Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
- XPEnology
- Linux kezdőknek
- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Amazon Prime Video
- Gmail
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Norton védelmi programok (NAV & NIS & N360)
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
malacka87
őstag
Hali egy nagyobb fékezés után kaptam ezt az üzenetet. A fék folyadék most lett 2 éves. Remélem nem szállt el valamelyik fék cső. Kerekek környékén meg kocsi alatt nincs folt. Pedál ugyan olyan jó mint előtte. Rendesen fog is. Valami ötlet?btag:Sveryn#2510 uplay:MoRu_PManiac87 Origin:partymaniac87 World of Warships:partymaniac87 E60 520I
-
cOxeR
Ármester
válasz Newlachka #58295 üzenetére
Lehet persze, a leírás is azt írja, hogy legalább 100Gb szabad hely kell.
Hardware Requirements2.2Ghz CPU (2 core minimum)4Gb RAM (8Gb Recommended)60GB+ for ISTA-D (ISTA+) -100GB for ISTA-P (Programming)Note: Requires 160Gb Physical Drive for last version of ISTA+
[ Szerkesztve ]
-
Newlachka
őstag
valaki használ ista P-t? találtam egy letöltő linket de 157GB. ez lehetséges?
-
H.Ezredes
őstag
Megkapta az 135is az első "nagy" szervizt.
Motorolaj csere összes szűrővel
Gyertyák cseréje
Hajtóműolajok cseréje váltó / differenciálmű
Teljes hátsó fék cseréje ( Performace tárcsákkal ) szerelékekkel / kézifék betétek cseréje szerelékekkel + fékfolyadék cseréje►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
windlord
őstag
Esetleg Style 128 felnije nincs valakinek elado?
-
KAMELOT
titán
Az a csodálatos BMW [link]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #58273 üzenetére
Erdekes meglatas. E36-ot is Joji Nagashima rajzolta, mi tobb a Z3-at is. En meg nem halottam olyat akinak, az igen, de E39 nem. Szemelyes de nekem pont az E36 olyan, h m csomag nelkul nem mutat semmit. <Mi tobb ott ertekelodot le igazan az m pakk. Mivel minden 16i -ra az kerult idovel meg 18/25tds-re is. De ez mar mas tema...
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
tixem
addikt
válasz KAMELOT #58274 üzenetére
+1 amekkora bálna, siralmasan kicsi a hely bennük, mögöttem egy kamasz gyerek fér el kényelmesen. Mondjuk az átlagnál nagyobb levegőt szorítok ki a térből Unokaöcsémnek e61 van, az egy hangyányit jobb, viszont a Priusunkban ugyanúgy hozzám állított vezetőüléssel is a bmwhez képest táncolni lehet a hátsó lábtérben. Hát evvan, másért szeretjük őket.
[ Szerkesztve ]
Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
-
Shamat
aktív tag
válasz KAMELOT #58274 üzenetére
Faternak van egy E39. Valóban nem az igazi, de pont annyival nagyobb, ami már elég nekem. Hetes széria nem tetszik, a 39 viszont nagyon régi szerelmem, szóval mondhatni nincs választásom.
Benzinesben gondolkodok csak, 528i vagy 530i. Dízel gépesem még sosem volt...DEAD LIKE ME
-
-
CharlieDrop
veterán
így van, kár azon vitázni.
Igazából az a "bajom" az e39-cel, hogy az e36 és az e38 is fényévekkel szebb nála, a vele egyidős e46-ról nem is beszélve.
Lehet ha lenne "dizájntársa" (Mint az e32, e34, e36), akkor meg tudnám jobban emészteni.
És bár oldalról és hátulról nagy klasszikus, de az eleje, na az nem jön be, de nagyon nem...Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #58265 üzenetére
Hat. A Bangle fele elso hetes vs Joji Nagashima 5-os dizajna olyan messze van egymastol mint kiskorut a hatartol. E65-nel alairasgyujtes ment, hogy azonnal kezdjenek vele vmit. Az el telt evek se segitettek. (Az LCI viszont mar nem nezett ki rosszul) E39-et meg legandasan jo dizajnak titulalnak. Ugyanakkor ott az E90 ami szint ugy Nagashima munka de mar Bangle volt a fonok-fonok, ami szamomra ugyancsak nem gyere be. Daewoo -hoz hasonlittak a hatso reszet. Ott is a LCI -t tartom csak szepnek. De teny, izles kerdesben kar rugozni.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Shamat
aktív tag
Ha már M Pakk... Én is tervezek hamarosan egy E39 M pakkos gépest, mert az E46-om nekem kicsi, szóval mennie kell. 28i, gyári M-Tech1, képek az aláírásomban.
DEAD LIKE ME
-
chess001
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #58266 üzenetére
Igen, az alap ott sem ilyen szemrevaló...
[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #58260 üzenetére
huu. ez a kijelentes azert mas global forumon kiverne a biztositekot
ezt meg elozohoz akartam
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz chess001 #58259 üzenetére
E39-nel hatalmas nagy a kontraszt. classic meg de a modern kori bmw dizajn itt jott mar be. itt debutalt az angyal szem meg a ledes hatso lampa amit utana az e90 kapott mar meg. ami valjuk meg nem olyan regi auto. szemelyes de szerintem ezert tagadhat le jo 10 evet egy facelift e39.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
FIREBLADE78
addikt
Van itt az utcában egy F15 és csak 18-as felni van rajta ( vagyis volt,mert vett rá ugyanolyan 19-et,ami nekünk van) és úgy nézett ki az a kocsi vele,mint egy bohóc. Nem azt mondom,hogy kell a 21-22,de még egy 20-as is elmenne. De az majd next time
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
CharlieDrop
veterán
válasz chess001 #58259 üzenetére
Jó az AC, nekem az Alpina dolgok jönnek be, meg most az újakon az M Performance...
az e39 nekem meg már majdnem olyan ronda kívülről, mint az e65, de ezt se hangoztatom, mert sokaknak tetszik és ilyen kár rugózni
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #58258 üzenetére
Szerintem is az AC-Schintzer a legjobb kitt, bár van jópár elborult is náluk, de az mpakett az, amikor még mondták, a designereknek, hogy lehet még dolgozni, hogy készen legyen. Nekem pl az E39 kifejezetten csúnya alapon, az m pedig még tetszik is...
[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Anaren91
senior tag
válasz kenwood #58256 üzenetére
Teljesen egyetértek veled. M-pack sokat dob egy kocsi kinézetén, és legtöbb esetben sokkal szebb mint a stock gyári...
Mondjuk számomra egy e39 kombi lehetne M-packos is kb mind1 mert sehogy nem tetszik az a kocsi...MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
kenwood
veterán
válasz CharlieDrop #58255 üzenetére
Kell a sarkitas,mert mashogy nem ertik meg, hogy azoknak is lehet igenye a szepre,akik sose mennek 140 felett a palyan.
Ki akarjak sajatitani maguknak ezt a jogot, ami felhaborito.Nyilvan nem raknek 4 kipufogot, meg oriasi szarnyat egy 150 loeros kocsira,de az m lokos-kuszobnek semmi koze nincs a teljesitmenyhez,ahogyan a szep felninek sem.
[ Szerkesztve ]
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
Anaren91
senior tag
válasz CharlieDrop #58240 üzenetére
Nekem a 35d re a 17-es téli felni épp, hogy felment Ujjamat nem tudom már a féknyereg meg a felni közé betolni
#58242
Űh azt a felnit még én is elfogadnám az e60 ra télinek mehetne rá a 245-ös gumi a 225-ös helyett. Meg elég bitangul is nézne ki az enyémen
[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
kenwood
veterán
válasz CharlieDrop #58250 üzenetére
Ez nem mindig igaz.
Egy romos putri es a sagrada familiia kozul is lesz par ember,aki az elobbit valasztja, de annak nem mas az izlese,hanem egy barom#58251
Vagyis ha nem akarok csaladokat a temetobe kuldeni,es eleg nekem a 140 lo,akkor legyen ronda verdam ?
Engedjuk mar el ezt akinek szep kocsija van,annak legyen eros is,mert baromira nem fugg ossze a ket dolog, vagyis nem zarjak ki egymast.[ Szerkesztve ]
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
negro
őstag
what? nyisd ki az ajtot ott a gyari matrica. gyarilag 18-al szereltek max. legendas M parallel ?ergo erre a meretre tervezett meg a futomu. btw en is 18-al jarok 13! eve es bar teny szarok a magyar utak, palyakat kiveve de nekem pl. utobbi 4 evben 1 tetelt kelett csak cserelni hatul. igaz en anno gyaribol ujittatam fel, illetve 1-2 tetel lemforder. tehat nem cserelek evente lengokarokat mert "nagy felnis vagyok" bar ma mar ugye 18 nem egy szam.
m pakknal meg nem csak a lokos mas. masok a rugok, lengescsillapitok, szilentek es stb. nem csak optikarol szol. ugyanakkor meg ha teljesitmenyben 200 lo is szerintem is gaz, h letezik 16d 20d M. hozzateszem az is h letezik x4-x6 na meg eleve x-es m-es. milyen valos motorsport van ezek mogott? zero.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Chrys_
addikt
válasz kenwood #58241 üzenetére
Igazából az a gáz, amikor egy 20D-re feldobják a teljes M-design-t, megültetik, 2*2 kipufogóvéget kap, és még egy M50 badge-t is rátesznek, hogy teljes legyen az összkép. És a tulaj még el is hiszi, hogy a kocsi ettől jobban megy
M-Paket meg nem mindig a szebb, kinek mi. Én nem cserélném le a Luxury Line csomagot erre (ködlámpa elől már be sem építhető elvileg vele, mert van az autóban állófűtés).
-
Chrys_
addikt
válasz CharlieDrop #58245 üzenetére
Szerintem nagyon nem illik ez a felni az ilyen színű F20-hoz. Nem a méret, a design.
-
-
kenwood
veterán
Ekkora hulyeseget is reg olvastam.
Miert lenne normal motoros auton szanalom az M paket?
Beomlok,meg a nagy szarny meg azt mondom, hatareset,de a lokharitok,vagy a kuszobok kizarolag esztetikai celt szolgalnak,semmi kozuk a teljesitmenyhez.
Miert hagynad fent a rondabbat, ha van penzed a szebbre?Azt elfogadom, ha neked nem er plusz penzt az M paket kinezet, de ezt ne fogjuk mar arra,hogy nem V8 van benne,mert a kettonek semmi koze egymashoz.
A 316i is sokkal szebb M pakettel,mint egy full stock 330i.[ Szerkesztve ]
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
CharlieDrop
veterán
Minek?
Pontosan nem ismerem a méreteket, de a fék szokott az egyik ilyen tényező lenni, ott a fizika szól közbe.
De pl ott az F20 20d-m 184 ló és gyári 16"-on van. (inkább súlycsökkentés miatt van ez rajta, nem a rázás miatt), nos ha nagyon odalépek neki tud nyikkanni csóri a 205 nem elég széles, hogy rendesen tapadjon.
Amúgy egy 225/50-es gumi mégis hol ráz?
(ja, 16i-hez van 16"-os opció a G szériából is)Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
tixem
addikt
válasz chess001 #58238 üzenetére
Miért túlzás a 2.5? Attól, hogy a gyártók lassan egy daciára is 17-es kereket tesznek alapból, az nem biztos, hogy jó is. Az e39 gyári mérete 15 és 16 col, 17 is rámegy ugyan de azzal közlekedjen az akit nem zavar, hogy a belét kirázza. Az autó nálam elsősorban használati tárgy, nem azért tartom, hogy jól nézzen ki. Kétségtelen, hogy 18-as felnivel jól mutatott. Ennyi volt minden előnye.
"Az új G20 ugyanakkora, mint az e39, a legkisebb kerék hozzá 17-es."
Na erről van szó, minek arra 17-es, amikor a vele egyforma méretű régebbi gyárilag 15 meg 16 colosokon gurult le a gyártósorról? Kinek, minek? Húznak le pénzzel ahol csak tudnak és ez nem BMW sajátosság.
[ Szerkesztve ]
Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
-
tixem
addikt
válasz chess001 #58225 üzenetére
Magyar utakra a 16 is határeset. A télim 15-ös. Volt rajta 18-as amikor megvettem, első dolgom volt eladni róla. Idő előtt szétbarmolja az amúgy is érzékeny futóművet, pattog, kemény, ráz. Nope. Mpaket egy 25i-n szánalom kategória szerintem. Olyan, mint amikor az 1.2-es htp fabiákra kötényt meg spoilert raknak.
[ Szerkesztve ]
Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
-
bucihost
senior tag
Sziasztok. E46 316i Touring, Gép szerint AUC szenzor hiba van és hallani is, hogy "elzárja" a kinti levegőt. A kérdésem az lenne, hogy ezek a szenzorok kompatibilisek oda-vissza egymással? Szóval a dieselé, vagy esetleg egy 318i-320i szenzora jó lehet bele?
-
KAMELOT
titán
-
chess001
aktív tag
Én pont inkább egy kis sportosítást raknék rá-nem a papás kormányt, hogy szebb legyen, ne csak jó. Ez tök jól nézne ki kicsit ültetve, nagyobb kerékkel, mpakettel...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
tixem
addikt
válasz chess001 #58222 üzenetére
20ért ettől sokkal vacakabb kormányok keringenek fácsén, ebayen ilyenek ahogy látom 40k körül vannak. Kopott, de nem mállik, meg nem hiányoznak darabok belőle. Amúgy imádom, sokkal kényelmesebb vezetni az autót vele, mint a gyári malomkerékkel, az valami borzalom milyen nagy, de legfőképp milyen vékony.
Hétvégén nagytakarítok kívül-belül, tiszta gány a hótól az autó, belülről rakok fel friss képet, aztán ki is veszem belőle ezt a sort és átfogalmazom még ennél is egyszerűbbre. Azt vettem észre, hogy ilyen 3 tőmondatból álló leírásokra hamarabb jön telefon.
[ Szerkesztve ]
Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
-
Anaren91
senior tag
Kombi mindig olcsóbb mint a sedan ha megnézed. Amikor kerestem a kocsim, majdnem én is kombit vettem, mert közel 1 misivel olcsóbb lett volna hasonló állapotú és felszereltségű kombi mint egy sedan... De hát nem kellett a kombi mert nincs rá szükségem... meg nem is tetszik.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
kenwood
veterán
Ez nem tul jo strategia.
30% alku ?
5-10% a jellemzo.
1.1-nel tobbet ne irj,ha 1-et szeretnel.
Max ha 8-900-at ajanlanak, egyszeruen nemet mondasz.[ Szerkesztve ]
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
tixem
addikt
válasz CharlieDrop #58217 üzenetére
Max magamból tudok kiindulni, én heti pár 100km országúti oda-visszára vettem, egyedülállóként nem szólt bele senki a döntésbe, de mégis azért vettem kombit, mert a szedán csomagtartója vacakul pakolható. Túrázni járok, aztán ha úgy alakul ebben aludni is tudok. Dízelt utálom, hangja meg a karaktere sem tetszik, a költségei még annyira sem. Na ilyen hülye, mint én biztos nincs még egy az országban
[ Szerkesztve ]
Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
-
CharlieDrop
veterán
igazából benzines és kombi,
gondolj bele kik keresnek ilyet
szerintem nincsenek sokan...
ha igen, akkor úgy kell megírni a szöveget, hogy nekik szóljonItt beírod a VIN számot és megmondja mi volt alapból az autóban, látszik mi az extra (pláne BMW-nél mindent is lehet X-elni)
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
tixem
addikt
válasz H.Ezredes #58206 üzenetére
1,3ért hirdetem, irányárnak is kell valami (lehet sok), de ha 1 gurigáért rakom fel amennyit azért kapni akarok érte, akkor meg abból alkudnak. Komplett új hűtőrendszer + vízcső, új generátor, szelepfedél tömítés, új gyertyák, új termosztát, normális új gumik, sok-sok apróság (lengőkarok, kardánfelfüggesztő stb) cserélve. 2001-es touring, m54b25. 287e km, 250-nel hozta be az előző tulaja 2015 körül valahogy, kint állítólag egy olasz papa volt az egyetlen tulaja, bár ezt nem hiszem el.
Felszereltsége alap közeli lehet, szövet és nem elektromos ülések, de mk3 navi van benne 16:9 kijelzővel, nem tudom klíma pl hogy volt ezeknél alap vagy opció.
Felszereltségi listát még sehol nem találtam, pedig jó lenne látni az enyém hova lőhető be Lehet bilibe lóg a kezem az 1 milliós árral, de basszus, látom a fércbúkon mik mennek 800-ért, az enyém azokhoz képest szalonállapot.
Hahun fent van, 525i benzines kombira 6 találat van momentán. Ahogy nézem most van e61 is már ebben az árban, eddig nem voltak. De azt innen megmondom, hogy ezek olyanok is, vagy pedig a tulaja minimum érdekes.
Hétvégén elnézek vele a helyi kereskedésekbe, megnézem mit adnának érte. Úgysincs más dolgom .Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
-
chess001
aktív tag
-
negro
őstag
válasz kenwood #58209 üzenetére
Nekem napi hasznalos nem disznek van. De nem olcso igen. En pl. utobbi 2 evben csereltem gyari bmw tarcsakar + betetet, kerekcsapagy, uj huto, mayle vizpumpa, gyari termosztat, gorgok, szij, klima rezzges csillapitotol kezdve, gyertya sor, uj ausspuff, vegdob, lemforder motortarto, valtotarto bakok. hatso nagy lengokar de korabban az egesz kb. ki lett mar cserelve gyaribol 4-5 eve, m pakk az auto es pl a belseje is ki nez ugy mint a speedzone-ban tesztelt 540i amiben ~120e km volt ha jol emlekszem. bbs felnik felujitva, se egy karc, se egy padka nyom. 2 szezonos p zerok nyarinak, telinek krisalp hp3.
Nyilvan eladas elott gyari alkatreszekkel nem eri meg rendbe rakni. Nem hozna vissza az arat.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
-
kenwood
veterán
Nyilvan megy fel.
Az megint mas kerdes, hogy uzletileg mennyire eri meg mondjuk 1.5 milliot rakotleni 5 ev alatt. Csupan azert, ha 2.5-ot erjen, ne 1.5ot.
Sajat igenyek miatt,uzembiztonsag szempontjabol nyilvan jo,de anyagilag mar kevesbe.Egy ilyen kocsit kozel gyari allapoton tartani olyan,mint amikor nyersz szazezret a sorsjegyen.
Jo dolog, orulsz is, az mar kevesebben tudjak, hogy az elmult 3 evben minden heten elkoltottel egy ezrest ra.
Az 1-2-5 ezres nyeremenyeket meg vissazforgattad,es szinten elbuktad , tehat meg mindig 50k minuszban vagy[ Szerkesztve ]
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
negro
őstag
Ezeket el kell engedni. Nyivan lehet kapni ennyiert is de azok milyen alapotuak lehetnek? A "szalonállapotban megőrzött hobbi kategória" meg inkabb 10-15 ezer Euro kozt megy + mire bekerul, magyar rendszam, papir rendben... van az 4-5 milla is. En nem is hirdetem az enyem, megis megtalalnak heti szinten kb. nem elado-e, illeve jon az eladoooeee fonok is... aztan mikor ravagom, h 2.5m, csak pislog. Jon az ennyiert mar E60 van es mikor visszakezbol ravagom, hogy es? Nem erti. Tudok en E28-at is 2x annyi idos mint egy E60 meg is 3x tobbe kerul. Nekem eszem agaban nem lenne eladni 7e euro alatt. A jo allaputu, gyari E39-ek erteke megy fel jo par eve. A gyarit meg a "belere" ertem fokent, ergo nem a brembo, valeo, febi es silany minosegu utangyartott alkatreszekkel van szervizelve...
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
-
chess001
aktív tag
válasz Gergőke88 #58202 üzenetére
Nagyon más kávéház. A bmw inkább utazós, nem élményautó-pláne a belépőmotorral (gáz-fék-kanyar), sokkal stabilabb, kultúráltabb, nehezebb. A szervíz is más árfekvés, nem csak megvenni kell...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Anaren91
senior tag
válasz Gergőke88 #58198 üzenetére
[link] Elég régi 6 hengeres. M52 utódja, igazság szerint nem rossz motor, de megvannak a maga bajai. Ha teheted inkább N52 es motorral szerelt változatot keress, azok elég robosztus, és megbízhatóbb motorok szerintem. Eladni is könyebb lesz később mint a kisebb motorral szerelteket, árát is jobban fogja tartani, de nyilván drágábbak is megvételkor.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Gergőke88
addikt
Igazából mx5 helyett jött be alternatívának, most kezdtem el bújni a netet a témában.
Facebook csoportba már kértem a felvételt, de ha esetleg neked van több infód a z4-ről szívesen veszem.
Nem beszélve arról, ha ismer valaki itthoni vételt ami rendben van az is érdekelne.
köszi!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest