Új hozzászólás Aktív témák

  • DevKiller

    senior tag

    válasz #46824192 #134449 üzenetére

    A bővítés/nincs a rendszerben más tészta.

    Egy új terület felvételénél elmaradhatnak címek, amiket nem azért nem rendeznek be, mert ott nincs szolgáltatás, hanem azért mert átsiklanak fölötte, ezt Nyilvántartás rendezési kérelemmel szimplán lehet orvosolni, ha valóban van ott oszlop/doboz amiből köthető a történet. A bővítés szükséges az elég már más móka. Ott túl sokan vannak egy adott kifejtési pontra, így azt bővíteni kell.

    A 2NDSSID történetedre reagálva:
    Kompetens emberke kitudja kapcsolni, beazonosítás után. Az értesítő levél elég széles körbe kiment. A szimpla ügyfélszolgálatos aki értékesít, meg ehhez hasonló, az ezt nem fogja tudni, mert nem dolga. A chat az egyik leglehetetlenebb megoldás erre a történetre, ugyan is ott kb mindenki ilyen. :) De egyébként le is van írva, hogy Értékesítés támogató felület. A Telekom üzlet megint egy hagyjuk kategória, mert ők is ide esnek, értékesíteni tudnak, hibajegyet felvenni és alap adminisztrációs történetek, de többet nem. Telefonon éred el azt az osztályt, ahol összesen 5x kattintásból ki tudják kapcsolni. (Teljesen nem olvastam vissza, ha telefonon jelentkeztél, akkor valószínű vanda nem műszaki munkatársat kapcsolt).

    HONOR 50 5G 128/6 GB (Telekom HU/ Telekom HU)

Új hozzászólás Aktív témák