Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz norby_42 #16698 üzenetére
Telefonban látod hogy párosodott? Általában hosszabb ideig kell nyomni a bekapcsolót, sűrűbben villog, ekkor kell rákeresni a telefonon az eszközre, a villogás sebessége lassabb lesz ha megtalálták egymást. Másik eszköz tényleg nincs a közelben, egy régi telefon vagy tablet?
[ Szerkesztve ]
-
norby_42
aktív tag
Ismeri valaki ezt a BT transmittert?
Elvileg egyszerű a párosítás, villog is, de az istenért nem beszél össze a fülessel. Az egyébként jó telefonnal. Mással meg nem tudom kipróbálni.
Hogy lehet ezt elmagyarázni az eladónak?Eat pasta, run fasta
-
quicky98
csendes tag
válasz Sinisi #16694 üzenetére
Telefonálás megvolt,elhajtottak.Mondjunk én kevettem bele magam hülyeségbe most.Hát megvárom most mit lép az Ali,aztán kiderül.A customer services nagyjábol megértette mit karattyolok,mondta ,hogy hivatkozzak a TN re ,és a képeket mindig emeljem ki.Nem tudom ez mit segithet de megpróbálom :/
-
Sinisi
senior tag
válasz quicky98 #16693 üzenetére
Még lehetne egy olyat csinálni, hogy betelefonálsz a postára, felírod a telefonbeszélgetés azonosítóját, kimondatod velük a dolgokat. Bemész és kikéred (bár a rendelkezésre bocsájtás nem tudom, hogy mit jelent, de csak lehet már kérni belőle egy másolatat).
Perzse ez csak magyarul lenne meg, és nem tudom, hogy milyen bizonyító ervővel bír. -
Sinisi
senior tag
válasz quicky98 #16689 üzenetére
Nekem a postai maillal kapcsolatban az az érdekes, hogy így, hogy nincs hivatalos dokument arról, hogy mi történt (amivel bizonyítani is lehetne az ali felé a történtetket) gyakrolatilag ez olyan mintha bemondásra kellene elhinnem a posta sztoriját. Mint ahogy a feladó is azt kéri, hogy bizonyítsd az állításod...
Ha meg nem érkezik meg a burkolat, értesítés a maláj postától a feladóhoz, akkor akár a Mo. posta is lenyúltta volna a küldeményt.
Szrerk.: Mert hogy ellenőrzöm/bizonyítom, hogy nem így történt ha nem ad ki hivatalos dokumentet vagy legalább egy igazolást arról, hogy mi történt?!
[ Szerkesztve ]
-
kirkri
addikt
-
kirkri
addikt
válasz quicky98 #16686 üzenetére
Sajnos ebbe nagyon belekeveredtél. Mivel a küldött képeken rajta van a TN, így még azt sem tudod eljátszani, hogy véletlenül összekeverted a csomagokat és hagyják figyelmen kívül amit írtál.
Egyébként nem azt írták, hogy nincs igazad, csak azt, hogy leellenőrizték és amit állítasz, hogy visszament a csomag, az nem bizonyítható és amennyiben van róla bizonyítékod, akkor küldd el. (viszont ilyen információt meg a posta a címzettnek nem ad ki.)
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
quicky98
csendes tag
Esetleg ezt angolul segitene nekem valaki? Nem hiszem ,hogy forditóval értelmes mondat jönne ki Akár privátban,nagyon megköszönném!
kirkri: Sajnos a posta nem fog nekem kiadni másolatot a jegyzőkönyvről.Most meg vagyok lőve teljesen :/
Igen ez sajnos hülye ötlet volt így.Annyit tudok maximum ,hogy hivatkozok a tn re ,hogy nem kaptam meg,bár azt nem értem,ha visszaküldték a maláj psotának a dobozt jegyzőkönyvel,nekik értesiteni kéne őket nem? Mert így csak még nagyobb sz@rba kevertem magam mint eddig.
[ Szerkesztve ]
-
kirkri
addikt
válasz quicky98 #16680 üzenetére
Milyen reason-al nyitottad a dispute-ot?
Én azzal nyitottam volna, hogy nem érkezett meg a csomag. És nem részleteztem volna, hogy vissza lett küldve, hiszen az Ali is csak azt látja, hogy nem kaptad meg a csomagot.
Elég hülye a helyzet, mert most neked kell bizonyítani azt, hogy valóban vissza lett küldve.
(#16684) V/: Látom hasonló a gondolatmenetünk.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
Topikgazda
válasz quicky98 #16683 üzenetére
Nem történt kézbesítés, nincs delivered bejegyzés, nem kaptad meg. Az eladó rendezze az elvesztés miatt a Postával.
Nálad ez van:
21.12.2016 16:55 Sorting Hungary At HungaryHa kézbesítik ezek a bejegyzések vannak:
05.01.2017 14:11 Pos Laju Sorting Hungary at Hungary
07.01.2017 09:53 Magyar Posta Left sorting center
09.01.2017 12:37 Magyar Posta Item delivered. Szeged postaÍrd vissza nekik, hogy ez az igazolás, hogy nem kaptad meg és addig a feladó, eladó rendelkezik a küldemény felett. Majd őt kártalanítja a Posta, nekik meg vissza kell adni a pénzt.
Érthetik úgy, hogy te küldted vissza, nem volt szerencsés ezt bizonygatni.[ Szerkesztve ]
-
quicky98
csendes tag
válasz kirkri #16682 üzenetére
És csatoltam a 2 emailt is leforditva is nekik amin a posta irta hogy vissza lett küldve a burkolat mert üresen érkezett hozzájuk a csomag.
illetve az email mentések ( igen a második google translate):
http://www.kephost.com/image/vUZ9
http://www.kephost.com/image/vUZb[ Szerkesztve ]
-
kirkri
addikt
válasz Sinisi #16670 üzenetére
Nem pattant ez sehova, fel sem adta. (ha megnézed a TN-t, az is bizonyítja)
Hiszen ha először feladta volna a feketét, akkor ugyanaz a fekete akkor is rendelkezésre állt volna, amikor "visszakapta" a postától.
Szóval bejelölte, hogy feladta, befoglalta a TN-t, majd rájött, hogy nincs neki fekete. Ekkor írt a fórumtársnak. A többi csak ködösítés a részéről.
21 éve a Prohardveren! ™
-
quicky98
csendes tag
Sziasztok.Ez a dispute nehezebben megy mint szerettem volna.Ugye a csomagot nem kaptam meg mert tartalom nélkül vette át a posta és vissza küldték a csomagot a maláj postának.Erről én nem tudok jegyzőkönyv másolatot kérni csak az eladó.ezt meg is irtam nekik ,de az Ali most egy ilyet irt nekem.
Problems with the order Judgement from AE Invalid Reason
Package was returned to seller by shipping company Invalid After checking the documents, the documents could not prove the package was returned, if the package really returned, please provide official documents for us.Erre mit tudnék már reagálni? nem kis pénzről van szó,a tn dec 21. óta célországba megérkezett,de ez nem lényeges mert vissza küldték.Segitsen valaki legyen szives
-
Topikgazda
válasz Mr.Mercury #16677 üzenetére
Azoknál vámos adatbekérések vannak előtte, már szállítják a postádra.
[ Szerkesztve ]
-
Mr.Mercury
aktív tag
Sziasztok!
Ha a nyomkövetési infóban az van, hogy "belföldi feldolgozásra továbbítva", akkor vehetem úgy, hogy nem fogják vámolni a küldeményem?
Mercury
-
Sinisi
senior tag
válasz tobias40 #16668 üzenetére
Vedd fel vidóra (megszakítás nélkül) azt, hogy feltöltöd maxra, berakod a szemcsibe úgy, hogy egy mutatós óra mellette van egyfolytában. Utána gyorsítottlejátszásra szerkeszd át és ezt mellékeld. (szerintem máshogy nem tudod bizonyítani, de lehet, hogy nem is kér tőled ilyesmit).
Ellem, akksi ügyben innen tudsz tanácsot kérni.
[ Szerkesztve ]
-
#16729600
törölt tag
Kínai posta dolgozik hétvégeken, a reptéri dolgozókkal mi a helyzet ott szomb- vas ?
-
AcCEsS
senior tag
Na, megjött a válasz:
"We have shippped the order out to you but it is returned to us , and we don't know when it will get to us cause express are on Festival vacation for a long time, but we can change the color for you, is that ok for you?"
Nekem csak a fekete színű lenne jó, lehet, hogy érdemes lenne refund-ot kérnem?
[ Szerkesztve ]
AcCEsS (https://www.metalenciklopedia.hu)
-
tobias40
veterán
Vettem 2025-ös elemet az aliról és a 3D szemüvegben 1 órát sem bírnak!
Hogyan tudom ezt bizonyítani,nyitottam vitát mert még benne voltam a 15 napban,de ezt hogyan tudom bizonyítani?Vkinek van jó eladója ilyen elemekhez?
-
AcCEsS
senior tag
-
Topikgazda
válasz AcCEsS #16663 üzenetére
Ha nem állítja át, akkor automatikusan visszakapod a pénzed -mivel nem került postázásra, a Processing Time letelt- és nem lesz lehetőséged esetleg más színben ha megfelel megkapni.
Mivel felajánlotta a más színű elküldését és az neked megfelelő akkor konkrétan feladja, ha nem fogadod e,l akkor 10 múlva dispute keretében visszakéred a pénzt.[ Szerkesztve ]
-
AcCEsS
senior tag
Most először én is furcsa helyzetbe kerültem. Rendeltem egy kábelrendezőt fekete színben, a státusza 2017.01.16 18:35-kor kiszállítottra változott (The seller has shipped your order), erre most kapok a szállítótól egy üzenetet, hogy nincs fekete színű csak piros meg kék, fekete majd február közepén lesz...
"Dear
We are sorry to tell you the item Baseus Peas Magnetic Cable Clip USB Cable Organizer Clamp Desktop Workstation Charging Wire Cord Management Cable Winder in black is out of stock now ,we have blue and red one and we can change the color for you if you want
The black one should be in stock in In mid-february,
Waiting for your reply"Háááátezmi?
[ Szerkesztve ]
AcCEsS (https://www.metalenciklopedia.hu)
-
Sancza
tag
válasz Ciccuka #16638 üzenetére
Bocsi, hogy belekotyogok, de
De ha tehetjük soha ne vásároljunk PayPal nélkül (kivétel az aliexpress és a https oldalak)
Ez a mondat így nem igaz! Az, hogy egy oldal HTTPS-en keresztül érhető el, az égvilágon semmire sem biztosíték vásárlás szempontjából!!Nagyon nagyvonalakban:
A HTTPS azt jelenti, hogy azzal az oldallal a böngésző valamilyen titkosított csatornán keresztül kommunikál. -
Sinisi
senior tag
válasz Apollo17hu #16659 üzenetére
Így viszont ez egy nagyon jó kérdés! Hátha valaki másnak is volt már ilyen tapasztalata! Mert pont ma jött meg nekem is 3 alis külön eladótól rendelt csomagom. Egyet alá kellett írnom kettőt pedig az aláíróssal a kezembe nyomott a postás. A kettőlből egy szemeteszsákra hasonlító fekete zacskóba jött, ami kissé meg volt hasadva. Gyosba kinyitottam és de minden rendben volt.
A kérdés jogos, mit lehet tenni a te esetetben?!
(A lelkiismeret kérédésénél számíthat (esetleg), hogy nem nagy az esélye, hogy külföldön nyitották volna ki. Hiszen magyar jegyeket stb. raktak bele. Szóval esélyesebb, hogy a magyar posta egyik alkalmazottja volt vicces kedvében, és az is lehet, hogy személyesen nem is a felétek járó postás a ludas).Szerintem kettő dolog jöhet szóba!
1. Ha a lelkiismereted engedi dispute full refund a csomag meg nem érkezése miatt.
2. Lenyeled a békát. -
Sinisi
senior tag
válasz Apollo17hu #16656 üzenetére
Mivel átvetted anélkül, hogy jegyzőkönyveztetted volna a tapasztaltakat, így utólag szerintem ez veszett fejsze nyele.
Ettől érdemes panaszt tenni a postánál, mert ha az irányodba nem is történik semmi, azért a körzeteteket ellátó postást lekapják a 10 körméről. (nálunk is volt egy ugyan alis csomagos de mégsem ilyen jellegű sumákolós szitu, másnap jött is a postás és nem győzött elnézést kérni, - de ott egyértelmű volt a mulasztása -).[ Szerkesztve ]
-
beg
veterán
"Ha jogtulajdonos korábban vámhatósági intézkedés iránti kérelmet nyújtott be, akkor a vámhatóság ez alapján közvetlen vámfelügyelet alá veszi a terméket. Ebben az esetben nem büntetőjogi, hanem polgári peres útra terelődik az ügy, ahol a jogtulajdonos pereli az áru behozóját. Amennyiben a termék hamisnak bizonyul, ugyancsak megsemmisítésre kerülhet sor és az importőrre büntetést is kiszabhat a bíróság. Ugyanakkor a 1383/2003/EK rendelet alapján lehetőség van úgynevezett egyszerűsített eljárásra. Ha a jogtulajdonos és az áru birtokosa is beleegyezik, akkor a bírósági út kihagyásával azonnal megsemmisítésre kerülhet a hamis termék."
Örülj annak, ha csak megsemmisítik, behívnak beszélgetni, majd szabadon távozhatsz
Első körben csak figyelmeztetést kapsz. Nem móka a hamis termékkel játszás. Ha volt valós TN, akkor az eladó is látni fogja hogy mi volt a tényállás.[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Apollo17hu
őstag
Sziasztok!
Erre van valakinek ötlete?
-
herrká
senior tag
Sziasztok!
Újabb problémám van! Nem tudok most belépni az Aliexpressre! Rákattintok a belépésre, kijön az email és jelszó ablak, rákattintok, hogy belépés, villan egyet, kicsit homokórázik, majd visszalép a kezdő lapra. Ott újra a Sign in van kint, nem a nevem. De nem is vagyok belépve, mert nem tudok megnézni semmi személyes dolgomat. Ha újra rákattintok a Sign in-re, akkor közli, hogy már be vagyok lépve... De nem!
Addíg míg be nem zárom a böngészőt ez van. Ha bezárom, újra nyitom, akkor kezdődik a fenti dolog elölről. Mi van ilyenkor? Valaki tudja?
Köszönöm! -
Sinisi
senior tag
Akkor jár neki az elismerés (ismét)!
-
kirkri
addikt
Mivel a topik 80%-a az Alis reklamációkról szól, így jobban részletezve lett az összefoglalóban a dispute-ra vonatkozó rész. Kérjük mindenki olvassa át, az ezredszer visszatérő kérdéseket elkerülendő.
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz Ciccuka #16644 üzenetére
Én sem igazán látom szükségét.
Ha valaki körültekintően használja az Aliexpress-t, akkor a buyer protecion megfelelő biztosíték.Ha még ezt a témakört is részletezzük az összefoglalóba, akkor joggal fognak felmerülni ezzel kapcsolatos kérdések is, ami viszont meglehetősen topik-idegen hozzászólásokat szül.
Ígérem, hogy amennyiben valaki ilyen irányú kérést tesz fel a topikban, akkor linkelni fogjuk neki a hozzászólásod.
21 éve a Prohardveren! ™
-
Ádyka
őstag
válasz pulutodurumo #16640 üzenetére
És egy darabért saját részre is bűntetnek? Honnan kéne nekem azt tudnom, hogy "ejnye-bejnye" terméket vettem jóhiszemű vásárlóként?
-
pulutodurumo
addikt
Először is ejnye-bejnye. A vámosok ezért meg is büntethetnek. De a minimum hogy megsemmisítik a hamis terméket ha észreveszik.
De a kérdésedre válaszolva: ha elküldi mielőtt törlik a boltját, akkor megkapod. Ha hamarabb elkapják, akkor jön vissza a pénzed automatikusan.
"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"
-
Ádyka
őstag
Valaki erre? :[link]
Köszönöm -
Ciccuka
veterán
válasz Ciccuka #16627 üzenetére
Összefoglalóba ChargeBack-et is bele kellene írni:
CHARGEBACK eljárást kezdeményezni... ez kicsit bonyolult, általában csak személyesen lehet intézni, de sok esetben hallottam már pozitív tapasztalatról. De ha tehetjük soha ne vásároljunk PayPal nélkül (kivétel az aliexpress és a https oldalak) - Rendelés külföldről - ALIEXPRESS kezdőknek
Ehhez a bank kérheti a rendelést visszaigazoló email-t.[ Szerkesztve ]
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
-
Sinisi
senior tag
válasz zzzz24 #16629 üzenetére
Most írta V/, hogy ilyen esetben nem ajánlott elfogadni, mert akkor nem nyitható újra.
Refund Only US $0.00
ha elfogadod és nem érkezik meg a csomagod akkor eszerint nem kapsz vissza semmit. Szerintem max az eladó kegyeire hagyatkozhatnál, hogy újraküldje ha elkallódna a csomag.Cancel-re kell menni. A helyedbe kérnék még plusz védelmi időt is.
A TN alapján úgy néz ki, hogy már az országban van szóval van esély, hogy megérkezik hamarosan.[ Szerkesztve ]
-
#16729600
törölt tag
válasz Ciccuka #16627 üzenetére
Szóval akkor elfogultak a honfitársakkal szemben ? Ez egy ilyen játszótér, ugyebár PP védelem eleve nincs, ráadásul mivel nem játékpénzzel történik a vásárlás körültekintőnek kell lenni, mint minden más üzletkötésnél. Ha valaki meg nem biztos a dolgában, nyelvtudás vagy tapasztalat hiányában, a 2 profin felkészült TG-hez bármikor lehet fordulni és szinte azonnali segítség jön.
-
zzzz24
csendes tag
válasz Sinisi #16622 üzenetére
Úgy látom még lenne idő...
If your order does not arrive on 2017-01-27, you can apply for a refund by opening a dispute.A tracking number: RS702249483NL
Az ő válasza:
Proposal: Refund Only US $0.00
Dear,
Thank you for your support
Your tracking number is RS702249483NL you can track it via http://www.17track.net/zh-cn Pls check it later ,as it needs 7-10 days to update.Pls kindly wait few days for the renew that Pls kindly wait for it and then contact the local post office for that ,if no paracel ,we will give the compesation to you
please contact us freely if you had any other question for assistance.Szerintetek elfogadhatom, vagy utasítsam vissza?
Ha ezt elfogadom, akkor nyithatok még újat jan 27-én is?
Köszönöm!
-
Ciccuka
veterán
válasz #16729600 #16625 üzenetére
Jó lett volna ha itt az összefoglalóban erre is kitérnek (figyelmeztetésként, mit ne tegyünk). Azért ez nem az ebay (itt kínaiak döntenek kínaikról), ebay-en jóval áttekinthetőbb és átgondoltabbak a problémás esetek (egyértelműbb, hogy mire kell menni). Sajnos nem volt olcsó.
[ Szerkesztve ]
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
Sinisi
senior tag
válasz Ciccuka #16624 üzenetére
Ok. Végül is ilyenkor gyakorlatilag lemondasz a jogodról, hogy követelj tőle bármit is a későbbiekben.
Hirtelen arra gondoltam, hogy ha valamit ígér (pl. újraküldi) de nem tartja be, akkor arra nem lehet újra vitát nyitni, mert az azért nagyon nem lenne fer. De így értem már, hogy miért nem lehet újranyitni. -
Ciccuka
veterán
válasz Sinisi #16623 üzenetére
Ha arra accept-elsz, amit írtam, akkor záródik egyből a vita refund nélkül (meg se tudod nyitni hibába írsz bárkinek). Ezzel az eladók mindig bepróbálkoznak, jól tudják ezt, hátra rányom a hülyéje alapon...
Dispute Finished
[ Szerkesztve ]
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
Sinisi
senior tag
Megnéztem de úgy látszik, hogy egy egységként kezeli a 3 külön terméket. Ahogy visszaléptem a my orders menübe ugyanúgy látom mindhárom terméket (pedig ugye 2-re rányomtam, hogy megérkezett). Amikor rányomok, hogy Confirm Goods Received akkor a 3 közül már csak egy jelenik meg (amit korábban nem erősítettem meg).
-
#16729600
törölt tag
Sok itteni kritikus hsz. után nekem ( megint ) pozitív tapasztalatom van, csajszi mégis feladta a nagy szabadságolásuk előtt a cuccomat, ráadásul ePacket-el ( pedig most elfelejtettem külön hisztizni / sírni érte )
-
2N
csendes tag
válasz internetezoo #16610 üzenetére
Nekem a 11.11-es rendelésem maláj postával indult útnak 11.21-én. Azóta semmi változás a státuszban, "célországba elküldve". Egyszer már írtam az eladónak, aki hosszabbított 02.02-ig, szóval várok még kicsit, aztán dispute.
-
Ciccuka
veterán
válasz A texasi #16616 üzenetére
Írtam az Ali support-nak, de semmit se tesznek azon kívül, írnak a seller-nek, aki amúgy sem segítőkész. Lehet menni a bankba reklamálni.
Tanulság:
Tehát bármit ír ilyenkor a seller, ne fogadjátok el soha (jól gondoljátok meg, hogy mire mentek, mert nincs visszavonás)!Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
zzzz24
csendes tag
Sziasztok!
Többször rendeltem aliexpresszről, és most fordult elő először, hogy egy csomagom nem érkezett meg. December közepe óta a belföldi feldolgozásra továbbítva a csomag státusza. A postával is kerestettem a csomagot, de semmi eredmény.
Lassan lejár a vevő védelem, ezért nyitottam egy dispute-ot. Az eladó azt írta, hogy várjak néhány napot, és utána vegyem fel vele újra a kapcsolatot ha nincs változás a trackingben. Válaszoltam a levelére, hogy várok még néhány napot, de ha nem érkezik meg, akkor refundot szeretnék (a vitát is refund only-val nyitottam meg az elején).
A kérdésem az, hogy vita részletes oldalán jobb oldalt az eladó oldalán, a proposal: no return & no refund jelent meg az üzenete felett, az én oldalamon pedig a proposal: refund only.Attól tartok, ha elfogadom a válaszát accept-el, akkor végül kicsúszom a vevővédelemből a közeledő határidő miatt. Mit érdemes ilyenkor tenni, utasítsam el ezt a választ? (jan24-én az aliexpressz avatkozik már be ha nem jutunk előrébb)
Hogyan szokott ez működni?
Köszönöm a segítséget!
-
Ciccuka
veterán
Mit lehet tenni, ha ez eladó nem küldte el a terméket. Nyitottam egy Dispute-ot.
Majd: Seller's Proposal
Proposal: No return & No refundVéletlenül rámentem az Accept gombra az Reject helyett
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
Sinisi
senior tag
Megjött egy bolttól rendelt 3 külön termék közül 2. A 3.-ra korábban írta a bolt, hogy mivel területileg elkülönült helyről adják föl ezért külön fog megérkezni. Ugye nem én bénázok és nem tudok addig csak megerősítést adni amíg mindhárom (a my ordersben egy eladó alá rakja a 3 terméket) megérkezik.
Tehát az a kérdés, hogy értékelni a már megérkezetteket nem tudom addig amíg rá nem nyomok a 3.-ra is, hogy megérkezett? -
Topikgazda
válasz internetezoo #16610 üzenetére
sajnos nem
-
internetezoo
senior tag
11.11 SunYou féle postával másnek se jött még meg a csomag?
-
Ádyka
őstag
Sziasztok!
Szeretnék aliról egy terméket vásárolni, ami egyértelműen hamis. Ezt az ali is tudja, és általában 3-4 nap után törli az eladót az oldalról, éppen ezért 0 pozitív visszajelzés van az eladóról.
Az lenne a kérdésem, ha én redelek egy ilyen terméket, majd az eladót újra törlik, akkor megkapom majd a terméket, vagy csak visszaadja az ali a pénzemet?
Köszönöm -
#16729600
törölt tag
válasz Sinisi #16605 üzenetére
Elvileg portonként lehet szabályozni vele a ventiket külön - külön is, ám mérget ne vegyél be rá, én nem próbáltam / rendeltem tőlük ilyen ketyerét még. Jelenleg 16/12-es acril merev csövezésemhez jönnek cuccok hozzá. Magát a csöveket otthonról rendelem, van egy hazai cég, ami verhetetlen árakban, még Kínához képest is a feléért van, országos kiszállítással [link]. Amúgy az alis bolt nagyon profi, nagyon hamar jönnek a cuccok ( ePacket ), a Barrow cég ( Bitspower ) legnagyobb kiskere, ami minőségben jelenleg egyedi vizes hűtésben a top1 a világban.
[ Szerkesztve ]
-
Sinisi
senior tag
válasz #16729600 #16543 üzenetére
Mivel a linkelt oldal vízhűtés építéséhez árul cuccosokat, meg szeretném kérdezni, hogy egy ilyennel az megoldható, hogy több ventit csatlakoztassak rá úgy, hogy a vezérlésük külön-külön (ventillátorokként) vezérelhető legyen? Vagy ha többet dugok rá akkor azt egynek veszi (mert végül is egy alaplapi kimenetről osztok szét max4-et így mindegyiket egyszerre tudom állítani).
-
Topikgazda
válasz zsolty28 #16599 üzenetére
Csak náluk van így, írják is alul hirdetésben, hogy akkor EU-ból küldik a telefont és ezért nincs vámeljárás. Az Áfa ekkor az árba lesz beszámítva, mert azt valahol fizetni kell, csak ugye nem a 27%-os horror mértékűt.. Valójában nincs áfamentesség, csak máshol van fizetve.
[ Szerkesztve ]
-
Sinisi
senior tag
válasz Sinisi #16601 üzenetére
Most néztem, hogy nem kell ahhoz feltétlenül ismételt vásárlónak lenni, hogy + kedvezmény járjon.
Nem egy eladónál látom, hogy az amúgy is kedvezményes árura + Store Promotion: Spend another US $51.05 in this store and get US $4.00 off.
(Az is lehet, hogy az eladó által küldött üzi ennek a (nyilvánvaló) akciónak a propagálása.)
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Újszerű ASUS OLED Zenbook! Csak 1 kg! 13,3 coll/i5-1135g7/512SSD/16GB 4267Mhz RAM
- AKCIÓ!!! GAMER PC: RYZEN 9 5900X + RTX 3060 12GB GDDR6! GARANCIA/SZÁMLA!!!
- BONTATLAN Új Iphone 16 PRO 128Gb - 1TB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- BONTATLAN Új iPhone 16 PRO MAX 256-512GGB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- Tamron SP 70-200mm f/2.8 Di VC USD G2 objektív ( Nikon )
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest