Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Az alábbi téma IT szakmai jellegű kérdezz-felelek topik. Megkérünk benneteket, hogy a nem szakmai kérdéseket az Azonnali (fáradt gőzös) kérdések topikjában tegyétek fel.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Marci112233
addikt
válasz w.miki #132097 üzenetére
Én Samsung párti vagyok, mert elég megbízható, de nem a legolcsóbbak közt van.
Gigabyte B660 Gaming X DDR4, IntelCorei5 13600K/Arctic LF III 360,Kingston 4x8GB DDR4 3200MHz,MSI RTX 3070 Gaming X TRO,Samsung 970EVO Plus 500GB, Samsung 980 1TB SSD,Phanteks Eclipse P600S ,FSP Vita GM 750W
-
Cs1csó
félisten
válasz Kezdő vagyok #132093 üzenetére
Amit meg lehet tenni:
1. áramtalanítod a gépet és átnézed, hogy minden csatlakozó rendben van e ű
2. kikapcsolhatod a gyors rendszerindítást
3. az oprendszered - gondolom be van lakva - lemented pl. Macrium Reflect Free-vel majd csinálsz a Windows 10-el egy TISZTA telepítést - legfrissebb stabil build, lefuttatod a Windows udpate-et, hagyod hogy amit akar frissítsen - akár az opcionális driver frissítéseket, felteszed a legfrissebb VGA drivert majd teszteled a rendszert.
Ha a hiba nem jön elő (leállítod, újraindítod a gépet, áramtalanítod, újra bekapcsolod, újraindítod leállítod stb. ) akkor a hiba a korábbi rendszeredben lehetett vagy valamelyik telepített programodban vagy valami beállításban.Kezd el belakni ezt az új "jó" rendszert és persze időnként teszteld amint eljön a hiba megint lehet sejteni melyik legutóbb telepített program vagy beállítás módosításához lehet köze.
Nekem is volt már olyan, hogy kékhalált dobált a gép és egy tiszta rendszer telepítése után megszűnt.
-
Kezdő vagyok
őstag