Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Az alábbi téma IT szakmai jellegű kérdezz-felelek topik. Megkérünk benneteket, hogy a nem szakmai kérdéseket az Azonnali (fáradt gőzös) kérdések topikjában tegyétek fel.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lompos48
nagyúr
-
Lompos48
nagyúr
válasz Kezdő vagyok #44396 üzenetére
Frissítésekról van még egy fontos megjegyeznivaló:
Két okból adnak ki újabb verziókat, vagy ezek egyidejűsége miatt:
1. Új eszközöket, lehetőségeket építenek bele az újba,
2. Hibákat fedeznek fel az aktuális vagy előző verziókban és ezeket "foltozzák".Nekem évek óta érkeznek mail-ben a a Secunia hírlevelei (naponta több), amiből kiolvasható az update oka, ha ezt valamilyen hiba miatt adták ki. Tehát ha meglátod a témáknál valamelyik használt programodat, utánanézel. Nem csak az okot adják meg, hanem a linket is a frissítéshez.
Azt, hogy mint történt a feliratkozásom már nem tudom, de gondolom megtalálható a secunia.com honlapon.
[ Szerkesztve ]
-
Apollo_21
addikt
-
BogyóBP
addikt
válasz Apollo_21 #44394 üzenetére
Elég baj mert sajnos nem találni a sun oldalán semmi adatot erről és még van kb 2-3 napom mire visszakerül a szerver az új helyére és nem volna rossz ha erősebb lenne!
ASUS ROG Strix B660-F Gaming WIFI | Intel Core i5 12600KF | 2x16GB G.Skill Trident Z5 RGB Silver DDR5 6000mhz CL36 | Sapphire RX7800XT Nitro+ 16GB | Kingston NV2 1TB NVMe + Kingston NV2 500GB NVMe | Acer Nitro XV272up 27" | bequiet! Pure Power 12 M 650W | Coolermaster Qube 500 | Creative 2.0
-
Apollo_21
addikt
válasz BogyóBP #44390 üzenetére