-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vyndree
őstag
válasz kabelmania27 #117558 üzenetére
15 órától 18:30-ig voltak itt két autóval hárman. Kicseréltek minden kábelt, egy másik oszlopról húztak be az erősítőtől közelebbről egy újat az út felett és 7 nap alatt a negyedik új modemet kaptam, de már fel se ment a hálózatra.
Ment a vakarózás, hogy akkor mi a fene lehet. Mondtam próbáljuk meg az oszlophoz a legközelebb vinni a modemet, és induljunk el onnan ha ott jó. Ott jó volt. Haladtunk befele és amit 2 napja húztak be kábelt, az nem volt jó. Semmi sérülés, nem volt átütve se azzal a kapoccsal amivel rögzítették. Kicserélték most jó, de nem jók az értékei, holnap jönnek az erősítőn állítani (egy másik csapat) és a központban nézik mikor lesz megfelelő.
Mióta elmentek egyszer se szakadt, remélem így marad, a sebesség jelenleg 700+ / 200+ ha így marad akkor minden szuper!
Köszönöm a segítséged!
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.