Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
Új hozzászólás Aktív témák
-
KaitouP
nagyúr
válasz Oppenheimer #7494 üzenetére
Na végre, valami újítás. Nem lesz könnyű a sok Gr.3 után, jóval gyorsabb a Gr.1. Azért gyakorlatam rá.
SH4D0W2011:
Gyorsaság, pontosság, ésszel csavargatni a kormányt, és nyomni a gáz/fék pedált.
Játssz a PlayStationCommunity ünnepi nyereményjátékán értékes videojátékokért! Részletek: https://playstationcommunity.hu/hirek/komment/adventi-nyeremenyaradat-2024-vard-velunk-egyutt-a-karacsonyt
-
#42308056
törölt tag
válasz SH4D0W2011 #7495 üzenetére
Fékezz időben!
-
SH4D0W2011
őstag
Sziasztok!
A 40%-os akció és a napokban jött tartalmi frissítésről szóló hír után nem tudtam megállni, és megvettem én is tegnap a GT Sportot. Van valami ultimate tipp, tanács a noob számára?
-
Oppenheimer
nagyúr
Wow ma van egy Gr1 daily race.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
DrTropex
csendes tag
Sziasztok!
Project Cars (1)-ből jövök át. Van a játékban valami jó konfig a kontollerhez? Az eddigi tapasztalataim szerint késik a kormány mozgás. Pedig szerintem mindent beállítottam kikapcsoltam, de mégis azt érzem mintha nem én iranyitanék teljes egészében. Nem tudom számít-e, de vr-os verzió. -
hitchins
őstag
válasz Oppenheimer #7490 üzenetére
Oh bakker en csak atfutottam nem olvastam a veget.
Mondjuk en szamitottam ra de jo hogy megerositettek
Koszi![ Szerkesztve ]
-
#42308056
törölt tag
-
mcwolf79
veterán
Mondjuk hiába raknak össze karier módot vagy jogsikat. Sajna sürgősen kellene még jópár pálya, mert ami van, abból hosszú karriert nem nagyon lehet összerakni.
Intel I5 12600K + RTX 4070 Ti + Asus B660M Plus D4 + 32 GB DDR4 RAM
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz frankstork #7484 üzenetére
Jöhet egy request DrChickenLord-nak is.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
#42308056
törölt tag
válasz frankstork #7482 üzenetére
Úgy értem a következő frissítés után fogja írni
-
-
#42308056
törölt tag
válasz frankstork #7480 üzenetére
Elvileg mutatni fogja ütközés után a másik fél büntetését is.
-
frankstork
aktív tag
válasz #42308056 #7479 üzenetére
Hát remélem az sr büntetésekkel is csinálnak valamit, mert az vicc amit csinál a program... Ha egyszer mögöttem érkezik valaki, aki csak úgy veszi be a kanyart, ha rajtam fordul, akkor mi a bánatos istennek a rongybatekert f.száért engem büntet ez a sz.r??
Lehet hogy őt is bünteti, de engem miért?[ Szerkesztve ]
-
#42308056
törölt tag
válasz hyperspace #7476 üzenetére
AI ellen nyomta csak pénzt farmolt. Gr.1-es kocsik ellen ment N akárhányassal. Online már el vannak barikádozva a bokszok hogy ne lehessen csalni
Ezt a bugot még a Ubisoft is megirigyelné.
Amúgy kövi frissítéssel változik az SR számolás is valamit.
[ Szerkesztve ]
-
hyperspace
őstag
[link] srác betolat a pitbe, első lesz, és egy percen belüli köridővel megnyeri a nordschleifen a futamot
ha azt mondom neked van igazad, nekem van igazam... :)
-
#42308056
törölt tag
Ha jól láttam a játékban lévő frissítéseket részletező írást, a következőben nehezítik az irányítást, kevesebb lesz a tapadás. Remélem nem csinálnak Project Carst a játékból.
-
heihachi
addikt
válasz Oppenheimer #7467 üzenetére
GT League, végre. Ez inkább nekem való, mint az online roncsderbi.
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
hitchins
őstag
Nem olvastam vissza sorry ha volt mar de ugy latom elerheto a matrica feltoltes mindenki szamara
-
KaitouP
nagyúr
válasz Stevenstyle #7458 üzenetére
Nekem nem ez a tapasztalatom, tény hogy ég és föld a játékosok viselkedése S és E kategóriát összevetve, de akadnak S -ben is barmok. Aztán ott van az is, hogy a büntetőrendszer azért nem tökéletes még, de ez már többször volt téma itt. Hátulról kicsit nekemjönnek mert nem idejében fékez, rosszabb esetben ki is löknek, én kapom a pontlevonást mert úgy érezte a rendszer, hogy feltartom a mögöttem lévőt. Kicsit összeér az én és a másik autó oldala kanyarbevételkor, szintén bünti nekem, és még sorolhatnám az ilyen szitukat.
Igazából azért nem fogok egy versenyt azért nem megnyerni, vagy jobb helyen végezni, hogy nőjjön az SR, próbálok fair player lenni, úgy, hogy a lehető leggyorsabb is legyek.
(#7467) Oppenheimer
Na most érzem azt hogy a Polyphony tényleg el akarja hozni a GT fénykorát újra. Bár nem akarom elkiabálni, de látszik tényleg hogy foglalkoznak a játékkal, jó az egész koncepció, és csak bővül. A GT League single player módja mondjuk hidegen hagy amióta megízleltem az online versenyzést, de örülök neki hogy lesz, az RX-7 és a R32 és R34 -es GT-R viszont megdobogtatták a szívemet, eleve benne kellett volna lenniük a játékban.
+ A GR-X -es Chaparral Vision GT -t azért ajánlom mindenki figyelmébe egy olyan pályán, ahol hosszú egyenes szakasz van, pl. Tokyo. Páratlan élmény vezetni.
[ Szerkesztve ]
Játssz a PlayStationCommunity ünnepi nyereményjátékán értékes videojátékokért! Részletek: https://playstationcommunity.hu/hirek/komment/adventi-nyeremenyaradat-2024-vard-velunk-egyutt-a-karacsonyt
-
#42308056
törölt tag
Ez a bajnokságos téma nagyon komolynak tűnik, remélem az is lesz! Bár ha jól látom minden bajnokság ugyanaz a 4 pálya lesz csak más kocsikkal? Remélem a képek hazudnak
Még új autók! Remélem pályákat is terveznek, arról nem láttam semmit a cikkben.
Na most nagyon örülök hogy megvettem a játékot
[ Szerkesztve ]
-
Oppenheimer
nagyúr
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
#42308056
törölt tag
válasz Stevenstyle #7458 üzenetére
N kategóriás kocsikkkal több a baleset már csak abból adódóan is, hogy nehezebb őket úton tartani.
Amúgy a napi versenyek lehetnének picit változatosabbak. Gokart, Rally vagy valami Gr.1 vagy Gr.X verseny is lehetne néha.
-
Stevenstyle
senior tag
válasz Gulyopapa #7451 üzenetére
Jelenleg D/S én is és el vagyok teljesen jól, lassan fejlődök sebességben is. Az ellenfelek 90%-ban teljesen korrektek, szökő évente találkozok problémás emberekkel, de az sem vészes.
(#7453) GhostPetya: nyilván azért írtam, hogy No Offense, hogy ne vedd sértésnek... ennyire nem lehetek mákos, hogy szinte csak normális emberekkel találkozok S-ben. Az a baj, hogy nem nagyon tudom elképzelni, minek kellene történnie, hogy kiessek az S-ből és az A-ból is.Nincs annyi kretén összesen A-ban és S-ben, ha csak nem egy lobbyba kerülnék az összessel . Mondjuk lehet, hogy más kategóriákkal megyünk ám és ott más a hülyék szórása. Én zömében Gr.3-ban megyek, ha nem abban akkor Gr.4 utcai kocsikkal soha. Lehet, hogy ott magasabb SR-ben is több a kretén, nem tudom...
Mindegy, ha már megtörtént rá kell szánni a versenyeket és hátul / kimaradni a buliból, és csak az SR feltolására menni. Nem lehetetlen feladat, csak időbe telik és addig nem szabad az eredménnyel foglalkozni. 20-30 versenyből szerintem összehozható és utána nincs gond a hülyékkel.
[ Szerkesztve ]
-
#42308056
törölt tag
válasz Gulyopapa #7456 üzenetére
Köszi! Aztán nyertem még vagy kétszer és szereztem vagy 5 pole-t, úgyhogy eredményes volt a nap
Volt egy nagyon szép startom az egyik versenyen, csomó ideig egymás mellett haladtunk egy francia sráccal, vigyáztunk egymásra, ő nem lökött meg, én sem toltam fel őt a falra, erre jött egy német csávó és a harmadik körben kibillentett, én meg telibe kaptam a franciát és mindketten visszaestünk... A német megnyerte a versenyt, semmi büntetést nem kapott. Hát ilyet! Mert előzött volna meg, kit érdekel, de így elcseszni az ember futamát... Pedig olyan jó verseny lehetett volna.
Majd feldobom a lényeget Youtube-ra valamikor ha nem felejtem el. Lassan amúgy is át kellene néznem a rögzített videókat mert megint meg fog telni a PS
[ Szerkesztve ]
-
#42308056
törölt tag
Meg van az első mester hármasom! Pole, győzelem és leggyorsabb kör egy futamon
-
Gulyopapa
addikt
válasz Oppenheimer #7452 üzenetére
Én már nagyon régóta vezetek, úgyhogy ez így marad. Ennyit tudok
-
KaitouP
nagyúr
válasz Stevenstyle #7450 üzenetére
Hát nem egy ilyen választ az biztos... Ha olvasod rendszeresen a topikot, írtam már hogy S -ből estem le, pár nappal a megjelenés után fel is küzdöttem magam oda, viszont ott sem mindenki fair player, bőven akad ökör is. Most azért estem le, és egy ideje nem birok visszakapaszkodni.
[ Szerkesztve ]
Játssz a PlayStationCommunity ünnepi nyereményjátékán értékes videojátékokért! Részletek: https://playstationcommunity.hu/hirek/komment/adventi-nyeremenyaradat-2024-vard-velunk-egyutt-a-karacsonyt
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz Gulyopapa #7451 üzenetére
Ott ideje videjókat nézni, hogy hogyan kell vezetni. Én D/A-ban voltam sokáig, és rájöttem, hogy kurva lassan veszem a kanyarokat, nem hajtom ki eléggé a gépet. Csak időbe telik ezt megtanulni, most próbálok jobban a határon autózni de folyton hibázok.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Gulyopapa
addikt
válasz Stevenstyle #7450 üzenetére
És aki D/S-be ragadt, mit én?
-
Stevenstyle
senior tag
válasz KaitouP #7437 üzenetére
No Offense.. tényleg... komolyan... csak azt nem értem, hogy mit vársz? Meleg hógolyót?
Azért vannak az osztályok, hogy kategorizálva legyenek a játékosok. A osztály már egész frankó, S osztályban meg egyenesen gentleman a "pilóták" 99%-a (1-1 alkalommal hülye mindig mindenhol akadhat). Menj rá csak az SR szintre, A-tól mosolyogni fogsz, S-től pedig megváltás lesz. Az első dolgom volt anno, hogy meglegyen az A, majd az S szint, addig nem érdekelt egy percre sem az eredmény. Onnantól pedig nincs gond a hülyékkel, jók a versenyek. Nem is értem miért szívatod magad ilyen E osztályokban basszus... ott nincs mit csodálkozni az ilyeneken.
-
sting2
addikt
Aki Sony tévével nyomja :
Ez a selymesség, fátyolosság, (de persze atom homogén és makulátlan a képivilág) a Triluminus kijelző sajátossága a játékoknál?..Sound & Vision : Marantz- Sony - Playstation
-
frankstork
aktív tag
A challenge-kel eléggé alulmúlta magát a polyphony... Egyik nevetséges, a másik meg ..opat... De azért lehet vele haladni. Mi van ha mind megvan? A nyeremény nagyobb ha mind arany?
-
tag
válasz KaitouP #7437 üzenetére
Minden masodik verseny engem is felbosszant. B-B-rol leestem D-E-re korulbelul ket hete annyira felbosszantott a sok ostoba ember, hogy aztan en is atmentem dodgemezesbe (termeszetesen a vetleneket nem "bantottam"), nem is egy versenyen. A vegen mar idegbol jatszottam, ugy lattam jonak, ha picit lerakom a jatekot. Ket het utan, tegnap elovettem. Nurburgring 24h ment egesz nap, na hat mondani se kell, szinten ment a daralas az elejen, de estere mar sikerult feltornasznom magam B-B-re! Negybol ket versenyt ugy nyertem meg, hogy az elottem levo kapott 7-10 masodperces buntetest, mivel nem birta ki lokdosodes nelkul!
A masik, eszrevettem, hogy abszolut nem tartjak tiszteletben a masikat! Masfel percen keresztul uldozom, mert nincs helyem megelozni, allandoan leszorit, kilokni meg nem akarom inkabb fekezgetek mogotte, ezaltal feltart es a mogottem levo versenyzo felzarkozik. Amikor megelozom, az a legelso neki, hogy egybol belemszall!
Nyugodtan bekapcsolhatnak a napi versenyeken is a serulest, talan visszatartana ezeket az idiotakat a roncsderbitol!
Tegnap beleneztem a hat oras shanghai versenybe, neha vannak utkozesek, koccanasok, de mindig figyelnek a masik pilotara!
Nyilvan tisztaba vagyok azzal, hogy ez csak egy jatek, de akkor se normalis, hogy azt kell figyelni, azon kell izgulni minden egyes kanyar bevetelnel, hogy mikor szall belem ismet valaki! -
dunc
nagyúr
Srácok a nézetet hol tudom konfigurálni? (illetve tudok e kirakni virtuális tükröt?)
-
Kickass
őstag
Ma megérkezett az alzás rendelés. Ráadásul Day One Edition amit fel se tüntettek.
Indulhat a móka -
KaitouP
nagyúr
Baromi viccesek azért tényleg egyes játékosok.
Tegnapig 2 nap versenysorozata alatt B-B -ről C-E -re amortizáltam magamat, 95% -ban persze a taplók miatt.
A pozíciószerzés mindenek előtt, az a legfontosabb a többségnek, totál mindegy hogy ezt milyen módon teszik, ha kell kilökik a másikat, benyelik a 10 mp büntit, amit a végéig valahogy kiautóznak.Tegnap mindkét bajnokságban 0 -ztam ezek miatt. Kyoto -ban ráadásul első helyről indultam, én Beetle -vel, mögöttem pedig egy görög barom 911 -el, esélye sem volt velem szemben, viszont az utolsó körökre beértem a mezőnyt adva nekik 1 kört, igen ám, csak hogy ezek a játékosok nem hogy észrevették volna, hogy első helyen vagyok, és elengednének, á, francokat... még fel is tartanak! Mögöttem meg jön a 911 -es, természetesen be is ért engem, majd amikor próbáltam átmenni kicsit vadabba, hogy az engem feltartót megelőzzem, természetesen koccantam vele, kipördülés, a 911 -es meg tudta nyerni a futamot, én meg a cél előtt még ki is léptem a francba.
Komolyan megnézetnék ezekkel pár valódi versenyt, hogy hogyan kéne autókázni.
Ja és a kék zászlót bevezethetnék.
Játssz a PlayStationCommunity ünnepi nyereményjátékán értékes videojátékokért! Részletek: https://playstationcommunity.hu/hirek/komment/adventi-nyeremenyaradat-2024-vard-velunk-egyutt-a-karacsonyt
-
#42308056
törölt tag
válasz RangerFox #7432 üzenetére
1,000,000 általában egy gr3-as vagy jobb kocsi, 450,000 egy Gr.4-es a többit nem vágom. Szerintem a plusz kredit totál felesleges, a kampánnyal olyan 6 milliót tudsz összeszedni amiből elég sok autót meg tudsz venni, plusz rengeteg autót kapsz a kampány teljesítése során. Meg napi 40 km vezetés után is ad egy kocsit. Egy hibája van a rendszernek, hogy néha olyat dob ami már meg van, és azt nem engedi eladni.
Neten van csomó pénz farmolási tipp, egyáltalán nem gond a pénz a játékban szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
RangerFox
veterán
Heló! Gondolkozom, hogy melyik kiadást vegyem a GT Sportnak. 1,5 millió kredit az soknak számít? Mennyi idő alatt gyűlik össze ennyi, és miket lehet belőle venni?
-
hitchins
őstag
válasz #42308056 #7425 üzenetére
Szerintem nem kell ennyire komolyan venni.
En tegnap toltam versenyt. 3. Helyrol indultam elso kanyar utan 2. voltam. Sajnos ket kanyarral kesobb megcsusztam es visszaestem harmadiknak ez a sajat hibam volt.
Aztan jott a baj a kov kanyarban hatulrol megtoltak es mire visszajottem ketten elmentek. Aztan kovetkezo kanyarab lejatszodott ugyanez megegyszer ezuttal belulrol mandinerbol fordultak be rajtam.
Erdekes modon mind a 4 nemet volt.
Anyaztam egyet aztan ennyi.Nehogy mar par kotsog miatt erezzem rosszul magam.
Kovetkezo futamon felszivtam magam es 6-bol 2 lettem.
[ Szerkesztve ]
-
hitchins
őstag
válasz frankstork #7427 üzenetére
Szerintem egyedi matrica feltoltes meg nem megy mindenkinek. Elvileg tesztelik es ha minden ok inditjak mindenkinel. Viszont ha korulnezel a discover/decals alatt ott mar vannak feltoltve “egyedi” cuccok abbol mar lehet hasznalni.
[ Szerkesztve ]
-
Gulyopapa
addikt
Ma két 5. helyem volt az online buliban. Jó volt
-
frankstork
aktív tag
Hogy áll az egyedi, szerkesztett matrica feltöltés opció? A livery editor-ban helye megvan, azt írja töltsek fel .svg kiterjesztéssel saját stickert, a gran-turismo.com-ra. De ott hová, vagy akkor?
-
#42308056
törölt tag
Hát ilyen nincs elegem van ebből a fos játékból. Védem a belső ívet, erre a csávó belém akár fordulni, ghost lesz és megelőz... Közben a másik oldalon utolér egy másik hülye, az meg szélesen veszi a kanyart, senki sem ghost, feltol a falra. Mégis mi alapján dönti el a játék ki legyen ghost? Rohadt idegesítő az egész. Előtte is simán nyertem volna, de az idióta lekörözöttek kilöktek, miért nem lehetnek ghostok a lekörözöttek? Így a büdös életbe nem lesz meg a 91 győzelem...
(#7424) Madwe: ők jól szórakoznak azon hogy kilöknek másokat, én is akarok egy kicsit szórakozni két xanax közt amit miattuk kapdosnék be marék szám ha lenne...
[ Szerkesztve ]
-
#42308056
törölt tag
Miután belém bugolt valaki az első kör végén és kiütött, direkt biliárdozni kezdtem az ellenfelekkel hogy jól visszasoroljon D vagy E kategóriába, hogy könnyebben nyerhessek párat, valami 30 másodperc büntetésem volt mikor mondom az utolsó körben még jól ki is lépek... Erre nem buktam egy szintet sem. Bezzeg ha maradni szerettem volna CC-ben már tuti DE lennék!
-
mattheus
őstag
válasz #42308056 #7415 üzenetére
Szerintem ez abszolút korrekt kanyarvétel volt. Bőven volt másfél autónyi hely, egyszerűen védted a pozíciódat, de úgy, hogy közben az Ő előrehaladását sem hátráltattad (szerintem).
Én tegnap folytattam a B/B kategóriás élményeimet. Ha kanyarban lassabb vagyok és meglöknek, negatív SR-t kapok, ha valaki megpróbál kipörgetni hátulról ugyancsak. Ettől függetlenül élveztem, de a győzelem csak nem akar összejönni, de legalább dobogós voltam 3x is
-
#42308056
törölt tag
Egy futam jutott mára, mert az egésztől elment a kedvem utána. Linkelek egy gif-et, ahol megelőztem egy sportszerű német kollégát. Na most szerinte én itt kilöktem őt (a hátsó lökhárítóm volt vele egy vonalban, amikor nem volt képes külső íven fordulni), úgyhogy a következő kanyarkombináció során megpróbált letolni, végül ki is lökött a pályáról. Hogy lehet így játszani?
[ Szerkesztve ]
-
#42308056
törölt tag
válasz mattheus #7413 üzenetére
A GT szériákban van egy kis lökdösődés, de azért talán nem WTCC szint. Ezek eleve inkább endurance futamok, még egy sprint verseny is órákban van mérve, legalábbis a Blancpain GT szériában. Csak ezért óvatosabbak a pilóták, amúgy az ilyen "fedett kerekes" kocsikkal nyilván nem akkora probléma ha összeérnek.
[ Szerkesztve ]
-
mattheus
őstag
Valami miatt Nálam nem rak vissza az előző csoportba (C), pedig két utolsó helyezéses futamom is volt egymásután (nem szándékos).
Utána ráéreztem a One Make futamra és kétszer is negyedik lettem, ráadásul úgy, hogy az egyik futamban utolsó körben és kanyarban a mögöttem lévő (másfél másodperces hátránnyal) belém szállt belsőíven, így fosztva meg engem a dobogóról és taszított B Sportmanshipbe
Most már elengedtem a furcsa büntetéseket, mert rájöttem, csak bosszankodni fogok. Rájöttem, hogy WTCC-hez hasonlóan kell vezetni sok esetben, mert egyébként "jófejségem" miatt eltipornak.....
-
Madwe
nagyúr
válasz mattheus #7411 üzenetére
De ha mindenki oda kerülne, ahol labdába rúghat, akkor mindenkinek külön egyszemélyes csoportjai lennének
Egyébként ha b-be kerülsz s mindig szarul végzel, hamar visszarak c-be. ha ott folyamat nyersz visszarak b-be. Namármost ezzel nincs mit tenni, ha cnél jobb vagy de bnél rosszabb ott fogsz lebegni -
mattheus
őstag
Alapvetően egyetértek azzal, hogy ez nem a jó "taktika".
Engem nem a sok trófea érdekel és a győzelmi mámor (persze csacskaság lenne azt állítani, hogy nem esik jól), de azt is be kell látni, hogy ha B ligában nem rúgsz labdába (legalábbis egy ideig), akkor az azért lehet, mert nem vagy elég érett arra a szintre.Lehet valaki sikeres Moto 2-ben, de MotoGP-be bejutva, ha a végén kullog az senkinek sem jó. Se a csapatnak, sem a versenyzőnek stb.
Mondjuk utóbbi annyira nem jó példa, hiszen különböző motorokkal mennek, míg a Gran Turismo-ban a One Make futamokon mindenkinek ugyanaz a verda jut. Ott a segédletekkel lehet csak "trükközni"
[ Szerkesztve ]
-
Peat76
őstag
Erre senki?
"Gran turismo sport kérdés! Kérem segítsetek! Miért nem a US profilhoz tartozó mentéshez adta az ajándék creditet a játék, pedig US profil alól aktiváltam! Erre átmentem a magyarra és ott adta hozzá! Csak US profilt használok, hogy van ez! Elsődleges profilhoz adja alapból?"Sony OLED XR-55A83J + PlayStation 5 Pro 3TB, XBOX Series X 2TB, Nintendo Wii U + 2 Playstation 3 FAT CECHC03, CECHC04, Iphone 14 Pro Max 256GB+AW7 Cellular+Airprods Pro csakis a futás miatt! Csak azért is kiírom, attól még nem vagyok prosztó!
-
hitchins
őstag
Ez csak egy pelda arra hogy a mai eletben nyertesnek kell lenni.
Ezt a mentalitast nem a GT-ben “tanulod” meg. Raadasul a single reszben pont elfogadhato elvaras szerintem. Ha ettol valtozik a mentalitasa valakinek az gaz. Nekem oszinten nem kellett atkattani semminek. Ahogy single-ben ugy itt is nyerni akarok. Ahogy itt normalis versenyzessel erem el a celt ugy singleben sem szeretek lokdosodni. Az mar mas kerdes hogy single-ben magam valasztom meg milyen eros az ellenfel igy konyebb kivitelezni es nem kerek bocsanatot az AI-tolnha veletlenul elnezek egy fektavot -
#42308056
törölt tag
Az a baj hogy a GT Sport is kb. arra tanít, hogy ha nem első vagy, nulla vagy. Vége a versenynek, az első kap egy kiemelt kis videót, az FIA futamok után hosszabbat, a második már le van kakálva. A végeredményen nem látod hogy ki hány helyet javított vagy esett vissza, eleve nem számol semmi mást a játék csak a győzelmeket, trófea is csak azért jár...
-
Madwe
nagyúr
válasz hitchins #7405 üzenetére
Igen, de a videojátékokban pláne arra tanítanak, h légy első vagy béna vagy, főleg single esetén ai ellen, ami tök ok is valahol. De egy online versenynél ez nem várható el szerintem, ahogy pl cod vagy bf alatt se kell szomorkodni, ha nem te vagy a top fragger. Ehez viszont más mentalitás kell, amihez egy eddig főleg single autós játéknál át kell kattannia valaminek az ember agyában
Szerintem sokkal nagyobb élmény valódi emberek között 4 helyet javítva a középmezőnyben végezni, mint idióta botokat megverni
-
hitchins
őstag
Sajnos a mai vilagban ahol mindenkinek “nyertesnek/menonek/gazdagnak kell lenni/latszni sokan nem tudjak/akarjak megerteni azt a tenyt hogy ilyen nincs.
Minden futamon egy gyoztes van ahogy kell lenni utolsonak is. Senki nem akar az lenni de hat valaki megis az lesz.
Baumgartner sem akart mindig utolso lenni dehat ferrariba sajnos nem fert be ez van.A hetkoznapi eletben is hasonlo a dolog GT-ben legalabb eldontheted hogy akarsz-e igy jatszani az eletben nem.
mattheus:
Felrertesek elkerulese veget ezt nem Neked szantam egyszeruen csak a tema kapcsan eszembe jutott.[ Szerkesztve ]
-
#42308056
törölt tag
válasz mcwolf79 #7401 üzenetére
Én azt vettem észre hogy sokan egyszerűen nem tudnak csatázni, csak mennek az íven körbe-körbe és ott tolnak le ahol érnek. Brands Hatch-en a második lassú kanyarban rendszeresen lökdösnek hátulról, pedig ott egyfajta védekezés hogy majdnem leparkolsz a kanyar közepén, és így nem tudnak rád gyorsítani. Ugyanitt rengetegen szűken veszik a hosszú egyenesre fordító kanyart, pedig ott kifejezetten a kigyorsításra érdemes rámenni. Csomószor építettem ki ott fél másodperces előnyt olyanokkal szemben, akik amúgy szinte az egész pályán gyorsabbak voltak nálam, és így nem vagy csak nehezen tudtak megelőzni.
Oválon egyszer úgy sikerült elhúznom első helyen, hogy minden egyenesben lehúzódtam a pálya közepére, hogy ne adjak szélárnyékot, a többiek meg nem követtek.
Pedig engem sem tanított senki versenyezni, csak F1-et, WTCC-t meg TCR-t, nézek és néha játék streameket.
[ Szerkesztve ]
-
Madwe
nagyúr
válasz mattheus #7400 üzenetére
Rossz a mentalitás, ezt már sokszor mondtam itt: nem ai ellen versenyzünk, ahol presztízskérdés h nyersz e, hanem hús vér emberek ellen. S igenis nagy szó az is ha (épp) fair s izgalmas versenyen a 24ből a 14. helyről indulva behozod a 10.re mondjuk. Nem lehet mindenki mindenhol első De hasonló emberekkel versenyezve az is jó eredmény! A mondás itt igazán igaz: az út számít, nem a cél
(az viszont már tényleg gáz mikor olyanokkal sorsol össze, h az utolsó vagy, s az elöttedlevő is fél percel elötted megy... de ez azért ritka, legalábbis esetemben )
[ Szerkesztve ]
-
mcwolf79
veterán
Hát ma olyat csináltam, amit eddig még soha. Én nem szoktam trollkodni, de ma egy vadparaszt annyira felbaxott, hogy boldogan vállaltam a 10 mp-es büntit és mikor mellette voltam megkoccantottam egy kicsit a kocsija farát és már fordult is keresztbe. Cikázott előttem, hogy ne tudjak mellé kerülni (pedig látványosabban gyorsabb voltam), kanyarban tolt volna kifele, ha mellé lrtem húzott rám. Kész, elgurult a gyógyszerem, és bosszút álltam
Következő eset: a szuper büntirendszer nekem adott ismét 10 mp-es büntit, mert a delikvens előttem keresztbe fordult én már nem tudtam kikerülni,és nekimentem a seggének. Gondolom a rendszer úgy érzékelte ,hogy kilőktem, és már jött is a 10 mpIntel I5 12600K + RTX 4070 Ti + Asus B660M Plus D4 + 32 GB DDR4 RAM
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest