Új hozzászólás Aktív témák

  • villamos

    őstag

    Sziasztok!
    A bankom bevezette az erős ügyfélazonosítást, ezért január óta online nem tudok semmit kifizetni a kártyámmal, csak személyesen. A bankkal kellene egyezkedni, de ez egy fél nap, ídőpont kérés stb. és jelenleg nem igazán megoldható.
    Tehát kellene valamilyen áthidaló lehetőség, mert a telekom nem küld csekket, csak a fizetési felszólítást, de az ugye pluszpénz. T pontba elmentem, onnan első körben elhajtottak, majd hosszas könyörgés után végül megengedték, hogy kifizessem számukra annak a szolgáltatásnak az ellenértékét, amelyet igénybe vettem tőlük. Kérdés hogy ATM -mel át tudok e utalni a számlámról nekik a pénzt vagy sem, elvileg a számla alján fel van tüntetve egy számlaszám, és egy hosszú számsor, mint közlemény...

    Szép álmokat csillagom! És amíg te csicsikálsz, én hozok neked egy... LÁNGSZÓRÓT TAKAROGGYÁ!

Új hozzászólás Aktív témák