Új hozzászólás Aktív témák

  • OldMike

    őstag

    válasz benfolds #154959 üzenetére

    Amennyiben még nem tetted meg, akkor ellenőrizd, hogy a Telekomos "modem" megfelelően működik-e. Minden LED világít, más eszközökön (PC, telefon stb) van-e internet kapcsolat? Előfordulhat olyan eset, amikor van egy rövid áramszünet, ami után a modem lassabban áll fel, mint a box, és nem fog kapcsolatot találni a modemhez. Ez esetben ki kell kapcsolni a boxot, és csak akkor bekapcsolni, ha a modem teljesen kész.
    Végső esetben meg lehet próbálni ezt a régi trükköt:
    A hátsó billenőkapcsolóval kapcsold ki-be a set top boxot négyszer, amíg egy fogaskereket nem látsz a képernyőn. Ez tkp. a hard reset, ilyenkor a szoftver ismételten letöltésre-telepítésre kerül. Először egy fogaskereket látsz majd, alatta pedig egy folyamatjelző sávot. Amikor ez eléri a 100%-ot megjelenik két fogaskerék és ezalatt is egy folyamatjelző sáv. Ezután a rendszer betölti önmagát.
    Fontos: mindezek előtt meg kell próbálni megtudni, hogy nincs-e a térségedet érintő központi hiba (esetleges szomszédos előfizetők, vagy 1414, ahol be szokták mondani, ha központi hiba van)

    Ha semmi sem segít, akkor hibabejelentés.

    42LM660S

Új hozzászólás Aktív témák