Új hozzászólás Aktív témák

  • csendes

    őstag

    válasz Fernet #81790 üzenetére

    Volt sokféle tapasztalat :U . Szerintem egy hét után célszerű és legegyszerűbb a csúcsidőszakon kívül telefonon érdeklődni (1414). A telefonos beszélgetést rögzítik, tehát ott ténylegesen le is ellenőrzi a rendelés állapotát az ügyintéző. Telefonon többnyire pozitívak voltak mostanában a tapasztalatok. Régebben mindenféle vásárlásra próbáltak rávenni telefonon is.
    A webes felületen az utolsó rendelés teljesen rendben ment, de négy éve két hónapig tartott, amíg azt a csomagot számlázták, amit online megrendeltem. Viszont az is igaz, hogy végül nemcsak beszámították a nagyobb összegű számlákra közben kifizetett havi díjat, hanem néhány ezer Ft-ot jóvá is írtak pluszban a kellemetlenségek miatt. Csak telefonon sikerült elintézni, személyesen nem.

    Ki állította meg az órát? Néha az az érzésem, hogy Magyarországot is Kínában gyártották.

Új hozzászólás Aktív témák