-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
senki66
senior tag
Mi a fene van a Telekom webshoppal, kíváncsi vagyok más is járt (jár) e így, vagy csak engem boldogítanak. Volt egy tévé vásárlásom a webshopon keresztül még október közepén, de 14 napon belül elálltam a vásárlástól. Annak rendje s módja szerint a tévét visszaszállították november 2-án, még aznap feladtam egy új rendelést, amit a rendszer el is fogadott. Ilyenkor azt írja ki, hogy munkatársunk 3 napon belül fel veszi önnel a kapcsolatot. Mivel ez nem történt meg hívtam az üfsz-t, aki mondott mindent, hogy pár napig eltart, amíg a korábbi megrendelést kivezetik a rendszerből, bla, bla. Erre fel hívtam a figyelmét, hogy egy időben akár 3 eszköz megrendelésem is lehet (ahány szolgáltatást fizetsz) erre csak annyit mondott bizonyára hamarosan hívni fognak, kis türelmet kér még. Mivel eltelt újabb 3 nap, újra hívtam az üfsz-t, akkor hosszas háttér telefonálgatás után azt mondták, hogy valami gond van a rendszerükkel, meg valami október 20-i a hűségidőkkel kapcsolatos szabály változást nem jól kezel a rendszer és ez "a Magentás ügyfeleket érinti - kvázi a kiemeltnek nevezett ügyfeleket" de gőzerővel dolgoznak rajta és hamarosan megoldják. Hát eddig nem oldották meg. Ráadásul tettem egy ellenpróbát, mivel édesanyámnak is Telekomos előfizetése van és ő is jogosult kedvezményes, részletfizetéssel vásárolni és neki nem volt visszamondott rendelése, sőt még nem is Magentás, az ő előfizetésére is megrendeltem az adott tévét ( munkatársunk 3 napom belül....) hát nem, hétfő óta senki nem kereste a megrendelés ügyében.
Aztán ma délután kaptam egy sms-t
Mire lesz ebből valami? Nem akartam várni, mert tönkrement és nincs másik tévém, de most már annyira közel van a Black Friday, hogy az eredeti áron szinte biztos, hogy nem lesz érdemes megvennem, ha egyáltalán addig megcsinálják a rendszert hogy tudjak rendelni (illetve töröltetni rendelést), vagy a hosszas várakozásért cserébe még a BF akciókat sem tudom kihasználni. Ha más is hasonló cipőben van, kérlek erősítsétek meg, mert a Telekom szerint sok ügyfél van ebben a helyzetben.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Milyen processzort vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Zeneszerkesztő és DJ topic
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Sorozatok
- LG LCD és LED TV-k
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Politika
- További aktív témák...
- -56% HP EliteBook 840 G8:i7 1165G7,16GB RAM,512GB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- Monitortató plexi konzol több elérhető készletről MONITORCENTER
- -50% HP EliteBook 840 G8: i7 1165G7,32GB RAM,1TB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC