-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
-
dtsdexter
csendes tag
válasz mumtaz #68298 üzenetére
Bakker tényleg bődületesen nagy marhaságot írtam ... lehet nem részegen kellene forumozgatnom ... sry amikor írtam nem vettem figyelembe, csak a dugattyúban gondolkodtam, nem a hengerben (szerintem).
Ettől független ha sértetlen a membrán akkor ott nem jön át nagyobb szennyeződés legalább is szerintem. utána sok opció nincsen, marad a csapágy, ha műanyag kosaras persze.
a Hengerfej is vizes hűtésnél hiába törik, ott sincsen műanyag alkatrész max befolyik a hűtővíz. Na az mondjuk felfog tűnni.... esküszöm, gyári főnök ;)
-
mumtaz
senior tag
válasz dtsdexter #68297 üzenetére
Már nem azért, de amit írsz, az egyáltalán nem állja meg a helyét.
"Emlékeim szerint, csak a dugattyú felsőrészénél lesz nyitott a kipufogó nyílása, az alsónál nem. Tehát ami alatta van, főtengelytől, membránból, karburátorból és levegőszűrőből a kipufogóba nem kerülhet törmelék, utóbbiak ráadásul fent is akadnának a membránban."
Ami alatta van, az simán feljut az átömlő csatornákon és átöblítésnél akár azonnal ki is juthat a kipufogóba szerencsés esetben.
"Tehát maradna a főtengely rész, de ott műanyagból max a főtengely csapágy van aminek van műanyag borítása, viszont az meg a dugattyú és hengerfal között nem megy át."
Lásd fent. El nem hinnéd, mi minden feljuthat. Egyébként abban igazad van, hogy lehet akár a főtengelycsapágy kosara, ami néhány csapágynál műanyagból van. Na az simán feljuthat a járatokon keresztül.
-
dtsdexter
csendes tag
válasz Readdeo #68295 üzenetére
Emlékeim szerint, csak a dugattyú felsőrészénél lesz nyitott a kipufogó nyílása, az alsónál nem. Tehát ami alatta van, főtengelytől, membránból, karburátorból és levegőszűrőből a kipufogóba nem kerülhet törmelék, utóbbiak ráadásul fent is akadnának a membránban. Tehát maradna a főtengely rész, de ott műanyagból max a főtengely csapágy van aminek van műanyag borítása, viszont az meg a dugattyú és hengerfal között nem megy át.
Marad a kipufogó, érdemes lenne leszedni és kiégetni. Lehet nem műanyag, csak megkövült korom. Ha meg műanyag, az meg a kipufogótömítés lesz. (szerintem)Látom vizes hűtéses, még az utóbbi jöhet szóba, repedt hengerfej.
[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
Topikgazda
-
Readdeo
csendes tag
Üdv!
Nemrég vettem egy Gilera Runner 50 SP-t, azóta szenvedek is vele. Valami műanyagot eszik a motor. Kiköpött egy nagyobb darabot a kipufogón, a hengerfejen, meg a gyertyában is voltak égett darabok és 200 méter után valami nagyon elkezdett csattogni. A csattogás csak akkor hallatszik, ha megyek vele, alapjáraton állóhelyben nem. Mi kerülhetett bele? Most néztem meg a membránházat, annak semmi baja, a légszűrő ház is egyben van. Mit ehet ennyire? Nemhinném, hogy kívülről esett volna bele valami, mert az már kijött volna a forgattyús házból.
-
Micsurin
nagyúr
Nepper bemegy, Szia Fruzsika,, negyedóra múltán egy oszlop papírral kijön.... míg te még min 1,5 órát sz*psz és vissza kell menj még min egyszer HA minden okés a papírokkal.... förtelmes biznisz....
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
üszök
őstag
válasz máyköl #68289 üzenetére
Ha nem csináltál még ilyet akkor add oda annak aki ezzel foglakozik,és fizesd ki. Ő meg fogja oldani az esetlegesen felmerülő problémákat.
De ha van időd akkor csinálhatod magadnak is,k.b. 1 heted el fog menni mire minden meglesz,ha megcsináltatod 2 nap és kész."Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
dtsdexter
csendes tag
válasz máyköl #68289 üzenetére
Ha tökéletesen működik akkor annyi kb. Sajnos nem a papíroztatás drága, hanem a szerelés. Műszaki vizsgán sok dolgot átnéznek. Pl Fék, futómű állapot, EURO besorolás az előírtnak megfelelő stb. Ha ebből bármelyik eltér, az előírttól nagyon könnyen probléma lehet. (bár azt nem tudom mennyire veszik komolyan).
Attól, hogy megtudsz állni a mocival, még nem jelenti azt, hogy jó a fék, vagy az előírtnak megfelelő. stb
Nálam például nem rég elkezdett ereszteni a hátsó teleszkóp olaj. Ebbe már lehet belekötnének. Nem javítható, úgyhogy csere. A legolcsóbb amit találtam hozzá, (új) 44.000.-
Ha szerencséd van és nincsen semmi gondja, nem tákolt mókolt, akkor persze simán átfog menni. (max megfogják említeni a végén, hogy ezt azt cserélni kellene vagy érdemes lenne átnézni mert valami valami probléma vele (nagyon fontos mondta "Igazából ezzel a hibával át sem kellet volna engedni". Te nagyon szépen megköszönöd, hogy szóltak, és, hogy így is átengedték és mivel tartozom.) (Ilyenkor már ő is tudja, hogy te is tudod, kicsi csúszó pénzről lesz szó. Kezet fogsz vele egy Esztergomi látképessel, amit idén 12.31-én kivonnak a forgalmból, és elbúszúztok) [Általában bármilyen színes papírt elfogadnak amin legalább 4db 0 szerepel, az sem baj ha nem 5-ös van előtte]
[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
Topikgazda
-
-
dtsdexter
csendes tag
válasz máyköl #68276 üzenetére
Robogónál teljesen bevett szokás. Így a megvásárláson, és úti költségen kívül más terhe az eladónak nincsen.
Ebből adódóan reklamálni sem nagyon tudsz majd neki, (Ergo jótállás és elállási garancia sincs) kivéve ha normális (de ez úgy is csak később derül ki).Ha ilyen papírokkal rendelkező robogót, motor vásárolsz, a magyarországi fogralomba helyezés terhe téged terhel (évjárattól, ccm-től függően kb 40.000 HUF-tól ) Az ahhoz szükséges okmányok
2 hivatalos olasz okmány, az egyik a forgalmié a másik a kivonásról szól, ill egy 3. egy 2 nyelvű adásvételi (Ebben az esetben Olasz -Magyar), Az adásvételin, mind a 2 nyelvnél az eladó adati ki vannak töltve ... az eladás dátuma nem szerepel rajta.
Ha forgalomba akarod helyezni akkor kell kitölteni a magyar részt a saját adataiddal. (Előtte érdemes átnézetni a motort szerelővel, és vizsgára felkészíteni, ugyanis a ha műszakin megbukik a javítási idő akár több hónapot is igénybe vehet, ez plusz terheket, jelent majd neked)Nagy vonalakban ennyit kell róla tudni.
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
-
nyogo83
Topikgazda
válasz máyköl #68276 üzenetére
Annyira bejaratott, hogy altalaban a kulfoldi autok 99%-at is igy adjak el.
En az automat is igy vettem, de addig amig a forgalmi a kezemben nem volt, addig nem fizetem ki a teljes vetelarat.
Mivel ugye ha barmi gond van, akkor max a papiron levo eladotol kovetelhetsz barmit is. -
Micsurin
nagyúr
válasz perge666 #68277 üzenetére
Az eladó sokat spórol így... járulékos költségek nem terhelik. Fel nem sorolom fejből de anno a másik topikban már kivesézték korábban!
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
máyköl
veterán
Üdv,
Olasz papíros motor adás-vételénél mennyire bejáratott forma, hogy papíron a volt olasz tulajjal kötök adás-vételt, nem azzal akitől itthon a motort megvásárlom?
-
BlackPriest
őstag
válasz dtsdexter #68274 üzenetére
ez ugyan off, de nekem egyszer hazafelé bringával volt, hogy gyanúsan fura csavaron mentem át, félreálltam megnézni, akkor láttam, hogy nem átmentem rajta, hanem a féknyerget tartó egyik csavar volt. nagy forgalmú úton minden távtartót kivadászni élmény volt.
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
dtsdexter
csendes tag
Ehhez az átnézős dologhoz én is hozzá dobnék még párat
Nem sokkal miután megvettem az SR-t, talán a dobfék miatt le akartam venni a hátsó kereket ... akkor tűnt fel egy kis huncutság ... a kerékrögzítő anya kb egy fél fordulaton volt már csak fent a tengelyen ... (én meg így közlekedtem vele). Ugyan ezen a motoron, az oldal sztenderd, viccelt meg (egy új tükörbe került) simán annyira ki volt már lazulva, hogy eldőlt. Aztán, azzal viccelt, meg, hogy amikor jöttem volna haza melóból rá rugtam 2-őt a berúgóra, 2. rugásra egyenes lábbal bele talpaltam a földbe ... Nem tört el, csupán a főtengelyről lepörgött a főtengely anya és lehullott róla minden, ami teret engedett a berúgó feszítő rúgójának, amit lelőtt, ezt pedig tetőztem azzal, hogy rá tóltam még egy önindítót, ami pedig lepörgette az amúgy is romokban lévő szabadonfutót (és aki látott már ilyet) az tudja milyen vicces vissza szenvedni bele azokat a pici hengereket meg rugókat ... (főleg mivel nem is találtam meg őket)Mostani dolog Malagutin ... haza érve, tök olyan érzésem volt mintha kilyukadt volna a kipufogóm, volt hangja rendesen. Hát nem sokkal jobb dologgal kellet szembesülnöm ... A kipufogó vázrögzítő 2 csavarból már csak 1 volt bent, a másikat valahol elhagytam ... azaz egy meg félig meddig tartott ... cserébe eléggé lötyögött ahhoz, hogy a hengerbe hajtott csavart letörje.
Szóval érdemes néha néha ránézni a mozgó lazuló alkatrészekre.
[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
Topikgazda
-
Micsurin
nagyúr
válasz perge666 #68260 üzenetére
Kymco szerethető gépeket csinál, Quannonom volt egy évig, 13,500km csúszott bele, volt rendesen küldve neki és köszönte szépen jól volt. Új tulaja elvitte, nem panaszkodott vagy keresett meg. Igaz a kis feketém nem egész 34000-rel az órában közel újnak nézett ki még 9 évesen is.
Taiwani cég csak megjegyzem...Ha megkapják amire szükségük van megbízhatóak!
Hyosungra (Dél koreai )ültem sokan akartak róla lebeszélni... 45,000 az órában abból 12-13 idén[...], öt-hat hétnyi állás után pöccre.
Nem minden kínai attól még, hogy nem japán....[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
BlackPriest
őstag
-
forandor
tag
válasz BlackPriest #68269 üzenetére
A középsztender már az előző tulajnál elhagyta magát, de ahogy elnéztem ezeknél a Keeway-eknél ritkaság a középsztender megléte. Az első sárhányó pl. nem szereti a terepet, az sincs meg. De szintén láttam ilyet másnál is.
-
BlackPriest
őstag
válasz forandor #68268 üzenetére
középsztender nekem kinyiffant. műanyagokkal eddig nincs gondom, bár az előző gazdiktól azért már kapott párat. hidegben még kicsapódik a sok nafta, nekem is kell 50 méter, mire rendesen beindul a gépezet. viszont nekem a szerelő állított olyan alapjáratot, hogy mikor hoztam haza, majdnem ráindítottam, mert azt hittem lefulladt
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
forandor
tag
Visszatérve a Keeway-re. Ugyebár nekem volt, de még a családban van.
Csak az anyagminőségre lehet panasz. Újabb hülyesége: lejött az oldalsztender, de álló helyzetben. Az anya csavarodott ki szépen lassan, ha a gazdája figyel rá, akkor már rég meghúzta volna. Ez egy ilyen motor, oda kell rá figyelni.
Pár napja nem volt használva, reggel fagyba kimentem, és egy laza mozdulattal gyengéden rárúgtam. Egyből pöfögött is, de nagyon lassan, gondoltam le is áll mindjárt (gázt csak azért sem húztam rá). Erre szépen folytatta a lassú döcögést úgy 1 percig, aztán már kezdett a fordulat hű lenni az 50-es mivoltjához. De most komolyan, azt az alapjáratot egy egyhengeres Pannónia is megirigyelné! -
Topikgazda
-
Mattb
senior tag
Külföldön hol érdemes nézelődni? Vagy ismertek valakit aki vadászik megrendelésre? Mint az autónepperek?
-
Repsol600
addikt
válasz sityupityu #68259 üzenetére
A műanyagok is teljesen rendben vannak az enyémen (Kymco Dink, 2003-as) csak az előző tulaj esett vele ezért van pár repedés, de ez magától nem törik mint a kínai és a festése is szép. Véleményem szerint műanyagok terén is hozza az olcsóbb olasz robogó szintet.
Gumi elemek sem repedezettek. Volt 3-4 éves Keeway Flash robogóm azon már szinte minden gumi elem, kábel repedezett volt. -
dtsdexter
csendes tag
válasz sityupityu #68250 üzenetére
keleti ... nagyon távol keleti ... nekem
[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
suste
veterán
Hahhaaa
Saját magam cáfolom"Csalni" nem tudok sajnos a távolsággal, mert nagyobb a nyomólap
Beugrott, hogy nem a blokkhoz/szimeringhez feszül a nyomólap, hanem valami még van ott. Meg is néztem gyorsan a robbantott ábrákat, és ezt találtam:
Ez alapján elvileg le tudnék esztergáltatni a fogaskerékből esetleg 2-3mm-t, és akkor tényleg csak 1-2mm különbség maradna? Ez ugye a berugóhoz tartozik, így gondolom nem lenne gond ez a pár mm?
Már csak az a kérdés, hogy le tudom-e egyszerűen húzni onnan. -
Topikgazda
-
válasz sityupityu #68259 üzenetére
Aha mostmár ezt is tudom.
A Kymco Quadnak szerintem az anyagminőséggel sincs gond,legalábbis az ATV250-nél.
-
Topikgazda
válasz perge666 #68256 üzenetére
Koreai a Kymco.
Lényegesen drágábbak is mint a kínai robogók, de hát van is különbség közöttük. Teljesen vállalható minőséget képvisel. Ennél is a műanyag az amibe bele lehet kötni, de korántsem olyan ossz mint pl a kínai.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
suste
veterán
válasz BlackPriest #68257 üzenetére
keeway-nek is pont a műanyagos sztori a problémája szerintem
az hogy a motorja meg kínai (gy6), később még jól jön, amikor fillérekért rendelsz hozzá cucokat, akár tuningot is (kínaihoz kínait ) -
BlackPriest
őstag
én sem bántam meg a keewayt, szó nélkül vállalta is a szerelő, nyilván nem hozza egy 10* ennyibe kerülő gép szintjét. többi kínait nem tudom
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
válasz sityupityu #68250 üzenetére
A Kymco az kínai is,vagy én tévedek?
Azt tudom hogy elég jók,strapabírók,tartósak.Nem,nem te mondtad a Derbire hogy kínai.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Nem azt mondom, hogy egy vadi új 1 millás robogót kell megvenni. Viszont egy ilyen robogóval, még ha 6-8 éves veszed is meg (persze normál állapotban), akkor is tutira jobban jársz vele mint egy új kínaival. Pl 250 környékén már nagyon jó állapotban lévő SR-t lehet venni, de ilyenkor télen akár egy Aerox-ot is.
Az a baj, hogy kívül belül egyformán sz@rok a kínai robogók, és ezt bármelyik szervizes aláírja. Sokan nem is vállalják ezeknek a javítását, vagy legalább is nem szívesen. Viccen kívül.
Természetesen akinek megfelel az nyugodtan vegye meg.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
sonny007
tag
válasz sityupityu #68252 üzenetére
Hétköznap munkába járásra használom. Hétvégén ritkábban van nyúzva de beszoktam indítani.
-
suste
veterán
válasz sityupityu #68248 üzenetére
Nem teljesen értek egyet.
Egy olcsó/Kínai kis robogóval is nagyon jól el lehet lenni, és nagyon sokat lehet spórolni.
Nagyon rövid, pár km-es távra tuti nem vennék milliós robogót/motort (pedig szerencsére megtehetném)! De még félmillióst se.
A Tauris Samba-m nemtom honnan származik, de olcsó (150k) és gyenge műanyagú és összeszerelésü. De nagyon jól kiszolgált 11-12000km-ig (2,5l/100km), és azóta is megy haver alatt. Műanyagokat újra kellett rögzíteni, de azon kívül nincsen baja.
Nálam 6000km után visszahozta az árát (autó fogyasztásával számolva).
Szerintem 5-15km-es távolságokra nem kell 6-7x drágább eszköz egy személyre.
Ha változik az távolság, személyek száma, stb, akkor persze mindjárt más a helyzet, de milliót akkor sem adtam volna a 125-ösért..... -
Topikgazda
-
sonny007
tag
Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy a gépem átesett egy tuningon. Az első 500-600km-en még nem volt bejáratva nagyon szépen indult önindítóról (hozzá tenném, hogy csak önindító van a motoromon). Viszont most, hogy bejöttek a hideg idők vagy 3-4x rá kell indítanom mire elkapja hosszas önindítózás után.
A gyertya szép szikrát ad (NGK BR9ES), levegő szűrőt havi rendszerességgel takarítom, töltésem van (ellenőriztem), új akkumulátort kapott (6,5Ah-at). Új karburátor (motor szerelő által beállítva.)
Indítózás után gyertyát megnéztem benzines mégse indult.
Motul 710 2T olajat használok és Shell V-Power 100-as benzint 1:50-es keverékkel. (magamnak keverem).Minarelli AM6-os gépről van szó.
Mivel tudnám vagy hogyan kiszűrni, hogy mi a hiba forrása?
Előre is köszönöm a segítségeket.
-
Topikgazda
-
válasz sityupityu #68248 üzenetére
Na jó,de kinek mi a kínai,nem is olyan régen itt valaki a Derbire is azt hitte hogy kínai.
-
Topikgazda
-
válasz nyogo83 #68245 üzenetére
Engem is elég sokan megszóltak mikor megvettem nemrég a Derbit 900-ért,hogy ezért nagy motort veszek,meg hogy nem ér annyit.........
Ez szerintem mindenkinek a saját döntése,én nem bántam meg,arról nem is beszélve hogy csak B-s jogsim van és már nem is tervezem nagymotorból. ( munkába járáshoz a leggazdaságosabb nekem az 50-es )
Azóta csak ráülők és megyek,minden gyári,semmi gubanc.
Munkatársam azt hiszem 240-ért vett valami új kínait a Jászmotornál.
Előttem 1 hónappal vette,és menet közben rezonál ( zörög ) a motoron néhány alkatrész,már másodjára cserél benne első ízzót,
a hátsó kerék üt mint állat,múlt héten érezte hogy ráz az eleje is és le volt lazulva az anya......Ja és ma hazafelé indulva az esőben nem indult neki a motor,nem tudom hogy jutott haza mert én eljöttem.
Szóval én inkább fizetek felárat minthogy szívjak.
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
válasz sityupityu #68244 üzenetére
Nyilvan, ha 1 millioert venni akarnek uj motort, akkor nagyon nem ez az 50-es kategoria lenne amiben keresgetnek.
-
Topikgazda
-
nyogo83
Topikgazda
válasz sityupityu #68242 üzenetére
Ezek kulonosen azert viccesek, mert egy uj YS125 (Ok, tudom nem 50-es) 900k korul megkapsz [link].
De hogy egy kategoria legyen, egy 2016-2017-es Aprilia SR 50-es 0 km-es modellt 650k korul, vagy egy RS4 50-es motort 1,1 millaert.
Es akkor meg csak Yamaha/Aprilia vonalon neztem szet.
Szoval boven tudnek mit valogatni 1 milla korul 50-125cc kategoriaban az Aerox araert[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Egyébként nem tudom, hogy tudjátok-e, de 1200000 környékén van a legújabb aerox ára. Vicc.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz martillo #68240 üzenetére
Előbb csak telefonról néztem, de most gépen is jobban szemügyre vettem. Nagyon szép ez a motor. Ilyenkor a képeken szoktam nézni a környezetet is, ami szintén nem egy putri, hanem szép rendezett (persze nem mindig lehet erre adni). Mindenképp nézd meg.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
martillo
tag
Esetleg Pestiek tudnak ajanlani olyan vkit/helyet, aki atnez egy ilyen motort vasarlas elott???
-
Topikgazda
válasz martillo #68234 üzenetére
Ne tűnik rossznak, érdemes megnézni. Hogy megéri-e az ott helyben dől el, mert e rakás apróság van ami ugye a képeken nem látszik. Ha rendben a van a futómű a fék és a motor, akkor elméletileg megéri. A gyári kipufogóra azért kérdezz rá, hogy megvan-e még, és ha igen, akkor azt kérd el. Csak azért mert nem biztos, hogy neked tetszeni fog egy ilyen sportcsővel felhúzott motor aminek nagyobb a hangja és jobban pörög mint egy gyári konfiguráció. Ja, és próbálj alkudni mindenképp.
suste Nem mindig kell rosszra gondolni. Persze "jó" ha bizalmatlan vagy, de lehet, hogy egyszerűen csak megunta a motort és mást akar. Sokan vannak így.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
dtsdexter
csendes tag
-
martillo
tag
válasz sityupityu #68194 üzenetére
Esetleg errol lehetne kerni egy gyors velemenyt a szakavatott szemektol?
Ezt akar meg is neznekm szemelyesen, ha olyan a megitelese, de a bajom az, hogy fogalmam nincs, hogyan ertekeljem majd a latottakat szemelyesen Neztem az osszefoglaloban a tanacsokat, de ugye bringazni se tudok konyvbol megtanulni... -
Topikgazda
-
válasz sityupityu #68229 üzenetére
Elég f*sza.
Én biztos nem álltam volna oda az út mellé mint ahogy az a sok ember..... -
dtsdexter
csendes tag
-
Topikgazda
Egy kis Colombiai virtus.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
forandor
tag
válasz BlackPriest #68223 üzenetére
Az első idomot le kell szedni, ugyanis arra vannak belülről rácsavarozva a lámpatestek.
-
dtsdexter
csendes tag
Sok ilyen van, pedig effektív költsége lássuk be nem sok van, kb a szállítás, maga a motor ára ami nem sok esetben haladja meg a 100€-t ... Ami nálam van Malaguti is 67€ volt olaszból ... nagyjából egyetlen költsége a lemosáson kívül egy új akksi volt, meg a szállítás. 100e HUF ért már vihető is ... Legalább nála megvolt minden papírja, tehát kb 60-ért tudom honosítani és biztosítással forgalomba helyezni.
[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
Mattb
senior tag
válasz martillo #68222 üzenetére
Sokszor láttam a hírdetéseit. Nem az a stílusú hírdetés akit szívesen felhívnék. Egyáltalán nem kedves, amikor kerestem motort, abszolút nem éreztem rajta, hogy el is szeretné adni a motorokat. Amit nem értek, mert ezért hozza be őket, potom pénzért. Piaci árhoz képest többmindent is magasabb árakon szoktam látni nála (mondjuk 1-2 még mindig nála van amióta én kerestem kb 3-4 hónapja)
-
Topikgazda
válasz martillo #68222 üzenetére
Nem tudom, hogy milyen módon tud garanciát adni arra, hogy valóban csak 8800-at futott. Látom, hogy kb mind Ausztriából behozott motor amit árul. Ettől függetlenül ennyit simán megér szerintem, az aerox-ok drágák, nagyon tartják az árukat. Ha tetszik és nincs messze, akkor érdemes megnézni.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
BlackPriest
őstag
keeway focus esetén izzó cseréhez merről kell támadni? az egész lábtér burkolatot le kell szedni hozzá, vagy kipattintható a lámpatest, esetleg szemből?
köszi!
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
martillo
tag
Kicsit talan off, de esetleg vki Fejer megyebol ismeri ezt a kereskedest vagy hallott rola barmit?
180-ert az Aerox-a csabito, de nem tudom mennyire rizikos a dolog -
Topikgazda
Az nem is fog sokat enni mert nem egy "lóerőbajnok", főleg ha finoman járkálsz vele. De amúgy nagyon jó kis motor, nagyon jól és könnyen kezelhető gép, a motoros iskolák máig kedvelt darabja. Annak idején én is kipróbáltam a vizsgahelyemen a régebbi változatát, de sokat nem tudtam vele menni mert én korlátlanra mentem egyből, egy 650-es bandit-tal kellett vizsgáznom. Ég és föld volt a rutinpályán a különbség súlyban és kezelhetőségben a két motor között a GS 500 javára.
Én egy gsr 600-al kezdtem az utcai nagymotorozást, jelenleg már több mint két éve egy gsxr 1000 k8-am van. Na most az a helyzet, hogy én is el tudok mászkálni 6 liter környékével szinte nulla kigyorsításokkal, és amilyen hamar csak lehet minél nagyobb fokozatba téve a motort, de könyörgöm, a lóerők negyedét nem használom ilyenkor ki. Mert ha rendesen húzom neki, akkor szerintem a 14-15 litert úgy megeszi mint a pinty!
Egyébként a te motoroddal is tutira meg lehetne etetni többet mint 4 litert. Hiába nem egy magas fordulatra tervezett és csak kéthengeres gépről beszélünk, akkor is. De ezt nem vitaindítónak szántam.
A továbbiakban a nagymotorokról ne offoljunk itt, ezt csak azért írtam le, hogy baromira felhasználás függő, hogy mennyit eszik egy motor, különösen a nagymotorok.ui: mielőtt kérdezed (más is volt már aki megtette) nem, nem járok az itteni a nagymotoros topikba és nem is fogok.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
suste
veterán
Nem 11. Kerület, hanem 11-es út , Motorline.
Bent voltam most, nagyon rendes, segítőkész társaság, de sajnos ők sem találták meg ezt a motort a malossi katalógusban, így nem tudtak ajánlani variátort (még drágát sem ).
Szóval marad a rugó szett vásárlás, és reménykedés, hogy valamelyik jó lesz hozzá..... -
KisTé
tag
válasz sityupityu #68209 üzenetére
Elhiszem, én direkt körbeolvastam mielőtt motorokat vettem melyik dinamikus és alig fogyasztók királya királyai meg melyik igénytelen szervízköltségű a motor amúgy GS500E, 4,4 volt a legtöbb eddig.
-
dtsdexter
csendes tag
válasz BlackPriest #68208 üzenetére
Egyet se félj, az SR beszívta a 7-t is ... sok függ attól, hogy mennyire téped neki a száját. Főleg ezeknél a tunning robeszoknál.
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
Topikgazda
-
Topikgazda
Srácok!
Siti fórumtársnak köszönhetően ismét elérhető a robogó adatbázis az összefoglalóban. Egyenlőre olyan formában, hogy sajnos szöveget nem lehet kijelölni benne, de legalább elérhető. Később majd javítva lesz ez is.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
suste
veterán
válasz sityupityu #68211 üzenetére
Én is így gondoltam eddig, és ezért is tartok attól, hogy a pofavisszahúzó rugó cseréje nem fogja megoldani a gondom, hiszen nálam a drasztikus súlycsökkentésű görgő csere sem hozott változást (lásd visszább: 63g->27g)
-
Topikgazda
-
suste
veterán
válasz sityupityu #68207 üzenetére
Ha kompletten az egész variátor (külső tárcsa, belső tárcsa, nyomólap) kifele vagy befele kerül pár millimétert az igazán semmit sem számít.
Ha ez igaz, akkor tényleg elég lenne a kuplungrugó csere, aminek nagyon örülnék. De nagyon félek attól, hogy megveszem pl azt az 5K-s rugó szettet, és mégsem lesz jó.
"Csalni" nem tudok sajnos a távolsággal, mert nagyobb a nyomólap. Ha kisebb lenne, akkor könnyen kihézagolnám. Esetleg a hátsó (kuplung) részt tudnám hézagolni kifelé (ha lehet egyáltalán), de ha nincs értelme, akkor nem piszkálnám.Szerk:
Az normális következmény egyébként, hogyha nem megfelelő erősségű a rugó, akkor hatástalan a görgőcsere???[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz BlackPriest #68208 üzenetére
Simán bekajálhat egy 2T 50-es 4 litert. Meg ugye az sem mindegy, hogy milyen 50-es és hogyan közlekedünk vele.
(#68204) KisTé Ez érvényes ide is. El lehet egy 500-as 4Tmotorral mászkálni 4 literrel, de kérdés, hogy milyen 500-as és hogy mész vele?
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
Értem mit mondasz. Ha kompletten az egész variátor (külső tárcsa, belső tárcsa, nyomólap) kifele vagy befele kerül pár millimétert az igazán semmit sem számít. Vagy ha számít is valamit akkor sem számottevően. Sokszor jártam már én is úgy, hogy a gyári variátor helyére berakva egy másikat (hiába készült ahhoz a típushoz) nem stimmeltek a távolságok és "csalni" kellett kijjebb vagy beljebb pár milit.
#68206) martillo Majd a fővárosiak segítenek, én nem ismerem az ottani szervizeket.
Csak egy adásvételi kell más nem.
Az adatbázis nemsokára javítva lesz.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
martillo
tag
Ha motorvasarlasban semmi tapasztalatom nincs es nem szeretnek se bakot loni, se azt hogy megvezessenek, akkor milyen lehetosegeim vannak BP-en?
Van olyan megbizhato/elismert szerelo, szerviz, ahol foglalkoznak motor atvizsgalassal vasarlas elott, mint autoknal?
Illetve 50ccm eseten csak egy sima adasveteli irodik az uzlet soran? Van egyeb kotelezettseg a vevo reszerol?Ha off topic ez itt, akkor elnezest!
Szerk.: az osszefoglaloban az adatbazis file nem elerheto
[ Szerkesztve ]
-
suste
veterán
válasz sityupityu #68203 üzenetére
Amúgy megmondom őszintén, hogy sokszor úgy beleviszel már engem is a sűrűbe, hogy azt sem tudom, hogy ki kivel van
pedig nem ez a szándékom!
csak próbálom a komplett rendszert egyben vizsgálni, hiszen minden mindenre hatsással van mint tudjukMilyen előfeszítésre gondolsz?
[a képes hsz-ban írtam]
a nyomólap ugye "vastagabb", tehát az egész "görgők+dob+szíj+tárcsa" rész kijjebb esik a főtengelyen, és pont ezért írtam, hogy valszeg ezért lett hatástalan a görgőcsere, mert egy kis motorfordulatváltozásra is egyből elkezdi feltolni a szíjat, és így a magasabb fordulat miatt a kuplung is sokkal hamarabb pörög fel, és kapcsol
ezt hívtam én előfeszített szíjnak , ami kicsit furán hangzik itt, de szerintem érthető ( )Bolt:
amit itt ajánlottatok, 11 kerület talán...majd visszakeresem
abban bízom, hogy van valami katalógusuk, amiből talán tudnakk mazsolázni, meg ugye a tapasztalatuk....[ Szerkesztve ]
-
KisTé
tag
válasz macilaci78 #68190 üzenetére
4et az 500as Suzukim is nehezen eszik, nem tudom mik voltak eddig alattad
-
Topikgazda
Nem értem, a kis rugóknak mi köze a szíjhoz? Hiszen az A esetében a kuplungrugókról beszélünk nem? Milyen előfeszítésre gondolsz?
Igen, bocsánat elnéztem. A D megoldásra gondoltam.
Milyen boltba mész be? Gondolod, hogy tartanak raktáron olyan viszonylag ritka multivariot ami neked kell?
Amúgy megmondom őszintén, hogy sokszor úgy beleviszel már engem is a sűrűbe, hogy azt sem tudom, hogy ki kivel van.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
suste
veterán
válasz sityupityu #68191 üzenetére
Félelmetesen hülye alakja van annak a nyomólapnak a második képen
sokkal jobb vele a moci a haladós tartományban, így nagyon nem érdekel hogyan néz ki
max az a hülye magas púpja ne lenne"A": tegyük fel hogy a rugócsere segítene, akkor a szíj előfeszített állapot nem lenne gond?
Azt nem látom át, hogy csak a rugó erősség változtatással visszajön-e az egész rendszer egy olyan állapotba, ahol a görgők súlya számít?"C": nem inkább a "D"-re gondoltál?
Persze jó lenne csak nyomólapot venni, ami remélhetőleg nem kerülne annyiba mint a komplett vario.
De gondolom ezt a legnehezebb megoldani, hogy pont olyan legyen ami nekem kell...Lehet elmegyek forgalmival meg a variátorral a kezemben a boltba, és meglátjuk mit mondanak.
[ Szerkesztve ]