- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Bittorrent topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vége: a kínai platformok nem adják vissza a pénzt visszaküldött áru nélkül
- Milyen routert?
- Linux kezdőknek
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Fizetős szoftverek ingyen vagy kedvezményesen
- PHP programozás
- Windows 11
Aktív témák
-
-
darvinya
titán
válasz
Kezdő vagyok #17497 üzenetére
Kártyát nem kell cserélni, mert ahhoz nem lesz köze T vagy T2 rendszeren megy a sugárzás.
Amiko HD8260+ biztosan tud rögzíteni kódolatlanul.
-
Kezdő vagyok
őstag
Sziasztok!
Ha áttérünk DVB-T2-re,milyen set top box tudja a kódolt és kódolatlan adókat kódolatlanul rögzíteni külső adathordozóra?
A jelenlegi előfizetői kártyát is le kell majd cserélni? -
Bence008
tag
válasz
Joker88 #17491 üzenetére
Én Mentavillben szoktam koaxot venni, olcsóbb, mint az antenna szaküzletek, barkács boltok. Azt sajnos nem tudom, hogy egységesek-e az áraik minden üzletben. Vagy Praktikerben van 20 méteres.
-
Joker88
őstag
vettem egy kültéri antennát, de kábel kellene. az antenna dobozán az van írva ,hogy " F connector "
ahogy nézegettem, ez a hagyományos antenna kábel..
hol lehetne ilyent szerezni ? milyen webes áruházban lehet megrendelni ?
nekem olyan 15 méter körül kellene . a hosszú kábelt össze tudom tekerni, a rövidet meg ugye.. -
Gyurci8
újonc
Színes kockák jelennek meg. Kitúnő az alap csatornák képe ha nincs benne a modul. Viszont ha behelyezem a modult és a kártyát az alap csatornák is pixelessé válnak a fizetőssel együtt.
Jelerősség : 92-93%
Jelminőség 100% -
tomee987
tag
válasz
Gyurci8 #17481 üzenetére
Ha a kódolatlan csatornák is akadoznak (amik CA modul nélkül nem), amikor berakod a CA Modult + kártyát akkor egyértelműen TV vagy szoftver hiba lesz.
Kb. 2-3 éve volt egy olyan Samsung széria ami azt produkálta, hogy ha beraktad a CA modult akkor elkezdett akadni minden csatorna rajta, nem csak DVB-T-n, de még DVB-C-n is.