- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Nehezebb lesz a dolga a Temunak Európában
- Mikrotik routerek
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Vírusirtó topic
- DIGI kábel TV
- Facebook és Messenger
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Autodesk - Revit
-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
snyper990
őstag
válasz viktorhu #136222 üzenetére
Szerintem nem lehet összehasonlítani ezt az igényt a wifivel, mivel az átlag felhasználó számára ez - a wifivel ellentétben - kb. egy rejtett lehetőség maradna. Az átlag felhasználó örül neki, hogy megy a TV úgy, ahogy a technikus bekötötte, és kész. Ha azzal minőségi probléma van, az valószínűleg ténylegesen a szolgáltató hibájából fakad.
Azt megértem, hogy nem akarják túlterhelni a supportjukat, de szerintem ez szabadon választható lehetőségként nem vonná maga után túl sok értetlenkedő megjelenését. Ha valaki saját maga változtat a hálózaton, szerintem azért többnyire felmerül benne, hogy talán ő hibázott valahol, és megpróbál utánajárni a dolognak, és szerintem nem a supportnál kezdi. Akik a wifi sebessége miatt panaszkodnak, azok valószínűleg nem jutnak el addig sem, hogy előbb utánajárjanak a lehetséges okoknak/problémaforrásoknak, mivel számukra adottnak tűnik a szolgáltató által biztosított megoldás, nem ismernek alternatívát. Pont ezért panaszkodnak a szolgáltatónál.
Szerintem meg lehetne oldani, csak le kéne normálisan kommunikálni.„Passthrough esetén minden működik tovább”
Kivéve az általam említett dolgokat Attól még, hogy Neked nem okoz gondot, másnak még okozhat. Szerintem egy NAT loopback megvalósítására és egy saját router teljeskörű használatára való igény között azért van pár lépcsőfok, különösen átlag lakossági felhasználás esetén...„Ha megveszik mellé a multicast szolgáltatást is, akkor nincs termék.”
Másrészről meg ha fejlesztik a hálózatukat bérlés helyett, akkor lesz termék. Ahhoz, hogy nyereséget tudjon termelni, előbb be is kell ám fektetni... Egyelőre még verseny van ezen a piacon, amelyik szereplő bealszik, az bizony lemarad, és akkor csak ilyen, nem túl optimális és költséghatékony megoldásokat tud kínálni. Mondjuk a marketingeseik előtt le a kalappal, hogy el tudják hitetni a potenciális vásárlóval, hogy az övék jobb megoldás. Hát igen, a figyelem fókuszálása a néhány meglévő pozitívumra a teljes körű tájékoztatás helyett láthatóan működik más területeken is...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- TCL LCD és LED TV-k
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Milyen alaplapot vegyek?
- OTP Bank topic
- Plazma TV topic
- The Last of Us: Part II - Kész lenne már a PC-s kiadás?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- EA Sports WRC '23
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Óra topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen