- SUSE Linux
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Windows 11
- Milyen routert?
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Max
- Béta iOS-t használók topikja
-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alteran-IT
őstag
Ebből a szempontból tök mindegy, csak példának mondtam, a leellenőrizhető technikai dolgok is csak akkor hihetők, ha te magad le tudod ellenőrizni, én pl. még nem tudtam leellenőrizni, de ennek ellenére elhittem, mert azért nem egy noname ember írta, hanem olyan aki több éve űzi, de érted ilyen alapon egy hittérítő is előadhatná a hülyeségeit és még mellé állhatna vagy 2000 ugyan azzal a hülyeséggel, ha már 2000 ember mondja akkor csak van valami alapja ha így nézzük, csak én az ilyeneket automatikusan csapatostúl el szoktam küldeni a halálnak a faszára, mert hülyeség, persze más meg elhiszi és azt nem hiszi el, amit te bizonyítani akarsz technikailag, szóval érted, na de már túl van tárgyalva.
Azért közel se megy jól minden már csak a hibák miatt sem, a folyamatok is csak azért mennek végbe, mert a felhasználók már lassan anyáznak a gyenge felfogóképességű, de lenéző ügyfélszolgálatosoknak.
Arról nem is beszélek, hogy múltkor 20 percig álltam egy kurva ügyfélszolgálatban egy sorszámmal (technikai valami volt), aztán 21 perc után és miután vagy 100-an elmentek előttem utána odamentem és megkérdeztem, hogy most már mikor kerülök sorra, mert kurvára mérges vagyok már, erre azt mondja a szőke ügyintéző, hogy "jaj azzal a sorszámmal sose fog sorra kerülni, mert nincs úgy beállítva a rendszer, meg külön ügyintéző sincs rá" , viszont akkor mi a jó büdös francért lehet választani azt az opciót? Ez ugyan olyan mint ismerősöm TV rendelése, várt már rá vagy egy hónapon át, 2x felhívta őket, intézés alatt, felhívta őket 2 hét után újra, megint más ügyintéző, viszont az képes volt azt mondani, hogy törölték a rendelését, mert már vagy egy éve nincs készleten az a készülék, a legutóbbi szolgáltatás rendelésemről meg inkább már nem is beszélek, mert idegbajt kaptam tőlük, hogy vagy 5. alkalommal kellett megrendelni, hogy legyen belőle valami (ugye a hozzáértő ügyintézők visszadobták, módosítgatták a szerelők kiszállási idejét a tudtomon kívül, így 1-2 nap szabadságomat el is baszták), szóval az ilyen idióta bandákat nem kell sajnálni, meg védeni, annyi baj van velük, hogy arra már jelző sincs, holott egy ekkora volomenű cég ilyet nem engedhetne meg magának, főleg nem 2017-ben.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Projektor topic
- Milyen széket vegyek?
- SUSE Linux
- Asztrofotózás
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Milyen légkondit a lakásba?
- Autós topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- További aktív témák...
- Razer Basilisk Ultimate Wireless Gamer Egér! 20k DPI/Dokkoló/Razer Chroma RGB/Razer Hyperspeed Tech
- Ryzen5 GamerPc
- Apple Watch Series 8 41mm GPS fekete 6 hó gari
- TP-Link TL-SG108E Smart, 8 Portos, Gigabites Switch, üzleti osztály, fém burkolattal
- Új, bontatlan iPhone 13 128GB Midnight (fekete) gyári független