Új hozzászólás Aktív témák

  • yetmanus

    tag

    válasz senki66 #89138 üzenetére

    Fuuu basszus, te aztán belenyúltál... Mindenesetre abban igazad van, hogy egyszerre 3 eszköz lehet folyamatban törlesztőben (na megpróbálom ugy visszaadni ahogy egy ügyintéző magyarázta nekem egy éve a hasonló szitut mikor rokon ügyét intéztem), viszont mivel rendeltél egy eszközt, amit visszaküldtél után (elálltál)és sztornóztattál, amíg az vissza nem kerül hozzájuk, minden bizbaszt le nem zárnak, addig nem tudják ujraindítani másik eszközre, mert 'egy végponton egyszerre egy eszközmegrendelés lehet folyamatban', hiába van több szolgáltatásod. Példa: Ha egy vezetékes alap telefonodat lemondod, és tart a felmondási idő, akkor addig pl. a netedet és/vagy a tv-det nem tudod csomagváltatni. Nem tudom hogy jol probálom e elmondani.
    A másik, hogy ezt az egész kavar az október 20 utáni/közbeni időben történik, amikor is a törvényhez kell simítgani gondolom a számlázási rendszert meg a honlapot, és még a black fridayre is készülnek, a honlap már napok óta haldokló üzemmódban van... (A számlákra pl már az appot használom, szinte teljesen leszoktattak a honlapról XD ;] )
    Szóval muterod szolgáltatásához rendeld inkább a tv-t, és a bizti kedvéért 2-3 naponta kérdezz rá az állásra, ha nincs képben, kérj másik ügyintézőt, én azt szoktam :DD
    De egyébként pár ismim panaszkodott hasonlora, de inkább csak a várakozás miatt, ilyen gebaszos kört ők nem futottak szerencsére

    Bármerre is jársz, soha ne feledd, hogy ha a folyó bármely partján állsz is, mindig a tulsó oldallal szemben van az innenső

Új hozzászólás Aktív témák