszerű.
De elmondom az én példámat amikor kocsit kerestem. Tudtam, hogy e60-kell mert szeretem a formáját. Motorból megbízható kell, utánna kérdeztem melyek a megbízhatóak. N52, és M57 volt terítéken. Dízel mellett döntöttem, megszabtam egy 3 misis határt, majd eldöntöttöm, hogy 35d lesz a 30 helyett, mert ritkább, és esetleg ha valamikor el akarom adni, jobban fogja tartani az árát, esetleg még drágábban is el fogom tudni adni mint vettem. 3 misin belül pedig kiválasztottam a legjobban felszereltet azok közül aminek vezetett szervízkönyve volt, és rendben volt tartva. Ennyi. Nem érdekelt, hogy "Sanyika" majd beszól, hogy neki 42 colos androidos tv van a Hondájába, meg senki másnak a véleménye. Majd ha ő teszi bele a pénzt akkor beleszólhat.
Magadnak mérlegeld kell-e az extra vagy sem, meg tudod e fizetni, esetleg megéri e(később jobban el tudod adni az extrásat mint az extra nélkülit stb..)Amúgy a majom banán hasonlat azt nem az extrákra szokták mondani, hanem ha van pénzed drága autóra legyen pénzed szervízre is
[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Ck.
addikt
válasz Anaren91 #57398 üzenetére
Szándékosan írtam ennyire kifordítva a kérdést. Garanciás autót vennék, de az i3 helyett írhattam volna bármi mást is, nem a típus a lényeg, hanem a felszereltségről alkotott vélemény. Nem azzal van a bajom, hogy mennyibe kerül, hanem azzal, hogy az angol piacon a nagy többség fapad, a kisnavis autók pedig mindig megkapják a magukét, fórumokon, de akár mondhatni még egy olajcsere vagy gumis látogatásnál is bérelt helyük van a fika céltáblán, az F10-el is mindenhol megkaptam. Ha mégis akad nagy navis i3, az mint említettem minimum 3-4000
fonttal többért van és a felárért cserébe tényleg csak egy nagy navi, esetleg bőrülés vagy nagyritkán tetőablak jár, értelmetlen banán dobálásnak gondolom.[ Szerkesztve ]
-
Anaren91
senior tag
Nem értem a kérdésed Most nekünk akarsz kocsit venni vagy magadnak? Mert kb végig azt kérdezed mi mit gondolunk az i3-ról, hogy mennyire gáz-e. Ha nem telik banánra ne vegyél drága kocsit. Oké, hogy elektromos, de ha azon beszarik valami akkor nyúlhatsz mélyen a zsebedbe.
De, hogy a kérdésedre is válaszoljak, mint BMW-s nem rossz az i3, sok jót mondanak róla, de szerintem randa mint a bűn.MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Ck.
addikt
Üdv Mindenkinek,
Mi újság van bajor földön? Engem csak nem hagy nyugodni ez az i3 téma, viszont banánra már nem telik, illetve ha lenne egy 100 hektáros banán földem, akkor is meggondolnám.
Szóval, meg szabad-e venni i3-at nagy kávás, kis navival? Minden egyéb extra stimmelne (már amennyiben angol bmwbe van extra, de a legtöbb inkább fapad), viszont csak kis navi lenne. Bmw-s körökben mennyire tiltott, égő, szégyen, lesajnálós, “húzzak egy zsákot a fejemre miközben vezetem ha nem akarok a környező utcák mémjévé válni”, “inkább gyalog mint kis navival, stb.”?
Kérdezem mindössze azért, mert az évjárat, a futás és a távolság, amin belül keresgélek, szinte alig kínál nagy navisat, ha van is, az általában 1-1,5 M-val több, az extra pedig kimerül abban, hogy bőrülés és nagy navi. Drága ez a banán és nem adnak belőle értelmezhető mennyiséget.[ Szerkesztve ]
-
Anaren91
senior tag
válasz bucihost #57395 üzenetére
Öcsém 4-es golfjában az előző tulaj a chack engine lámpát egy fekete szigszalag darabbal leragasztotta mert zavarta Tuti módszer
Valakinek ötlet, hogy a képen 4-essel jelölt stab szilent befogató, hogy a francba tud elgörbülni? Ott van a kocsi alatt a műanyag burklat meg a tartó felett még egy alumínium burkolat is van, de olyat kapott a csóri, hogy a két befogató lyuk két irányba néz XD
Ki tudta cserélni a szilentet a szerelőm, valahogy vissza is ment, de azért ezen ő is vakarta a fejét, hogy azt hogy ütötték fel
Mindenesetre veszek egy újat...
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
insight
aktív tag
válasz CharlieDrop #57392 üzenetére
nekem is tud párásodni télen, de csak a durva mínuszokban, ha éjszakára kinn áll. Én emiatt nem cserélem, mert ez évente kb 2x fordul elő... Semmi baja a tömítésnek, de úgy is mondhatnám gyárilag rossz.
aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / Wrangler '97 / 500 '20 / Scott e-bike
-
insight
aktív tag
válasz Tamas1982.1 #57388 üzenetére
Fura, hogy kaptál külön socketet gumi nélkül... Mindenképp a komplett újra szavazok, még így is, hátha legközelebb is eltöri egy béna szerelő. A lámpapárásodás meg sajnos elég ciki, nekem is párásodott, és sikeresen kinyírt 2 LED-et az irányjelzőből is.
aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / Wrangler '97 / 500 '20 / Scott e-bike
-
Tamas1982.1
tag
válasz molnarpeter #57387 üzenetére
A szerelő izzócserénél eltörte a socketet, újat kellett vennem. Most derült, hogy a párásodás oka az utóbbi időben az volt hogy a gumi nem került vissza.
-
Tamas1982.1
tag
12 nem vészes, én 24-ért láttam csak gyárit. A socket eredeti, új, azért kellene csak eredeti gumi, de már külön nem árulják csak egyben.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Tamas1982.1 #57384 üzenetére
+1 a tömítő gumira, méterre szokták adni az ilyet fillérekért. Mi a gond amúgy?
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz Tamas1982.1 #57384 üzenetére
lehet paraszt vagyok, majd megmondják a többiek, de ha belevágnál egy bármilyen belevaló tömítőgumit??
Amúgy ilyen panelt az ebay-en már 12K körül láttam
Ahogy elnézem 10+fa az eredeti ára.#57385 insight
jaja, pont így, csak még nézelődtem mire megírtam[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
insight
aktív tag
válasz Tamas1982.1 #57384 üzenetére
Azért egy 12ezer forintos alkatrész miatt nem mennék bontóba E36 esetén lehet, de ez egy 3GT
aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / Wrangler '97 / 500 '20 / Scott e-bike
-
Tamas1982.1
tag
Sziasztok!
Bontó van Budapesten ahol 3GT is van?
63217366072 számú hátsó lámpa foglalatba való tömítő gumit keresnék. Sajnos rendelni csak egyben lehet, így bontottat keresnék.
-
bucihost
senior tag
válasz Gézengúz #57381 üzenetére
Már rendeltem körcsatit is, meg k+d can-t is. Meg egy kis eepc-t is kineveztem már diagnak, de ezt az INPA cuccot nem sikerült össze hoznom. Most rendeltem egy "BMW Scanner 1.4.0 Version OBD2" névre hallgató kütyüt, hátha azzal többre megyek. Ezeket a hibakódokat dobta amúgy (nem tudom milyen progit használ a szerelő) , ABS meg EWS hiba törölve lett, azóta azok vissza sem jöttek.
-
Gézengúz
addikt
válasz bucihost #57379 üzenetére
Nem tudom mennyivel lenne problémásabb ( mint E46-nál ) INPA-val megpróbálni kiütni, de sajnos nincs körcsatim, aliexpresszről nem vásárolsz egyet?
Ja már volt gépen, most olvastam jobban vissza, akkor lehet tárgytalan.
(Bezzeg az 5 percen belül írt privátokat össze tudja vonni, ezt nem)
[ Szerkesztve ]
-
bucihost
senior tag
válasz Gézengúz #57375 üzenetére
Őszintén nem tudom.... Most kiszedtem a műszerfalat, és a légzsáknál izzó sem volt. Tettem bele másikat, azzal sem világított (eddig is csak halványan korom sötétben parázslott). Kiderült valami agyoniskolázott papírzsepit dugott bele..... Mostmár van benne izzó, és világít is nonstop a lámpa...
-
Gézengúz
addikt
-
bucihost
senior tag
Sziasztok! Az alany egy e36 compact. Az előző gazdája bele térdelt a vezető ülésbe. Azóta nem működik az ülőlap fűtés, csak a hátlap. Valamint halványan világít a légzsák visszajelző (lehet lesatírozták, hogy ne látszódjon, passz). Gépre dugva "áramellátás probléma, valamint nem érzékeli az övfeszítőket.) Egyenlőre konkrét hibát senki nem tudta megállapítani, de azt mondták lehet az ülés foglaltság jelző halt meg mikor bele térdeltek, és azért dob hibát. A kérdésem az lenne, hogy valaki próbálta már az "ülésfoglaltság érzékelő emulátor"-t? 3500 Ft körül van, ha életképes akkor rendelnék egyet teszt céljából hogy azzal eltűnne-e a hiba. Vagy van valakinek egyéb ötlete?
-
insight
aktív tag
Tudtok valakit javasolni a Dunántúlról, aki vállalná a sperrdiffi beszerelését a gyári diffibe? Alany: BMW Z4 30i E89
Konkrét sperr: [Quaife LSD]Olyan szakit keresek, aki nem most lát először BMW sperrdiffit....
aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / Wrangler '97 / 500 '20 / Scott e-bike
-
Skimaster
senior tag
válasz CharlieDrop #57351 üzenetére
Azért a tükörlap 185-ért beszédes és vicces is egyben!
-
-
whitezo88
nagyúr
válasz CharlieDrop #57362 üzenetére
Plusz a bimbammolás, meg háromszög... engem qvára zavar, ezeket mihamarabb meg is csináltatom, vagy intézem.
-
negro
őstag
válasz whitezo88 #57360 üzenetére
persze, gyari ujat? :) a kerdes inkabb az ha igaz is a 1,5 milla, akkar milyen allapotban volt ez akkar mikor megvette ha ilyen osszeg utan is ilyen valalhatatlan allapotban van? En szemely szerint ugrok az ilyenre.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #57351 üzenetére
Valahogy az autó ránézésre sem hozott lázba. Ahogy én látom itt sok kopó alkatrész van igazából meg a korból / km-ből fakadó kopások. Azt mondjuk így nem látom mire költött el 1,5M Ft-ot mert látszata nincs. Legalább lenne jó a futómű de így ránézésre a motortér se volt piszkálva az elmúlt időben. Azt nem láttam,hogy élő adatokat néztek-e ott még lehetne érdekesség. Elöl mi lehet még a szíjhajtásba az kérdéses. Ha azt nézem ahogy az egész autó kinéz akkor biztosan szíjtárcsa görgők feszítő vízpumpa termosztátok is megérettek a cserére.... Azért egy E60-on 1,5M-ból rendbe lehet tenni jó pár dolgot szerintem ha okosan osztod be a pénzt. whitezo88 nálad pl ennyi ráköltsének azért van látszata. Futómű rendbe lett rakva kompletten lengéscsillapítók rugók szerelékek szilentek stb. Motorba szíjhajtásba minden kicserélve vízpumpa termosztátok görgők feszítő szíjak szíjtárcsa vezérlés váltó olaj hardy stb. Ha arra is valóban ennyit költöttek volna kb olyan lehetne mint a tied vagy épp sok más E60 amit valóban megcsinálnak.... De mindentől függetlenül aki ilyen autót de úgy bármilyet vesz arra számíthat,hogy lazán elkölt 500K-1,5M Ftközött első nagy karbantartásokra. Igaz utána jók is.
Nem igazán volt időm komolyabban foglalkozni vele de most,hogy minden megvan el kell kezdenem összefelé rakni
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
whitezo88
nagyúr
Pöstön milyen kozmetikát ajánlotok akik jó ár-érték arányon takarítanak, műanyag/bőrkezelnek? Elég nagy a szórás árban, hasonló csomagok mellett. Ahol legutóbb voltam ott azzal volt bajom hogy egy hétig nem száradt/szívódott fel a cucc amivel átkenték a belső műanyagokat, és a szaga is túl erős volt. Szóval ilyenek inkább ne, meg szilikonos fényesítés se. Autót vidéken vettem, szépen ki volt pucolva jó szaggal de nem vinném el messze ezért. Külsőre akár valami sima viaszozás is érdekelhet.
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #57351 üzenetére
ahogy neztem a tipikus ki mentem nemetbe foldet turni de meg igy is osszejott most megmutatom esete... inkabb az E39-et nullazta volna ki...
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
whitezo88
nagyúr
válasz CharlieDrop #57351 üzenetére
Pont most néztem meg, első pár mondatból látszik hogy jó kör lesz német tulaj, meg hogy szerinte nem láncosak a későbbiek... rágányolt aftermarket LCI kar az előválasztónál... stb stb. Vezérlésről, szíjtárcsáról 1 szó szem esett viszont az adásban.
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
TC-MűhelyPrN e61 35d és a maximalista tulaj
csak annyira védeném meg a tulajt, hogy az e91-el én is ilyen béna kacsa lettem volna
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
H.Ezredes
őstag
E60 LCI 20i
Futómű kapott egy felújítás. Minden logó / rossz szilentet kicseréltünk új M-es lengéscsillapítók és mellé egy eibach pro kit rugókészletet is kapott. Most stabilan lehet vele közlekedni
Ezelőtt pár hónappal kapott új fékeket új kerékagycsapágyakkal összes szerelékkel így most a stabil megállás után stabilan be is tud kanyarodni bárhova
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Olajcserére / fék cserére érkezett első körben az autó de szó volt a futómű átnézéséről is mivel kopogást hallott a tulaj. 2 első lengőkarba a gömbfej ki volt kopva illetve a kitámasztó karokban a szilentek beszakadva / kirepedve. Az első kerékagycsapágyak is borzalmas állapotban voltak azokból is kapott újat. Teljes első fék csere összes szerelékkel. Melegebb időben melegedési probléma is volt így szétszedtük a hűtőkazettát és kapott egy takarítást.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
func93
senior tag
Sziasztok,
Vásárlás előtt állok. Egy 2005 BMW 320d 150le kivitel, 6 gangos váltóval.
Próbálgattam keresni, de gondoltam off topikba bedobom. Mi a vélemény erről a típusú dízel motorról?
"Nem lehet összekötni a pontokat a jövőt fürkészve, az összefüggések csak utólag visszanézve látszanak." - Steve Jobs
-
whitezo88
nagyúr
No, holnap 535d Műhelypornó. Elég keveset látni, abból meg nehéz leszűrni bármit, motorhang se tűnt bajosnak. De az LCI kar berakva a váltóra, az hányás, láttam már ilyet. Igénytelenül béna. [link]
-
Anaren91
senior tag
válasz Anaren91 #57337 üzenetére
Hmm utánna olvasva az IBS-nek, elvileg ez monitorozza az akkut, és ha azt érzékeli, hogy ha kevés a szufla az akkuban, akkor lelövi a "fölösleges" dolgokat a kocsiban, hogy beinduljon az autó, és ne menjen teljesen üresre az akku. Ebből kiindulva, ha nem működne az IBS akkor koppra merülne a kocsim, és nem csak a rádiót és különböző dolgokat lőné le mint most. Jól gondolom? Vagy ne zárjam még ki az IBS-t?
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Anaren91
senior tag
M-es futómű 19-es kerekekkel. Egy "jófajta" úton a tömés kiesik a fogadból Minden egyes követ lehet érezni az úton, de szerintem, ha egy százason átmennék is megmondanám, hogy fej-e vagy írás. Na ez elég keménynek számít szerintem
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
tixem
addikt
válasz molnarpeter #57336 üzenetére
Az a baj, hogy kiszereltetem, máris leesett lábról az autó és tárolgatni kell a szerelőnél. Felküldöm a két lengéscsillapítót Szegedről Pestre futárral, nehéz csomag lesz, sokat fizetek. Fizetek a bevizsgálásért, majd fizetek a felújításért, majd onnan a visszaszállításért és a beszerelésért. Nekem ez nem éri meg, ráadásul alsó hangon ez a kör így kb egy hét látatlanban és mivel nem tudok másik autót szerválni, marad az az opció, hogy mindent összevásárolok a művelethez (lengéscsillapítók, 2 rugó, porvédő és ütköző szett, 2 toronycsapágy, 2 kerékagy plusz már megvan a komplett első lengőkar készlet is), majd beállítok vele a szerelőhöz és legrosszabb esetben 2 nap alatt készen van.
Amennyiben nem áll köszönőviszonyban a valósággal a fent felvázolt menetrend úgy nem szóltam semmit Az a gond, hogy nem csak kizárólag lengéscsillapító cseréről lenne szó és le akarom tudni egy szereléssel az egészet.
Keményítéshez, puhításhoz hülye vagyok, nem tudom mi számít keménynek vagy puhának, legyen (közel) olyan, mint a gyári, nekem az bőven elég.
Inkább arra lettem volna kíváncsi, hogy a felsorolt gyártók közül melyiknek a terméke lesz várhatóan olyan minőségű, hogy nem kell 1 év múlva kukázni. Nem feltétlen ezekről a konkrét alkatrészekről lenne szó, csak példának tettem őket be. Ráadásul nekem Szegeden helyben van a Kovács autó, 99%-ban itt a legolcsóbb az alkatrész és át is tudom venni.Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
-
Anaren91
senior tag
válasz Rendo84 #57334 üzenetére
Facebookon keress BMW bontós csoportot kérdezd meg biztos van valakinek eladó. Bár ha az alap van a tiedben az ülés alatti mélynyomókat elég cumi lesz bekábelezni.
Más: Alapjáraton ill. menet közben mennyinek kellene lennie a generátor töltésének? A szervíz menüben elvileg a 9-es menüpont a generátor töltése, holnap megnézem nem e a feszültség szabályozó vagy a generátor szarakodik e. Múlthét hétfőn koppra töltöttem az aksit, egész héten semmi gond nem volt vele, mert mentem minden nap. Most szombat vasárnap megint állt a garázsban, és ma reggel már nehezen indult, és megint lelövi a rádiót ha leállítom.... Akku volt mérve, elvileg 76%-os. Ez mennyire számít még jónak? Illetve ha az IBS-t lehúzom az okozhat valami gebaszt? Tesztelni akarom, hogy ha lehúzom is szarakodik-e vagy sem. Ezzel kizárva, hogy az e a probléma. Az increased battery drain hibát most nem dobta, viszont amikor beálltam a garázsba, és elmentem a töltőért hallottam, hogy felugrik valami hibaüzenet. Egy akkumulátor szinbólum volt a műszerfalon.
[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
koanla
aktív tag
válasz szabi325 #57267 üzenetére
A "fékenergia visszanyerés" kábé annyi, hogy motorfék üzemben tölti jobban az akkut a generátor. Aztán üzemi körülményektől függően lehet olyan, hogy szinten tartja, vagy éppen meríti is. Ezt az akku állapota, a fogyasztók és a környezeti változók alapján állítgatja az autó.
Elvileg az AGM-es jobban bírja a kiképzést, plusz eleve magasabb kapocsfeszültsége is van. Szóval jobban menedzselhető és ezáltal jobban passzol az ilyen környezetvédelmi hókuszpókokhoz. (Saccra kábé annyi hatása lehet, mint az adaptív fékhűtésnek. Szóval lepkefing)[ Szerkesztve ]
-
Anaren91
senior tag
válasz Rendo84 #57329 üzenetére
Esetleg használt piacon nézz szét, és szerezz be egy gyári Hifi rendszert. Nekem az van benne, ha jól tudom 10 hangszóró, és remekül szól, mondom ezt úgy, hogy 10+ évig zenéltem, és eléggé bántja a fülem ha valami szarul szól
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Rendo84
senior tag
Sziasztok!
520d 2006-os BMW-hez, olyan 1 de lehetőleg 2 DIN-es univerzális rádiós beépítő keretet tudnátok javasolnli, hogy honnan tudnék szerezni? Szeretném lecserélni a gyáritól komolyabbra.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz CharlieDrop #57325 üzenetére
Nem néz ki rosszul. Basszus, be kell ruházni egy nagy motoros kocsira,mert pár év és csak ilyen "szarok" lesznek
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Anaren91
senior tag
Ok fasz vagyok keverem már az INPÁT az ISTA-val. Néztem itt az INPA guidot, és mondom nekem nem ez a kinézet rémlett a "BMW Doctor"(youtube) videóiból. Aztán leesett, hogy ISTA+ az amire én gondolok Na meg rájöttem, hogy a virágbolti verziót már le is töltöttem az ISTA-ból. Már csak valami ócsó laptop kell amire felrakom. ISTA+ az megy windows 7-en is jól tudom? Bár lehet nyomok egy dual bootot a thinkpademre win 10 mellé és annyi.
2007/2 LCI előtti az autó.[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
szabi325
tag
válasz Anaren91 #57319 üzenetére
Legálisan ha nyitsz egy szakszervizt gondolom akkor tudsz hozzájutni .
Amúgy ha CIC-ed van akkor az ENET-el kitudod olvasni az 1b fájlt és tudsz generálni magadnak FSC kódot térkép frissítéshez, de jól írták előttem amúgy F szériához jó.
Amúgy Rheingold E90 hez is jó szóval gondolom E60 hoz is.[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz Anaren91 #57319 üzenetére
Legláis úton?
A BMW-től... De gondolom milliós tételNo, szóval lehet magához a szoftverhez nem kell új kábel, a régiek másképpen kommunikálnak. Viszont azért írják, mert a Rheingold igazából az I széria (i3,i8) és az F szériákhoz vannak már, a visszafele kompatibilitás gondolom megmaradt
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MoP_FX 57
őstag
válasz Anaren91 #57319 üzenetére
Modellévtől (2007/3) függően vagy K-CAN vagy D-CAN kell neked E60-hoz, tehát menni fog a K+DCAN kábellel az INPA.
Az INPA, ISTA, DIS stb., ezek gyári vagy márkaszervíz szintű diagnosztikai szoftverek. Magánszemélyként megvenni ezeket aligha fogod tudni, de az áruk miatt nem is akarod.
-
Anaren91
senior tag
válasz CharlieDrop #57318 üzenetére
Oké, de akkor Inpa+ az én e60-anom fog menni? Nameg honnan lehet amúgy legális úton beszerezni az Inpát, meg melyik verziót kellene e60-hoz? Meg mennyi kb? Jó tudom neten minden is rajta van csak le kell torrentezni, de ha nem egy horribilis összeg akkor inkább befektetnék rá.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Anaren91
senior tag
válasz MoP_FX 57 #57301 üzenetére
Olvasgattam kicsit neten, ás találtam egy bejegyzést, ahol valaki azt írta, hogy INPA+ meg Rheingold-hoz ENET kábel kell. Ezzel a kapcsolós OBD-USB kábellel akkor nem fog működni? Mennyi igazság van ebben? Mert ha igen akkor rendelek még egy ilyen ENET kábelt is az is 2k körül van alin kb...
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Gézengúz
addikt
válasz FIREBLADE78 #57312 üzenetére
Csak egyet, de nem igazán értem mi ebben a pláne, teljesen lenyomom és villog addig míg a kormány visszahúzza.
-
MoP_FX 57
őstag
válasz molnarpeter #57313 üzenetére
Nem is rossz, köszi!
-
MoP_FX 57
őstag
válasz Gézengúz #57309 üzenetére
Egy ideig volt szerencsém úgy használni az autót, és áldom a napot, amikor végül átkódoltam az ajtónyitást. Valakinek ez tényleg jó, hogy elsőre csak a sofőr ajtó nyílik ki? Biztonsági feature? Persze maradt még így is bosszantó dolog (számomra):
- sebességfüggő ajtólezárás után nincs automatikus kioldás
- komfortindex is sajnos csak a legfrissebb LCM-modullal aktiválható, ami ilyen 40-50 ezerért kicsit húzós -
Gézengúz
addikt
válasz MoP_FX 57 #57306 üzenetére
Hát akkor Nekem alapból a jó állásban volt a kapcsoló, sajna az angol elég gyatrán megy
Múltkor kiváncsiságból bekapcsoltam a szelektív ajtónyitást, (egy kattintás sofőr ajtó, még egy kattintás összes többi) Hát Nekem ezzel csak a gondom volt, ha kiszálltam az összes ajtó zárva maradt, nyithattam rá még egyszer. Persze másik oldalról vagy a csomagtartótól sétálhattam vissza. Jó ahogy volt, visszaállítottam.
[ Szerkesztve ]
-
Anaren91
senior tag
Oké köszönöm mindenkinek a választ. Akkor szerintem be is rendelek egy kéket kapcsolóval, cd nélkül. 3000 péz nem sok érte.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
MoP_FX 57
őstag
válasz Gézengúz #57297 üzenetére
A kapcsoló összesen annyit csinál, hogy összezárja/nyitja a 7-es és 8-as lábakat, ezáltal bizonyos régebbi típusok összes modulját tudod olvasni/írni. Kapcsoló nélkülin ugyanezt a hatást egy darab dróttal el lehet érni, szóval nincs érdemi különbség.
Ha egy mód van rá, én CD nélkül venném (Aliról), mert:
- úgyis a netről fogsz használni egy frissített verziós one-click installert a BMW toolshoz
- időnként azért lehet rémtörténeteket olvasni arról, hogy valaki megütötte a bokáját a kalózszoftver miattAli meg nyilván fellép ezek ellen a maga módján, de értelemszerűen nem lehetetlenítik el. Törlik őket, de felkerülnek újra és újra.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest