- Windows 10
- Nemzetbiztonsági aggályok merültek fel a TP-Link kapcsán
- Ezentúl Indiában készülnek majd az USA-ban árusított Apple iPhone-ok
- ASUS routerek
- Milyen routert?
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Linksys WRT54G/GL/GS router
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Disney+
- Windows 11
-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IPTV, xDSL / kábelnet / optinet)
Új hozzászólás Aktív témák
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz
makoss #155741 üzenetére
Gondolom nem azért döntenek így mert "nem kell.." hanem mert maga a technológia, és az eszközök, és az összes többi gazdaságilag nem éri meg.
Gondolom többe kerül fenntartani, karban tartani ezt a szolgáltatást, mint a "nyereség" amit ezek az előfizetők termelnek.
Nulláról kiépíteni egy optikai hálózatot egy előfizetőhöz sem épp olcsó dolog, főként ha nem csak a végponti bekapcsolás kell hanem annál sokkal több. Ha részükről megéri akkor valszeg kiépítik, ha nem, akkor nem.
-
tuto558
aktív tag
válasz
makoss #155744 üzenetére
De adót fizetni kötelező, optikát kiépíteni és sat tv-n szolgáltatni meg nem, szóval nem, ez nem ugyanolyan.
A környékünkön minden szomszédos városban van szupermarket, ahova át kell járnom vásárolni. Nálunk bezzeg nincsen. Megyek is feljelenteni az összes áruházláncot, mi az, hogy itt nem ruháznak be... diszkrimináció.
-
snyper990
őstag
válasz
makoss #155741 üzenetére
Miért zárna ki a tévénézésből? Próbáltad megrendelni náluk az IPTV-t, de elutasították? Mert ha nem, akkor nem áll meg jogilag az érvelésed, nincs alapja egy esetleges feljelentésnek.
„Mivel rézhálózatra eszem ágában nincs ráállni”
Már ezen a - publikus(!) fórumon tett - kijelentéseden elbukik az ügy. Saját magad vallottad be nyilvánosan, hogy maga a szolgáltatás elérhető lenne, csak te nem akarod ilyen módon igénybe venni -
Dancii
tag
Sziasztok!
Adott egy Sagem 5670-es eszkőz, lóg rajta egy másik router, ami DMZbe van téve, és ki van zárva az 5670 dhcp pooljából, hogy ne legyen keveredés (azért nem PPPoE passthrough-ban használom a másik routert, mert a szolgáltatóira is csatlakoznak eszközök). A másik routeren van egy kis Fujitsu gépem, amit amolyan médiaszervernek használok, illetve ilyen olyan hobbi célokra, be van lőve rá egy nginx reverse proxy, és pár szolgáltatásnak domain név.
A saját számítógépem szintén ezen a másik routeren lóg, vele egy alhálón.
Tegnap hajnalban az 5670 csinált egy firmware frissítést, azóta LAN-on keresztül nem érem el domain név alapján a kisgépen lévő szolgáltatásokat. Próbáltam telóról, mobilnettel, a reverse proxy működik rendesen, onnan elérem.Megvariálhattak valamit a szolgáltatói routerben? Ritkán lépek be annak a GUI-já, de mintha tényleg szegényesebb lenne.. kiszedhették belőle a NAT loopbacket?
-
makoss
veterán
válasz
Kbali #155737 üzenetére
Nem csak gazdaságtalan hanem az előfizetőket zárják ki a tévénézésből!
Az optikás kálváriám megy ugyanaz lesz mint a műholdas, ha a kedves Telekom időben bekötötte volna, lehet, hogy már átálltam volna IPTV-re.
Decemberig még bekötheti, ha nem, állhatunk át a mindig tvre
Érdekes módja az előfizetők számának csökkentésére -
adam1400
tag
telekom Android boxon megy már az rtl+?
-
skroy
senior tag
-
TheSaint
aktív tag
válasz
golfvariant #155707 üzenetére
"Amikor megkötöttem személyesen a Duna plázában a szerződést, akkor azt mondták a 2024-ben kötött szerződéseket nem érinti az emelést. 2023 infla emelés, csak azokat érinti akiknek már abban az évben is volt szerződése"
Nekem telefonba mondták szóról-szóra ugyanezt, direkt rákérdeztem mert a Tarrtól mentem át ide, ők már tavaly novemberben bedobták ezt az emelést. Január 12-én kötötték be az optikát, 16-án jött ki a sajtóhír a T-től az emelésről.... -
makoss
veterán
Üdv!
Tudomásom szerint idén decemberben a Telekom leállítja a műholdas szolgáltatását.
Na most az a gond, hogy a Telekom még idén sem tervezi bekötni településünkre az optikát, így az IPTV kiesett. Mivel rézhálózatra eszem ágában nincs ráállni, milyen lehetőségek lehetnek tévé nézésre Tiszapalkonya (3587) településen? -
Capella
senior tag
válasz
yogibear #155721 üzenetére
Így már értem. Hogy az eredeti hozzászólásod a 2017. előtti hűség konstrukciókra vonatkozott.
Én meg pont azóta voltam változatlan lejárt hűséges áron. Ezek szerint köszönhetően az említett törvénynek.
Ez részemről éppen nem "belerondítás" volt, a szolgáltató nyilván másként gondolta, és ezért is lettek olyanok díjcsomagok, amilyenek.
Azaz éppen nem volt anno olyan díjcsomag, amire érdemes lett volna váltanom. És azóta sem. Se mobil, se vezetékes. Ezért inkább maradtam hűség nélkül, határozatlan idejű szerződéssel.
Így utólag emlékszem, hogy szeptemberben megemelte a havi mobilnet mennyiségét a Telekom 6 GB-ról 10 GB-ra, nekem pedig november végén járt volna le a hűség. Gondoltam szuper, majd akkor kötök újabb hűséget, a Magenta1 duplázóval lesz 20 GB-om. Azután novemberben kiderült, hogy akkorra megszűnt a duplázó, és a 12 GB helyett új hűséggel csak 10 GB-om lehetne ugyanolyan vagy kicsit drágább áron. Szeptemberben még köthettem volna azzal a konstrukcióval.
Valamikor a készülékkedvezmény is átalakult, már nem lehetett egyéb eszközökre is igénybe venni. Mobiltelefon, TV meg nem kellett, de pont tőlük, pont akkor és pont olyanok biztosan nem, így ez se volt csábító a 2 évre.
Na ennyit a múltról. -
snyper990
őstag
válasz
yogibear #155728 üzenetére
Tudom, hogyan volt régebben. Értem, amit írsz. Te nem gondoltad végig, amit én írtam.
Ha most nem akarnak előfizetőket veszteni a szolgáltatók, elvileg kénytelenek olyan listaáron adni a szolgáltatást, hogy a hűségidő lejárta után se legyen kedve váltani az ügyfélnek. Azaz a mesterségesen magasan tartott listaár + hűségkedvezmény helyett magát a listaárat tartja lentebb, ráadásul az egyén szabadon válthat, ha akar, mert nem kötik röghöz évekre olyan „kedvezményes” árakkal, amiken igazából amúgy is adhatná a szolgáltatást, mert azzal is nyereségesek (mivel feltételezhető, hogy aki ügyfelük, az meg fogja hosszabbítani a hűséget az alacsonyabb árért, így az ügyfelek túlnyomó többségénél ezzel a „kedvezményes” árral számolhatnak csak a bevétel előrevetítésekor). Illetve ha mégis magukhoz akarják láncolni az ügyfeleket, olyan ajánlattal kell(ene) előállniuk, amiért megéri meghosszabbítani a hűséget. Ez utóbbi látszólag már nem annyira éri meg nekik, szerintem - legalább részben - pont az alacsonyabbra kényszerített listaár miatt.
A költözés pont rossz példa, a szolgáltatás költöztethető hűségidőtől függetlenül, ha meg az új helyen nem elérhető a jelenlegi szolgáltatás, felbontható a szerződés hűségidő alatt is kötbérfizetési kötelezettség nélkül.
Összességében nem hiszem, hogy (a sok, valóban átgondolatlan és megalapozatlan, sokszor öncélú rendelkezéssel ellentétben) ez annyira hátrányosan érintené az ügyfeleket. Ha nem lenne ez a szabályozás, szerintem azóta már (látszólag) sokezerrel drágább lenne minden ilyen szolgáltatás, az előfizetők meg tapsikolnának a mostani árszintű „akciós” árnak, miközben a fejüket önkéntesen igába hajtva évekre elzárnák magukat a szolgáltatóváltás lehetőségétől. Mint régen.
A teszkós példáddal szemléltetve: régebben elhitették a vásárlókkal, hogy a narancs igazából nagyon drága, de most - a valódi árhoz közelebbi árszinten - „akciósan” adják, de csak akkor, hogyha jogilag kötelezi magát a vásárló, hogy egy meghatározott időtartamban csak és kizárólag náluk vásárol narancsot. A vásárló meg elhitte, hogy jól jár, sőt, annyira berögzült neki ez a gyakorlat, hogy évekkel a szabályozás után is visszasírja a régi módszert anélkül, hogy végiggondolná, hogy lehet, hogy hosszú időn keresztül az orránál fogva vezették (ha már te emlegetted itt az általánosan alacsony IQ-szintet, tessék, ez pl. egy elég jó példa rá szerintem).
A mostani szabályozással nem az akciós narancs lenne drágább, hanem a nem akciósnak kellene olcsóbbnak lennie, ha azt akarnák, hogy az emberek náluk vegyék a narancsot.#155729 Essejó: Bár eléggé megkérdőjelezhető, piactorzító húzás, addig talán nem akkora baj, amíg nem olyan árszinten kínálja a Posta a szolgáltatást, amivel a többi futárcég nem tud versenyezni (mivel az ebből eredő veszteséget majd betömik „állami” pénzből, AKA az adófizetők pénzéből, akik majd tapsikolnak neki, hogy de jó, majdnem olyan olcsó, mint a csirkefarhát, csak azt nem veszik észre, hogy a különbözetet meg közben az ő farzsebükből veszi ki hozzá a kormány; Plusz potenciálisan akár munkahelyek is szűnhetnek meg emiatt, de nem baj, mert jaj, de olcsón hozzák házhoz a rendeléseket).
Az megint más kérdés, hogy ezzel (is) a hazai webshopokat hozzák versenyhátrányba... De nem baj, a felszabaduló munkaerő majd elmegy gyári munkásnak. Nem mondhatja senki, hogy nincs elég munkahely... -
AnonymusX
őstag
válasz
Kbali #155730 üzenetére
Azt írtad, bármekkorát emelhet a szolgáltató, idéztem is.
Ez nem így van, erre küldtem az NMHH büntit. Az hogy a cikkek megjelenésekor még nem volt jogerős a büntetés, irreleváns, de az látszik, hogy az NMHH volt, hogy erre figyelt.
Egyébként itt az NMHH 2017 áprilisában készült parlamenti beszámolója a 2016-os évről, amiben írják a 40 milliós büntetést. 1 év alatt biztos jogerőre emelkedett, nem találtam benne, hogy az invitel vitatta volna.
-
Kbali
nagyúr
válasz
AnonymusX #155726 üzenetére
ööööö - ez Invitel, aki az NMHH szerint jogellenesen emelt, ráadásul a hivatkozott cikkben szerepel az is, hogy nem jogerős. Alma-körte eset, nem sikerült alátámasztanod, amit mondani szeretnél.
Amiről én beszélek, az a megengedett emelés (ilyen az infláció követő, ráadásul itt szerződést sem bonthatsz).
Amúgy mindenki szabadon választhatja azt a szolgáltatót, ami az ő igényeinek legjobban megfelel, csak éppen ezt alig teszi meg valaki, emiatt sincs verseny, mert amíg ezeket a díjakat hajlandóak a felhasználók kifizetni, akkor miért is csökkentenék? A telco cégek ráadásul nem jótékonysági intézmények, a profitért dolgoznak. -
yogibear
addikt
válasz
snyper990 #155727 üzenetére
nem pont arra ösztönzik a szolgáltatókat, hogy eleve úgy árazzák a szolgáltatásokat, hogy hűségidő lejárta után se akarjon az előfizető szolgáltatót váltani, illetve a hűségért cserébe olyan pluszt adjon, amiért mégis megéri azt meghosszabítani?
2017 előtt ez így volt a hűségidőre plusz adtak, csökkentett árakat... ha lejárt a hűség és újat kötöttél megint olcsóbban kaptad egy évig ugyanazt, mint aki nem kötött hűséget... csak akkor a rendelettel keresztbe tettek a szolgáltatóknak, mert onnantól a hűség lejárta után akkor is az addigi árat köteles adni, ha a user nem kötött újabb hűséget és bármikor leléphetett, vagyis nem volt biztos és kiszámítható bevétel a szolgáltatónak...
Ez kb olyan, mintha bemennél a teszkóba mert akciós a narancs veszel belőle és a következő héten, mikor már nem akciós, neked akkor is az akciós áron kellene adniuk...
Ami lássuk be kicseszés a szolgáltatóval, illetve azokkal a userekkel, akik előre gondolkodtak, és például azért nem kötöttek hűséget az egyetlen elérhető szolgáltatónál, mert várható volt, hogy záros határidőn belül lesz a területen másik is, jobb feltételekkel, vagy mert költözést terveztek, és ilyenek...
Ezért szűntek meg a teljes hűségidőre adott olcsóbb árak és lettek olyan konstrukciók, hogy csak az első 3 hónapban olcsóbb utána listaár... -
snyper990
őstag
válasz
yogibear #155721 üzenetére
„Magyarán a user a hűség lejárta után is kedvezmémyes árat kapott (lásd te is), de már nem volt kötve a szolgáltatóhoz, bármikor leléphetett másikhoz...”
Más szemszögből viszont ezzel elméletileg nem pont arra ösztönzik a szolgáltatókat, hogy eleve úgy árazzák a szolgáltatásokat, hogy hűségidő lejárta után se akarjon az előfizető szolgáltatót váltani, illetve a hűségért cserébe olyan pluszt adjon, amiért mégis megéri azt meghosszabítani?
Az, hogy a gyakorlatban ez nem teljesen így működik, az már egy más kérdés.Egyébként nem teljesen értem az elmúlt napok topikbeli hozzászólásait. A termelésnek/szolgáltatásnak, eleve egy cég/vállalat fenntartásának, fejlesztésének költsége van. Amikor a dolgok megdrágulnak, az ezekben a költségekben is megmutatkozik, ezért lépéskényszerbe kerülnek (eltekintve az állami vállalatoktól, amik brutális veszteségek mellett is fennmaradhatnak, mert a hiányt betömik állami forrásból /ezzel ellustítva és hosszabb távon versenyképtelenné téve őket, lásd Posta/). Lehet szidni a vállalatokat, de ez régen sem volt máshogy (bár talán a vezetés bérezése régen nem volt ennyire kirívó, amiért jogosan illetheti őket kritika). Sőt, lehet szidni a kormányt is, a megszokott módon elvárni, hogy rendbetegyenek és kontrolláljanak mindent helyettünk, természetesen úgy, hogy nekünk jó legyen (bár a legtöbb ember nem fogja fel, hogy az ilyen dolgok túlmutatnak azon, hogy éppen mennyi pénz marad az egyén zsebében, hogy mi mire milyen - akár nem várt - hatással lehet, és hogy mindenkinek eltér a véleménye arról, hogy mi is az a „jó”).
Meg lehetne összefogni is, és közösen (pl. szakszervezetek segítségével) nyomást gyakorolni a munkaadókra bérrendezésért és normális munkakörülményekért. Csak ahhoz meg kellene tanulni kicsit túllátni az egyéni érdeken, a társadalomnak kicsit fel kellene nőnie. Illetve fejleszteni kellene az önálló, kritikus gondolkodásra való képességet. Csak hát ezek nehéz dolgok, ezért kb. senki sem hajlandó ebbe energiát fektetni, ráadásul a politikai rendszernek ez nem érdeke, mivel ilyen képességekkel rendelkező társadalomban nehezebb választást nyerni (lásd az oktatási rendszer helyzetét). Azért meg kellene dolgozni a politikusoknak, valódi, megalapozott terveket kellene előterjeszteniük és megvalósítaniuk, valódi eredményeket kellene felmutatniuk, a hibáikért felelősséget kellene vállalniuk... Nem optimális helyzet a politikai siker jelenleg széles körben elterjedt definíciójának eléréséhez -
AnonymusX
őstag
válasz
Kbali #155725 üzenetére
bármekkora mértékben emelhet egyoldalúan a szolgáltató
Volt idő mikor az ilyenért az NMHH vígan bűntetgetett.
Gyanítom a jogszabályok azóta nem változtak az inflációkövető emelés megengedésén túl, szóval röppenhet büntetés ilyenért, ha ész nélkül tennék. Azonban melyik szolgáltató akarna ezzel élni, az inflációkövető emelés tökéletesen megfelel a számukra. -
Kbali
nagyúr
válasz
polonic #155712 üzenetére
Sosem volt tiltva az emelés, most is bármikor, bármekkora mértékben emelhet egyoldalúan a szolgáltató, csak téged, mint szerződőt ilyenkor megillet a hátrányok (kötbér) nélküli szerződés-felmondás lehetősége (persze ha részletre vettél készüléket is, akkor annak a maradékát is ki kell csengetni. A kitétel, amit bevezettek, hogy az inflációs áremelés nem képezi felmondás lehetőségét.
-
AnonymusX
őstag
válasz
korcsi #155719 üzenetére
Valószínűleg mióta beköttetted a szolgáltatást, azóta új csomagok lettek, aminek az ára másképp változott a te meglévődhöz képest.
Csak a jelenleg árult 500-as csomagra tudsz visszalépni, de ha később kiderülne, mégis kellene az 1000-es net, akkor nem tudod már a mostanidat, az aktuális árakhoz képest kedvezőbb árú netet visszakérni (tehát elvesztenéd a 600 Ft-os árkülönbséget). Mindig az aktuális csomagokra lehet csak váltani.
-
yogibear
addikt
válasz
Capella #155717 üzenetére
Ezt a hűségidő nélküli ár betiltást nem értem.
Pedig nem bonyolult. Aki anno 1-2 év hűségidőt vállalt, olcsóbban kapta a szolgáltatást, mivel "kötve" volt a szolgáltatóhoz, ha közben váltott volna másikra, az addig felhasznált hónapokra az addig kapott kedvezményes ár és a lista ár különbözetét ki kellett fizetnie...
Ez ugye működött is, a userek olcsóban kapták a szolgáltatást, a szolgáltatónak, pedig megvoltak a fix ügyfelei, biztos bevétele...
Ebbe rondított bele a ner, mikor törvényt hozott:2017-ben módosult például....
A törvénymódosítás értelmében a hűségidő lejárta után az új, határozatlan idejű szerződés havidíja, illetve a szolgáltatás egyéb feltételei nem lehetnek hátrányosabbak a korábbi, hűségidős szerződésben szereplő feltételeknél, és az előfizető a határozatlan idejű szerződését bármikor jogosult azonnali hatállyal, jogkövetkezmény nélkül felmondani.Magyarán a user a hűség lejárta után is kedvezmémyes árat kapott (lásd te is), de már nem volt kötve a szolgáltatóhoz, bármikor leléphetett másikhoz... A határozatlan idejűt addig is bárki bármikor felmondhatta, ezért volt határozatlan idejű és azért volt drágább...
Épp ezért szűntek meg azok a konstrukciók, ahol szemmel látható különbség volt a két ár között a hűségidős javára, mivel a szolgáltató kénytelen volt a lejárat után is olcsóbban adni nekik... Ezért lettek mostanra olyanok, hogy hűségidőre 3 hónapig féláron (vagy jóval olcsóbban) kapja a user a szolgáltatást, onnantól meg listaáron... Így ha lejár a hűségidő és nem hosszabbít, akkor ugyanannyit fizet (lássuk be jogosan), mint aki eleve nem vállalt hűséget... -
Atomantiii
addikt
válasz
tuto558 #155718 üzenetére
Azért nem mindenkinek ennyi, gondolom felétek van konkurencia, de nálunk pl nincs (csak a vodafone de ugyanazon a telekomos kábelen így olyan, mintha nem is lenne más).
Nálam ilyen árakat hoz internet előfizetésre telefon mellé:
500-as 7736 Ft
1000-es 8368 Ft
1000-es pro 9176 Ft
2000-es pro 10496 FtAzért nem mindegy, hogy 1 év alatt nekem 13824 Ft-tal kell többet fizetnem ugyanazért, mint pl neked ha az 1000-es netet nézzük és az ország nagy részére a magasabb ár a jellemző.
-
korcsi
veterán
válasz
tuto558 #155718 üzenetére
Nosztalgiázzunk:
2003 január 384/64kb/s 13000Ft/hóMás:
Telekom díjak képzése.
Ha csak 1/1-es internetet nézek:
8368Ft
Teszek mellé egy alap vezetékes telefont:
7216+896-800(epack)=7312
Miért lett olcsóbb az internet?Most jár le a hűségem, eddig 5870-et fizettem az 1/1-es netért (+alap telefon) ami most 6750 lesz, miért nem 7312? Ezen is van valami kedvezmény? Megnéztem a számlát, (Speciális kedvezmény) bár ennek mértéke meg több mivel az alap díjak is magasabbak.
A lényeg, hogy gondoltam, úgysincs kihasználva a net, tök felesleges, visszaváltok 500-ra, de az csak 6000Ft körül lenne, míg most 6750Ft lesz a díjam. Ha ugrálok bukom azt a kb 600Ft-os díjkedvezményt ami a 7312 és 6750 között van. Jól gondolom?
-
tuto558
aktív tag
2008-ban a leggyorsabb DSL csomag (25 Mbps letöltés), vezetékes telefon mellé 9890 Ft/hó volt:
2024-ben a leggyorsabb optikai csomag szintén vezetékes telefon mellé, 10024 Ft / hó :
130 Ft a különbség, a sebesség majdnem 100-szorosa (feltöltésben inkább 1000-szerese), ráadásul 16 éve még jóval többet ért a forint, szóval ha így nézzük, ma még mindig kevesebbet fizetünk a netért.
-
Capella
senior tag
válasz
yogibear #155709 üzenetére
Ezt a hűségidő nélküli ár betiltást nem értem.
Lejárt a hűségidőm, és a 2017-es árakat fizettem a Tekekomnak folyamatosan azóta, ugyanazokkal a szerződéses konstrukciókkal, ami már rég megszűnt. Pl. DuoNet 413 Ft-ért.
Ebbe rondított bele az ÁSZF változás, és tavalytól rápakolták az inflációt, amit most március 1-től megismételnek.
Speciel pont az említett DuoNet 413 Ft-ja valamiért kimaradt az inflációkövetésből, és eddig változatlan volt. -
dao02
csendes tag
válasz
trec12 #155715 üzenetére
Természetesen én se szeretek sokat fizetni, de:
2016. december: Netmánia XXL (120/15 Mbit/s) kedvezményekkel ~7 500 Ft/hó (korábbi számlát most nem találtam).2024. január Net 1000/200 7 280 Ft/hó (emelés előtt).
Én nem tartom tragikusnak az emelést. Szerencsére a szolgáltatás stabil, hozza amit ígér.
-
polonic
félisten
válasz
golfvariant #155698 üzenetére
A 2024-essel kéne emelni? Azt nem tudja előre senki.
-
yogibear
addikt
válasz
golfvariant #155707 üzenetére
látva az arrogáns, kioktató stílust, Te sem sokkal lépheted túl az IQ 80 limitet
Aztán miért arrogáns és kioktató? Azért mert ti beleszoktatok 14 év alatt abba, hogy 80 IQ alattinak néznek titeket és ez még tetszik is? Lásd eklatáns példának az újabb, március elsején kötelezőn bevezetett bolti plakátozást...
Láthatóan te szereted, ha hülyének néznek:Amikor megkötöttem személyesen a Duna plázában a szerződést, akkor azt mondták a 2024-ben kötött szerződéseket nem érinti az emelést.
Tényleg el is hitted nekik? És még én lennék 80 IQ alatt?
Menj és reklamáld meg... persze ha van róla hangfelvételed, különben letagadják... Komolyan mondom... Próbáld meg, lássuk lesz-e eredménye...Szintén mehetsz a rezsimhez reklamálni... Ugyanis ők voltak, akik évekkel megtiltották, hogy ha lejár a hűségidő, akkor onnantól a hűségidő nélküli árat számlázzák ki a usereknek...
A diginél pl még most is sokan évekkel ezelőtti áron kapják emiatt a szolgáltatást csak az infla általi emeléssel...
És lásd megint a Digit példának, épp ezért lettek ott olyan hűségidős megoldások ott, hogy pl az első 3 hónapban kapod csak olcsóbban a szolgáltatást, utána teljes árat fizetsz...
Holott, ha a rezsim nem piszkál bele, ma is lehetne olyan hogy ezresekkel olcsóbban kapnád a szolgáltatást a hűségidő teljes tartama alatt... -
Ear001
addikt
válasz
golfvariant #155707 üzenetére
Ha az értékesítő ezt ígérte, akkor reklamáld meg.
A netadó valahogy mégsem került bevezetésre.
-
golfvariant
aktív tag
válasz
yogibear #155706 üzenetére
Amikor megkötöttem személyesen a Duna plázában a szerződést, akkor azt mondták a 2024-ben kötött szerződéseket nem érinti az emelést. 2023 infla emelés, csak azokat érinti akiknek már abban az évben is volt szerződése. Direkt rákérdeztem, gondoltam valid információt fog adni. Nem vág földhöz az összeg, ki tudom fizetni. Csak egyszerű kérdés volt, de látva az arrogáns, kioktató stílust, Te sem sokkal lépheted túl az IQ 80 limitet
Ha már tüntetés... Volt értelme ennél a kormánynál utcára vonulni bármi miatt is? Magasról leszarják miközben felvásárolnak mindent és mégis 2/3-al nyernek minden választáson...
-
yogibear
addikt
válasz
AnonymusX #155705 üzenetére
A korrekt az volna, ha a csomagok aktuális ára alatt látszódna az inflációs emelés utáni ár azután, hogy ezt bejelentették
Aztán miért is?
Akkor teszkóban is írják ki hétfőn az aktuális ár alá, hogy csütörtöktől mennyivel lesz drágább a kutyatáp?
Vagy a benzinkút írja ki hétfőn előre, hogy pénteken mennyivel lesz drágább az üzemanyag?
Döntsétek már el, hogy agyhalott szinten akartok kezelni mindenkit, vagy értelmes emberekként, aki nem kizárólag a facebookról "tájékozódnak", hanem képesek gondolkodni is, önállóan?Visszaélnek azzal a berögzött tudással,
Agyhalottaknál berögzött... értően olvasó (nem facebook) embereknél nem...
A legfontosabb tisztázni, hogy a telekommunikációs szolgáltatók az áraikat szabadon határozhatják meg, továbbá a törvény (az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. törvény – Eht.) arra is lehetőséget biztosít számukra, hogy előfizetői szerződéseiket egyoldalúan módosítsák. Ez vonatkozik a díjakra is, tehát a már megkötött szerződések esetében is bármikor, szabadon emelhetnek a díjakon.
[link]Lehet morogni, hogy miért ekkora az emelés, de akkor tessék menni tüntetni a kormánynál, hogy miért volt 17% a tavalyi hivatalos infláció (a valóságban jóval több, a zsebünkön érezhettük)... az az ő saruk... lehet kimenni tüntetni, ahogy volt az a netadó esetében is...
-
AnonymusX
őstag
válasz
yogibear #155699 üzenetére
Tavaly is az láthattunk példát, hogy az üzletkötők nem reklámozták a dolgot még néhány nappal az emelés előtt sem az új előfizetők felé. Visszaélnek azzal a berögzött tudással, hogy hűség alatt nem emelkedik az előfizetés díja.
Vezetékes szolgáltatás topikban vagyunk és az új előfizetők kapcsán beszélünk a témáról. Itt nincs azonnali létesítés. Igenis valós példát hoztam ide, amit nem azzal tudsz cáfolni, hogy a mobilt hozod be ellenpéldának. Apropó, aki online rendelt új mobil előfizetést új SIM-mel az említett napon, az ugyanígy járt, mint a vezetékes példámban.
A korrekt az volna, ha a csomagok aktuális ára alatt látszódna az inflációs emelés utáni ár azután, hogy ezt bejelentették. Ugyanígy az üzletben a kalkulátor által mutatott díjaknál is meg lehetne tenni.
-
EmPoWeR
csendes tag
Az már sajnos soha nem fog kiderülni, hogy ha marad a románok tulajdonában, akkor emelt volna-e a Digi, és ha igen, akkor mennyit. Abból viszont lehet következtetni, hogy Romániában még mindig 3100 Ft-nyi LEI a gigabites csomag. Tehát egy fityinget se emeltek, pedig ott is volt bőven infláció.
-
válasz
EmPoWeR #155701 üzenetére
A DIGI ilyen szempontból jó volt, de vélhetőn magától is eltűnt volna idővel a süllyesztőben, mert nem reális áron szolgáltatott, az összképet utólag nézve, mondhatni veszteségesen, emelniük is kellett az utóbbi időben rendesen...
Szerintem még mindig jobb a mostani szabályozás, miszerint évente egyszer emelhetnek csak a szolgáltatók az inflációt lekövetve - a Telekom most sem maxolta ki azt, illetve több szolgáltatóhoz képest sem kezdte el csak később az emelést -, mint régebben, amikor voltak a horror listaárak és azzal hűségre kényszerítették a kedvezményért az előfizetőket...stb. -
EmPoWeR
csendes tag
válasz
enginev3.0 #155697 üzenetére
Miért fognák vissza magukat? A Digi volt az egyetlen cég, aki árversenyre sarkalta a szektor szereplőit. Most, hogy a Digi már csak névleg Digi, az árverseny megszűnt.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
Jelszinteket ide írhatsz!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- ARC Raiders - Új előzetesen a hamarosan induló tech teszt
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Nintendo Switch
- Nintendo Switch 2
- AliExpress tapasztalatok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Melyik tápegységet vegyem?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Windows 10
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
- ÁÁÁ NE NÉZD MEG! A szórakozás, és a multitasking csúcsa, Lenovo Yoga 9i //3 OLED Modell Ajánló//
- UF Lenovo Yoga 9i x360 Érintős Hajtogatós Laptop Tab 14" -60% i7-1360P 16/1TB Iris Xe 2,8K OLED 90Hz
- Xbox Series X 1TB - 2 kontroller + 3 játék szabadon választható
- RYZEN 7 5700X / 32GB RAM / 1TB SSD / RX 6700 XT 12GB / 750W Gold Full Modular - AMD GAMER PC
- Intel i3-9100 - 24GB RAM - Samsung 980 500GB - be quite! Pure Base 500 + 1000W Táp - MSi Z390-A PRO
- Lenovo LEGION Pro 5 / Pro 7, Lenovo Yoga Pro gépek (RTX 4060 / 4070 / 4080 / 4090)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy S24 128GB,Újszerű,Dobozával,24 hónap garanciával
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- Medion Erazer Beast X40-hez vízhűtés (MD 60961) (ELKELT)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest