-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dare2Live
nagyúr
yaris, prius uez és gondolom azért nem toyota specifikus a jelenség.
Én 2008-2013 közt nézegetek magyar magánszemélyes hirdetések ~nincsenek, ha vannak akkor kiderül, hogy kereskedős. Kereskedős hirdetések nagyja pedig külföldi vagy flotta, mindkét esetben valóságban csillió kmes visszapörgetett darabokról vagy gyönyőrűen megcsinált töröttekkel van tömve a piac. Ami prius 3 pl hahun van annak ~85%a taxi volt kereskedő szerint 150 valóságban 400-500-600kkmel, 15%a meg vizkáras/törött volt.
Nagyon nehéz MOon használt kocsit venni...
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Drenadar
veterán
Biztosítást ne is mond, nekem az kemény 50 ezer BP+ A0... a másik autótól mihamarabb meg kell szabadulnom és akkor jóval olcsóbb lesz.
Zenehallgatás nálam másodlagos, előbb legyek biztos benne, hogy nem kell költeni az autóra.
Szervizkönyve végig vezetett szerencsére abból kiderül hogy kell-e a szűrőket és olajat cserélni... -
Trak
addikt
Hogy működik ez a Yatour, vagy a Dension?
Ezt találtam:
[link]A gyári hifit összekötik ezzel a Yatour eszközzel, és minden ugyanúgy működik, minden vezérelhető lesz ugyanúgy (a kormányról is?), a kijelzőn megjelennek az mp3 adatok is?
Hova kerül ez a kis Yatour doboz? Gondolom valahova közelre, mert ebbe lehet bedugni az adathordozókat, ha jól látom.Nekem sem lesz elég hosszú távon a rádió, CD-vel már nem akarok foglalkozni, azért nézelődök én is, próbálom megérteni a működését, találni egy jó megoldást
[ Szerkesztve ]
''Mielőtt megszólalsz, gondold végig, szebb-e, mint a csend, amit megtörsz vele...''
-
Trak
addikt
Köszi, így már tisztábban látok
A Dension biztosan jobb? Minőségben, vagy tudásban? Nézegetem, de úgy látom, nagyjából ugyanazt tudják.
Alapvetően próbálok magyar terméket venni amikor csak lehet, de a megbízhatóság is számít.Olyan helyet keresek majd ahol be is szerelik, mert én egyáltalán nem értek hozzá
''Mielőtt megszólalsz, gondold végig, szebb-e, mint a csend, amit megtörsz vele...''
-
Drenadar
veterán
Én még elvagyok a rádióval is
szűrőkkel én még nem bajlódtam, de folyamatban.
A toyotánál ha jól tudom még tart az akció, de így is eléggé drága...Eddig nagyon tetszik ez a vvti dolog, nekem csak 1.6-os, de ha kell akkor gyorsul
Nekem most még amit gyorsan be kell szereznem az sárfogó gumi vagy mi... de az is eléggé drága, de majd megoldjuk
-
Mewryck
tag
yatour tapasztalatok érdekelnének,mennyivel jobb mint a transmitter?nem vagyok audiofil,csak unom a transmitter nyűgjeit(cél a gyári fejegység és állapot megtartása)
szintén e12 corllába szánom...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...
-
nagyúr
Nekem most is az van, 7g sedan 1.4 Imadom, egyedul a 11.3sec 0-100-at erzem kicsit kevesnek. Cserebe viszont 5.9-7.3 kozott eszik. Izgat a TS, erosebb, olcso a TypeR-hez kepest, egyedul a hatso kerek meghajtas ami hianyzik (tudom, a TypeR-ben sincs). Ha hatul kaparna, mar dobalnam a penzt a malacperselybe Mx5 ami meg szoba johetne, gyors, jo helyen hajt, csak oreg, 2 szemelyes es kicsi BMW nalam kilove.
Amugy kosz a linket, tenyleg sok hasznos info van abban a topikban
[ Szerkesztve ]
-
Mewryck
tag
hali
nembiztos,vannak,akik panaszkodnak a fékre(nyüszítő hang+elvileg volt egy visszahívás is ezzel kapcsolatban)
le kell bontani a féknyerget és megnézni,hogy mindkét fékbetét egyformán kopik-e (képed alapján a külsőn még van anyag,de a belsőt nem látni),a féknyeregben a mozgó csap hajlamos berohadni és ilyenkor az egyik fékbetét állandóan hozzáér,vagy jóval közelebb lesz mint a másik
féktárcsán tolómérővel mérd meg a "váll" nagyságát a kerületén,abból kb lehet következtetni a kopottságra(a tárcsa gyártója meg szokta adni az eredeti vastagságot és a megengedett kopás mértékét,mivel használtan vetted,nemtudni biztosan,hogy eredetiek-e még)üdv
...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...
-
Mewryck
tag
nemolcsó az tény,de ezzel nem érdemes spórolni (sztem)
lassan nálunk is esedékes lesz a csere,tárcsa+betét eggyütt,valószínű megint nipparts vagy jakoparts lesz,anno textar nem vált be...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...
-
rob210
nagyúr
Nem egy agysebész mutatvány a párom verzójában mot cseréltem.
A tárcsákon szerepel, hogy mekkora a minimális vastagság.
Verzónál 28mm, ezt megméred két alátéttel meg egy tolómérővel a tárcsa fékező felületének közepén és kivonod a két alátétet. Ha érték felett van akkor nem kell cserélni (kopás miatt, más miatt lehet ).
A betéteket meg látod milyen állapotban vannak azon nincs mit variálni.
A csere kb. 50 perc volt elől 45 hátul. Ebből az emelgetéssel ment el sok idő.Japanparts betétek kerültek be, 20.000.- alatt megállt az egész egy fékfolyadékkal együtt.
Ha a 4 tárvsa is kuka lett volna akkor +28 elől +16 hátul.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
thomeef
őstag
A tárcsa nem nagyon lehet rozsdás max a váll részén ahol nem találkozik a fékbetéttel. Oda drótkefe, aztán hőálló fekete festék neki Én is a héten tervezem megcsinálni. A tárcsarészt ahol fog a fék az is drótkefe, ha neked ott is rozsdás, de azt le ne fújd festékkel
[ Szerkesztve ]
"A férfi abban különbözik a fiútól, hogy egy nagyságrenddel drágábbak a játékai."
-
thomeef
őstag
Hát amíg a funkcióját ellátja akkor ne foglalkozz vele, ha rosszabbodik meg cseréled.
(#1565) Tele von Zsinór: Lehet kapni direktbe klímatisztító sprayt. Beindítod a kocsit, klíma bekapcs belső keringetéssel. Benyomod a sprayt (magától kinyomja az egész tartalmat), becsukod az autót és 15 percig úgy hagyod. És kész
[ Szerkesztve ]
"A férfi abban különbözik a fiútól, hogy egy nagyságrenddel drágábbak a játékai."
-