Hirdetés
-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
válasz tikshow #3098 üzenetére
Én a 2.0- át javaslom, ha teheted.
A féltengelyt amin a kiegyensúlyozó gumigyűrű van azt nagyon nézzétek meg!
(Előszeretettel korrodál a gumigyűrű tövében és pattan el)Szervízt nem tudok ajánlani, gazdagréten a Toyota szalon jó, de gondolom valami kis műhelyt szeretnél.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Ehh nem értjük egymást.
Nem viszem szervízbe, jómagam tartom karban a kocsikat itthon.
Nem ilyedek meg a szereléstől.
Ezt csak azért írtam le ide, hogy másnak is ilyen-e csak a hidegben gárgyul meg, vagy amúgy is van ilyen hiba másnál is.
Tapasztalt-e már valaki hasonlót, de azért köszi.Renault power
-
tikshow
addikt
Budapest teruleten belul megbizhato szervizt tudnatok ajanlani, aki allapotfelmeressel is dolgozik. A kiszemelt peldany egy elso generacios 1.8 vagy 2.0 benzines Avensis.
-
lsc
nagyúr
Amennyiben az utóbbi két hónapban csinálja csak akkor nem tudom mi kell hozzá hogy szervizbe vidd? Valami nem olyan mint előtte volt, de ezt képernyő elől megmondani hogy hogy szoftver vagy hardver hiba szerintem eléggé csoda kategória.
Mondjuk ha 2 hónapja tűröd akkor elég türelmes lehetsz, engem már kiidegelt volna.Az élet kegyetlen .
-
rob210
nagyúr
Köszi akkor ezt magyarázzam el a páromnak, hogy szar és ezt kell elfogadnia?
Újra leírom, hogy az utóbbi 2 hónapban csinálja csak addig megközelítőleg jól mért és reálisnak tűnő adatokat írt ki.
Az a kérdés mi romlott el és mitől, hogy ki tudjam cserélni, vagy ha kell szoftvert frissítessek rajta.
Renault power
-
lsc
nagyúr
Te is csak saccolsz, a computer is, ennyi. Ha pontos adatot akarsz mérj, de ne 200 km-en, az kevés. Egyébként nem tudom mit kell ennyit foglalkozni vele, ha negyedig tankoljatok bele, egy idő után az is menni fog hogy mennyit kell mondjuk egy hétre.
Az üzemanyagmérő nálam két régi corollában is késik, ha nyomom neki majdnem szemmel láthatóan elindul lefelé, ha motorfékezek sokat akkor meg többet mutat, emiatt nem kötöm fel magam.[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
rob210
nagyúr
Az átlag fogyasztása most 9.2 a kocsinak ez telitank megtett 200 kilométer újra ugyan ott telitank számolással jött ki.
A fedcomp szerint 8.3 akkor a hátralévő táv 470 kilométer volt. (nonszensz)
Illetve ahol most áll ezek csak a fedcomp adatok.
Kb 20 liter hiányozhat belőle, megtehető táv 210 kilométer átlag fogyasztás 9.4 ez sem fedi a valóságot akár honnan számolom.
Szóval ez a bajom vele, hogy még csak nem is egységesen csal, hanem hol le hol felfelé a megtehető távolság, meg teljesen realitását vesztette.Pedig eddig nem csinálta.
Az aksi saru nem segít ez tárolja az adatokat.Renault power
-
aero.
veterán
Így már értem ... és a 150 után le is fekszik a mutató? Tehát 380-400km-t tudtok menni egy tankkal? Ha nem akkor a tankszint jeladót cserélném. Tankold tele 100km után telitankról és kiderül a turpisság.
Akku saru levétel reseteli az eddigi értékeket, bár vajmi keveset segít ebben az esetben, hiszen ezt mindent nullázáskor megteszi az fedcomp.
A másik autómban 62 literes a tank, de fél mutató állásnál 25 liter van benne. Nem méri a fogyasztást, én meg már fejben hozzáálltam.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
Amit írsz az tök rendben van, nem ez volt a kérdés.
Az 55 liter az segítség, de eddig én mindenhol azt találtam, hogy 60 literes.Azzal van a baj, mert lehet nem egyértelmű, hogy saját magának ellentmond a kiírás.
Azt írja ki mondjuk, hogy 8.5 az átlagfogyasztás, de a megtehető távolság ami hátra van 150 kilométer úgy, hogy felesen van a mutató, a megtett táv pedig 230 kilométer.így már érthető?
Ha nem akkor megpróbálom még leírni valahogy, nehogy az legyen, hogy rosszul mondom.
A lényeg össze vissza méreget mindent.Ez ilyen el kell fogadni, vagy ez egyedi és valami a szoftverben vagy a szintjelzőben gárgyult meg, mert akkor kezdek vele valamit.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
aero.
veterán
55 literes a tankja. A szintjelző egy autóban sem tökéletesen pontos, lötykölődik, ferdén áll, nem szabályos a tank alakja stb.
A megtehető táv az adott pillanatnyi fogyasztásból kalkulálandó, ami nullázás után először állást, majd lassú elindulást jelent, ilyenkor a legnagyobb a pillanatnyi fogyasztás, ennek szépen mennie kell felfelé (a km-nek), ahogy beáll a tempó. Persze városban ez gyanítom nem fog túlzottan 10 alá menni.
Példának okáért:
Az én tankom 70 literes, 69.2 volt eddig a legtöbb, amit beletettem, ekkor már 15km-t mentem 0 hátralévő km jelzéssel. A felső fele a mutatónak kb 400km-re elég, az alsó 300. Nullázás után 600km körüli értéket szokott mutatni, fel tudom vinni 1000km-re is, 80-nal tojásgázon, de ha 1 percig odalépek neki inkább 600 alatt lesz az. Szimpla matematika, átlagszámítás.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
Urak/Hölgyek!
Egy kérdés.
2007 es 1.8 1zzfe 129 Le (a párom gépe ugye)
Miért van az, hogy a kocsiba, nem lehet 53 liternél többet tankolni akkor se ha már nem csak a lámpa világít, hanem a mutató is fekszik teljesen.
Hivatalosan nem 60 literes a tankja?
Illetve a másik miért mér ennek a fedcompja össze vissza baromságokat?
Illetve a szintjelzője is tök megbízhatatlan, kúton kattanásig tankolom, csodásan felmegy a szintjelző minden nagyon tuti.
Aztán kb. 100kilométer után már egyharmadot esik a szintjelző, majd ott megáll és jóidejig ottmarad aztán meg leesik szinte azonnal az utolsó szegmens aljára, ott megint jó idejig elvan.A gép 8.3 liter átlagot mutat amit soha nem tudott.
A megtehető távot viszont teli tanknál is kb, 550 kilométerre teszi ami 10 liter fölötti átlag.
Nem is lenne ezzel baj, mert sokat használja hideg motorral és dobnak felfelé, de amiket maga a gép mutat is saját magának ellentmond.Van erre valakinek valami okos ötlete?
Mert ehhez képest a megbízhatatlan elektronikájú meganeom egy preciziós műszer.
Kezdi a páromat is rohadtul idegesíteni.Renault power
-
psycroptic
őstag
-
saiyajin
senior tag
válasz Tele von Zsinór #3085 üzenetére
Szia! Az enyemben van tukorfutes, megpedig a hatsoablak futesevel egyutt kapcsolhato.
"I don't even close my fuckin' eyes when I sneeze"
-
molnarpeter
nagyúr
válasz psycroptic #3086 üzenetére
1.8 eheti az olajat, anno gariban cserélték, úgy már nem szokott baja lenni. Automatát valaki majd megszakérti, jó-e, annál 60 ezrenként olajcsere szokott lenni a lelke.
-
psycroptic
őstag
Van valakinek tapasztalata/véleménye arról, hogy a benzines Toyota 2.0 VVT-i (152LE) amik a RAV4-ben vannak illetve az 1.8 (147LE) amik az Avensisban vannak automata váltóval szerelve mennyire jó kombináció?
PSNID: Tomy83PS
-
Tele von Zsinór
őstag
Költöztem nemrég, azóta nem garázsban áll az autó és egyre inkább bosszant a jégkaparás, elkezdett foglalkoztatni a fűthető tükör gondolata. Keresés közben szembejött olyan info is, hogy mindegyikben van, de egyértelmű infot nem találtam. 2002-es Corolla E12, Sol felszereltséggel. Tudtok erre biztosat mondani?
Persze a helyzetet bonyolítja, hogy az előző tulaj törése miatt a bal nem a gyári
-
pècsimunkás
addikt
-
rob210
nagyúr
Urak, ha vannak Hölgyek
Van esetleg valakinek 16" ra 205/55 ös méretben hólánca?
Kéne nekem kölcsön egy, mert február 18.-26.-ig mennek a páromék síezni
Ami itthon van az meg kiderült, hogy csak a 16" 195 ig jó
Remélhetőleg nem lesz rá szükség, csak anélkül ugye nem engedik be őket.
Meg ha ugye neadj Isten kell, akkor ne ezért álljanak be az árokba.Budapest, Budaörs, Gazdagrét.
Renault power
-
pècsimunkás
addikt
válasz molnarpeter #3080 üzenetére
Köszi az infókat !
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz pècsimunkás #3079 üzenetére
Ha ügyesen alkudsz, talán nem lesz sokkal drágább, kevesebbet eszik és szennyez, alacsonyabb adót kell rá fizetni, kevésbé kopik a fékbetét, stb A fokozatmentes automata nagyon egyszerűen van benne megvalósítva (zseniál-primitív ), de próbálj ki egy Toyota hibridet, hogy tetszik, illetve pálya sebességet tempomattal, mert állandó sebességnél is terheléstől függően változik a fordulat - sokkal egyszerűbben oldották meg, mint hangzik, nem megbízhatatlanabb, mint egy kézi váltó. Finanszírozással szoktak a legalacsonyabb árat adni, illetve adózási időszakok végén, leginkább év végén többet engednek talán. Megpróbálhatod több kereskedéssel is, hogy ajánlatot kérsz, és az orruk alá dugod a legolcsóbbat, de akár más országban is érdemes lehet ajánlott kérni - Mo-ról pl Fiat 500-at hordják külföldre, mert itt olcsóbb újonnan.
-
pècsimunkás
addikt
válasz molnarpeter #3077 üzenetére
Amúgy a felvetèsedhez a hibriddel kapcsolatban : lehet ránèzek a hibridekre is , mert kb 8 km a munkahely a lakásomtól , arra lehet az lenne a legjobb . Dízelt ezèrt is zártam ki ( meg benzines párti vagyok ) !
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
pècsimunkás
addikt
válasz molnarpeter #3077 üzenetére
Nem , csak az 1,2 t van akcióban . Legalábbis amit ki tudok fizetni . Eddig csak használt autóban gondolkodtam , amit meg tudok venni kp-ra . Egyik kollègámmal beszèlgettünk - talán fentebb írtam is - ,hogy annyira jó akciók vannak , hogy nem èrdemes használtat venni . Főleg èn mèg ingázok a kèt ország között . Kíváncsian várom , hogy tudok egyezkedni a Toyotánál . Remèlem sikerül ...
[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz pècsimunkás #3073 üzenetére
Hibrid nem játszik?
kilozsul: Mekkora kapacitásra van formázva a csatlakoztatott tároló? Ha a formázás nem oldja meg/a fejegység nem tud mp3-at lejátszani, Yatour/Dension Gateway segíthet.
[ Szerkesztve ]
-
kilozsul
aktív tag
Sziasztok!
Használ valaki új Yaris-t, amiben a gyári zene van? Arra lennék kíváncsi, hogy milyen formátumban lehet mp3-at megetetni vele, mert a rádugott usb-n csak keresgél de nem játsza le...
-
rob210
nagyúr
-
pècsimunkás
addikt
Hidd el , eddig nekem sem volt opció . Így alakult , de mèg azèrt gondolkodok sokat . Nem akarok itt politizálni , de a sima egyszerű melósnak ( pl èn ) is van ilyesmire esèlye , a haldokló nyugaton . Van időm , nem kell kapkodni .
Amúgy voltam ma próbavezetèsen . Honda is tetszett , meg a Toyota Auris 1,2 t is . A kis turbós ledöbentett ! Nagyon megy . A Hondánál is ès a Toyotánál is nyílt nap volt , a Hondánál kaptam árajánlatot , a Toyotánál azt mondták , menjek vissza hètfőn . Na , kíváncsi leszek ,mit ajánlanak .Szerkesztés .: 10 èvre ès 200-250000 km-re tervezem . Annyit csak elmegy . Mint írtam , majd figyelek râ .
[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
rob210
nagyúr
válasz pècsimunkás #3071 üzenetére
Nekem az új autó nem oppció én Magyarországon élek
De az amit írsz elfogadható.
Viszont ami tény ezek a kis turbós autók, nem fognak annyit elmenni, mint a régebbi konstrukciók.
Főleg azért , mert de jól megy de keveset fogyaszt tapossuk neki, az emberek 70%-nak a hozzáállása.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
pècsimunkás
addikt
1,6- os szívó nincs akcióban . Majd szèpen bejáratom , meg figyelek , a hideg motorra , meg a leállítására is . A start-stop rendszert mindjárt ki is iktatom majd .
Civc 1,8 - on gondolkodtam mèg , de -ahogy èn kalkulálom az 3000 euróval több . De , holnap tisztább lesz a kèp . Elmegyek mindkèt helyre . A szívem a Toyota felè húz . Van egy a családban ,ès volt egy másik is . Tudom mennyire jó autók .
Ha nem jön össze egyik sem , akkor maradok az eredeti terveimnèl , veszek egy 5-6 èves Mégane III kombit pár hónap múlva .
Egyik kollègám vesz egy új Civicet , azzal beszèlgettünk , hogy annyira jók ezek az új autó árak , jó hitelfeltètelekkel , hogy ha drágább is az új autó , de èvekig nincs rá gond . A használt autó , azèrt te is tudod , hogy mennyire rizikós . Veszel 7-1000 euró között egy autót , utánna nagy szervíz , esetleg tèli v nyári gumi , vagy mindkettő . Nincs , vagy bizonytalan garancia , stb ,stb .
A Toyota 22000 helyett 16000 euró. Nekem ez jó árnak tűnik . 3-4 èv múlva lejár a hitel ès ott lesz egy fiatal ès èrtèkes autó ami az enyèm .
De , azèrt kapkodni nem fogok , azèrt nem kevès pènz ez . Nagyon át kell gondolni az egèszet !Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
-
rob210
nagyúr
válasz pècsimunkás #3068 üzenetére
Azért én féltelek a kis turbóstól.
De legyen szerencséd.Amióta elkezdték ezeket a kis turbósokat gyártani a cimborámmal mindig van mit szerelnünk.
(ez nem csak a tozota a tce a tci az összes varrógép motorra igaz !)Renault power
-
pècsimunkás
addikt
Gondolom ... Azért is inkább a turbóst venném , mert haladósabb . Most 1,4 16v 95 le-s autóval járok , nem rossz , de , ha veszek egy új autót , akkor azért menjen a régitől jobban .Elolvastam pár cikket , tesztet , dicsérik a kis turbóst . Holnap megyek , informálódok kicsit . Aztán remélem meg tudok egyezni a kereskedéssel .
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
MiklosSaS
nagyúr
Az volna hogy ma reggel észre vettem hogy az alapjárat elég magas. A motor már elég meleg volt, kintbolyan -2 és 0 fok között volt de az alapjárat 1100-1250 között volt. Most 5 fok van és most már csak 750-800 a fordulat alap járaton.
A Volvónál például az első 4-5 perc után már 1000 alatt van.
Csak tudni szeretném hogy ez normális hogy hosszabb ideig tartja magasabban az alapjáratot?
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
Ear001
addikt
válasz pècsimunkás #3061 üzenetére
Az 1.33-as motornál sokkal jobb ez az új kisturbós.
-
MiklosSaS
nagyúr
Valakinek van D-4D verdája?
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
pècsimunkás
addikt
válasz MiklosSaS #3060 üzenetére
Csak ezzel a motorral van jól felszerelt autó akció . Van 1,33-as is , de azt gyengének gondolom . Annak ráadásul gyenge a felszerelése .
Erről az akciós autóról van szó . Mármint csomag ügyileg .:[link]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz pècsimunkás #3055 üzenetére
Szerintem nem éri meg. Én még az 1.6 HDi dízelt is lustának éreztem.
Ha dízel akkor az 2.0-tól, benzin meg 1.6-tol.....
Anno kipróbáltam egy 1.4 TDí VW Polót.....siralmas volt.
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
pècsimunkás
addikt
Ok , köszi . 22000 euró helyett 16300 euró az autó . Azért az elég jó akció . Auris 1,2 t Comfort .
Amúgy megnéztem , 4 hengeres a motorja . Elmegyek hétvégén , próbálok kicsit egyezkedni , meg nekem fontos , hogy beszámolják a mostani Meganomat.
Amúgy azzal 140-el autópályázok , szépen megy nagyon M1 ,ph2 .Ez kicsit off , de a Toyota mellet van egy Honda kereskedés , és a kifutó Civic -re is van akció .
Szóval nem kell kapkodnom mindkét cégnél 1,5-2,5 hónapig van még akció .Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
válasz HellGreg #3056 üzenetére
Az. Diesel. Ugyanaz, ami a Lexus IS220d-ben is van. Az elmúlt 2 hónapban 5 olyan dízel tolyotát láttam, ami kékesen füstölt mint a barom. A megbízható gyártó fogalom megcsúfolása az a motor. Teszem hozzá - főlkeg a mostani diesel botrány kirobbanása óta - az összes személyautóba megtiltanám a diesel erőforrások beszerelését.
Benzinest vegyél egy jó 1.8-ast, azzal nincs gond.
-
lsc
nagyúr
válasz pècsimunkás #3055 üzenetére
Egy próbaúton próbáltam, szerintem nem rossz, 3-an ültünk benne de 130 simán ment neki. Ki kell próbálni.
Az élet kegyetlen .
-
HellGreg
őstag
válasz Evil Snowman #3051 üzenetére
Gondolom az diesel amit én az életben nem veszek többet
-
pècsimunkás
addikt
Sziasztok !
Nèmetországban elèg jó akcióban van az Auris . Nagyon elgondolkodtam az 1,2 turbóról . Tudnátok vèlemènyt mondani róla ? Jól megy ? 150 körüli autópálya tempó nem gond ? Belül csendes ? 3 vagy 4 hengeres ?
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
lsc
nagyúr
válasz Evil Snowman #3051 üzenetére
Amúgy úgy pontos hogy az volt, mármint a 2,2-es.
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
válasz diablo1984 #3052 üzenetére
Jogos, bocsánat még reggel van.
-
diablo1984
veterán
válasz Evil Snowman #3051 üzenetére
A 2,2 es d4d-re is ezt mondják....
-
-
aero.
veterán
válasz tamas.nick #3049 üzenetére
Nekem is régebbi szivargyújtóm van, egy vékony kis szilikongyűrűt húztam rá és így nem laza benne, tökéletes. Csak már azt nem tudom hol találtam azt a kis cuccot.
Egyébként az összes nevesebb transmitter a keskenyebb fajta szivargyújtóhoz van. 1.2mm az eltérés.[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz tamas.nick #3046 üzenetére
Nincs az elején kupak?
Van olyan ami direkt mind a két típusú szivargyújtóhoz jó.
Ha olyan akkor csak le kell csavarni.Renault power
-
r0by
addikt
válasz tamas.nick #3046 üzenetére
Nem tudom, hogy jó-e neked, de én Avensisbe ilyet használok.
-
tamas.nick
aktív tag
Sziasztok!
Yaris II-esembe keresek FM transzmittert, az előző kocsimba vett sajnos nem működik benne, mert csak félig tudom begudni, ezért nem kapcsol be.
Vagy érdemesebb a szivargyújtót kicseréltetni? -
HellGreg
őstag
válasz Evil Snowman #3044 üzenetére
2 opció van, vagy veszek egy J-s Toyotát második autónak, vagy eladom az S-maxot és veszek 2 db J-s Toyotát, egyik kombi lenne. 2 autó mindenképp kell mert ha elromlik egy, elég szar az élet autó nélkül Harasztiban
-
válasz HellGreg #3042 üzenetére
Na mi történt. Le akarod cserélni az S-Max-ot?
Kérdésedre válaszolva, alapvetően valóban jobbak a JApán gyártású egyedek. Saját példa: édesanyám '99 év végén vett egy alap 1.0-ás Yaris-t (japán gyártás). 120 km/h-nál semmi szélzaj. Kolleganője pár évre rá szinten vett egy első generációs Yarist, amit már a britteknél raktak össze. Nos annál az autónál 90 km/h vagy a fölött süvölt a szél.
Innentől kezdve én személy szerint csak J-s alvázszámút vennék, hiába mondja azt az importőr, hogy ugyanazzal a minőségi követelményekkel készülének a Japánon kívüli autóik.
-
HellGreg
őstag
Sziasztok, egy szerelő ismerősöm azt ajánlotta, hogy ha igazán megbízható autót akarok venni, akkor vegyek egy 2002 előtti toyotát, pl. Corollát, aminek az alvázszáma j-vel kezdődik. Valóban érdemes arrafelé keresgélni? Totalcar népitéletben alig láttam negativ értékelést. Mindenképpen benzinest szeretnék venni, hol érdemes keresgélni? A bazárok ezekből is visszatekert külföldieket árulnak?
-
lsc
nagyúr
válasz PainKiller13 #3039 üzenetére
Kevés a fékfolyadék, gondolom kopnak a fékbetétek.
Az élet kegyetlen .
-
BigBear
senior tag
válasz PainKiller13 #3039 üzenetére
Szia, bár Yarisnál nem vagyok biztos benne, de sok kocsiban a fékfolyadék szintjét (mármint, hogy kevés) is a kézifék lámpa jelzi.
-
PainKiller13
őstag
Sziasztok!
Gondoltam megosztom a tapasztalatomat, biztos másnak is hasznos lesz.
Lényeg: Nagyon gyenge volt a fűtés a kocsiban (Yaris), tudtam hogy a fűtőradiátor van vízkövesedve.
Megoldás:
1 rövid ~30cm-es cső a bemenő csonkra, és egy 2 méteres cső a kimenőre, a fűtőradiátorból kifolyattam a vizet, 20%-os ecet a bemenőbe, addig a kimenőt felfelé irányítottam hogy ne tudjon kifolyni, állt benne kb fél órát, vízzel kimostam belőle, kiengedtem és máris jó a fűtés (kb 75-80%-os, előtte olyan 30%-os lehetett).Mégegyszer megismétlem ha jobb idő lesz és tökéletes lesz.
Kérdés: sűrűn bevillan illetve sokszor világít a kézifék behúzva jel, ez kormány mozgatásra vagy fék megnyomásre előjön/megszűnik, itt mi orvosolhatná a hibát? Fék nincs beragadva az biztos.
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz PeeterssoN #3035 üzenetére
Milyen motor olajat hasznaljak? 0w40 vagy 5w30 ?
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
MiklosSaS
nagyúr
-
L4mie
veterán
Köszi a válaszokat a dolgot megfûszerezi, hogy 1: Új Zélandon vagyok, itt ritkábban van hideg, masik, hogy 408.000 fölött van a km, fene tudja mennyire kopott. Meg 8 hónap mulva eladom meet megyünk haza. De akkor a tuti a 10w.
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
diablo1984
veterán
-
rob210
nagyúr
válasz Evil Snowman #3028 üzenetére
15W-t én még zsiguliba se tennék.
95 ben azért már nem gyártottak olyan rossz minőségben, oda minimum a 10 W-s kell, de motor kopottságtól függően akár az 5W is jó lehet bele.
Ha nem eszi én minél vékonyabb azaz 5W-s olajat tennék bele.Renault power
-
L4mie
veterán
válasz diablo1984 #3026 üzenetére
Köszi
és mi a különbség a 15w és a 10w között, itt az egyik kollegának az ugyanilyen kocsijába 15w-t adtak az autós boltban, hogy az jó lesz hozzá -.-'szóljak neki, hogy ne tegye bele a kocsiba?
[ Szerkesztve ]
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
L4mie
veterán
Sziasztok Urak!
95ös 2.4-es (2TZ-FE) be milyen olajat ajánlatok, találtam egy oldalt, 10w-40 et ajánl, találtam videót ott meg 20w-40 et töltenek bele, de fórumon találtam 10w-30 at is...
jól látom, hogy 5.8 liter megy bele?Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
saiyajin
senior tag
2002-es Corollan mennyire maceras az elso izzok csereje? Kiegett a jobboldali es rendeltem ket ujat mindket oldalra.
"I don't even close my fuckin' eyes when I sneeze"
-
sch_a
addikt
Azért a Fiesta meg egy kombi között van még pár árnyalat. Mondom, előbbiben is elfértem, de pl. két utazótáskánál már gondolkodni kellett, hogy helyezd el őket. Na meg őszintén szólva nekem a Wagon meg a Verso külsőre sem bejövős. Jó hát a hatchback sem a legszebb, de a faceliftes szerintem azért már pofás. Lehet az én ízlésem fura, de nekem mindig a hatchbackek tetszettek leginkább, más típusoknál is.
-
rob210
nagyúr
Az biztos, az 1.6 os clióval 107 ló is igen viccesen meg lehet indulni a könnyű kaszni miatt.A corolla csomagtartója sem olyan nagy egyébként, arra azért készülj.
Mi pl. ha hosszabb útra megyünk 4 személlyel, ( 2 felnőtt, 2 gyerek) akkor a megane-al megyünk, mert az alap csomagtartója nagyobb mint a versoé.A sima corolla még kisebb.
Tehát ha valóban sok csomaggal akarsz utazni a corolla is lehet kicsi illetve akkor a combit nézd belőle, az szerintem best of ha sokat cuccolsz.Renault power
-
-
sch_a
addikt
válasz Evil Snowman #3017 üzenetére
Biztos jól viszi azt a kasznit az a motor.
-
-
sch_a
addikt
válasz Evil Snowman #3015 üzenetére
Amikor egyedül utazok, akkor is sok cuccal...
Ford Fiestam volt, mikor azt vettem, akkor nézegettem a Yarisokat is. De ez szerintem még a Fiestanal is kisebb. Megbántam akkor, hogy kis autót vettem, többször nem fogok. Kell a csomagoknak a hely, meg hát én sem vagyok túlságosan apró termetű.
-
Méret ügyileg mindenképp Corolla kell, hogy legyen főleg, ha egyedül utazol? Vagy esetleg tervben van, hogy időszakosan cuccolni fogsz vele?
Ha a fenti 2 kérdésre nem a válasz, akkor a helyedben előbb vennék egy ilyet, mint egy 1.4-es Corollát. (Illetve én már egy éve megvettem a sajátomat )
[ Szerkesztve ]
-
sch_a
addikt
Kompromisszum-kész vagyok... Nem ennyiből fogok tökéletes autót venni. Nekem most a megbízhatóság lenne a lényeg. Elhiszem, hogy kényelmesek a francia autók, de ismerőseimnél is látom, hogy többet vannak szervizben, mint az utakon. Persze most ezekről a 10-15 éves autókról beszélek, az újabbakról nem tudok nyilatkozni.
De ahogy mondod, mindenkinek más.
-
sch_a
addikt
Köszi a válaszokat!
70-80%-ban egyedül szoktam utazni, úgyhogy akkor nem zárom ki az 1.4-es motort sem.
Erről az olajevős problémáról még nem olvastam, de akkor ez is egy szempont lesz.
Írtátok, hogy az évnek ebben a szakaszában feljebb szoktak menni az árak. Én 1,2-1,3millióért nézegetem a Corollákat, nagy többségben 100-170ezret futottak (már ha lehet adni ezekre). Reális ár ez érte?
Na meg a rugózására lennék még kíváncsi. Sajnos elég szarok az utak errefelé és az előző autóm néha a vesémet kirázta belőlem. Valami kényelmesebb rugózásúnak jobban örülnék. Az egyik kiszemelt autót már elvittem egy körre kipróbálni, de városban azon a rövid próbán nem nagyon derült ki nekem, hogy ilyen szempontból milyen.
-
NSiS
tag
Hali!
Az rémlett, hogy a facelift előtti E12 Corolláknál előfordult, hogy eléggé ették az olajat, úgyhogy rákerestem: [link]
Nekem egy 2005-ös faceliftes E12 van (1.6 benzin), dinamikus, nem eszi az olajat, az 1.4-es változattal nincs személyes tapasztalatom.
[ Szerkesztve ]
-
sch_a
addikt
Hello!
Corolla e120/130-al kapcsolatban lennék kíváncsi tapasztalatokra. Ráncfelvarrott, 5 ajtós, 1.6-os benzinest szeretnék, de elég szűk a kínálat, vagy éppen túl drágák.
Mennyire igényli az erősebb motort az autó? Jól megy a kisebbik motorral is? Fejembe vettem az 1,6-ost, de tényleg sokkal többet találni az 1,4-esből.
A másik, hogy bár nekem külsőre jobban tetszik a ráncfelvarrot változat, de ezt is feladnám, mert azért drágábbak is. Kinézeten kívűl van esetleg még valami, amiért megérné az újabb verzió? Már azon kívűl, hogy nyilván azok a típusok fiatalabbak.
-
Ragadozó
Ármester
válasz PainKiller13 #3007 üzenetére
Sajnos igen...
Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
Ragadozó
Ármester
válasz PainKiller13 #3005 üzenetére
Több kárt csinálhat, mint hasznot.
Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
PainKiller13
őstag
-
Ragadozó
Ármester
válasz PainKiller13 #3002 üzenetére
Inkább fűtőradiátort mondhatot. Termosztát a motornál van.
Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
Safranek
aktív tag
Avensis , 1.8 , 2004-es.
Újabb hibakód jött elő , P0136. Autópályán jött elő. Illetve most először (lehet utoljára) molnál tankoltam.
Hátsó szondára panaszkodik a hibakód kiolvasás alapján. (korábban már kapott egy szondakiemelőt)Amit tapasztalok : nőt a fogyasztás , illetve a karosszéria hátsó részét finom korom borítja.
'Szerencsére' itt a karácsony , menni kellene hosszabb útra is. Bevállalhatom?Szerintem megérett a cserére ez az alkatrész.
Hogy ezt idén hol/ki fogja megcsinálni , gőzöm nincs.„Attól tartok, Safranek, hogy maga gúnyolódik velem. Jöjjön közelebb!″
-
PainKiller13
őstag
Sziasztok!
Van egy 2002-2003-as yarisom, még a régi féle, azt kezdtem észrevenni, hogy nagyon gyenge az utastérben a fűtés. Megnézettem szerelővel, aztmondta hogy a bemenő és a kimenő csonk is forró, viszont a levegő épphogy meleg (minuszban ez kevés), hogy el lehet rakódva a termosztát és ennek a cseréjéhez le kell bontani a műszerfalat, ami nem kis idő, így horror a munkadíj, hiába olcsó a termosztát.
Nem lehet ezt valahogy úgy tisztítani, hogy ne kelljen lebontani és esetleg magam is megtudjam oldani?
Azt próbáltam hogy a csap tömlőjét rákötöttem a kimenőre a bemenőt meg elvezettem aztán meg fordítva, így nagyon picit jobb lett, de csak minimálisan.Miként lehet még tisztítani?
-
Silentfrog
veterán
válasz diablo1984 #2997 üzenetére
Megvettem, kicseréltem , működik.
A régit szétszedtem, hogy durván el volt füstölve benne minden. Érdekes, hogy a biztosítékot nem nyomta ki.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest