Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
- Windows 10
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Tényleg betilthatja a TP-Linket az USA
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Jelszókezelők
- Mozilla Firefox
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Mikrotik routerek
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
CarrGomm
aktív tag
Sziasztok!
Tavaly nov. 24-én rendeltem valamit, ami még nem jött meg. Tracking-nél az utolsó bejegyzés, hogy dec. 1-én felszállt a repcsi vele.
Kétszer volt már hosszabbítva a protection, 6 nap van hátra jelenleg. Az előző határidő lejárta előtt az eladó magától hosszabbított egy olyan üzenet kíséretében, hogy ne indítsak vitát, hanem írjak neki először, csak azt nem tudom minek? Másikat úgy se fog küldeni, max megint hosszabbít, de az már nevetséges lenne.
3 hónap eltelt, ezt már tuti nem kapom meg. Helyi postás azt mondta, hogy már egy hónapja nem látott tavaly feladott cuccot beérkezni.
Szerintetek? -
Makifeju
tag
Üdv Mindenkinek!
A gond a következő:
Nyert disputnál nem jön a pénz!
Január 24-én eldőlt alin hogy visszakapom egy termék árát,de azóta sem jött meg,pedig általában olyan 2 hét alatt vissza szokott jönni. Hasonló tapasztalat?Lehetsz te sikeres-okos-gazdag és szép,de soha nem érhetsz fel hozzám,mert nem lehetsz ÉN!
-
Sinisi
senior tag
válasz Roland8622 #17695 üzenetére
Addig is ha a kellő infókat osztod meg, itt kb. mindig akad valaki aki próbál segíteni .
[ Szerkesztve ]
-
#16729600
törölt tag
A paket shop messzeségi jelzőjén kívül mi a bajod a bejegyzéssel.? Hogy kap negatív értékelést az eladó, ha határidőre ( kedd ) nem küldi el a cuccomat ? Már fentebb említetted, hogy ez " fenyegetés. Mit kellene tennem helyette? Írnom szép magyarázat kérő levélkét az eladónak, esetleg meghívni egy lepényevés / zsákbafutási versenyre és ott megdumcsizni vele, hogy miért nem teljesített? Ha nem lenne világos, leírom. A netes vásárlás ( elvileg ) egy "gondozásmentes cselekedet, árút kinéz, csenget, eladó a szabályoknak megfelelően küld, a végén a vevő megkap és örülve bontogat a kedvenc foteljában. Kár az ettől bármiben is eltérő gyakorlatot magyarázgatni és mentségeket keresni rá. Jah hát , ha szerkeszted, akkor nincs mire válaszolni valóban. Abbahagytam, de azért gondoljátok már át, amit át kell.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Roland8622 #17692 üzenetére
Ez nem hibaüzenet, te kértél idő-hosszabbítást ami el lett küldve, mostantól az eladónak két napja van megadni.
[ Szerkesztve ]
-
Roland8622
aktív tag
Köszönöm. Sajna hibaüzenet, nem engedi mert még hátra van 2nap
képAkkor marad a Dispute és megírom nekik, hogy false a TN, idő volt rá, hogy ideérjen és majd kiderül mit válaszolnak.Nem örülök neki, de ezek szerint meg kell lépni.
Na megint csak hülyeséget írtam félig meddig, mert az Összefoglaló részben írva van, hogy ezt csak a megadott idő után tehetem meg (mármint a hosszabbítást)
[ Szerkesztve ]
Huawei P60 Pro / Huawei P50 Pro / iPhone 13 sima (1 hétig, de volt :D) / HTC U11 (már 4.5 éve) /BOSSHIFI B3 / FiiO BTR3
-
#16729600
törölt tag
Véleményt írtam, nem megszabni akarok senkinek semmit. Inkább Ti akarjátok nekem, mit szabad és mit nem írni ide. Hőbörgés? Az egész abból indult, hogy vita megnyitását javasoltam valakinek levelezgetés helyett. Az a baj, hogy relativizálgatjátok állandóan a gondokat, egyben legitimizáljátok is az ali egyes kereskedőinek a végtelenül inkorrekt kereskedői gyakorlatát. Milyen retorika már az, hogy a kínai rendelés nem fedi le a korrektséget és le kell szállni róla, (nem jelezni a problémákat ) nem kellene legalább törekedni a változásokra.? Ha neked unalmas olvasni engem, ne tedd, nem kötelező, ugorj át a bejegyzéseimen, egyszerű.
-
Topikgazda
válasz Roland8622 #17688 üzenetére
Igen.Az Összefoglaló Gyors tippek-ben is benne: 2. Vásárlói védelem idejének növelése
[ Szerkesztve ]
-
Roland8622
aktív tag
válasz Roland8622 #17685 üzenetére
Szerkesztési idő áhhh
Ez az a rész ha jól értelmezem ugye?
kép, mert így meglehet nézniHuawei P60 Pro / Huawei P50 Pro / iPhone 13 sima (1 hétig, de volt :D) / HTC U11 (már 4.5 éve) /BOSSHIFI B3 / FiiO BTR3
-
Topikgazda
válasz Roland8622 #17685 üzenetére
Ne várd meg, kicsi a valószínűsége annak hogy a hátralévő 2 nap alatt megérkezzen, bebiztosítod a pénzed visszakapását, ha később megjön, akkor majd rendezed az eladóval.
A legutolsó ilyen LP...... 79 napra jött meg nekem. 80 nap volt a vásárlói védelem kiterjesztve.[ Szerkesztve ]
-
Sinisi
senior tag
Nem a vita kedvéért tenémm hozzá azt, hogy arra az esetre ami most nálam kettő rendelés tekintetében is igaz, miszerint a kamu TN miatt nem tudom, hogy nyissak-e dispute-ot (és rendeljemmeg mástól a termékeket) valamit tehetne az ali annak érdekében, hogy jobban rászorítsa az eladókat arra, hogy eleget tegyenek a vállalt kötelezettségeiknek. Pl. autómatikus, részleges pénvisszatérítés a vevő részére, ha tudja bizonyítani, hogy az eladó sumákolt.
Persze ettől várok, csak ugye így "jelentős" időveszteséget szenvedek ha esetleg nem fognak megérkezni a csomagok.
-
Roland8622
aktív tag
Üdv. Van egy Alis rendelésem aminél közel a 2hónap és ilyen email-el bombáznak:
képRáadásul úgy lett árusítva, hogy regisztrált posta van hozzá:
képEz valahogy nem fedi a valóságot, ez a szám semmire nem jó:
YT1636690005649830Az Aliról való rendelgetéshez nagy adag türelemre van szükség. Nem is irkáltam már ide jó ideje pont ezért. Viszont ilyennel még nem találkoztam eddig. A leghosszabb várakozási idő a 11.11-es rendeléseknél volt még, de az is viszonylag "normális" időben érkezett meg és ott volt mire fogni (karácsony túlterheltség, a hazai postai logisztika stb.)
Kivárjam hogy leteljen a 60 nap, akkor ad lehetőséget valamire kattintani, hogy hosszabbítani akarom a védelmet v. már most lehetne ilyet? Mert nem látok ilyen dolgot. Csak a Track Order és Confirm Goods Received van ill. Open Dispute.
A visszajelzéseket olvastam, vannak azért negatív bejegyzések és nem egy ember írt 2hónapot, szóval ezért is voltam türelmes eddig. Most sem vagyok ideges igazából, csak bosszant már a dolog.Meg van a dolog, elnézést. Hány napot írjak be?
[ Szerkesztve ]
Huawei P60 Pro / Huawei P50 Pro / iPhone 13 sima (1 hétig, de volt :D) / HTC U11 (már 4.5 éve) /BOSSHIFI B3 / FiiO BTR3
-
beg
veterán
válasz #16729600 #17679 üzenetére
Olyan igényeid vannak amit a kínából történő rendelés nem fed le. Ez nem baj, csak akkor el kell engedni a témát ahelyett hogy mindent te akarsz megszabni mindenkinek. Folyamatosan a hőbörgéseidet olvasni elég unalmas és fárasztó.
Vegyél mindent itthonról és a fogyvédnél kitombolhatod magad. De legalább kimaradunk belőle.[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
#16729600
törölt tag
Vásárolni azon kívül, hogy rendben fizetsz, hogyan lehet nem becsületesen? Vannak jó tapasztalatok is, de az egész topik szinte csak ( gondolom olvasod Te is ) a hamis TN ekről, az eltűnt, meg nem érkezett csomagokról, a tré csomagolásról és az ócska használhatatlan árukról, vitákról, pénz visszakövetelésekről szól. Tisztelet a becsületes kereskedőknek, mert vannak ők is szép számmal természetesen. Ha pedig az elektronikus infó küldésre gondolsz az semmit nem jelent. Kérhető 128 TN, amit soha nem ad át a szállítónak a kereskedő, az akkor számít csak elküldöttnek, ha bezsákolja a szállítási szolgáltató és a felügyelete alá kerül.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz #16729600 #17681 üzenetére
Rendben, túl tárgyaltuk, de azt nem tartom elfogultságnak, ha egy értelmetlen tartalmú hozzászólás anomáliájára kívánom a figyelmet ráirányítani és az oktalan fenyegetődzést miatt pl: negatív értékelés felemlegetésé olyanért amelyet egy eladó nem mindig tud befolyásolni teszek megjegyzést.
Ez igaz: kereskedni csak egyféleképpen ( lenne ) érdemes. Becsületesen, a szabályokat betartva.
De ez is igaz: vásárolni csak egyféleképpen ( lenne ) érdemes. Becsületesen, a szabályokat betartva.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz #16729600 #17679 üzenetére
Akkor más a fogalmunk a vulgáris szavakról, A lelkületem meg nem topik téma, tehát személyeskedő.
A véleményem nem mindig kereskedelmi tapasztalat, akkor teszem off-ba amikor inkább véleméyn. De engedd meg nekem, hogy a saját hozzászólásom kategóriáját én döntsem már el.
[ Szerkesztve ]
-
#16729600
törölt tag
Jó hogy beidézted, ezeket a feltételeket nem sérti ( hol személyeskedő, vagy a paket shop lokációjának a jelzője az jogalannyá avanzsált? Az off jellegre viszont nem hallottam, még nem írtál semmit, miért is off az alival kapcsolatos kereskedelmi fejleményekről írni? Tudod mi az igazán nagy baj? Hogy az elfogadhatatlant próbáljátok elfogadható gyakorlatnak beállítani és erre mentségeket keresni, pedig kereskedni csak egyféleképpen ( lenne ) érdemes. Becsületesen, a szabályokat betartva.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz #16729600 #17677 üzenetére
Általános Szolgáltatási Feltételek (ÁSZF)
10. Különösen tiltott a Felhasználói Tartalomban:
Bármely beavatkozás, mely hátrányosan változtatja meg a Szolgáltatás megjelenését, illetve akadályozza annak rendeltetésszerű használatát, zavarja a többi Felhasználót (például: mértéktelen hangulatjel használat, óriási méretű képek, kártékony programkódok, felesleges üres sorok, túlburjánzó díszítések és sorminták, folytonos nagybetűs írásmód, illetve a jóérzést zavaró, agresszív, kötekedő, hangulatkeltő, sértő, vulgáris, személyeskedő tartalom).Az nem kereskedelmi anomália ha te nem tudod kivárni a dolgokat.
[ Szerkesztve ]
-
#16729600
törölt tag
-
Topikgazda
válasz #16729600 #17675 üzenetére
Utolsó mondatodban lévő szóhasználat itt a topikban nem megengedett, azt tartogasd másoknak.
Az elvárásaid egy kicsit messze vannak a valóságtól, tény az hogy vannak időtartamok, de az átlagos 60 napban nem igazán számít az elején 5-7 nap csúszás és tényleg maradjunk már a topik témájánál, ha kérhetlek.[ Szerkesztve ]
-
#16729600
törölt tag
Nézd engem nem érdekelnek az indokok meg a töltelék események, mentegetőzések. Ha azt írja, hogy útnak indítja 6 napon belül, ellenben csak 128 nap után szokta, akkor kéretik azt írnia. Én minden, a szabályozásban feltételektől való ( pláne szándékos ) eltérést csalásnak, inkorrekt hernyóságnak tudok csak betudni.Nincs kegyelem nálam, és igen , megy sok jelzős értékelés, ha valaki erre a 'szakmára adta a fejét, csinálja úgy, ahogy a nagykönyvben meg vagyon írva. Én a héten adtam el itt nálunk egy házat és megígértem az eladónak,. hogy még aznap feladom, ellenben a Hermes átvevőhely a falunkban műszaki okok miatt zárva volt aznap, elmentem a halál faszára a következő paket shopba, csak hogy tarthassam a megbeszélteket...
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz #16729600 #17671 üzenetére
Egy apró kiegészítő kérdés. A postai adatbázisba az eladó vagy a postás írja be az adatokat?
Ha keddig nem jelenik meg a helyi posta rendszerében, annak több oka lehet. Abból indulunk ki hogy van egy nyomkövetési szám.
1. Megrendelte a szállítást 23-án 18:10-kor,
a.) másnap beviszi a postára és átadja,
b.) másnaptól várja, hogy a kézbesítő átvegye tőle és majd vigye be a postára. Ez adott esetben 1 hét is lehet, ha nem a helyi posta az átvevő központ.
2. Átadta 24-én a postán, de nem írták még be az adatbázisba.
3. Az Osztrák posta nem frissíti a nemzetközi postai adatbázist valamilyen ok miatt.Természetesen az eladó felé indítunk mindent dispute-t, akkor is ha nem ő tehet a várakozásról. Majd biztos erre a postások összekapják magukat.
Ide nem értve azt az esetet, hogy lusta bevinni az eladó a csomagot a postára 24-28-ig és azért nincs látható információ, akkor hasznos a dispute mert összekapja magát és csak beviszi.
Ui: Hogy lehet hosszú egy negatív értékelés? Csak negatív jelzők egymás után? Nem adta fel időben-nél hosszabban, sem fejezi ki jobban azt, hogy nem adta fel időben.De dispute ha szállításra vált a vásárlás, akkor csak attól a dátumtól számított 10 nap múlva történhet. Akkor mi lenne a konkrét ok?
[ Szerkesztve ]
-
#16729600
törölt tag
válasz Sinisi #17670 üzenetére
Keménynek kell lenni nincs mese. Én azért is [link] vitát fogok nyitni, ha nem jelenik meg keddig a helyi posta rendszerében, az én olvasatomban az elektronikus infó küldése nem azonos a tényleges feladással.Tessék csipkedni magukat jobban a tisztelt eladóknak, különben dispute és szép hosszú negatív értékelés jön, azt a hétszázát már nekik.
-
#16729600
törölt tag
válasz OldManager #17664 üzenetére
Én azonnal vitát nyitnék és nem levelezgetnék az eladóval.Nehogy már a problémáknak a rákérdezésedre kelljen kiderülnie. Ha bármi gond van, neki kellett volna jelentkeznie. Elkapatjátok a kereskedőket, miattatok kapnak vérszemet, ezzel az állandó dumcsizgatással, amit kezdeményeztek velük.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Sinisi #17666 üzenetére
Ezek egyszerű csomagazonosítók, nem különösebben kellene velük foglalkozni. Bármely bejegyzés itt nem befolyásolja a Mo-ra történő érkezést, és egyáltalán nem biztos, hogy pontos adatokat tartalmaz.
Nem igazán vonnék le ezek alapján bármilyen következtetést.
Január 1-én vásároltam, január 27-én kaptam meg. Semmi hasznos információ nincs a nyomkövetésnél. Még a január 7-i "felszállás" sem mond semmit, a 60 napban benne volt.A Google fordító meg kínairól fordít zagyvaságot.
[ Szerkesztve ]
-
Sinisi
senior tag
Na most, hogy ránéztem a rendeléseimre el is felejtettem, hogy rendeltem kettő csomagot ami még nem érkezett meg.
Tn.: 04495212511
Ilyennel még nem találkoztam: [Shenzhen] [Shenzhen] nemzetközi tömeges e-mail megmunkáló központ került tömítés (belső árutovábbítás)Tn.: 04519166460
Itt pedig úgy látom, hogy hacsak nem kamu akkor nem is indult el .Eddig nem volt smemmilyen problémám az alis csomagokkal, most pedig zsinróban a harmadikkal is...
[ Szerkesztve ]
-
Sinisi
senior tag
Mennyi idő van még hátra a védelmi időből?
-
cucimaciq
csendes tag
Igen tömören
-
adamkk
csendes tag
válasz OldManager #17661 üzenetére
Tomoren annyi hogy a posta hibajabol nem tudta feladni a csomagodat. Orvosolni fogja, feladja, kapsz uj trackinget es meg lesz a csomag is.
Es persze a szokasos "Leccccccccccci ne nyiss vitat". -
OldManager
újonc
Sziasztok segítség kellene nem értem mit akar.
Több törölt termékemre is, ezt az üzenetet kaptam.
Me
2017-02-20 09:08
Hi, Why is my order has been canceled.
bill zhang
2017-02-21 06:33
Please don't worry
We are an emergency processing
bill zhang
2017-02-25 06:25
Because the post office staff reason, causing your tracking number to be closed.
Parcel can not be sent.
we are very sorry.
We will resend your parcel.
The correct tracking number, we will fill in the back of the note.
You will receive your parcel.
Please do not open the dispute.
If you have any questions, please contact our staff.
We will solve your problem.
Hope you can understand.
thank you for your cooperation.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Sinisi #17656 üzenetére
Értem, de akkor ez nem ide tartozik tapasztalat szempontjából és továbbra is egyértelmű számomra, hogy az egyenárammal működő led más technológia, mint egy váltóárammal működő fényforrás.
Váltóáram és a LED közé egyenirányító és áramkorlátozó áramkört kell kapcsolni. Ha ilyen nincs, akkor használják még úgy, hogy a LED-del egy másik diódát vagy LED-et kötnek párhuzamosan. Így az egyik félhullám alatt világít, a másik félhullám a másik diódán keresztül folyik. Ezt az emberi szem nem tudja követni, de ez sem villódzás, csak az egymás melletti ledek felváltva világítanak és már nem igazán használják ezt a módszert.
Remélem ennyi off még belefér.[ Szerkesztve ]
-
Sinisi
senior tag
Állítottam rajta. Szerintem most már engedi a megnézését. Ez nem alis, de azonos fajta volt mind. Az a poén, hogy nem egy cégtől rendeltem. Mivel a lakhelyem szerint is volt egy olyan bolt ami jó áron adta vettem tőlük egy tartalékot, de már csak jó sokár lett kipróbálva, ezért nem találtam meg a blokkját .
-
adamkk
csendes tag
Egyebkent kovezzetek meg, de nagyon begyorsult a kinai es a magyar posta is. Tracking nelkuli levelcsomagom 11 nap utan nalam volt, most egy trackinges pedig mar belfoldi feldolgozason van 13 nap utan.
-
Alg
veterán
Kézbesíthetetlen / Undeliverable, Kiegészítő információ: Telephelyre címzett más postán bérlő ügyfelek küldeményeinek indítása
Nah szóval aki a jövőben ilyennel találkozik:
Elég elcseszett félrevezető megfogalmazás, mert nem kézbesíthetetlen, hanem ha olyan céghez kéred, akinek a postánál van bejelentett postafiók(?) címe, azt automatikusan ezzel a megjegyzéssel a tracking-ben továbbítják az illetékes levélközpontba, ahonnan majd a céghez a külön rendszeres kiszállítással fog megérkezni. Azaz innen még pár nap, max. egy hét mire megérkezik.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Sziasztok, ez vajon mit jelenthet?
Céghez kértem, általában recin átveszik és felszólnak hogy mehetek érte amikor csak szeretném...Kézbesíthetetlen / Undeliverable, Kiegészítő információ: Telephelyre címzett más postán bérlő ügyfelek küldeményeinek indítása
Szerk: ahha, szóval elvileg ez lesz a helyzet, vagy csak SK lehet átadni... holnap akkor nagyposta-látogatás (BP 62, a nyugatinál), hurrá... viszont akkor rákérdezek a másikra is, csak az belga postás, itthon már nem működik a track (BUBBE.....YQ)
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
viktorhu
veterán
válasz cucimaciq #17640 üzenetére
Olyat tudsz csinálni, hogy
- kérsz vpid/eori számot a navtól
- megkéred az eladót, hogy valós értékkel küldje az árut, a számlán legyen rajta az ő cégneve, meg a tied is, még jobb, ha a vpid számot is ráteszi
- a számla alapján a vámhatóság kiállít egy vámhatározatot, ezt már lefűzheted a számlával együtt (szabad forgalomba bocsátás - te vagy az importőr, minden ezzel kapcsolatos kötelezettség / felelősség a tied)
- kifizeted az import áfa-t, megkapod a terméket. -
viktorhu
veterán
válasz joergie #17619 üzenetére
Igen, ezt elvileg a kártyatársaságok kötik ki - visszafizetésnél a boltnak ugyanarra a kártyára kell visszaküldenie a pénzt, amire jött.
Nekem hitelkártyám szűnt meg (ellopták), és arra kellett refundoltatnom tavaly nyáron, de mivel a hitelkártyához is tartozik technikai számla, a bank azon jóváírta - megjelent az egyenlegemben a visszautalás.
Ha Neked már a számlád sincs meg, akkor tényleg nehéz ügy, nem tudom, hova tudják jóváírni az összeget. -
kmisi99
addikt
Sziasztok, az aliexpress megőrült, hirtelen nem fogadja el a bankkártyámat. Rendszeresen vásárolok most kérte a hitelesítést, (lejárati dátum). Hiába írtam be jól, nem fogadta el 3x is megpróbáltam. Majd kérte, hogy írjam be a kártyaszámot, de azt is elutasítja, hogy szerinte nem jó. Ez mi lehet?
-
cucimaciq
csendes tag
Sziasztok kérdésem a következő állitólag az Alin tudok letölteni számlát a vett termékhez ezt hol tehetem meg?
-
romo77
csendes tag
sziasztok
én az alipay regisztrációval kínlódok egy ideje
egy pár tapasztalat igy gyorsan:a megadott adatban nem lehet ékezetes karakter
a személyigazolvány képét ha scenerrel olvasom be nem lehet a színmód cmyk mert nem tudja fogadni, de természetesen ezt nem írja sehol.
-
pulutodurumo
addikt
válasz Boszianyu #17637 üzenetére
Ilyen számmal országon belül biztosan nem követhető egy küldemény. A kínai bejegyzések meg vagy igazak, vagy nem. Várj még, majd bedobja a postás.
Ha a vállalt szállítási idő a végéhez közeledik, akkor írj üzenetet az eladónak. Utána nyiss dispute-ot ha még mindig nem kaptad meg.[ Szerkesztve ]
"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"
-
Boszianyu
újonc
Sziasztok!
Van egy kicsi problémám ...rendeltem mágneses micro usb kábeleket, el is indult időben meg is érkezett Pécsre 01.20-án. De a Magyar Posta még mindig nem szállította..... sőt az ő nyomkövetőjükben nem is szerepel. Viszont az összes nemzetközi nyomkövető hozza.
YT1701208979224789 ez a Tracking Number.
03.12-ig tudok vitát nyitni. Érdemes már most vagy még várhatok? Előre is köszönöm -
#16729600
törölt tag
Hermes német nyelvterületen legendásan rossz szolgáltatónak van elkönyvelve. Érdekes módon a DHL zuhanórepülésben van a felhasználók megítéléseiben, míg a régebben lesajnált szolgáltatók DPD, GLS egyre színvonalasabb szolgáltatást nyújtanak. Az itteni posta meg állócsillag továbbra is ( tényleg nagyon jó )
-
vandor01
őstag
Egyenlore rairtam az eladokra, hogy mi a helyzet a 2 TN-el mert mar 2-3 hete nem mozdulnak... adok 5 napot, hogy valaszoljanak. Ha nincs valasz akkor disput: nem mozdul 3-4 hete a TN, nincs kommunikacio az eladoval, es ugynezki a shop is lehuzta a rolot..?? Aztan a disput megy a maga utjan.... a loviii meg majd vissza.... most kereshetek masik kis kinyaiiit... de inkabb atmegyek BG/GB oldalakra onnet 1-3 nap valoban el is indul a cucc HA van nekik
CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
-
őstag
válasz takacs tamas #17627 üzenetére
Válasz: csak!
-
adamkk
csendes tag
A sok negativ mellett egy pozitiv tapasztalat:
Vasaroltam egy $10-os cuccot, China Posttal jott volna, par nap mulva irt az elado hogy feladta, de a China Post lassu, ugyhogy DHLel kuldi ingyen. -
Topikgazda
válasz takacs tamas #17631 üzenetére
Ment pü is.
-
Topikgazda
válasz takacs tamas #17629 üzenetére
Nézd meg a külső méret alapján (36x20x8 mm vagy 37*20*7mm), lehet hogy 3.7V-ban 800-ast kapsz, csak épp más típushoz van írva, hogy jó.
Segítek:[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz takacs tamas #17625 üzenetére
Nem tudom, én Kínából vettem ilyen akksikat. Mind megkaptam.
Keress olyat aki szállít.
Mielőtt nagyon belebonyolódnánk, lehet repülőgéppel szállítani, csak az előírások szerinti csomagolásban és feltételekkel. -
takacs tamas
csendes tag
Üdv Mindenkinek! van infotok arról, hogy miért nem szállítanak akksikat Mo-ra? Tegnap rendeltem két LIPO akksit (drónhoz) és írt levelet az ember, hogy sorry de magyarországra nem szállít, visszaadja a pénzem. Néztem más eladókat, ott már alapból kiírja rendelésnél, hogy nem szállít ide..
a mai világban bármi megtörténhet
-
Topikgazda
válasz #16729600 #17622 üzenetére
EU-ban rengeteg helyen most már gyakorlat a garantált másnapi csomag indítás
Ez így van. Részben. De az eladók nem mindegyike adja fel az általa megadott időn belül. Így azért a másnap csak a szállítókra vonatkoztatható maradéktalanul.
Csak árnyalja a dolgot az, hogy már a második nekem érkező csomagomat a Hermes megint Svájc felé kezdte el szállítani. Írtam az eladónak, hogy jelezze már nekik, hogy Magyarország az ellenkező irányba van.
Már 2 napot elvesztegettek.[ Szerkesztve ]
-
Sinisi
senior tag
válasz #16729600 #17622 üzenetére
egyetértek! kis hazánban azt hallottam a monopoliumot élvő szolgáltatónkról, hogy azért kellett lecserélni a gépsort (v. csak egy részét?) ami a csomagok szortírozásában játszott (kulcsfontosságú) szerepet, mert nem volt képes leolvasni minden oldalról a vonalkódokat, és ezért szükségeltetett +munkaerő aki a megfelelő pozícióba forgatta a csomagokat...
-
#16729600
törölt tag
Sajnos ez a postázási / feladási mizéria szépen beleillik a sok végtelenül ócska szolgáltatási elembe az alin. EU-ban rengeteg helyen most már gyakorlat a garantált másnapi csomag indítás. Tudom, tudom ez a példa nagy nagy szemrángást / ideggörcsöt fog itt okozni, ( ) de hát ez csak szemlélet vagy szándék kérdése, olyan hatalmas nagy erőfeszítésbe nem kerülne az eladók részéről, hogy ne kelljen egyes esetekben legalább egy hetet várni....
-
Topikgazda
válasz joergie #17619 üzenetére
Nem véletlenül írtam, hogy be kell menni a bankfiókba mert nem lehet mindent telefonon elintézni.
A bankkártyád a bankszámládhoz tartozott.
A refundként visszaküldött pénz nem a kártyára megy hanem arra a bankszámlára ahova a kártya tartozott.
Mivel én még bankot is váltottam a Cib-nél ott volt a bejött pénz én meg az Ersténél. Amikor láttam hogy az Aliexpress refund elindult 5 nap múlva besétáltam a volt bankomhoz és megkeresték a bejött pénzt a nem könyvelt tételek közt és átküldték az Erste számlámra.
2 héttel a bank váltás után volt.
Nyilván kifogtál egy gyenge felkészültségű banki telefonos valamit. Illetve a gyenge K és H-t. P_ok és át akarnak verni, mert 30 napig ott a pénz, hozzád köthetően és nem törölték az adataidat, 5 évig megőrzendő.
A kártya meg a lemondástól 30 napig aktív (csak te nem használhatód) a banki rendszerben, a könyvelések kifuttatása miatt.
Az MNB a Bankfelügyelet, náluk lehet panaszt tenni.
Még egy tanács kérdezz rá a készpénz felvételi nyilatkozatra is, mert csak a Gránitnál lehet érvényes, nehogy a K&H ebbe is bekavarjon.[ Szerkesztve ]
-
joergie
őstag
Update az ügyemmel kapcsolatban, hogy nincs előrehaladás, jelenleg a STUCK állapotban leledzem. Ma reggel kontaktoltam aliexpress supporttal chaten, azt mondták nem tudják máshova küldeni a refund összeget, mint a megszűnt kártyámra(van erre valami policy, kérdésre mondta). A kártya kibocsátó(K&H) Telecenter azt mondta, az összeget automatikusan visszaküldi a feladónak, mivel megszűnt a bankkártya. Újra aliexpress support chat, ugyanaz az infó, nem tudják máshova küldeni a pénzt. K&H telecenter erre most ugyanazt lereagálta, tehát nem tudnak mit tenni, automatikusan visszaküldia rendszer a zsét.
Mi a fenét csináljak? Fogyasztóvédelem? Mastercard ügyfélszolgálat?
Rohadt Dombornyomott mastercardért(még csak nem is paypassos) 6k+ az éves díj, valami járjon már érte.
Sztori: dec29-én egyben fizettem különböző termékekért(7darab), egyik telefonkijelző hibás, most ítélt nekem full refundot(visszaküldés nélkül~20eur) az aliexpress, küldenék a pénzt, de a bankkártyát és hozzá csatolt bankszámlát febr2-án megszüntettem(febr3-án éves díj címen a kártyáért újra levontak volna 6-7ezret), átmentem Gránithoz.[ Szerkesztve ]
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
Topikgazda
válasz vityax82 #17613 üzenetére
Ilyesmire számolj, itt is látszik a 2 érkezés 03.30 holland és 04.01 magyar
Ha vámeljárás lesz akkor ilyesmiket fogsz látni:
2016-11-28 11:29,Küldemény információ: Célországba megérkezett /Arrived in the destination country,
2016-12-05 10:47,Küldemény információ: Vámköteles küldemény NAV regisztráció / Under postai customs procedure,
2016-12-08 08:25.Küldemény információ: Adatbekérés a vámkezeléshez a címzettől/Addressee contacted,Ezzel folytatódik ha majd feldolgozzák
2017-01-03 07:18.Küldemény információ: Megküldött dokumentumok feldolgozása / Processing customs documents.
2017-01-03 07:31.Küldemény információ: Vámkezelési indítvány NAV részére elküldve,
2017-01-03 09:10.Küldemény információ: Küldés a kézbesítő postára / Postai forwarding resumed,[ Szerkesztve ]
-
Andralin
aktív tag
válasz Criminal017 #17609 üzenetére
OK, köszi a magyarázatot.
Hát nagyon remélem, hogy a terméket fogja feladni, nem a pénzem adja vissza.
Gondolom tényleg eladni akarja a cuccot, nem viccből hirdeti. -
Andralin
aktív tag
válasz Criminal017 #17607 üzenetére
Hát ezt jó tudni.
De azért a feltüntetett "Processing Time remaining" lejárata előtt azért várható, hogy feladja, ez azt jelenti?
[ Szerkesztve ]
-
Andralin
aktív tag
Még mindig életem első alis rendelésével kapcsolatban írok, aminél olyan sokat szenvedtem a fizetéssel.
Itt az Aliexpressen általában mennyi idő alatt szokták postára adni a cuccokat? Lehet ilyen szokásos időt mondani, vagy nagyon nagy a változatosság?
A sikeres fizetésem óta már hat napja "Awaiting Shipment" állapodtban van a megrendelésem.
Valamint ezt is írja már 6 napja: "Status: The supplier is processing your order"Ez normális? Ha egyszer kifizettem mit kell egy hétig ülnie rajta, miért nem adja már postára?
[ Szerkesztve ]
-
Schimi070
tag
Üdv.
Vettem egy Xiaomi Piston 3 headsetet, jobb oldala nem működik, egyenlőre csak üzenetet írtam az eladónak hogy hibás a termék, amit képekkel is alátámasztottam, megmérve jobb és bal oldali csatlakozót műszerrel, ahol látható is hogy nem jó. Az lenne a kérdésem, hogy hagyjam az eladót és nyissak disputet, vagy várjam meg mit válaszol. -
Topikgazda
válasz Sinisi #17601 üzenetére
Szerintem a banki sms témában félreértjük egymást, pl OTP a kártyás vásárlásokról a KártyaKontroll szolgáltatás, a számlával kapcsolatos dolgokról a SzámlaKontroll szolgáltatás tájékoztat Erste esetén Erste KártyaŐr és Erste Számlaőr. A refundokról csak a Számla... szolgáltatás esetén jön sms.
Ha megszűnik akkor weblapja sincs az Alin, az hogy nincs termék feltöltve az más. A dispute megfelelő helyein jelölöd az okot. A nyomkövetést ők is leellenőrzik és látják, hogy nincs mögötte semmi, így felesleges azt a képet ennél az esetnél mellékelni.
Az elég, hogy semmi változás a nyomkövetésnél, nem elérhető az eladó.Kép a nyomkövetésről akkor célszerű, ha másnak, máshol kézbesítették a küldeményt és megírva azt, hogy máshol lakom, így a kézbesítés nem nekem történt. Ekkor ha ránéznek ők is azt látják, hogy kézbesítve, de ezért kell azt kiemelni, hogy másról van szó, nehogy automatikusan elutasítsák a dispute-t.
-
Sinisi
senior tag
Ilyen esetbe mi az amit írni érdemes? Elég annyi, hogy megszűnt a bolt és a TN-ek alapján is baj van és így nem várható, hogy a csomagok megérkeznek?
(Még az jutott eszembe, hogy ilnyenkor nincs is milyen bizonyítékot feltölteni, hacsak nem a print screen-elt képet valamelyik nyomonkövető oldalról, de az is felesleges nem?)
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- AKCIÓ!!! GAMER PC: RYZEN 9 5900X + RTX 3060 12GB GDDR6! GARANCIA/SZÁMLA!!!
- BONTATLAN Új Iphone 16 PRO 128Gb - 1TB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- BONTATLAN Új iPhone 16 PRO MAX 256-512GGB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- Tamron SP 70-200mm f/2.8 Di VC USD G2 objektív ( Nikon )
- Azta! Yoga Slim 7 Prémium Ultrabook 14,5" -40% AMD Ryzen 5 7640S 16/512 RADEON 760M 2GB 2,9K OLED
- Synology RT2600ac router
- ÚJ 4K Core I5 12400 Gamer MAX PC 6X4.0GHz 32Gb DDR4 1.0TB NVME SSD ÚJ RTX 4060 TI 8GB DDR6 2ÉV GAR!
- Apple magic keyboard
- Eladó vagy telefonra cserélhető egy Samsung Tab A9 8/128 Lte tablet
- ÚJ MSI 4K CORE I5 12400F Gamer PC 6X4.6GHz 16Gb 512Gb SSD MSI GAMING TRIO RX 6800 16GB DDR6 2ÉV GAR!
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest