Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kezdő vagyok
őstag
Sziasztok!
Milyen Mindig TV Set Top Box-ot tudtok javasolni,amelyiknek jó a média lejátszója,
DVB-T,DVB-T 2-t tud fogni?
Eddig ismerősöm a Synaps conax thd-2880-at használta teljes megelégedéssel,csak elromlott neki.
Előre is köszönöm a válaszokat! -
Kezdő vagyok
őstag
Sziasztok!
Régóta nem követtem ezt a topicot,és az lenne a kérdésem,hogy van egy régebben megvásárolt 1 évre előre kifizetett Mindig TV Extra alapcsomagos kártyám,és hogy mi tévő legyek,hogy a jövőben is tudjam használni?
Soha nem volt még beltéri egységbe helyezve a kártya.
Illetve milyen beltérit érdemes venni,amivel a kódolt adások is rögzíthetők kódolatlanul,és jó a beltéri médialejátszó funkciója is?
Előre is köszönöm a válaszokat! -
Kezdő vagyok
őstag
Sziasztok!
Ha áttérünk DVB-T2-re,milyen set top box tudja a kódolt és kódolatlan adókat kódolatlanul rögzíteni külső adathordozóra?
Régebben már kérdeztem,de nem voltak egyértelműek a válaszok. -
Kezdő vagyok
őstag
Sziasztok!
Ha áttérünk DVB-T2-re,milyen set top box tudja a kódolt és kódolatlan adókat kódolatlanul rögzíteni külső adathordozóra?
Régebben már kérdeztem,de nem voltak egyértelműek a válaszok. -
Kezdő vagyok
őstag
Sziasztok!
A jelenlegi előfizetői kártyát is le kell majd cserélni? -
Kezdő vagyok
őstag
válasz regvoltrossz #16076 üzenetére
Igen,egy ismerősöm mondta is,hogy egy másik ismerőse ugyanezt tapasztalta,hogy nincs jel.