-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ear001
addikt
válasz pècsimunkás #3061 üzenetére
Az 1.33-as motornál sokkal jobb ez az új kisturbós.
-
Ear001
addikt
válasz Silentfrog #3376 üzenetére
Milyen teszteket néztél?
-
Ear001
addikt
válasz theuprising #3427 üzenetére
Mik a drága dolgok? Ami Lexus. Mivel ez prémium márka, ezért minden specifikus alkatrész drágább hozzá, mintha csak Toyota lenne. Amúgy jellemző típushibája nincs, de azért ez egy nagy autó nagy motorral, így a fenntartási költségei magasabbak, mint egy Avensisnek.
A Mark Levinson a hifi gyártója de egyben némileg magasabb felszereltségi szint - alapvetően a multimédiás rendszer miatt.
Az akkukat felül lehet vizsgáltatni, gyakorlatilag külön, igen hosszú gari van rá. Hívj fel egy márkaszervízt, ott részletesen elmondják, hogy működik ez. Amúgy nem szoktak elfáradni, a Toyota igen konzervatív módon meríti-tölti a hibrid hajtás akkujait, pont a döbbenetesen hosszú élettartam miatt.
Buktató a nem pontosan ismert előélet lehet. Sok amerikából behozott autónál nem lehet kideríteni a szervízperiódusokat, egy időben igen népszerű volt errefelé elsózni a vízkáros, de működőképesre kikupált kocsikat.
-
Ear001
addikt
válasz theuprising #3472 üzenetére
A 3-as Prisuban van ilyen üzemmódváltó gomb, de az semmi mást nem csinál, csak a gázpedál jeladó érzékenységét állítja. Power üzemmódban ugyan akkora taposást nagyobb gázadásnak érzékel a rendszer.
molnarpeter A Priusokban nincs váltó. Egy bolygóműves rendszer van, ami a benzin és elektromotorok közötti kapcsolatot biztosítja. Dodó szerint 90 000 kell benne kenőanyagot cserélni, a márkaszervizek szerint meg nem, mindenki eldöntheti, miben hisz.
-
Ear001
addikt
válasz zsolt19900 #3576 üzenetére
Miért akarsz vízpumpát cserélni? Folyik?
-
Ear001
addikt
válasz psycroptic #3596 üzenetére
Mitől lenne világcég az egyik német autóklub?
-
Ear001
addikt
válasz psycroptic #3601 üzenetére
Ja, mint segélyszolgálat együttműködve a helyi autóklubokkal. Meg mint jó nagy pénzmosó centrum, bár ezt helyben is csinálják, de hát ez más történet.
[ Szerkesztve ]
-
Ear001
addikt
Rendszámtábla keret nem lóg rá az egyik érzékelőre?
Land : A Toyota hybridek e-Cvtnek nevezett váltója mind érzetre, mind technikailag tök más, mint egy hagyományos hajtás mellé rakott fokozatmentes váltó. Hybridet vehetsz nyugodtan, Cvtvel én nem idegesíteném magam.
[ Szerkesztve ]
-
Ear001
addikt
válasz jozsi252 #4028 üzenetére
Fogyasztási adatokat leginkább a spritmonitor oldalán tudsz nézni.
Ez a kis motor = jó fogyasztás dolog sajna nem igaz. Egy csomó autó egyszerűen alulmotorizált, inkább csak azért van a kínálatban, hogy az átlag Co2 kibocsátás jó legyen, nem azért, mert tényleg jó lenne velük autózni. A Yarisban az az 1 literes moci határeset, szódával elmegy, de minden más motor fényévekkel jobb hozzá.
-
Ear001
addikt
válasz pècsimunkás #4034 üzenetére
1.33 jól megy? Nemár. Az egyik legbambababénább motor a Toyota kínálatában. Se ereje, se nyomatéka. A régi 1.3-as fényéveket vert rá, és az új 1.5-ös is sokkal jobb.
-
Ear001
addikt
válasz pècsimunkás #4040 üzenetére
Pedig az.
-
Ear001
addikt
válasz molnarpeter #4575 üzenetére
Nem normális. 8-900 000 km futott taxikban sem kell komplett akkupakkot cserélni, legfeljebb egy-egy cellát. Komplett pakkot abban a két estben szoktak, amit írtam.
-
-
Ear001
addikt
válasz pècsimunkás #4857 üzenetére
Az azbeszt tartalmú fékbetétek sokkal tartósabbak voltak, a maiak még csak kezdik közelíteni a régiek élettartamát.
-
Ear001
addikt
1.3, pláne ha klímát is akarjátok használni. Az már nem csak pörög, nyomatéka is van. A Sol felszereltség is országról-országra, évről-évre változott, az adott példányt kell nézni.Gyári hiba nem nagyon van, az adott állapotot kell nagyon megnézni, abban óriási difik lehetnek.
-
Ear001
addikt
válasz V.Stryker #5875 üzenetére
A Camry amcsi autó. Felejtsd el a 2.2-est, béna és csak árnyalatokkal fogyaszt kevesebbet, mint a 3.0. Az viszont tökéletes az automata váltóval. Lóerő nincs sok a motor méretéhez képest, nyomaték viszont bőven, ahhoz már őrülten sietni kell, hogy 2200-fölé pörgesd a motort a papíron nem túl okos, de a valóságban remek automata váltóval. Ez is a hosszú élet titka, nincs kihegyezve a motor, nem pörög sokat, ha kap kellő kenést, a világból kimegy. Ugyan ez igaz az automatára is. Nincs benne semmi bonyolultság, csiricsálé vezérlés. Kapjon kenést időben és kész.
Fogyasztás. 9 és 11 liter között. A 2.2-es esetleg le tud menni 8.2-re, de a kézi váltóval sem jobb a fogyasztás.
A futómű nem egy kanyarvadász, de nem imbolyog 180-nál sem autópályán, és nagyon kényelmes, minden finoman jár, csend van és nyugalom a kocsiban. Minden rendesen vagy inkább túl van méretezve, ha valami kezd kopni, van előjele. Alkatrész van, Európában hivatalosan forgalmazták, annyira nem egzotikus modell.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Yettel topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Kerékpárosok, bringások ide!
- bitpork: Fogyasztásra ítélve
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Melyik tápegységet vegyem?
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000