Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz CharlieDrop #57351 üzenetére

    Valahogy az autó ránézésre sem hozott lázba. Ahogy én látom itt sok kopó alkatrész van igazából meg a korból / km-ből fakadó kopások. Azt mondjuk így nem látom mire költött el 1,5M Ft-ot mert látszata nincs. Legalább lenne jó a futómű de így ránézésre a motortér se volt piszkálva az elmúlt időben. Azt nem láttam,hogy élő adatokat néztek-e ott még lehetne érdekesség. Elöl mi lehet még a szíjhajtásba az kérdéses. Ha azt nézem ahogy az egész autó kinéz akkor biztosan szíjtárcsa görgők feszítő vízpumpa termosztátok is megérettek a cserére.... Azért egy E60-on 1,5M-ból rendbe lehet tenni jó pár dolgot szerintem ha okosan osztod be a pénzt. whitezo88 nálad pl ennyi ráköltsének azért van látszata. Futómű rendbe lett rakva kompletten lengéscsillapítók rugók szerelékek szilentek stb. Motorba szíjhajtásba minden kicserélve vízpumpa termosztátok görgők feszítő szíjak szíjtárcsa vezérlés váltó olaj hardy stb. Ha arra is valóban ennyit költöttek volna kb olyan lehetne mint a tied vagy épp sok más E60 amit valóban megcsinálnak.... De mindentől függetlenül aki ilyen autót de úgy bármilyet vesz arra számíthat,hogy lazán elkölt 500K-1,5M Ftközött első nagy karbantartásokra. Igaz utána jók is.

    #57358CharlieDrop

    Nem igazán volt időm komolyabban foglalkozni vele de most,hogy minden megvan el kell kezdenem összefelé rakni :D

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

Új hozzászólás Aktív témák